Ditquote:Op dinsdag 24 december 2013 17:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
Een van de slechtere edities. Veel herhaling, weinig spontane dingen, eerste dagen gebeurde weinig en veel op automatische piloot. Dus er zal wel een recordbedrag worden opgehaald.
Coen is een leuke dj als hij samen met Sander is. Alleen vond ik hem ook niks aanquote:Op dinsdag 24 december 2013 17:35 schreef MarijeH het volgende:
Ik vond het dit jaar ook iets minder. Ik miste Gerard en Michiel in het huis.
Coen viel me trouwens tegen dit jaar. Normaal vind ik hem een goede dj.
Cijfer: 6.
Mijn drie dj's voor volgend jaar:
Gerard Ekdom
Michiel Veenstra
Coen Swijnenerg.
ze gaan er elk jaar overheenquote:Op donderdag 26 december 2013 12:47 schreef drakin het volgende:
Ik heb andere jaren er niks/weinig van meegekregen, maar Overijssel heeft ook iets meer inwoners(2 keer zoveel of 3 keer zoveel) en is/lijkt dichterbij te liggen om even naartoe te gaan.
Haarlem zal er wel overheen gaan volgend jaar als de hele randstad komt, nog meer rotzooi dus.
Gaat niet zozeer om de provincie, maar om de locatie natuurlijk. Enschede en Leeuwarden liggen beide in een hoek van Nederland, dat nadeel hebben ze beide. Leeuwarden ligt in een minder bevolkt gebied, in een cirkel van 30 km. rondom Enschede wonen een half miljoen mensen. Dat scheelt natuurlijk wel.quote:Op donderdag 26 december 2013 12:47 schreef drakin het volgende:
Ik heb andere jaren er niks/weinig van meegekregen, maar Overijssel heeft ook iets meer inwoners(2 keer zoveel of 3 keer zoveel) en is/lijkt dichterbij te liggen om even naartoe te gaan.
Haarlem zal er wel overheen gaan volgend jaar als de hele randstad komt, nog meer rotzooi dus.
Iwanius. Altijd louter positief.quote:Op donderdag 26 december 2013 15:27 schreef Iwanius het volgende:
Ik vind alles best m.b.t het SER maar mijn allergrootste kerstwens blijft toch wel dat het een langzame dood sterft deze volksverlakkerij.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:35 schreef Karina het volgende:
Dit jaar veel minder gevolgd dan de voorgaande jaren, op een of andere manier trok het me niet meer zo.
Dit.quote:Op woensdag 25 december 2013 13:51 schreef Grutsk het volgende:
Ik vond de sfeer op het plein geweldig. Waar ik het de voorgaande keren (Groningen en Leiden) na een half uurtje wel gezien had, heb ik hier uren staan lachen en springen met de mensen om mij heen. Wellicht lag het ook aan het weer, want het was bijna warm zo op elkaar gepakt met de winterjas aan.
Terugkijkend op SR in het algemeen (los van mijn bezoek aan het plein dus) vond ik het niet zoveel soeps. Veel plichtmatig en matte nachtkrachten. Tsunami was wel fucking vet.
Groningen is anders net zo ver weg, hoe was het daar dan?quote:Op donderdag 26 december 2013 14:00 schreef Moody het volgende:
[..]
Gaat niet zozeer om de provincie, maar om de locatie natuurlijk. Enschede en Leeuwarden liggen beide in een hoek van Nederland, dat nadeel hebben ze beide. Leeuwarden ligt in een minder bevolkt gebied, in een cirkel van 30 km. rondom Enschede wonen een half miljoen mensen. Dat scheelt natuurlijk wel.
Vooral dat laatste, terwijl Annemieke of wie dan ook dan gewoon buiten stonden en wel presenteerde zeg maar. Wat heeft dat dan weer voor nut? Zend dan alleen die filmpjes uit.quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:16 schreef Bombvis het volgende:
Coen is echt kansloos, altijd hetzelfde. Paul vond ik dramatisch, maar die blijkt toch wel mee te vallen. Slaapgasten Jacqueline en Laura waren echt verschrikkelijk kut, muziek was ook matig, filmpjes waren ook niet echt pakkend, updates zijn veel te vaak herhaald. Samenvattend: een 5
En dit, voorgaande jaren werd er elke dag toch een ander filmpje van hem uitgezonden? Ik had het gevoel dat dat dit jaar niet zo was.quote:
Toen was het nog minder populair volgensmij dus dat is ook niet echt te vergelijkenquote:Op donderdag 26 december 2013 17:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Groningen is anders net zo ver weg, hoe was het daar dan?
Veel kouder en minder druk. Maar toen was het concept op zich leuker.quote:Op donderdag 26 december 2013 17:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Groningen is anders net zo ver weg, hoe was het daar dan?
Nou haal je toch twee dingen doorelkaar.quote:Op donderdag 26 december 2013 20:32 schreef ArnieAlberts het volgende:
IK BEN ER!Kut, 't is afgelopen.
Oftewel, ik heb er echt gewoon bijna niets van meegekregen. Net zoals vorig jaar. Het was er weer, ik zag het langskomen, en ik ging verder mijn eigen ding doen. Twee of drie jaar geleden nog flink lopen reageren op de streams via FOK!, en dat was gewoon episch (het jaar van Hello weet ik nog, met Gerard, Giel en Annemieke). Dat heb ik daarna gewoon écht niet meer gehad.
Really? Hmm...quote:Op donderdag 26 december 2013 20:48 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nou haal je toch twee dingen doorelkaar.
Hoezo? Hij/zij vindt het toch best. Het mag van mij ook wel over zijn. Ik denk dat we in eigen land ook wel wat goeie doelen hebben inmiddels. Kerst voor iedereen bijvoorbeeld. Met voldoende te vreten.quote:Op donderdag 26 december 2013 15:47 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Iwanius. Altijd louter positief.
Enthousiast geraken voor SER.quote:Op donderdag 26 december 2013 20:32 schreef ArnieAlberts het volgende:
IK BEN ER!Kut, 't is afgelopen.
Oftewel, ik heb er echt gewoon bijna niets van meegekregen. Net zoals vorig jaar. Het was er weer, ik zag het langskomen, en ik ging verder mijn eigen ding doen. Twee of drie jaar geleden nog flink lopen reageren op de streams via FOK!, en dat was gewoon episch (het jaar van Hello weet ik nog, met Gerard, Giel en Annemieke). Dat heb ik daarna gewoon écht niet meer gehad.
Beetje narcistisch ingesteld toevallig?quote:
Jij vindt: episch (als in poëzie) niet getuigen van: het padje een beetje kwijt zijn?quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:24 schreef Ikwilookevenwatzeggen het volgende:
[..]
Beetje narcistisch ingesteld toevallig?
Barst van de levenservaring en daarom ageer ik er zo tegen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:28 schreef Moody het volgende:
Laat mensen enthousiast zijn. Jij denkt echt dat jouw mening de waarheid is? Gebrek aan levenservaring wellicht?
Wie ben jij om voor een ander te gaan bepalen. Ben je God?quote:Op zondag 29 december 2013 21:45 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Barst van de levenservaring en daarom ageer ik er zo tegen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |