Dit dus!quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:16 schreef Bombvis het volgende:
Coen is echt kansloos, altijd hetzelfde. Paul vond ik dramatisch, maar die blijkt toch wel mee te vallen. Slaapgasten Jacqueline en Laura waren echt verschrikkelijk kut, muziek was ook matig, filmpjes waren ook niet echt pakkend, updates zijn veel te vaak herhaald. Samenvattend: een 5
quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:14 schreef Brummetje_ het volgende:
Iets minder leuk omdat Gerard niet in het huis zit, maar kan ermee door.
Veenstraquote:Op dinsdag 24 december 2013 17:26 schreef appelen het volgende:
Michiel Gerard en Paul volgend jaar please.
Dit jaar
Coen
Corton die 10x herhaald werd
Andre
ESRR
Tsunami
Ja die.quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:27 schreef Brummetje_ het volgende:
Die Jacqueline is toch van Krezip?
Nee, ze komt uit Ice Age.quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:27 schreef Brummetje_ het volgende:
Die Jacqueline is toch van Krezip?
Gebeurt al jaren niet meer, Henk.quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:31 schreef spierbal het volgende:
Rering kneuzen. Allemaal. En dalijk wordt dat hieren bedrag weer verdubbeld van belastingcenten.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:25 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Niet gekeken want geen Gerard
Omdat?quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:35 schreef Karina het volgende:
Dit jaar veel minder gevolgd dan de voorgaande jaren, op een of andere manier trok het me niet meer zo.
Da's gek want ik zat de hele tijd in het live-topic op je te wachtenquote:Op dinsdag 24 december 2013 17:35 schreef Karina het volgende:
Dit jaar veel minder gevolgd dan de voorgaande jaren, op een of andere manier trok het me niet meer zo.
Als ik dat had geweten, was ik wat vaker in dat topic langsgekomenquote:Op dinsdag 24 december 2013 17:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Da's gek want ik zat de hele tijd in het live-topic op je te wachten
Coenquote:Op dinsdag 24 december 2013 17:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet. Misschien gewoon geen zin meer of de hele dag te kijken/luisteren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |