Jepquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:16 schreef alors het volgende:
[..]
Dat is zeker een coffeeshop? Hier heet er wel een zo iig
Vlakbij wat vroeger de Tempel wasquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:15 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Als mensen dan toch gaan meeten in DH, dan liever in de Dizzy Duck![]()
Helemaal klaar voor morgen?quote:
Niet bekend meequote:Op dinsdag 24 december 2013 19:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vlakbij wat vroeger de Tempel was
waar zit die coffeeshop?quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:15 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Als mensen dan toch gaan meeten in DH, dan liever in de Dizzy Duck![]()
De Tempelquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vlakbij wat vroeger de Tempel was
Hoe jong ben je in vredesnaamquote:
Neequote:
Leuke buurt in Eindjequote:
Dit....al vond ik de Asta leuker.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hoe jong ben je in vredesnaam
De Tempel is HET begrip van Den Haag
Iedereen van 27 en ouder is daar begonnen met stappen
kwam altijd in waterworldquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:18 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Trompstraat (beetje tussen paleis noordeinde en vredespaleis)
Op je 27e beginnen met stappenquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ben 18quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
In de Buzz helemaal losquote:
Als het maar gezellig is.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee![]()
tis een teringbende hier
gelukkig is Kally wel wat gewend
Beste editie wmbquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:19 schreef Sj0rSz het volgende:
2010 was een hele toffe editie. Zelf ook nog geweest
Nee.quote:
quote:
quote:
Dit.quote:
quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ook. Niet bij het eindfeest btw.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dit.
Hier was ik ook bij.
Ik ook.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dit.
Hier was ik ook bij.
Ehh, ik was 15 toen ik erheen gingquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Op je 27e beginnen met stappen
Ik begon op mijn 14e en met 27 was ik wel klaar
Groningen was 2009. Dit was 2010, EIIINDDHOVUN DE GEKSTU!quote:
Tering, dat heb je lang volgehoudenquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Op je 27e beginnen met stappen
Ik begon op mijn 14e en met 27 was ik wel klaar
Mwah, alleen op donderdagavondquote:
En Bouncaaaaahquote:
Die houdt gewoon niet van regenquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:21 schreef Ame_thyst het volgende:
iedereen kijkt vrolijk behalve caro
Caro Emoraldquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:21 schreef Ame_thyst het volgende:
iedereen kijkt vrolijk behalve caro
jonkiequote:Op dinsdag 24 december 2013 19:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ehh, ik was 15 toen ik erheen gingnu ben ik 29, paar jaar geleden is die tent dicht gegaan, dus jongere mensen dan 27 kennen het niet
Ik had er wel ergens een kind tussendoor gebaard en na mijn scheiding moest ik weer even wat wilde haartjes kweken en loslaten, een rustpauze dusquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tering, dat heb je lang volgehoudennooit iets aangevonden heel dat stappen naar dezelfde kroegen/uitgaansgelegenheden. Ga liever naar parties.
Wat zit er nu nog voor boeiends in DH? Club Seven vind ik wel oke.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ehh, ik was 15 toen ik erheen gingnu ben ik 29, paar jaar geleden is die tent dicht gegaan, dus jongere mensen dan 27 kennen het niet
Hans van Zettenquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
NOU HET IS ONGELOFELIJK, HIJ STAAT
Ben met vogelspul bij mijn ouders....tyfusherrie 11vogels in de kamer.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vast wel
Jij nog leuke plannen ?
Sinds het allebei kanquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:22 schreef Vogeltje88 het volgende:
Sinds wanneer zeggen ze Wilhelminaplein in plaats van Zaailand?
50 verschillende mannen in 2 jaar geneukt dus?quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jonkie
[..]
Ik had er wel ergens een kind tussendoor gebaard en na mijn scheiding moest ik weer even wat wilde haartjes kweken en loslaten, een rustpauze dus
ofzo
Hoe oud ben jij danquote:
gezellig, leuk kerstdiner?quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ben met vogelspul bij mijn ouders....tyfusherrie 11vogels in de kamer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:22 schreef JaneDoe het volgende:
de vragen van eric corton zijn net zo verrassend als zijn reportages op een heuvel in burundi
Als 18 jarige zou ik het niet wetenquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:22 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Wat zit er nu nog voor boeiends in DH? Club Seven vind ik wel oke.
Nee johhhquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
50 verschillende mannen in 2 jaar geneukt dus?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
gezellig, leuk kerstdiner?De dikste is 120gr...dan hebben we honger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Hmm kquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als 18 jarige zou ik het niet wetenDanzig ofzo
Als bijna 30er... alles op de Grote Markt, op het Plein in ieder geval: Berger, Cloos, Plein 19
quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee johhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil wel 50 zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb toch geen "kut" te doen deze kerst
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Ja inderdaad, daaromquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:24 schreef alors het volgende:
[..]
Dat is wel lekker, maar sap ervan lijkt me vrij walgelijk
x 11 1,2 kilo aan vleeschquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
De dikste is 120gr...dan hebben we honger.
HOLY FUCK!quote:
Topleeftijd....nog een maand.quote:
dit inddquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:24 schreef j0rdiiii het volgende:
coenin burundi hebben ze geen eens sapjes
krijgen ze diarree vanquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:24 schreef ajacied4lf het volgende:
Coen.Mensen in Afrika kunnen d'r een week van leven.
quote:
Jezusquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik wil wel 50 zijn
Ik heb toch geen "kut" te doen deze kerst
Nee joh, er zitten er van 12gr bijquote:
Ik dacht net hetzelfde ja! Niet zo handigquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:24 schreef ajacied4lf het volgende:
Coen.Mensen in Afrika kunnen d'r een week van leven.
Jep.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:25 schreef Vogeltje88 het volgende:
Die filmpjes, is dat de hele dag al? Ik overweeg de radiostream aan te zetten.
Je moet toch eens vaker in het 3FM topic "komen"quote:
Gelukkig word ik vaak jonger geschat, en ben ik heel levendig....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Coen is nog altijd beter dan Koenquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:25 schreef Zaktabak het volgende:
Je kind vernoemen naar Swijnenbergjex10000
Beter Coen dan Gielquote:
Nou vooruit, deze voldoet. Misschien niet echt de slechtste maar toch best slecht.quote:
Nope, Belgische variant rulez!quote:
Je ziet nooit een actie waar geen kinderen in voor komenquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:26 schreef Cee het volgende:
Pleur op met je verhalen over je eigen kindjes.
Ik zou mijn kind nooit naar Sander de Heer vernoemenquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh
mijn kinderen heten Sander en Koen
Niks mis mee.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh
mijn kinderen heten Sander en Koen
Ja, wanneer komen ze eens op voor de 45-jarige bejaarden in Afrika?quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:26 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Je ziet nooit een actie waar geen kinderen in voor komen
quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou vooruit, deze voldoet. Misschien niet echt de slechtste maar toch best slecht.
Een medaille, drie zoenen (okay doe maar vier, voor mij moet het ook leuk zijn).
Zelfs wanneer het over moeders gaat (2011) weten ze alsnog het belangrijkste bij 'de toekomst' te leggen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:26 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Of een actie om de gevangenis met veroordeelde verkrachters en pedofielen op te knappen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:26 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Of mij gratis geld te geven.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Of een actie om de gevangenis met veroordeelde verkrachters en pedofielen op te knappen.
Nee.quote:
Die hebben wel een groter probleem dan een ouderwetse celquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Of een actie om de gevangenis met veroordeelde verkrachters en pedofielen op te knappen.
Vrijdagmiddag Pipe (de trage) om 13:30.quote:
quote:
Wat een kutzooiquote:
Doutzenmodus/ ik heb net aan een ander doel gegeven, sorryquote:
quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
... Ik bedoel in de beelden om mensen over te halen om geld over te maken.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, wanneer komen ze eens op voor de 45-jarige bejaarden in Afrika?
VERVEEL ME GODVERDOMME DOOD!quote:
Die willen ook weleens zeepjes.quote:
quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:30 schreef LovelyLady het volgende:
Kerst luktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
13:30 red ik niet denk ikquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vrijdagmiddag Pipe (de trage) om 13:30.
Kerst luktHoax, daar is het veel te goed weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
Kerst luktDan ben je wel een goeie kneusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Kerst luktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Kerst luktKolereSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Kerst luktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ik ben echt heel trots op je en volgend jaar doen we het weerquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:27 schreef Stickertje het volgende:
[..]toch nog gelukt voor de eindstreep
Die pot wil je ook niet zien.quote:
Heb ik een jaar de tijd om ze tenenkrommend te makenquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben echt heel trots op je en volgend jaar doen we het weer
![]()
maar ook na SR worden nog verzoekjes gedraaid toch?quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:32 schreef Cee het volgende:
Weer dit nummer.![]()
Ik heb mezelf beloofd niet te klagen als mijn nummer niet wordt gedraaid en dat doe ik bij deze dus ook niet maar ik doe het toch. Wah wah wah.
Kusje erop en een aaitje voor je kuikenquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:32 schreef Cee het volgende:
Weer dit nummer.![]()
Ik heb mezelf beloofd niet te klagen als mijn nummer niet wordt gedraaid en dat doe ik bij deze dus ook niet maar ik doe het toch. Wah wah wah.
Wat was jouw nummer? Ik ben gebanned van de request 'app'quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:32 schreef Cee het volgende:
Weer dit nummer.![]()
Ah mijn ex was dus een van de laatste loodjes?quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:32 schreef OllieWilliams het volgende:
"De laatste loodjes wegen het zwaartst"
Maar da's nie hetzelfde natuurlijkquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
maar ook na SR worden nog verzoekjes gedraaid toch?
Ja was ze dik?quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ah mijn ex was dus een van de laatste loodjes?
Nou, in een Top SR met een belachelijk groot aantal.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
maar ook na SR worden nog verzoekjes gedraaid toch?
06-1.. oh wacht. (hihaho!)quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat was jouw nummer? Ik ben gebanned van de request 'app'
Absoluutquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:31 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Heb ik een jaar de tijd om ze tenenkrommend te maken
Neuh, maar ik probeer grappig te doenquote:
Nee dat snap ik.. mijn riekwest is ook niet gedraaid, terwijl het een fokking bazennummer isquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:32 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Maar da's nie hetzelfde natuurlijk
90% van nederland is achterlijk.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:32 schreef Moody het volgende:
Stelletje acteurs
10 miljoen. Ze weten wel dat er een hoger bedrag dan vorig jaar op het bord verschijnt, omdat dat gewoon moet. Denken ze dat we achterlijk zijn?
okequote:Op dinsdag 24 december 2013 19:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Neuh, maar ik probeer grappig te doen
primaquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:33 schreef Strani het volgende:
[..]
AbsoluutGeef me wel om de zoveel tijd een update per DM zodat ik weet hoe de zaken er voor staan, goed?
Dat project is een beetje volgepompt met trollrequests.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:33 schreef Ame_thyst het volgende:
dat bijhouden of fok requestjes gedraaid zijn doen we ook niet meer of wel ?
Ik ben op de een of andere manier heel blij dat die niet gedraaid is. Iets met Pinkpopquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:33 schreef Cee het volgende:
[..]
06-1.. oh wacht. (hihaho!)
Johnny Cash - Ring of fire
Jawel hoorquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:33 schreef Ame_thyst het volgende:
Nee, dat is vanaf dag 1 al vernacheld, maar op de 3fm fan site kan je nog wel zoeken naar nummers en wanneer die voor het laatst gedraaid zijn.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:33 schreef Ame_thyst het volgende:
Ik denk dat veel mensen echt wel weten dat er wat gespeeld wordt met die tussenstanden en verwachtingen hoor.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:33 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
90% van nederland is achterlijk.
Ja en die heb ik vervolgens op gedraaid geflikkerd en daardoor werd ik gebannedquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:33 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Dat project is een beetje volgepompt met trollrequests.
Oh..das handigquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, dat is vanaf dag 1 al vernacheld, maar op de 3fm fan site kan je nog wel zoeken naar nummers en wanneer die voor het laatst gedraaid zijn.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oke
hahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zei ik eerder deze week in het topic ook, maar ik kreeg nog best wat weerstandquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat veel mensen echt wel weten dat er wat gespeeld wordt met die tussenstanden en verwachtingen hoor.
Ze willen natuurlijk een record neerzetten....quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:34 schreef Crientj het volgende:
Ze zijn wel heel erg aan t bedelen om donaties. :/
Nou, ik hoor overeenkomsten jaquote:
Ik was in Nashville en Memphis dit jaar dus het had me heel leuk geleken, maar ja, ja, tsja, nu moet ik m'n cassettebandje er bij halen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben op de een of andere manier heel blij dat die niet gedraaid is. Iets met Pinkpop
Nu heb je iemand die naast je zal strijdenquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:34 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Dat zei ik eerder deze week in het topic ook, maar ik kreeg nog best wat weerstand
0800 ish gratisjquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom is het nieuwe nummer 0800-1130 en niet meer nulnegienulnegie?
Wat geloven?quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:35 schreef Remzz het volgende:
Nieuw nummer geopend, filmpje klaar staan en een levengrote sticker op het raam. Ik vind echt dat ze wat minder moeten doen alsof wij debielen zijn die alles geloven.
Ideetje van de micromanager.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:30 schreef Zaktabak het volgende:
Altijd weer een nieuw nummer inzetten op het laatst. Logica?!
Komt nog de Top SR/2000 waar ie wel voorbij komtquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik was in Nashville en Memphis dit jaar dus het had me heel leuk geleken, maar ja, ja, tsja, nu moet ik m'n cassettebandje er bij halen.
Net zoals vorig jaarquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
0800 is gratis, denk dat het zoiets is.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ah mijn ex was dus een van de laatste loodjes?
Is Sirolf al als een idioot die lijst in elkaar aan het draaien of is ie al klaar?quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Komt nog de Top SR/2000 waar ie wel voorbij komt
Er zijn toch best veel topics geplant.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:35 schreef Moody het volgende:
Iets anders. Zijn er weer meer topics volgescheten dan vorig jaar? Toen was het bizar
Ja of hij leeft zich goed in...quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:36 schreef OllieWilliams het volgende:
hij zit zeker weer aan de drugs!
Wat was toen de reden? Buiten gratis, maar waarom kan dat nummer dan niet meteenquote:
quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:36 schreef OllieWilliams het volgende:
hij zit zeker weer aan de drugs!
Wat een logica eigenlijk, kom we zetten een gratis nummer in zodat mensen meer geld doneren. Het belletje kost je sowieso al geld wat je doneertquote:
Die zal wel flink bezig zijn.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Is Sirolf al als een idioot die lijst in elkaar aan het draaien of is ie al klaar?
Ceeke ben je daar ook geweest? Ook Graceland? omg omg ik wist dit heul niet!quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik was in Nashville en Memphis dit jaar dus het had me heel leuk geleken, maar ja, ja, tsja, nu moet ik m'n cassettebandje er bij halen.
0900 kan het niet meer aan, dus hebben ze 0800 ingeroepenquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat was toen de reden? Buiten gratis, maar waarom kan dat nummer dan niet meteen
Je wilt niet weten hoe moeilijk mensen kunnen doen over bellen naar een betaald servicenummerquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wat een logica eigenlijk, kom we zetten een gratis nummer in zodat mensen meer geld doneren. Het belletje kost je sowieso al geld wat je doneert.
Belachelijk verhaal dat een nummer het niet meer aan kanquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:37 schreef ddx het volgende:
[..]
0900 kan het niet meer aan, dus hebben ze 0800 ingeroepen
logica ontgaat mij ook
Is ook bij de veilingen op marktplaats. staat bij sommige beschrijvingen ' gratis' terwil e een paar honderd euro neerlegt bij de veilingquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wat een logica eigenlijk, kom we zetten een gratis nummer in zodat mensen meer geld doneren. Het belletje kost je sowieso al geld wat je doneert.
Ja man verrekte gek!quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:37 schreef alors het volgende:
[..]
Ceeke ben je daar ook geweest? Ook Graceland? omg omg ik wist dit heul niet!
Hadden ze gelijk moeten doen vanochtend want dit hadden ze kunnen weten.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:37 schreef ddx het volgende:
[..]
0900 kan het niet meer aan, dus hebben ze 0800 ingeroepen
logica ontgaat mij ook
Oeh een gratis nummer. Bespaar ik mooi 90 cent op mijn donatie van 20 euroquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:37 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoe moeilijk mensen kunnen doen over bellen naar een betaald servicenummer
Klopt!quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:38 schreef OllieWilliams het volgende:
papaoutai is toch gewoon "papa, waar hang je uit?"
Platen kunnen je niet neuken.quote:
Betekent. Waar ben je papaquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:38 schreef OllieWilliams het volgende:
papaoutai is toch gewoon "papa, waar hang je uit?"
Face down ass up?quote:
25 cent per minuut met een starttik van 4,5 cent. Je zal maar een heel verhaal hebbenquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:38 schreef DaMook het volgende:
[..]
Oeh een gratis nummer. Bespaar ik mooi 90 cent op mijn donatie van 20 euro.
Kerst luktNet goed! Hij mag daar niet rijden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wist dat ik het verkeerde brdrag had, maar dan nogquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:39 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
25 cent per minuut met een starttik van 4,5 cent. Je zal maar een heel verhaal hebben
Je bedoelt de callcenters?quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:39 schreef Zokunen. het volgende:
Het maakt niet uit wel nummer je belt, enkel naar welke centrale ze je doorverbinden, maar dit is idd denk ik voor de mensen die geen telefoonkosten willen hebben.
Daar past de 30 cm + knuppel van de gemiddelde FOK!er niet inquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |