Gym was open tot 2, pull ups chinups en 15 setjes front squat atg gedaan. Puur aan m'n form gewerkt. Verder niemand aanwezig, heerlijk. En dan kom je thuis en ligt lady nog steeds te meuren in d'r bedquote:Op donderdag 26 december 2013 12:25 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, ook allemaal aan het IF'en voor de maaltijd van vanavond?
Volledige vetverbranding hier.![]()
Daar weet jij met je hoge post-workout T natuurlijk wel raad meequote:Op donderdag 26 december 2013 13:16 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Gym was open tot 2, pull ups chinups en 15 setjes front squat atg gedaan. Puur aan m'n form gewerkt. Verder niemand aanwezig, heerlijk. En dan kom je thuis en ligt lady nog steeds te meuren in d'r bed.
Dm links maar, er staat vast wel een merk op waardoor je er zo achter bent.quote:Op donderdag 26 december 2013 13:56 schreef BredeBroeder het volgende:
Natuurlijk vemeld de helft van de websites niet of de schijven die ze verkopen 30 of 50mm zijnLekker handig weer
Roti vanavondquote:Op donderdag 26 december 2013 13:03 schreef fathank het volgende:
Neuh, vanavond niks bijzonders. Met Bord op schoot voetbal kijken. Kerstverplichtingen zijn al voorbij. Nu gewoon weer 6x per dag rijst met kip en kwark na. Dat is tenminste bodybuildingvoer
Welke is dat? Topic niet zo gevolgd lately.quote:Op donderdag 26 december 2013 14:17 schreef Beach het volgende:
[..]
Het boek wat Etha heeft gehad voor kerst.
Een boek van Jesse vd Veldequote:Op donderdag 26 december 2013 14:20 schreef Hiatus het volgende:
[..]
Welke is dat? Topic niet zo gevolgd lately.
Mijn zusje heeft in het kader van mijn fitheid en voedingspatroon een boek van Jesse vd Velde voor me gekocht van de V&D.quote:Op donderdag 26 december 2013 14:20 schreef Hiatus het volgende:
[..]
Welke is dat? Topic niet zo gevolgd lately.
quote:Op donderdag 26 december 2013 14:24 schreef Atemno het volgende:
1 maand:Nette stats. Zeker voor de bench press. Na een maand drukte ik zeker geen 70 kg. Vind bp ook echt verschrikkelijk om te doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
Ik heb daarvoor wat aangekloot en dan doe je dat wel vaker, je kent het wel.quote:Op donderdag 26 december 2013 14:39 schreef fathank het volgende:
[..]
Nette stats. Zeker voor de bench press. Na een maand drukte ik zeker geen 70 kg. Vind bp ook echt verschrikkelijk om te doen.
Klopt wel ja, surprise buttsexquote:Op donderdag 26 december 2013 13:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Daar weet jij met je hoge post-workout T natuurlijk wel raad mee
boeit me vrij weinig hoe ik eruit zie in de sportschool. Kan overal in rondlopenquote:Op donderdag 26 december 2013 20:06 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Waar halen jullie eigenlijk jullie shirts? Waar letten jullie dan op? Ik was eigenlijk op zoek naar een paar goede hemdjes/shirts, liefst iets dat licht is en een beetje ademt.
Ik heb nu kutshirtjes van schlazenger, maar die kraag zit zo hoog dat ik nog geen adem krijg als ik m'n traps aanspan en die dingen hebben ook nog eens absoluut geen vleiende vorm. Daarvoor werk ik m'n reet er dus niet af hé.
Het is zonde om eerst een fatsoenlijk lichaam te kweken en het dan te verstoppen.quote:Op donderdag 26 december 2013 21:10 schreef Push. het volgende:
[..]
boeit me vrij weinig hoe ik eruit zie in de sportschool. Kan overal in rondlopen
quote:Op donderdag 26 december 2013 20:06 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Waar halen jullie eigenlijk jullie shirts? Waar letten jullie dan op? Ik was eigenlijk op zoek naar een paar goede hemdjes/shirts, liefst iets dat licht is en een beetje ademt.
Ik heb nu kutshirtjes van schlazenger, maar die kraag zit zo hoog dat ik nog geen adem krijg als ik m'n traps aanspan en die dingen hebben ook nog eens absoluut geen vleiende vorm. Daarvoor werk ik m'n reet er dus niet af hé.
Ditquote:Op donderdag 26 december 2013 21:10 schreef Push. het volgende:
[..]
boeit me vrij weinig hoe ik eruit zie in de sportschool. Kan overal in rondlopen
quote:Op donderdag 26 december 2013 01:15 schreef Snakey het volgende:
Altijd goed, van die hempjes waar je stukken groter in lijkt.
sick!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)
Ik gebruik gewoon simpele shirts man. Waarom zou je die shit zo stressen? Ik heb nog wat shirts en broekjes nodig. Moet morgen sowieso naar de Intersport, dus ik neem gewoon wat daarvan mee.quote:Op donderdag 26 december 2013 20:06 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik twijfel wel een beetje over een aparte schouderdag, m'n schouders gingen juist wel lekker bij een PPL.
Meestal gewoon shirts van de gym zelf, Kneetsquote:Op donderdag 26 december 2013 20:06 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Gewoon doen dan, die roids.quote:Op woensdag 25 december 2013 13:04 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat wel wil. Kost gewoon massa om dat zonder riods te doen![]()
Wat is er mis met willen houden wat je hebt?quote:Op vrijdag 27 december 2013 11:16 schreef Ethanolic het volgende:
Als je gaat kuren, waarom dan in godsnaam tijdens het cuttenlijkt me echt zonde van je geld. Dan maar hardcore tot 8% cutten en vervolgens fatsoenlijke eerste bulkkuur.
? Waar zie je me dat zeggen?quote:Op vrijdag 27 december 2013 11:23 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Wat is er mis met willen houden wat je hebt?
Dit. Bovendien erg zonde(wat ik lees in alle kuurlogs). Voor de duidelijkheid; ik heb geen ervaring maar dit is wat ik weet:quote:Op vrijdag 27 december 2013 11:31 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
? Waar zie je me dat zeggen?
Ik denk dat als eerste kuur een kutkuur enkel en alleen gaat tegenvallen.
Niet lullig bedoeld, maar denk je niet dat je squat wat hoger kan voordat je wilt gaan kuren? Ben zelf een superbeginner, maar ik moet er niet aan denken om al met 80kg squat te gaan kuren. Wat is daar het nut van? Door eten en trainen naar 2x bodyweight squats is wel het minste wat je moet kunnen denk ik. Complete broscience natuurlijk, maar toch.quote:Op vrijdag 27 december 2013 11:01 schreef star_gazer het volgende:
Heb me de afgelopen week schromelijk misdragen. Bier, suiker, vet en geen workouts
Vandaag gelukkig een redelijke SS workout eruit weten te persen:
Squat: 3x5x80kg
Bench: 3x5x80kg
Deadlift: 4x145kg
Chins: 10,8,8
Rear delt flyes
Die vijfde rep voor de deadlift kreeg ik er echt niet meer uit. Kan komen omdat ik deadlift in mijn normale 5/3/1 schema altijd als eerste pak en vandaag dus als laatst. Bench en squats waren wel leuk om te zien: na mijn eerste SS cycle een half jaar terug kreeg ik die gewichten dus echt met moeite omhoog. Nu ging met name de squat echt als een veertje. Had er wel een kilootje of 10 op kunnen gooien voor de squat, maargoed. Op zich een lekkere training dus.
Deze training valt geheel buiten mijn 5/3/1 schema, maar vanwege de gym openingstijden heeft het eigenlijk pas in het nieuwe jaar weer zin om die draad op te pakken. Tot die tijd probeer ik een full body te pakken waar ik kan.
Huh?quote:Op vrijdag 27 december 2013 10:21 schreef Snakey het volgende:
[..]
Just newbie gains, volgens Verbosity.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:47 schreef WeCanDoIt het volgende:
Hallo, daar ben ik weer.
Ik ben 18 jaar, en fitness nu 1 maand. Ik doe eigenlijk alleen de apparaten.
Na alles lezen etc wil ik over gaan op SS, om meer resultaat te boeken.
Maar ik durf het gewoon niet om tussen de grote jongens te gaan staan bij het squat ding. En dat bankje is ook 9/10x bezet en dus vraag ik me af of er een mogelijkheid is om dit op een mat te doen.
Ik zie soms wel eens iemand met z'n rug op zo n bal liggen en gewichten omhoog drukken.
Dit is in principe hetzelfde als op een bankje of niet?
Just do it, iedereen is ergens begonnen!quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:47 schreef WeCanDoIt het volgende:
Hallo, daar ben ik weer.
Maar ik durf het gewoon niet om tussen de grote jongens te gaan staan bij het squat ding. En dat bankje is ook 9/10x bezet en dus vraag ik me af of er een mogelijkheid is om dit op een mat te doen.
Ik zie soms wel eens iemand met z'n rug op zo n bal liggen en gewichten omhoog drukken.
Doe het zonder durf. Durf heb je niet nodig. Iedereen is als een stokje begonnen. Zolang je dingen goed vraagt en je een beetje verdiept in wat je doet (voeding, vorm, etc.) zijn die 'grote jongens' juist diegene die je willen helpen, zolang je ze niet tijdens een set ontwaakt.quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:47 schreef WeCanDoIt het volgende:
Hallo, daar ben ik weer.
Ja ik wou de vorige keer beginnen maar liep toch maar weer naar de apparaten..quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:49 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Just do it, iedereen is ergens begonnen!
Ah oke bedankt!quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:53 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Doe het zonder durf. Durf heb je niet nodig. Iedereen is als een stokje begonnen. Zolang je dingen goed vraagt en je een beetje verdiept in wat je doet (voeding, vorm, etc.) zijn die 'grote jongens' juist diegene die je willen helpen, zolang je ze niet tijdens een set ontwaakt.
In SS zitten geen apparaten. Alleen als je geblesseerd bent zou je een isolatie kunnen doen, maar dat is niet het geval. Het klinkt alsof je liever lui dan moe bent eerlijk gezegd...quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:55 schreef WeCanDoIt het volgende:
[..]
Ja ik wou de vorige keer beginnen maar liep toch maar weer naar de apparaten..
En nog iets, bij SS staat dat je moet eten als een beer.
Ik wil ook nog wat afvallen , is het dan slim op dat eerst te doen en dan met SS te beginnen?
En de enige reden dat ik met SS wil beginnen is omdat het meer spieren aanspreekt.
Maar als ik bijvoorbeeld m'n armen met dumbells train, kan ik m'n schouders gewoon met apparaten trainen? Daar gebruik je evenwicht toch bijna nooit.
Nee maar om dan maar apparaten te doen voor de schouders is onzin imo. Ik begon ook met het squatten van een lege bar, dat dwingt alleen maar respect af. Ik train voor mezelf en niet voor anderen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:00 schreef WeCanDoIt het volgende:
Nou lui ben ik niet. Ik voel me gewoon niet op mijn gemak tussen die beesten, en ben ook niet de enige.
Dus ga je maar als een lief klein schaapje bang achter een apparaatje zitten? Wat denk je dat dat doet voor je testosteron niveau? Kom op zeg... Pak een barbell en doe je SS. Geen poep praten.quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:00 schreef WeCanDoIt het volgende:
Nou lui ben ik niet. Ik voel me gewoon niet op mijn gemak tussen die beesten, en ben ook niet de enige.
Het is mijn ervaring dat ze meestal wel behulpzaam zijn. Het komt zelden voor dat ze disrespectvol zijn.quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:00 schreef WeCanDoIt het volgende:
Lol wat. Ik begrijp het niet echt. Dus omdat jij blijkbaar niet zou weten hoe je moet cutten ga je roids gebruiken? Dat terwijl tienduizenden+ mensen drie keer het aantal massa hebben dat jij hebt en gewoon prima richting single digit cutten. Kom op gozer.quote:Op vrijdag 27 december 2013 11:09 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Gewoon doen dan, die roids.
Ik ben wat dat betreft wel over de streep hoor. Ik ga nog één keer proberen natty te cutten (dit keer langzaam cutten op 1kg per maand) en als ik dan weer teveel spiermassa inlever, gooi ik er gewoon een eenvoudige test-only (var is me te duur) kuur + nakuur tegenaan. Bulken hoef ik geen roids voor, maar ik heb geen zin om ieder keer mijn zuurverdiende spiermassa in te leveren als ik op een calorie deficit ga.
Wel lezen hèquote:Op vrijdag 27 december 2013 11:54 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld, maar denk je niet dat je squat wat hoger kan voordat je wilt gaan kuren? Ben zelf een superbeginner, maar ik moet er niet aan denken om al met 80kg squat te gaan kuren. Wat is daar het nut van? Door eten en trainen naar 2x bodyweight squats is wel het minste wat je moet kunnen denk ik. Complete broscience natuurlijk, maar toch.
Begrijp je stats ook niet echt. Zowel BP als SQ is 55% van je deadlift. Normaal is dat 60% en 80%, ofwel 4/3/5 (SQ, BP, DL). Omgekeerde t-rex?
ook voor jou geldt: wel lezen hè.quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lol wat. Ik begrijp het niet echt. Dus omdat jij blijkbaar niet zou weten hoe je moet cutten ga je roids gebruiken? Dat terwijl tienduizenden+ mensen drie keer het aantal massa hebben dat jij hebt en gewoon prima richting single digit cutten. Kom op gozer.
Dat laatste is zeker waar. Terwijl ik nu al weet dat ik dat over 3 of 4 jaar sowieso ga doen. Als je echt wat wilt tenminste.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:50 schreef star_gazer het volgende:
[..]
ook voor jou geldt: wel lezen hè.
Ik ga het eerst nog een keer natty proberen. Lukt dat niet, dan sta ik ervoor open om een stap verder te gaan. Mijn vorige cut was blijkbaar te snel, dus gaan we het nu langzaam (1kg/maand) doen. Ben al 3 maanden bezig en inderdaad ongeveer 3kg eraf gehaald.
"Kuren" is hier blijkbaar nog steeds een scheldwoord. Iedereen stopt met lezen en trekt direct alles uit z'n verband. Jammer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |