quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:36 schreef OllieWilliams het volgende:
hij zit zeker weer aan de drugs!
Wat een logica eigenlijk, kom we zetten een gratis nummer in zodat mensen meer geld doneren. Het belletje kost je sowieso al geld wat je doneertquote:
Die zal wel flink bezig zijn.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Is Sirolf al als een idioot die lijst in elkaar aan het draaien of is ie al klaar?
Ceeke ben je daar ook geweest? Ook Graceland? omg omg ik wist dit heul niet!quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik was in Nashville en Memphis dit jaar dus het had me heel leuk geleken, maar ja, ja, tsja, nu moet ik m'n cassettebandje er bij halen.
0900 kan het niet meer aan, dus hebben ze 0800 ingeroepenquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat was toen de reden? Buiten gratis, maar waarom kan dat nummer dan niet meteen
Je wilt niet weten hoe moeilijk mensen kunnen doen over bellen naar een betaald servicenummerquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wat een logica eigenlijk, kom we zetten een gratis nummer in zodat mensen meer geld doneren. Het belletje kost je sowieso al geld wat je doneert.
Belachelijk verhaal dat een nummer het niet meer aan kanquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:37 schreef ddx het volgende:
[..]
0900 kan het niet meer aan, dus hebben ze 0800 ingeroepen
logica ontgaat mij ook
Is ook bij de veilingen op marktplaats. staat bij sommige beschrijvingen ' gratis' terwil e een paar honderd euro neerlegt bij de veilingquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wat een logica eigenlijk, kom we zetten een gratis nummer in zodat mensen meer geld doneren. Het belletje kost je sowieso al geld wat je doneert.
Ja man verrekte gek!quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:37 schreef alors het volgende:
[..]
Ceeke ben je daar ook geweest? Ook Graceland? omg omg ik wist dit heul niet!
Hadden ze gelijk moeten doen vanochtend want dit hadden ze kunnen weten.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:37 schreef ddx het volgende:
[..]
0900 kan het niet meer aan, dus hebben ze 0800 ingeroepen
logica ontgaat mij ook
Oeh een gratis nummer. Bespaar ik mooi 90 cent op mijn donatie van 20 euroquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:37 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoe moeilijk mensen kunnen doen over bellen naar een betaald servicenummer
Klopt!quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:38 schreef OllieWilliams het volgende:
papaoutai is toch gewoon "papa, waar hang je uit?"
Platen kunnen je niet neuken.quote:
Betekent. Waar ben je papaquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:38 schreef OllieWilliams het volgende:
papaoutai is toch gewoon "papa, waar hang je uit?"
Face down ass up?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |