Dit dus!quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:16 schreef Bombvis het volgende:
Coen is echt kansloos, altijd hetzelfde. Paul vond ik dramatisch, maar die blijkt toch wel mee te vallen. Slaapgasten Jacqueline en Laura waren echt verschrikkelijk kut, muziek was ook matig, filmpjes waren ook niet echt pakkend, updates zijn veel te vaak herhaald. Samenvattend: een 5
quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:14 schreef Brummetje_ het volgende:
Iets minder leuk omdat Gerard niet in het huis zit, maar kan ermee door.
Veenstraquote:Op dinsdag 24 december 2013 17:26 schreef appelen het volgende:
Michiel Gerard en Paul volgend jaar please.
Dit jaar
Coen
Corton die 10x herhaald werd
Andre
ESRR
Tsunami
Ja die.quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:27 schreef Brummetje_ het volgende:
Die Jacqueline is toch van Krezip?
Nee, ze komt uit Ice Age.quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:27 schreef Brummetje_ het volgende:
Die Jacqueline is toch van Krezip?
Gebeurt al jaren niet meer, Henk.quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:31 schreef spierbal het volgende:
Rering kneuzen. Allemaal. En dalijk wordt dat hieren bedrag weer verdubbeld van belastingcenten.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:25 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Niet gekeken want geen Gerard
Omdat?quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:35 schreef Karina het volgende:
Dit jaar veel minder gevolgd dan de voorgaande jaren, op een of andere manier trok het me niet meer zo.
Da's gek want ik zat de hele tijd in het live-topic op je te wachtenquote:Op dinsdag 24 december 2013 17:35 schreef Karina het volgende:
Dit jaar veel minder gevolgd dan de voorgaande jaren, op een of andere manier trok het me niet meer zo.
Als ik dat had geweten, was ik wat vaker in dat topic langsgekomenquote:Op dinsdag 24 december 2013 17:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Da's gek want ik zat de hele tijd in het live-topic op je te wachten
Coenquote:Op dinsdag 24 december 2013 17:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet. Misschien gewoon geen zin meer of de hele dag te kijken/luisteren.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee, ze komt uit Ice Age.
[ afbeelding ]
Nieuw format zou leuk zijn jaquote:Op dinsdag 24 december 2013 17:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat wellicht![]()
Ach de leukigheid is er denk ik gewoon vanaf na zoveel jaar.
Gerard en Michiel moeten niet samen in 1 huis. Dan krijg je van die verschrikkelijke kinderachtige EKSTRA taferelen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:35 schreef MarijeH het volgende:
Ik vond het dit jaar ook iets minder. Ik miste Gerard en Michiel in het huis.
Coen viel me trouwens tegen dit jaar. Normaal vind ik hem een goede dj.
Cijfer: 6.
Mijn drie dj's voor volgend jaar:
Gerard Ekdom
Michiel Veenstra
Coen Swijnenerg.
Niks mis met Ekstraquote:Op dinsdag 24 december 2013 17:48 schreef Paul het volgende:
[..]
Gerard en Michiel moeten niet samen in 1 huis. Dan krijg je van die verschrikkelijke kinderachtige EKSTRA taferelen.
Voor individuen denk ik hetzelfde. Maar voor veel anderen is het nog leukquote:Op dinsdag 24 december 2013 17:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat wellicht![]()
Ach de leukigheid is er denk ik gewoon vanaf na zoveel jaar.
Ze zullen het wel weer net halenquote:
dat jaquote:Op dinsdag 24 december 2013 17:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ze zullen het wel weer net halen
Hebben ze 6 dagen gedaan om 8.6 miljoen te sprokkelen en ineens die laatste 3 uur komen er nog 5 miljoen bij. Jaja.... lekker logisch.
Ik heb vorig jaar voor 5 euro ofzo per plastic beker bier lopen zuipen op de Oude Markt in Enschede. Lijkt me dat ik voldoende karma heb opgedaan om voor de overige Serious Requests geen een cent meer uit te geven.quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:02 schreef de_boswachter het volgende:
Ze krijgen van mij geen euro, nog geen cent!!
Dat zal ze leren.
André Kuipers was leukquote:Op dinsdag 24 december 2013 18:30 schreef Rica het volgende:
Ik kijk altijd 's nachts en de slaapgasten maken een heel groot verschil. Helaas een paar erg matige tot een enkele zeer irritante (noem gaan namen maar Jacqueline Govaert).
De eerste nacht was gelijk de leukste met Anna.
Verder heb ik me wel vermaakt met kijken. Ook al is het maar voor 5% mijn muzieksmaak.
Hartstikke aardige man. Maar misschien beter als gast voor een paar uurtjes geweest ipv een hele nacht?quote:
Kan het letterlijk bijna vanuit mijn raam zien. Geeft wel wat extras ja.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:44 schreef Apotheose het volgende:
Top! Omdat: Leeuwarden en dus dicht bij huis. Kon er nu wat makkelijker heen en dus wat meer bij betrokken, zeg maar. Al die vorige keren niet geweest.
Natuurlijk heeft hij wat te vertellenquote:Op dinsdag 24 december 2013 22:14 schreef Ooku het volgende:
Ik vond het erg tegenvallen dit jaar. Avondgasten waren ook wat minder. Andre Kuipers daarentegen wel een leuke gast. Had ook echt wat te vertellen.
Woon jij daar?quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:29 schreef kurk_droog het volgende:
Ze kunnen beter naar Delft gaan, kan ik lekker een biertje drinken daar.
Dat nummer van Racoon kwam echt mijn strot uit ja, maar dat heb ik bij elk eentonig en saai nummer van Racoon.quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:41 schreef utopie het volgende:
Ik werd na dag 2 een beetje schijtziek van Tsunamiecht wel 4-5 keer per uur soms. Ook al is het een jingle. Ook die Shoes of lightning hadden ze van mij wel minder vaak mogen draaien ook al was het de thema song....
7.5
ohja hoe kan ik dat aids nummer nou vergeten zijnquote:Op dinsdag 24 december 2013 23:59 schreef de_boswachter het volgende:
EAT SLEEP RAVE REPEAT
STFU met jullie kakherrie
eerste rangquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:49 schreef Rica het volgende:
[..]
Kan het letterlijk bijna vanuit mijn raam zien. Geeft wel wat extras ja.
En weer iemand die in het Kamp van de anti-SER club is bijgekomen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:39 schreef RedFever007 het volgende:
Weinig gekeken. Format is totaal uitgewerkt, de mensen komen er enkel om het "mee te maken". Het doel is totaal irrelevant geworden. Een groot mediacircus van 3FM om zichzelf te promoten. Is opzich niets mis mee maar doe het dan niet over de rug van negertjes met diarree maar kom er gewoon eerlijk voor uit dat je het puur voor naamsbekendheid doet. Zelfde geldt voor al die bedrijven die met levensgrote logo's in beeld moeten. Flikker op met die ongein![]()
Vast weer een actie tegen de honger. Door al die baby's die ze dit jaar gered hebben is er volgend jaar weer een voedsel tekort.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:11 schreef Iwanius het volgende:
[..]
En weer iemand die in het Kamp van de anti-SER club is bijgekomen.
Benieuwt wat volgend jaar hun slogan is: "Lets clean more shit up then last year?
Negerbaby's die vuile lucht inademen?
Oeh... had je ook last van het massale gespring?quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:00 schreef SonicVolcano het volgende:
Erg leuk, maar komt ook door de afstand (100 meter)
Tsunami komt me nu wel de strot uit. En ergens ook wel blij dat het circus voorbij is. Het is nog nooit zo druk hier geweest. Sfeer was goed, dat wel
Euhm nee hoor, ik was al een tijdje klaar met SRquote:Op woensdag 25 december 2013 12:11 schreef Iwanius het volgende:
[..]
En weer iemand die in het Kamp van de anti-SER club is bijgekomen.
Benieuwt wat volgend jaar hun slogan is: "Lets clean more shit up then last year?
Negerbaby's die vuile lucht inademen?
quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:29 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Dit inderdaad!
Ik luister redelijk veel 3FM (behalve Giel) maar tijdens SR luister ik niet meer
Dat gebedel om geld komt mij de strot uit
Leuk geweest, stop er maar mee
![]()
Daarbij is het tegenwoordig meer als uithangbord voor de grote multinationals om te tonen dat ze om zo begaan zijn met het lot van de [vul wat in] in Afrika.
Nee helemaal niet. Ook niet van het geluid. Woon in een doodlopend stukje. Viel me alles mee!quote:Op woensdag 25 december 2013 14:02 schreef maily het volgende:
[..]
Oeh... had je ook last van het massale gespring?
Gelukkig had hij wel tijd voor Ekstra Weekend, MetMichiel en @Work naast zijn drukke baan als zendermanager, micromanager, deursluiter, -opener en chauffeur.quote:Op woensdag 25 december 2013 18:27 schreef Pino112 het volgende:
Wilbertgod is sowieso eenwaard. Met z'n micropenismanager.
Na inflatie is er geen record hoorquote:
quote:Op donderdag 26 december 2013 00:20 schreef dolfg het volgende:
SR maakt een lichtelijk sleetse indruk, of misschien is dat wel inherent aan dit soort evenementen.
Op een gegeven moment is de koek wat nieuwe ideeën betreft een beetje op.
Wat er dan gebeurt is wat je nu ook in Leeuwarden zag, voortborduren op oude successen en het draaiboek van vorig jaar zo ongeveer letterlijk op dit jaar plakken.
Wat jaar na jaar na jaar een warm soort gebondenheid, warmte en spontaniteit opriep wordt ineens een repeteergeweer. Niks spontaans meer, gratis nummer gooien we er rond 6 uur in, nummer staat ook al overal geprint in de achtergrond, hoezo het is ineens zo druk op precies hetzelfde moment als in 2012?
Tussenstandje van Wilbert met we hebben 8 miljoen, maar we zijn er nog laaaang niet: zelfde verhaal.
Appeltje van Eric, bla bla bla.
En we kloppen elkaar als 3FM-ers nog eens op de borst en omhelzen elkaar intens; jezus, wat zijn wij weer goed bezig geweest!
Natuurlijk is het geen wedstrijd, tot het 24 december 18.00 uur is. Dan is het ineens wel weer een wedstrijd.
Het is jammer, maar het evenement is boven zichzelf uitgegroeid (volgens mij zei ik vorig jaar hetzelfde). Er ontwikkelt zich te weinig.
Volgens mij waren Groningen en Eindhoven toch echt het hoogtepunt.
quote:Op donderdag 26 december 2013 00:50 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ik kom vanaf 2010 elk jaar naar SR en overal was het gezellig zonder opgeschoten jeugd. Dat viel me dus in Leeuwarden wel op.
Ik was er alleen even geweest omdat het om de hoek lag vanaf mijn huis en ik veel vrijwilligerswerk voor Serious Record en de Bres deed.quote:
Het concept is goed, de Nederlandstalige Belgen hebben nu twee keer geprobeerd met iets nieuws te komen en beide pogingen zijn het net niet. Zolang het rode kruis met dit soort acties 13 miljoen ophaalt zouden ze wel gek zijn proberen te vernieuwen (althans, geen grote vernieuwingen).quote:Op donderdag 26 december 2013 01:07 schreef Vogeltje88 het volgende:
Ander concept en andere dj's (niet de geijkte dj's) zou wel verfrissend zijn, maar ik vrees dat 3FM zich daar niet aan durft te wagen, mede dankzij het wedstrijgevoel dat "stiekem" toch wel heerst.
Dat zit puur tussen je oren.quote:Op donderdag 26 december 2013 04:26 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Leeuwarden is misschien ook niet de meest ideale stad om zo'n event te houden. Het plein zag er regelmatig leeg uit terwijl het voorgaande jaren helemaal gevuld was.
Ditquote:Op dinsdag 24 december 2013 17:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
Een van de slechtere edities. Veel herhaling, weinig spontane dingen, eerste dagen gebeurde weinig en veel op automatische piloot. Dus er zal wel een recordbedrag worden opgehaald.
Coen is een leuke dj als hij samen met Sander is. Alleen vond ik hem ook niks aanquote:Op dinsdag 24 december 2013 17:35 schreef MarijeH het volgende:
Ik vond het dit jaar ook iets minder. Ik miste Gerard en Michiel in het huis.
Coen viel me trouwens tegen dit jaar. Normaal vind ik hem een goede dj.
Cijfer: 6.
Mijn drie dj's voor volgend jaar:
Gerard Ekdom
Michiel Veenstra
Coen Swijnenerg.
ze gaan er elk jaar overheenquote:Op donderdag 26 december 2013 12:47 schreef drakin het volgende:
Ik heb andere jaren er niks/weinig van meegekregen, maar Overijssel heeft ook iets meer inwoners(2 keer zoveel of 3 keer zoveel) en is/lijkt dichterbij te liggen om even naartoe te gaan.
Haarlem zal er wel overheen gaan volgend jaar als de hele randstad komt, nog meer rotzooi dus.
Gaat niet zozeer om de provincie, maar om de locatie natuurlijk. Enschede en Leeuwarden liggen beide in een hoek van Nederland, dat nadeel hebben ze beide. Leeuwarden ligt in een minder bevolkt gebied, in een cirkel van 30 km. rondom Enschede wonen een half miljoen mensen. Dat scheelt natuurlijk wel.quote:Op donderdag 26 december 2013 12:47 schreef drakin het volgende:
Ik heb andere jaren er niks/weinig van meegekregen, maar Overijssel heeft ook iets meer inwoners(2 keer zoveel of 3 keer zoveel) en is/lijkt dichterbij te liggen om even naartoe te gaan.
Haarlem zal er wel overheen gaan volgend jaar als de hele randstad komt, nog meer rotzooi dus.
Iwanius. Altijd louter positief.quote:Op donderdag 26 december 2013 15:27 schreef Iwanius het volgende:
Ik vind alles best m.b.t het SER maar mijn allergrootste kerstwens blijft toch wel dat het een langzame dood sterft deze volksverlakkerij.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:35 schreef Karina het volgende:
Dit.quote:Op woensdag 25 december 2013 13:51 schreef Grutsk het volgende:
Ik vond de sfeer op het plein geweldig. Waar ik het de voorgaande keren (Groningen en Leiden) na een half uurtje wel gezien had, heb ik hier uren staan lachen en springen met de mensen om mij heen. Wellicht lag het ook aan het weer, want het was bijna warm zo op elkaar gepakt met de winterjas aan.
Terugkijkend op SR in het algemeen (los van mijn bezoek aan het plein dus) vond ik het niet zoveel soeps. Veel plichtmatig en matte nachtkrachten. Tsunami was wel fucking vet.
Groningen is anders net zo ver weg, hoe was het daar dan?quote:Op donderdag 26 december 2013 14:00 schreef Moody het volgende:
[..]
Gaat niet zozeer om de provincie, maar om de locatie natuurlijk. Enschede en Leeuwarden liggen beide in een hoek van Nederland, dat nadeel hebben ze beide. Leeuwarden ligt in een minder bevolkt gebied, in een cirkel van 30 km. rondom Enschede wonen een half miljoen mensen. Dat scheelt natuurlijk wel.
Vooral dat laatste, terwijl Annemieke of wie dan ook dan gewoon buiten stonden en wel presenteerde zeg maar. Wat heeft dat dan weer voor nut? Zend dan alleen die filmpjes uit.quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:16 schreef Bombvis het volgende:
Coen is echt kansloos, altijd hetzelfde. Paul vond ik dramatisch, maar die blijkt toch wel mee te vallen. Slaapgasten Jacqueline en Laura waren echt verschrikkelijk kut, muziek was ook matig, filmpjes waren ook niet echt pakkend, updates zijn veel te vaak herhaald. Samenvattend: een 5
En dit, voorgaande jaren werd er elke dag toch een ander filmpje van hem uitgezonden? Ik had het gevoel dat dat dit jaar niet zo was.quote:
Toen was het nog minder populair volgensmij dus dat is ook niet echt te vergelijkenquote:Op donderdag 26 december 2013 17:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Groningen is anders net zo ver weg, hoe was het daar dan?
Veel kouder en minder druk. Maar toen was het concept op zich leuker.quote:Op donderdag 26 december 2013 17:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Groningen is anders net zo ver weg, hoe was het daar dan?
Nou haal je toch twee dingen doorelkaar.quote:Op donderdag 26 december 2013 20:32 schreef ArnieAlberts het volgende:
IK BEN ER!Kut, 't is afgelopen.
Oftewel, ik heb er echt gewoon bijna niets van meegekregen. Net zoals vorig jaar. Het was er weer, ik zag het langskomen, en ik ging verder mijn eigen ding doen. Twee of drie jaar geleden nog flink lopen reageren op de streams via FOK!, en dat was gewoon episch (het jaar van Hello weet ik nog, met Gerard, Giel en Annemieke). Dat heb ik daarna gewoon écht niet meer gehad.
Really? Hmm...quote:Op donderdag 26 december 2013 20:48 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nou haal je toch twee dingen doorelkaar.
Hoezo? Hij/zij vindt het toch best. Het mag van mij ook wel over zijn. Ik denk dat we in eigen land ook wel wat goeie doelen hebben inmiddels. Kerst voor iedereen bijvoorbeeld. Met voldoende te vreten.quote:Op donderdag 26 december 2013 15:47 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Iwanius. Altijd louter positief.
Enthousiast geraken voor SER.quote:Op donderdag 26 december 2013 20:32 schreef ArnieAlberts het volgende:
IK BEN ER!Kut, 't is afgelopen.
Oftewel, ik heb er echt gewoon bijna niets van meegekregen. Net zoals vorig jaar. Het was er weer, ik zag het langskomen, en ik ging verder mijn eigen ding doen. Twee of drie jaar geleden nog flink lopen reageren op de streams via FOK!, en dat was gewoon episch (het jaar van Hello weet ik nog, met Gerard, Giel en Annemieke). Dat heb ik daarna gewoon écht niet meer gehad.
Beetje narcistisch ingesteld toevallig?quote:
Jij vindt: episch (als in poëzie) niet getuigen van: het padje een beetje kwijt zijn?quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:24 schreef Ikwilookevenwatzeggen het volgende:
[..]
Beetje narcistisch ingesteld toevallig?
Barst van de levenservaring en daarom ageer ik er zo tegen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:28 schreef Moody het volgende:
Laat mensen enthousiast zijn. Jij denkt echt dat jouw mening de waarheid is? Gebrek aan levenservaring wellicht?
Wie ben jij om voor een ander te gaan bepalen. Ben je God?quote:Op zondag 29 december 2013 21:45 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Barst van de levenservaring en daarom ageer ik er zo tegen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |