Hihahoquote:Op dinsdag 24 december 2013 18:48 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ja, maar gelukkig is Joe Cocker.
Zou ook niet best zijn als je het helemaal niet voeldequote:Op dinsdag 24 december 2013 18:50 schreef Ame_thyst het volgende:
I feel it in the morning
ook wel eens last van
Als je van zuigen houdt heb ik ook wel wat anders voor in je mondjequote:Op dinsdag 24 december 2013 18:50 schreef marcodej het volgende:
Zo, anders duw je effe een duim in iemands zn smoel.
gayyyyyyyyyquote:Op dinsdag 24 december 2013 18:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als je van zuigen houdt heb ik ook wel wat anders voor in je mondje
Ik hoor hem steeds minder enthousiast over zijn modelletje, was bij zijn vorige ook, binnen jaar is ze ingeruild voor een nieuwe 17 jarige....quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:51 schreef DeLuna het volgende:
Giel weet ook niet dat hij straks het huis uit moet
Ik vraag me dan wel eens af je nou puur reageert vanwege mij of omdat je er gewoon van houdt om niet rullevante dingen te posten.quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:52 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik hoor hem steeds minder enthousiast over zijn modelletje, was bij zijn vorige ook, binnen jaar is ze ingeruild voor een nieuwe 17 jarige....
Dacht dat die verloofd isquote:Op dinsdag 24 december 2013 18:52 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik hoor hem steeds minder enthousiast over zijn modelletje, was bij zijn vorige ook, binnen jaar is ze ingeruild voor een nieuwe 17 jarige....
Om 23 uur begint die SR-lijst, 21u gaan ze eruit. Ergens daartussen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:52 schreef Geo4kant het volgende:
hoelaat is SR helemaal afgelopen? Want ik wil misschien Bad Santakijken
Het is geen wedstrijd.quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:52 schreef marcodej het volgende:
2.5 miljoen in Vlaanderen. Dat is niet heel veel, of wel?
Ik vind het al knap dat je een jaar lang met zo'n kwal wil omgaanquote:Op dinsdag 24 december 2013 18:52 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ritme naar de klote. Geen daglicht gezien.quote:
Lieve dildo.quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Goh meid, schijf het in je dagboek
Hij is er wel op vooruit gegaan hoorquote:Op dinsdag 24 december 2013 18:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
dat hoofd van gielecht door een tippelhoertje gepijpt
Brrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:
quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:53 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik vraag me dan wel eens af je nou puur reageert vanwege mij of omdat je er gewoon van houdt om niet rullevante dingen te posten.
Of beide natuurlijk.
Niet bewust...beetje in Pino's drap lopen poeren zeker...quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:53 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik vraag me dan wel eens af je nou puur reageert vanwege mij of omdat je er gewoon van houdt om niet rullevante dingen te posten.
Of beide natuurlijk.
Daar is een workshop voorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |