quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:40 schreef Ame_thyst het volgende:
die foto van michiel op twitterx200
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:41 schreef DeLuna het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat vindt hij er van.
Hehehequote:Op dinsdag 24 december 2013 18:42 schreef Ame_thyst het volgende:
stond in mijn post maar goed nog een keer dan
[ afbeelding ]
"Toch nog een witte kerst?'
quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:42 schreef Ame_thyst het volgende:
[ afbeelding ]
Van welke tweet komt hij?quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:42 schreef Ame_thyst het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
twitter:michielveenstra twitterde op dinsdag 24-12-2013 om 14:42:37Toch nog een witte kerst? http://t.co/a4N0GXoVV2 reageer retweet
Hahahaha welke heldere ziel heeft die nou weer verzonnen...quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:42 schreef Ame_thyst het volgende:
[ afbeelding ]
Teh fuck.quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:41 schreef DeLuna het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat vindt hij er van.
Je hebt ook zo'n brug die op een bepaald tijdstip penissen hebben als schaduwwerkingquote:Op dinsdag 24 december 2013 18:43 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hahahaha welke heldere ziel heeft die nou weer verzonnen...
Teringquote:Op dinsdag 24 december 2013 18:40 schreef Ame_thyst het volgende:
die foto van michiel op twitterx200
[ afbeelding ]
Zat die niet aan de laptop?quote:
quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:41 schreef DeLuna het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat vindt hij er van.
quote:
quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:43 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]twitter:michielveenstra twitterde op dinsdag 24-12-2013 om 14:42:37Toch nog een witte kerst? http://t.co/a4N0GXoVV2 reageer retweet
komt door je persoonlijkheidquote:Op dinsdag 24 december 2013 18:46 schreef FritsFlits het volgende:
Brrrr, koud hier trouwens en verwarming staat wel aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
Heb je stiekem een Ctrl + F gedaan?quote:
En a little help for my friends.quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:47 schreef Stickertje het volgende:
Hoe toepasselijk. Joe cocker na de plaatjes in dit topic
Ja, maar gelukkig is Joe Cocker.quote:
Ja ben een ouwe lulquote:
Hihahoquote:Op dinsdag 24 december 2013 18:48 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ja, maar gelukkig is Joe Cocker.
Zou ook niet best zijn als je het helemaal niet voeldequote:Op dinsdag 24 december 2013 18:50 schreef Ame_thyst het volgende:
I feel it in the morning
ook wel eens last van
Als je van zuigen houdt heb ik ook wel wat anders voor in je mondjequote:Op dinsdag 24 december 2013 18:50 schreef marcodej het volgende:
Zo, anders duw je effe een duim in iemands zn smoel.
gayyyyyyyyyquote:Op dinsdag 24 december 2013 18:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als je van zuigen houdt heb ik ook wel wat anders voor in je mondje
Ik hoor hem steeds minder enthousiast over zijn modelletje, was bij zijn vorige ook, binnen jaar is ze ingeruild voor een nieuwe 17 jarige....quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:51 schreef DeLuna het volgende:
Giel weet ook niet dat hij straks het huis uit moet
Ik vraag me dan wel eens af je nou puur reageert vanwege mij of omdat je er gewoon van houdt om niet rullevante dingen te posten.quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:52 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik hoor hem steeds minder enthousiast over zijn modelletje, was bij zijn vorige ook, binnen jaar is ze ingeruild voor een nieuwe 17 jarige....
Dacht dat die verloofd isquote:Op dinsdag 24 december 2013 18:52 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik hoor hem steeds minder enthousiast over zijn modelletje, was bij zijn vorige ook, binnen jaar is ze ingeruild voor een nieuwe 17 jarige....
Om 23 uur begint die SR-lijst, 21u gaan ze eruit. Ergens daartussen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:52 schreef Geo4kant het volgende:
hoelaat is SR helemaal afgelopen? Want ik wil misschien Bad Santakijken
Het is geen wedstrijd.quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:52 schreef marcodej het volgende:
2.5 miljoen in Vlaanderen. Dat is niet heel veel, of wel?
Ik vind het al knap dat je een jaar lang met zo'n kwal wil omgaanquote:Op dinsdag 24 december 2013 18:52 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ritme naar de klote. Geen daglicht gezien.quote:
Lieve dildo.quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Goh meid, schijf het in je dagboek
Hij is er wel op vooruit gegaan hoorquote:Op dinsdag 24 december 2013 18:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
dat hoofd van gielecht door een tippelhoertje gepijpt
Brrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:
quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:53 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik vraag me dan wel eens af je nou puur reageert vanwege mij of omdat je er gewoon van houdt om niet rullevante dingen te posten.
Of beide natuurlijk.
Niet bewust...beetje in Pino's drap lopen poeren zeker...quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:53 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik vraag me dan wel eens af je nou puur reageert vanwege mij of omdat je er gewoon van houdt om niet rullevante dingen te posten.
Of beide natuurlijk.
Daar is een workshop voorquote:
Heeft mijn muis ookquote:Op dinsdag 24 december 2013 18:57 schreef Ame_thyst het volgende:
caro heeft een beetje het mumford & sons syndroom alles wat ze doet klikt hetzelfde
Sowieso he, ze treedt meestal op in het buitenland swaquote:Op dinsdag 24 december 2013 18:57 schreef Geo4kant het volgende:
Ziet er uit als een verplicht nummertje voor Caro?
Die heb ik nog nooit spontaan vrolijk gezien.quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:57 schreef Stickertje het volgende:
Caro houd ook van azijn als ik zo haar gezicht bekijk
quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
ik zie maar weinig, teveel kleding
Dat heten uiers.quote:
Das haar buik hoorquote:
ja dit is jazzquote:Op dinsdag 24 december 2013 18:58 schreef Geo4kant het volgende:
Ga lekker in een jazz cafe zingen ..
Ik vind zwangere melktetten helemaal niks.... hebben vaak hele grote omeletten eropquote:Op dinsdag 24 december 2013 18:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Heeft ze toch nog positieve punten.
Ga jij es lekker Katy Perry luisterenquote:Op dinsdag 24 december 2013 18:58 schreef Geo4kant het volgende:
Ga lekker in een jazz cafe zingen ..
Verrek, ik hoor het.quote:
Ze was ooit, toen ze echt net bekend was, eens te gast bij Coen en Sander, toen was ze wel leuk hoor en zij ze ook dat ze zelf wat een bozige uitstraling heeft, maar dat ze dat niet is.quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit spontaan vrolijk gezien.
Ik heb daar weinig ervaring meequote:Op dinsdag 24 december 2013 18:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vind zwangere melktetten helemaal niks.... hebben vaak hele grote omeletten erop
quote:
quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:47 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
komt door je persoonlijkheidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
Luisteren doe ik niet graag maar naar Katy kijken welquote:Op dinsdag 24 december 2013 18:59 schreef Paul het volgende:
[..]
Ga jij es lekker Katy Perry luisteren
Oh is ze jouw moeder?quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Caro is ooit achter een raam vandaan geplukt en ze gaven haar een microfoon.
Ik ook hoorquote:Op dinsdag 24 december 2013 18:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik heb daar weinig ervaring mee
Precies. Maar natuurlijk moet iedereen hier haten.quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:59 schreef alors het volgende:
[..]
Ze was ooit, toen ze echt net bekend was eens te gast bij Coen en Sander, toen was ze wel leuk hoor en zij ze ook dat ze zelf wat een bozige uitstraling heeft, maar dat ze dat niet is.
Caro's tieten zijn op dit moment de pure definitie van 'Uiers'.quote:
Ken ik er wel meer van, heb ik ook wel een beetje en is best irritant somsquote:Op dinsdag 24 december 2013 18:59 schreef alors het volgende:
[..]
Ze was ooit, toen ze echt net bekend was, eens te gast bij Coen en Sander, toen was ze wel leuk hoor en zij ze ook dat ze zelf wat een bozige uitstraling heeft, maar dat ze dat niet is.
KIJK NIET ZO BOOS JAquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:01 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ken ik er wel meer van, heb ik ook wel een beetje en is best irritant soms
"Goh, je kijkt zo boos, is er iets?" Nou nee, dat is gewoon mijn geconcentreerde blikquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:01 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ken ik er wel meer van, heb ik ook wel een beetje en is best irritant soms
Al ben ik nog niet klaarwakker, dit valt me op. Meid, let eens op je grammatica en haal 'zij' en 'zei' eens niet door elkaar wil je? Dankje.quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:59 schreef alors het volgende:
[..]
Ze was ooit, toen ze echt net bekend was, eens te gast bij Coen en Sander, toen was ze wel leuk hoor en zij ze ook dat ze zelf wat een bozige uitstraling heeft, maar dat ze dat niet is.
Ik zeg altijd: "Zo zit mijn gezicht het lekkerst"quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:02 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
"Goh, je kijkt zo boos, is er iets?" Nou nee, dat is gewoon mijn geconcentreerde blik
Herkenbaar
DJ Coone.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:02 schreef Geo4kant het volgende:
DJ Coen dadelijk LEEUWWARDEN WE GAAN SPRINGUHHHH.. *handjes in de lucht doet*
tijd om weer naar bed te gaanquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:02 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Al ben ik nog niet klaarwakker, dit valt me op. Meid, let eens op je grammatica en haal 'zij' en 'zei' eens niet door elkaar wil je? Dankje.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:02 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
"Goh, je kijkt zo boos, is er iets?" Nou nee, dat is gewoon mijn geconcentreerde blik
Herkenbaar
Dat doe ik anders nooitquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:02 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Al ben ik nog niet klaarwakker, dit valt me op. Meid, let eens op je grammatica en haal 'zij' en 'zei' eens niet door elkaar wil je? Dankje.
Wat zij je nou??quote:
Hoe heet Koen als hij in die ene Zeeuwse band gaat zitten?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
Tering, daar moet je volgens mij over nadenken als je dat typtquote:
We zijn allemaal moequote:
quote:
hoi bakkertjenquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waves is overigens een prima nummer alleen compleet naar de pleuris gedraaid. Dit is kut.
Dankzijquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waves is overigens een prima nummer alleen compleet naar de pleuris gedraaid. Dit is kut.
Ik heb geen beeldquote:
Sorry dat ik ervoor sta met m'n blote reetquote:
Ja dat had je gisteren moeten doen...moonen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Sorry dat ik ervoor sta met m'n blote reet
Die denkt steeds aan Krystl op het grote podiumquote:
Nee. In de luwte met vele betere indieplaatjes dan dit matig nummer.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:09 schreef Ame_thyst het volgende:
Ook nooit meer wat geworden die band of wel?
Jij en ik weten allebei dat niemand zit te wachten op mijn harige puistenreet!quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja dat had je gisteren moeten doen...moonen.
Ik vond Henrietta nog best een leuk nummer.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:09 schreef Ame_thyst het volgende:
Ook nooit meer wat geworden die band of wel?
neeeequote:
iedereenquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:10 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik vind het maar saai in vergelijking met vorig jaar.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jij en ik weten allebei dat niemand zit te wachten op mijn harige puistenreet!
Ik vind Mistress Mabel sowieso hun beste.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vond Henrietta nog best een leuk nummer.
Ga weg.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:11 schreef Paul het volgende:
KLB / Mensen die niet naar de kerk gaan met Kerst
Pleur opquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:11 schreef Paul het volgende:
Mensen die naar de kerk gaanquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:11 schreef Paul het volgende:
Koop een woonkavel.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:11 schreef Paul het volgende:
Neequote:
Mwa, heb nu wel tijd om alles terug te kijken wat ik nu gemist hebquote:
quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:11 schreef heloef het volgende:
PAULGOD STAAT ACHTER HET MENGPANEEL IK HERHAAL PAULGOD STAAT ACHTER HET MENGPANEEL
AIDS.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:11 schreef Paul het volgende:
Jezelf?quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:12 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Mwa, heb nu wel tijd om alles terug te kijken wat ik nu gemist heb
JAHAAAAAquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:11 schreef heloef het volgende:
PAULGOD STAAT ACHTER HET MENGPANEEL IK HERHAAL PAULGOD STAAT ACHTER HET MENGPANEEL
Ditquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:12 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Nee. SR is het voorprogramma van top 2000
Ook waar, maar dankzij dit topic toch de eenzaamheid kunnen voorkomenquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee. Het hele gevoel was al niet aanwezig dit jaar dusja.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:12 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ja. Terug naar het eenzame leven van een neger in de huid van een blanke.
Heb er eigenlijk geen zin inquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:12 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Nee. SR is het voorprogramma van top 2000
welk gevoel, wil je erover pratenquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee. Het hele gevoel was al niet aanwezig dit jaar dusja.
nieuw?quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:13 schreef SilentChaos het volgende:
Alhoewel ik Uccie, LovelyLady, JaneDoe en nog een paar nieuwe vrouwen wel zal missen
Vorig jaar wel, maar 2013 is tering snel voorbij gegaan voor mij.quote:
ah, lees em nu pas goedquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:13 schreef SilentChaos het volgende:
Alhoewel ik Uccie, LovelyLady, JaneDoe en nog een paar nieuwe vrouwen wel zal missen
*kuch* sjansbal *kuch*quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:13 schreef SilentChaos het volgende:
quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:12 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ja. Terug naar het eenzame leven van een neger in de huid van een blanke. Oreo
Ik heb jou vrij weinig in het reguliere 3FM topic gezien... Zo weinig dat ik je niet heb onthoudenquote:
Godsjezus wat ben jij sentimenteel ineens met jequote:Op dinsdag 24 december 2013 19:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
JaneDoe komt hier toch ook wel buiten SR? En Uc zie ik gelukkig vaak zat.
Als mensen dan toch gaan meeten in DH, dan liever in de Dizzy Duckquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb jou vrij weinig in het reguliere 3FM topic gezien... Zo weinig dat ik je niet heb onthouden
Goedmaken met een drankje in de Zwarte Ruiter? Ik wil daar echt eens heen, ik kom daar nooit!
Tot vervelens toequote:Op dinsdag 24 december 2013 19:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
JaneDoe komt hier toch ook wel buiten SR? En Uc zie ik gelukkig vaak zat.
kom minder in t reguliere topic dan ik zou willen, werk laat dat niet echt toe helaasquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb jou vrij weinig in het reguliere 3FM topic gezien... Zo weinig dat ik je niet heb onthouden
Goedmaken met een drankje in de Zwarte Ruiter? Ik wil daar echt eens heen, ik kom daar nooit!
Lolaquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:15 schreef LovelyLady het volgende:
Halllllllllllooooooooooooooooooooo
Neequote:Op dinsdag 24 december 2013 19:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jij zit als blanke dame steeds gesandwiched tussen 2 negers?
Ja wat een nare kutuser ben ik ook met m'n gequote:Op dinsdag 24 december 2013 19:15 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Godsjezus wat ben jij sentimenteel ineens met jePI
Hallooooooooooquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:15 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben net OAD Reizen. Maar dan niet failliet.quote:
Nee hoor skatje ik hoop nog vele topic met je vol te poten in SPT en in 3FMquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja wat een nare kutuser ben ik ook met m'n ge
Dat is zeker een coffeeshop? Hier heet er wel een zo iigquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:15 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Als mensen dan toch gaan meeten in DH, dan liever in de Dizzy Duck![]()
quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:15 schreef LovelyLady het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |