Die houdt gewoon niet van regenquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:21 schreef Ame_thyst het volgende:
iedereen kijkt vrolijk behalve caro
Caro Emoraldquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:21 schreef Ame_thyst het volgende:
iedereen kijkt vrolijk behalve caro
jonkiequote:Op dinsdag 24 december 2013 19:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ehh, ik was 15 toen ik erheen gingnu ben ik 29, paar jaar geleden is die tent dicht gegaan, dus jongere mensen dan 27 kennen het niet
Ik had er wel ergens een kind tussendoor gebaard en na mijn scheiding moest ik weer even wat wilde haartjes kweken en loslaten, een rustpauze dusquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tering, dat heb je lang volgehoudennooit iets aangevonden heel dat stappen naar dezelfde kroegen/uitgaansgelegenheden. Ga liever naar parties.
Wat zit er nu nog voor boeiends in DH? Club Seven vind ik wel oke.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ehh, ik was 15 toen ik erheen gingnu ben ik 29, paar jaar geleden is die tent dicht gegaan, dus jongere mensen dan 27 kennen het niet
Hans van Zettenquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
NOU HET IS ONGELOFELIJK, HIJ STAAT
Ben met vogelspul bij mijn ouders....tyfusherrie 11vogels in de kamer.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vast wel
Jij nog leuke plannen ?
Sinds het allebei kanquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:22 schreef Vogeltje88 het volgende:
Sinds wanneer zeggen ze Wilhelminaplein in plaats van Zaailand?
50 verschillende mannen in 2 jaar geneukt dus?quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jonkie
[..]
Ik had er wel ergens een kind tussendoor gebaard en na mijn scheiding moest ik weer even wat wilde haartjes kweken en loslaten, een rustpauze dus
ofzo
Hoe oud ben jij danquote:
gezellig, leuk kerstdiner?quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ben met vogelspul bij mijn ouders....tyfusherrie 11vogels in de kamer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:22 schreef JaneDoe het volgende:
de vragen van eric corton zijn net zo verrassend als zijn reportages op een heuvel in burundi
Als 18 jarige zou ik het niet wetenquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:22 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Wat zit er nu nog voor boeiends in DH? Club Seven vind ik wel oke.
Nee johhhquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
50 verschillende mannen in 2 jaar geneukt dus?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
gezellig, leuk kerstdiner?De dikste is 120gr...dan hebben we honger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |