quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:30 schreef LovelyLady het volgende:
Kerst luktKolereSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Kerst luktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ik ben echt heel trots op je en volgend jaar doen we het weerquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:27 schreef Stickertje het volgende:
[..]toch nog gelukt voor de eindstreep
Die pot wil je ook niet zien.quote:
Heb ik een jaar de tijd om ze tenenkrommend te makenquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben echt heel trots op je en volgend jaar doen we het weer
Kerst luktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
maar ook na SR worden nog verzoekjes gedraaid toch?quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:32 schreef Cee het volgende:
Weer dit nummer.![]()
Ik heb mezelf beloofd niet te klagen als mijn nummer niet wordt gedraaid en dat doe ik bij deze dus ook niet maar ik doe het toch. Wah wah wah.
Kusje erop en een aaitje voor je kuikenquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:32 schreef Cee het volgende:
Weer dit nummer.![]()
Ik heb mezelf beloofd niet te klagen als mijn nummer niet wordt gedraaid en dat doe ik bij deze dus ook niet maar ik doe het toch. Wah wah wah.
Wat was jouw nummer? Ik ben gebanned van de request 'app'quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:32 schreef Cee het volgende:
Weer dit nummer.![]()
Ah mijn ex was dus een van de laatste loodjes?quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:32 schreef OllieWilliams het volgende:
"De laatste loodjes wegen het zwaartst"
Maar da's nie hetzelfde natuurlijkquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
maar ook na SR worden nog verzoekjes gedraaid toch?
Ja was ze dik?quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ah mijn ex was dus een van de laatste loodjes?
Nou, in een Top SR met een belachelijk groot aantal.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
maar ook na SR worden nog verzoekjes gedraaid toch?
06-1.. oh wacht. (hihaho!)quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat was jouw nummer? Ik ben gebanned van de request 'app'
Absoluutquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:31 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Heb ik een jaar de tijd om ze tenenkrommend te maken
Neuh, maar ik probeer grappig te doenquote:
Nee dat snap ik.. mijn riekwest is ook niet gedraaid, terwijl het een fokking bazennummer isquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:32 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Maar da's nie hetzelfde natuurlijk
90% van nederland is achterlijk.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:32 schreef Moody het volgende:
Stelletje acteurs
10 miljoen. Ze weten wel dat er een hoger bedrag dan vorig jaar op het bord verschijnt, omdat dat gewoon moet. Denken ze dat we achterlijk zijn?
okequote:Op dinsdag 24 december 2013 19:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Neuh, maar ik probeer grappig te doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
primaquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:33 schreef Strani het volgende:
[..]
AbsoluutGeef me wel om de zoveel tijd een update per DM zodat ik weet hoe de zaken er voor staan, goed?
Dat project is een beetje volgepompt met trollrequests.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:33 schreef Ame_thyst het volgende:
dat bijhouden of fok requestjes gedraaid zijn doen we ook niet meer of wel ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |