Natuurlijk heeft hij wat te vertellenquote:Op dinsdag 24 december 2013 22:14 schreef Ooku het volgende:
Ik vond het erg tegenvallen dit jaar. Avondgasten waren ook wat minder. Andre Kuipers daarentegen wel een leuke gast. Had ook echt wat te vertellen.
Woon jij daar?quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:29 schreef kurk_droog het volgende:
Ze kunnen beter naar Delft gaan, kan ik lekker een biertje drinken daar.
Dat nummer van Racoon kwam echt mijn strot uit ja, maar dat heb ik bij elk eentonig en saai nummer van Racoon.quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:41 schreef utopie het volgende:
Ik werd na dag 2 een beetje schijtziek van Tsunamiecht wel 4-5 keer per uur soms. Ook al is het een jingle. Ook die Shoes of lightning hadden ze van mij wel minder vaak mogen draaien ook al was het de thema song....
7.5
ohja hoe kan ik dat aids nummer nou vergeten zijnquote:Op dinsdag 24 december 2013 23:59 schreef de_boswachter het volgende:
EAT SLEEP RAVE REPEAT
STFU met jullie kakherrie
eerste rangquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:49 schreef Rica het volgende:
[..]
Kan het letterlijk bijna vanuit mijn raam zien. Geeft wel wat extras ja.
En weer iemand die in het Kamp van de anti-SER club is bijgekomen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:39 schreef RedFever007 het volgende:
Weinig gekeken. Format is totaal uitgewerkt, de mensen komen er enkel om het "mee te maken". Het doel is totaal irrelevant geworden. Een groot mediacircus van 3FM om zichzelf te promoten. Is opzich niets mis mee maar doe het dan niet over de rug van negertjes met diarree maar kom er gewoon eerlijk voor uit dat je het puur voor naamsbekendheid doet. Zelfde geldt voor al die bedrijven die met levensgrote logo's in beeld moeten. Flikker op met die ongein![]()
Vast weer een actie tegen de honger. Door al die baby's die ze dit jaar gered hebben is er volgend jaar weer een voedsel tekort.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:11 schreef Iwanius het volgende:
[..]
En weer iemand die in het Kamp van de anti-SER club is bijgekomen.
Benieuwt wat volgend jaar hun slogan is: "Lets clean more shit up then last year?
Negerbaby's die vuile lucht inademen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |