Heeft mijn muis ookquote:Op dinsdag 24 december 2013 18:57 schreef Ame_thyst het volgende:
caro heeft een beetje het mumford & sons syndroom alles wat ze doet klikt hetzelfde
Sowieso he, ze treedt meestal op in het buitenland swaquote:Op dinsdag 24 december 2013 18:57 schreef Geo4kant het volgende:
Ziet er uit als een verplicht nummertje voor Caro?
Die heb ik nog nooit spontaan vrolijk gezien.quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:57 schreef Stickertje het volgende:
Caro houd ook van azijn als ik zo haar gezicht bekijk
quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
ik zie maar weinig, teveel kleding
Dat heten uiers.quote:
Das haar buik hoorquote:
ja dit is jazzquote:Op dinsdag 24 december 2013 18:58 schreef Geo4kant het volgende:
Ga lekker in een jazz cafe zingen ..
Ik vind zwangere melktetten helemaal niks.... hebben vaak hele grote omeletten eropquote:Op dinsdag 24 december 2013 18:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Heeft ze toch nog positieve punten.
Ga jij es lekker Katy Perry luisterenquote:Op dinsdag 24 december 2013 18:58 schreef Geo4kant het volgende:
Ga lekker in een jazz cafe zingen ..
Verrek, ik hoor het.quote:
Ze was ooit, toen ze echt net bekend was, eens te gast bij Coen en Sander, toen was ze wel leuk hoor en zij ze ook dat ze zelf wat een bozige uitstraling heeft, maar dat ze dat niet is.quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit spontaan vrolijk gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |