Godsjezus wat ben jij sentimenteel ineens met jequote:Op dinsdag 24 december 2013 19:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
JaneDoe komt hier toch ook wel buiten SR? En Uc zie ik gelukkig vaak zat.
Als mensen dan toch gaan meeten in DH, dan liever in de Dizzy Duckquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb jou vrij weinig in het reguliere 3FM topic gezien... Zo weinig dat ik je niet heb onthouden
Goedmaken met een drankje in de Zwarte Ruiter? Ik wil daar echt eens heen, ik kom daar nooit!
Tot vervelens toequote:Op dinsdag 24 december 2013 19:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
JaneDoe komt hier toch ook wel buiten SR? En Uc zie ik gelukkig vaak zat.
kom minder in t reguliere topic dan ik zou willen, werk laat dat niet echt toe helaasquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb jou vrij weinig in het reguliere 3FM topic gezien... Zo weinig dat ik je niet heb onthouden
Goedmaken met een drankje in de Zwarte Ruiter? Ik wil daar echt eens heen, ik kom daar nooit!
Lolaquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:15 schreef LovelyLady het volgende:
Halllllllllllooooooooooooooooooooo
Neequote:Op dinsdag 24 december 2013 19:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jij zit als blanke dame steeds gesandwiched tussen 2 negers?
Ja wat een nare kutuser ben ik ook met m'n gequote:Op dinsdag 24 december 2013 19:15 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Godsjezus wat ben jij sentimenteel ineens met jePI
Hallooooooooooquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:15 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben net OAD Reizen. Maar dan niet failliet.quote:
Nee hoor skatje ik hoop nog vele topic met je vol te poten in SPT en in 3FMquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja wat een nare kutuser ben ik ook met m'n ge
Dat is zeker een coffeeshop? Hier heet er wel een zo iigquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:15 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Als mensen dan toch gaan meeten in DH, dan liever in de Dizzy Duck![]()
quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:15 schreef LovelyLady het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |