Ja, wanneer komen ze eens op voor de 45-jarige bejaarden in Afrika?quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:26 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Je ziet nooit een actie waar geen kinderen in voor komen
quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou vooruit, deze voldoet. Misschien niet echt de slechtste maar toch best slecht.
Een medaille, drie zoenen (okay doe maar vier, voor mij moet het ook leuk zijn).
Zelfs wanneer het over moeders gaat (2011) weten ze alsnog het belangrijkste bij 'de toekomst' te leggen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:26 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Of een actie om de gevangenis met veroordeelde verkrachters en pedofielen op te knappen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:26 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Of mij gratis geld te geven.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Of een actie om de gevangenis met veroordeelde verkrachters en pedofielen op te knappen.
Nee.quote:
Die hebben wel een groter probleem dan een ouderwetse celquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Of een actie om de gevangenis met veroordeelde verkrachters en pedofielen op te knappen.
Vrijdagmiddag Pipe (de trage) om 13:30.quote:
quote:
Wat een kutzooiquote:
Doutzenmodus/ ik heb net aan een ander doel gegeven, sorryquote:
quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
... Ik bedoel in de beelden om mensen over te halen om geld over te maken.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, wanneer komen ze eens op voor de 45-jarige bejaarden in Afrika?
VERVEEL ME GODVERDOMME DOOD!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die willen ook weleens zeepjes.quote:
quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:30 schreef LovelyLady het volgende:
Kerst luktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
13:30 red ik niet denk ikquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vrijdagmiddag Pipe (de trage) om 13:30.
Kerst luktHoax, daar is het veel te goed weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
Kerst luktDan ben je wel een goeie kneusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Kerst luktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Kerst luktKolereSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Kerst luktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ik ben echt heel trots op je en volgend jaar doen we het weerquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:27 schreef Stickertje het volgende:
[..]toch nog gelukt voor de eindstreep
Die pot wil je ook niet zien.quote:
Heb ik een jaar de tijd om ze tenenkrommend te makenquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben echt heel trots op je en volgend jaar doen we het weer
![]()
maar ook na SR worden nog verzoekjes gedraaid toch?quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:32 schreef Cee het volgende:
Weer dit nummer.![]()
Ik heb mezelf beloofd niet te klagen als mijn nummer niet wordt gedraaid en dat doe ik bij deze dus ook niet maar ik doe het toch. Wah wah wah.
Kusje erop en een aaitje voor je kuikenquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:32 schreef Cee het volgende:
Weer dit nummer.![]()
Ik heb mezelf beloofd niet te klagen als mijn nummer niet wordt gedraaid en dat doe ik bij deze dus ook niet maar ik doe het toch. Wah wah wah.
Wat was jouw nummer? Ik ben gebanned van de request 'app'quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:32 schreef Cee het volgende:
Weer dit nummer.![]()
Ah mijn ex was dus een van de laatste loodjes?quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:32 schreef OllieWilliams het volgende:
"De laatste loodjes wegen het zwaartst"
Maar da's nie hetzelfde natuurlijkquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
maar ook na SR worden nog verzoekjes gedraaid toch?
Ja was ze dik?quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ah mijn ex was dus een van de laatste loodjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |