Ik heb daar weinig ervaring meequote:Op dinsdag 24 december 2013 18:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vind zwangere melktetten helemaal niks.... hebben vaak hele grote omeletten erop
quote:
quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:47 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
komt door je persoonlijkheidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
Luisteren doe ik niet graag maar naar Katy kijken welquote:Op dinsdag 24 december 2013 18:59 schreef Paul het volgende:
[..]
Ga jij es lekker Katy Perry luisteren
Oh is ze jouw moeder?quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Caro is ooit achter een raam vandaan geplukt en ze gaven haar een microfoon.
Ik ook hoorquote:Op dinsdag 24 december 2013 18:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik heb daar weinig ervaring mee
Precies. Maar natuurlijk moet iedereen hier haten.quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:59 schreef alors het volgende:
[..]
Ze was ooit, toen ze echt net bekend was eens te gast bij Coen en Sander, toen was ze wel leuk hoor en zij ze ook dat ze zelf wat een bozige uitstraling heeft, maar dat ze dat niet is.
Caro's tieten zijn op dit moment de pure definitie van 'Uiers'.quote:
Ken ik er wel meer van, heb ik ook wel een beetje en is best irritant somsquote:Op dinsdag 24 december 2013 18:59 schreef alors het volgende:
[..]
Ze was ooit, toen ze echt net bekend was, eens te gast bij Coen en Sander, toen was ze wel leuk hoor en zij ze ook dat ze zelf wat een bozige uitstraling heeft, maar dat ze dat niet is.
KIJK NIET ZO BOOS JAquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:01 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ken ik er wel meer van, heb ik ook wel een beetje en is best irritant soms
"Goh, je kijkt zo boos, is er iets?" Nou nee, dat is gewoon mijn geconcentreerde blikquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:01 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ken ik er wel meer van, heb ik ook wel een beetje en is best irritant soms
Al ben ik nog niet klaarwakker, dit valt me op. Meid, let eens op je grammatica en haal 'zij' en 'zei' eens niet door elkaar wil je? Dankje.quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:59 schreef alors het volgende:
[..]
Ze was ooit, toen ze echt net bekend was, eens te gast bij Coen en Sander, toen was ze wel leuk hoor en zij ze ook dat ze zelf wat een bozige uitstraling heeft, maar dat ze dat niet is.
Ik zeg altijd: "Zo zit mijn gezicht het lekkerst"quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:02 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
"Goh, je kijkt zo boos, is er iets?" Nou nee, dat is gewoon mijn geconcentreerde blik
Herkenbaar
DJ Coone.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:02 schreef Geo4kant het volgende:
DJ Coen dadelijk LEEUWWARDEN WE GAAN SPRINGUHHHH.. *handjes in de lucht doet*
tijd om weer naar bed te gaanquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:02 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Al ben ik nog niet klaarwakker, dit valt me op. Meid, let eens op je grammatica en haal 'zij' en 'zei' eens niet door elkaar wil je? Dankje.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:02 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
"Goh, je kijkt zo boos, is er iets?" Nou nee, dat is gewoon mijn geconcentreerde blik
Herkenbaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |