abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134576467

Wat?

Iedereen kan versieren *O*

Dit topic is voor leuke en nuttige versiertips.
"Ik zie een leuk persoon, maar hoe krijg ik die zover dat hij/zij wat met me gaat drinken" bijvoorbeeld. Ongedwongen leuke tips en wie weet verslagjes!

Basis tips:
Deze tips kunnen verder uitgewerkt worden door mensen en aangegeven hoe je ervoor kan zorgen dat je gemakkelijker ze ook toepast (bijvoorbeeld bij onzekerheid en angst). Het overkomen van deze angsten/onzekerheid e.d. komt vooral in de topics naar voren, de reacties uit de topics zijn ideaal om aan de OP toe te voegen.

10 basistips voor versieren
Versiertip #1: Lachen
Versiertip #2: Geef af en toe complimenten
Versiertip #3: Oogcontact
Versiertip #4: Luister
Versiertip #5: Neem initiatief
Versiertip #6: Wees de gastheer
Versiertip #7: Hulpmiddelen
Versiertip #8: Heb plezier
Versiertip #9: Begin een gesprek
Versiertip #10: Flirten & versieren is een soort van gedrag

Tips voor uiterlijke verzorging

Hier kunnen de tips over verzorging komen uit bovenstaande link plus extra tips over verzorging uit de topics (verzorging is gemakkelijk omdat iedereen het kan doen zonder stress of angst e.d.).

7 praktische tips om stress tegen te gaan (en angsten te verminderen)

Hier de tips over stress verminderen (iemand uitwerken?) + weer van het topic.

Hier extra linkjes en andere categorieën die belangrijk zijn bij 'het versieren' zoals 'hoe je met onzekerheid om kan gaan', 'hoe je online moet reageren en kan daten', 'hoe dit en dat' e.d.

Het gaat erom dat de basistips en extra nuttige adviezen hier worden genoemd zodat toekomstige users ook baat erbij hebben zonder de hele reeks door te hoeven lezen. EN BEN NIET TE SERIEUS EN OPDRINGERIG

------------------------------------------------------------------------------------
Geen slowchat hier!
Dit is ook geen PUA-topic!

Filosofeer hier verder over de methodiek van het menselijke baltsgedrag.
compact en kleverig.
  zondag 22 december 2013 @ 20:43:50 #2
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134576519
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 20:40 schreef yats het volgende: [..] Leuk voorbeeld, als ik dat zou moeten volgen zou ik dus niet voor een Anita moeten gaan volgens jou omdat ik uit een ander soort milieu kom? Of begrijp ik je verkeerd?
als je van anitas houdt, dan moet ke daarvoor gaan. Maar dan moet je er wss wat meer moeite voor doen, als in dus naar plaatsen gaan waar die anitas komen en niet hopen dat er eentjke op de golfclub ineens langsloopt (om maar een voorbeeld te geven)
pi_134576609
Non-discussie dit. Positionering? Segment? Waar gaat het over. Ik mis het.
pi_134576673
Film Don Jon past hier wel :P
Ik zwaai naar dieren.
  zondag 22 december 2013 @ 20:49:44 #5
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134576884
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 20:43 schreef Cue_ het volgende:

[..]

als je van anitas houdt, dan moet ke daarvoor gaan. Maar dan moet je er wss wat meer moeite voor doen, als in dus naar plaatsen gaan waar die anitas komen en niet hopen dat er eentjke op de golfclub ineens langsloopt (om maar een voorbeeld te geven)
Haha, duidelijke uitleg. Ik zie mezelf al staan op die golfbaan. Pfff, dat lijkt me niets. Ikj maak overigens geen onderscheid tussen 'soorten vrouwen' en die moeite moet je als man toch altijd al doen...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_134576965
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 20:37 schreef yats het volgende:

[..]

Haha, ik denk dat fok gewoon quotes graag vernachelt. Ik deed het niet opzettelijk... O-)

Ik mag mezelf sinds augustus officieel meester noemen, werkt dat in België ook zo? Overigens ga ik nu ook meer uit dan ik de afgelopen 7 jaar gedaan heb toen ik nog student was...

Met eisen bedoel ik overigens dat ik tot nu toe verdomd veel vrouwen tegen gekomen ben die me wel ok vinden, maar toch allerlei aanvullende eisen hebben waardoor ik toch net niet die perfecte partner ben en dus in de friendzone terecht kom. Heel hinderlijk. Ik heb soms het idee dat alles perfect moet zijn, terwijl een risico op zijn tijd gewoon best ok is. Geen idee hoe dat in België is verder...

p.s. Ik zou als ik jou was het boek er toch eens bij pakken. Buiten dat wat verandering en experimenteren in bed gewoon leuk is, word je er nog flexibel van ook... *O*
Je mag je enkel meester noemen na 7 jaren rechten. Dus je werkt nu als meester hehe :P
Haha foute vrouwen zijn dat, denken dat een man perfect moet zijn is een utopie, soms zijn imperfecties juist perfectie bij sommigen mannen ;) Mensen die perfect willen zijn of perfectie zoeken, zijn meestal mensen die erg onzeker zijn voor alles en nog wat.
Verder als een vrouw je afwijst wilt dat meer zeggen over haar dan over jou. Dus moet je het niet persoonlijk opnemen :N. gewoon zeggen "jouw verlies", maar je moet echt in jezelf geloven. Alles begint met zelfvertrouwen en geloof in jezelf.

Hehe seksboek *O* , nee dank je . :)
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_134577066
Die barbie hoef ik niet, ik kijk vaak in de ogen en dan is ze misschien wel een dikke 10 maar vind ik er niks aan.
En een coupe verder zit een dame van rond de 40 en verdrink je in de ogen meteen verlieft om dan professioneel te blijven is best moeilijk :P

En andersom ook, en soms wat te jong denk je who, is dat kind van 2000 _O-
Ik zwaai naar dieren.
pi_134577079
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2013 20:42 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

ja, als jij een oude vrouw wil, moet je daar naar op zoek gaan... Je snapt hopelijk wel wat ik bedoelde.
Ja ik snapte het. De realiteit is vele malen genuanceerder. Je kunt bijvoorbeeld met mensen van je eigen generatie en eigen opleidingsniveau omgaan, maar dan kun je misschien alsnog niks krijgen. Een persoon kan denken dat hij toch in het juiste segment zit, terwijl dat niks oplevert zeg maar.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_134577167
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 20:45 schreef Seriemoordenaar het volgende:
Non-discussie dit. Positionering? Segment? Waar gaat het over. Ik mis het.
Hehe het gaat over mensen die denken dat men liefde op een bepaalde plaats/manier moet gaan zoeken. Zo iets.
pi_134577242
quote:
Leuk voorbeeld, als ik dat zou moeten volgen zou ik dus niet voor een Anita moeten gaan volgens jou omdat ik uit een ander soort milieu kom? Of begrijp ik je verkeerd?
nee, dat zei ik niet, ik zei dat de kans kleiner is dat je iemand vindt als je in een ander milieu zoekt (als dat ver van het jouwe af staat vnl)

Als jij voor iemand valt die uit eenhe ander milieu komt, ga daar dan alsjeblieft voor, dat is mooi, de kans dat dat gebeurt is gewoon kleiner volgens mij.
compact en kleverig.
pi_134577271
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2013 20:40 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

natuurlijk bestaan er wel verschillende niveaus, het is naïef om te denken dat die er niet zijn en dat dat geen effect heeft op je kansen in de liefde.
Natuurlijk zijn er uitzonderingen, maar over het algemeen heeft een kampwijf geen bankdirecteur als partner.

Ik chargeer uiteraard btw.
Ach, in extreme wel. Maar in de realiteit zijn we niet van die extreme gevallen en dan is je vijver gewoon een stuk groter dan je zou denken.

Bedoel ik ken een onwijs dikke man, en dan bedoel ik echt dik. Nouja, die heeft nu ook een vriendin met een magische ketting. Ze heeft een ketting en als ze hem omdoet dan verdwijnt die. Onder haar 7 onderkinnen.

Die hebben elkaar prima gevonden en zouden beide met alle waarschijnlijkheid geen niveau omhoog kunnen. Maar de meeste mensen hebben toch wel meer potentie. En zeker als je zelf niet zo zeker van jezelf bent is het lastig om in te schatten in welk niveau je past. Het zijn in ieder geval geen harde grenzen.
  zondag 22 december 2013 @ 20:56:27 #12
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134577367
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 20:52 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ja ik snapte het. De realiteit is vele malen genuanceerder. Je kunt bijvoorbeeld met mensen van je eigen generatie en eigen opleidingsniveau omgaan, maar dan kun je misschien alsnog niks krijgen. Een persoon kan denken dat hij toch in het juiste segment zit, terwijl dat niks oplevert zeg maar.
h
Als t lange tijd niets oplevert is het soms wel eens verstandig om ergens anders te kijken.
Wie weet kom je er dan achter dat je verkeerd zat of kom je erachter dat je wel goed zat juist.
Kan geen kwaad om te proberen.
pi_134577478
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 20:53 schreef complicate het volgende:

[..]

Hehe het gaat over mensen die denken dat men liefde op een bepaalde plaats/manier moet gaan zoeken. Zo iets.
Ja, dat begreep ik. Er wordt hier alleen zoveel nagedacht. Over alles. Ik volg het niet zo eerlijk gezegd. Wel wat er gezegd wordt maar niet waarom, het nut.
  zondag 22 december 2013 @ 20:58:26 #14
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_134577529
quote:
14s.gif Op zondag 22 december 2013 20:55 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ach, in extreme wel. Maar in de realiteit zijn we niet van die extreme gevallen en dan is je vijver gewoon een stuk groter dan je zou denken.

Bedoel ik ken een onwijs dikke man, en dan bedoel ik echt dik. Nouja, die heeft nu ook een vriendin met een magische ketting. Ze heeft een ketting en als ze hem omdoet dan verdwijnt die. Onder haar 7 onderkinnen.

Die hebben elkaar prima gevonden en zouden beide met alle waarschijnlijkheid geen niveau omhoog kunnen. Maar de meeste mensen hebben toch wel meer potentie. En zeker als je zelf niet zo zeker van jezelf bent is het lastig om in te schatten in welk niveau je past. Het zijn in ieder geval geen harde grenzen.
Ik zou niet weten wat mijn niveau is, als je het vergelijkt met andere mensen. Heb dan ook dat als ik iemand leuk vind, dat ik het idee heb dat zij out of my league is.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_134577562
Verder kom je eigenlijk dé persoon tegen wanneer je ze juist niet zoekt hoor. Gewoon lekker in je vel zijn , buiten komen, sociaal proberen zijn, dan ben je al goed bezig.
pi_134577568
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2013 20:57 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Ja, dat begreep ik. Er wordt hier alleen zoveel nagedacht. Over alles. Ik volg het niet zo eerlijk gezegd. Wel wat er gezegd wordt maar niet waarom, het nut.
Hehe idd zo is het ook denken achter de pc heeft geen nut, gewoon gaan!
Ik zwaai naar dieren.
pi_134577595
quote:

[..]

Inderdaad , je snapt het ;) Mensen denken veel en doen weinig, zijn we ondertussen gewoon toch :) haha :P
pi_134577600
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 20:52 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

natuurlijk is het genuanceerder dan wat ik zeg :')
compact en kleverig.
  zondag 22 december 2013 @ 20:59:33 #19
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134577614
quote:

[..]

Omdat het geschreven woord altijd uitgebreider lijkt dan het gesproken woord.
Daarbij tig verschillende meningen dus gaat t steeds dieper en uitgebreider.
pi_134577642
quote:
99s.gif Op zondag 22 december 2013 20:58 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik zou niet weten wat mijn niveau is, als je het vergelijkt met andere mensen. Heb dan ook dat als ik iemand leuk vind, dat ik het idee heb dat zij out of my league is.
Wat je weer nerveus maakt of je missschien tegenhoud om er op af te stappen. Alles wat je leuk vind lijkt al snel uit je league, anders zou je het niet zo leuk vinden.
  zondag 22 december 2013 @ 21:01:01 #21
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134577721
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 20:50 schreef complicate het volgende:

[..]

Je mag je enkel meester noemen na 7 jaren rechten. Dus je werkt nu als meester hehe :P
Haha foute vrouwen zijn dat, denken dat een man perfect moet zijn is een utopie, soms zijn imperfecties juist perfectie bij sommigen mannen ;) Mensen die perfect willen zijn of perfectie zoeken, zijn meestal mensen die erg onzeker zijn voor alles en nog wat.
Verder als een vrouw je afwijst wilt dat meer zeggen over haar dan over jou. Dus moet je het niet persoonlijk opnemen :N. gewoon zeggen "jouw verlies", maar je moet echt in jezelf geloven. Alles begint met zelfvertrouwen en geloof in jezelf.

Hehe seksboek *O* , nee dank je . :)
Officieel kan het in vier jaar. Maar ja, ik ben er een studie naast gaan doen (forensica) en bovendien is er ook meer in het leven dan alleen werken toch?

Blijkbaar trek ik de verkeerde vrouwen aan. Die omschakeling naar 'jouw verlies' vind ik persoonlijk nog best lastig. Zelfvertrouwen heb ik op zich wel, behalve als ik iemand probeer te versieren of iemand echt leuk vind. Dan komt dat twijfelende duveltje weer he? Het gekke is dat weinig mensen dat geloven als ik ze spreek. Blijkbaar straal ik dat of niet uit, of kan ik goed acteren. Geen idee welke van de twee opties het beste is...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
pi_134577744
quote:
99s.gif Op zondag 22 december 2013 20:58 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Zo moet je ook niet denken. :P
pi_134577785
Ik kom vaak bij bi-wijfjes met een relatie uit, da's ook niet wat.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  zondag 22 december 2013 @ 21:03:08 #24
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_134577885
quote:
14s.gif Op zondag 22 december 2013 20:59 schreef Myraela het volgende:

[..]

Wat je weer nerveus maakt of je missschien tegenhoud om er op af te stappen. Alles wat je leuk vind lijkt al snel uit je league, anders zou je het niet zo leuk vinden.
Exact.
Moeilijk om mee om te gaan. Het voelt dan ook raar om te denken dat zij jou leuk zou vinden omdat je lager zit. Want zelf zou je ook niet zo happig zijn om iemand te daten die minder aantrekkelijk is.
pi_134577976
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 20:53 schreef complicate het volgende:

[..]

nee, nogmaals, dat zeg ik niet. Wat ikzeg is dat de káns dat je iemand ontmoet groter is als je niet alleen bij de duivenvereniging (vol mannen van rond de 50) komt.
De káns is groter dat je iemand leert kennen als je op de 'juiste' plaatsen en 'niveaus' komt.
Ik zegniet dat je liefde moet zoeken.
compact en kleverig.
pi_134577997
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 21:01 schreef yats het volgende:

[..]

Officieel kan het in vier jaar. Maar ja, ik ben er een studie naast gaan doen (forensica) en bovendien is er ook meer in het leven dan alleen werken toch?

Blijkbaar trek ik de verkeerde vrouwen aan. Die omschakeling naar 'jouw verlies' vind ik persoonlijk nog best lastig. Zelfvertrouwen heb ik op zich wel, behalve als ik iemand probeer te versieren of iemand echt leuk vind. Dan komt dat twijfelende duveltje weer he? Het gekke is dat weinig mensen dat geloven als ik ze spreek. Blijkbaar straal ik dat of niet uit, of kan ik goed acteren. Geen idee welke van de twee opties het beste is...
Nee klopt, er is meer dan werken in het leven :Y
Ik denk dat je veel te bang ben om afgewezen te worden, dat duiveltje moet echt zwijgen :)
Trouwens ik vind dat je goed bezig bent in vergelijking met paar weken terug ^O^
pi_134578164
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2013 21:04 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

nee, nogmaals, dat zeg ik niet. Wat ikzeg is dat de káns dat je iemand ontmoet groter is als je niet alleen bij de duivenvereniging (vol mannen van rond de 50) komt.
De káns is groter dat je iemand leert kennen als je op de 'juiste' plaatsen en 'niveaus' komt.
Ja en nee, er zijn genoeg mensen die op de juiste plaatsen komen en toch dé persoon niet tegenkomen. Maar ik snap ergens je punt wel, alleen in het leven hebben we weinig controle over wie en waar we een persoon ontmoeten en ergens is dat juist leuk aan ontmoetingen.
Maar goed iemand die inderdaad echt nooit een persoon tegenkomt, kan misschien in die richting beginnen denken en toch...... Het lot valt niet te forceren/analyseren vind ik.
pi_134578179
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2013 21:04 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Nou, ik heb die plek nog niet gevonden! En wat in de ene stad wel werkt, werkt in een andere stad weer niet heb ik gemerkt :P
Het is vooral een kwestie van toeval heb ik gemerkt, je moet -net- de juiste tegenkomen op het juiste moment en in de juiste setting. Zoiets.
pi_134578225
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 21:01 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Zo moet je ook niet denken. :P
Het is misschien wel fijn om een keer op je plaats gezet te worden, of wanneer een leuk iemand keer na je toe komt van goh ...
Wanneer je nog nooit wat hebt gehad en alleen maar bent afgewezen, weet je niet waar je staat,
En wanneer je je ballen hebt gepakt om naar die meid toe te gaan en je word afgewezen,
Is best fijn, kan je het naast je neer leggen en weer verder
Ik zwaai naar dieren.
pi_134578247
quote:
14s.gif Op zondag 22 december 2013 20:55 schreef Myraela het volgende:

[..]

dat klopt, ik zit ook op n 'hoger niveau' dan ik mezelf in eerste instantie gegeven zou hebben. Echter zíjn die verschillen er wel degelijk.
Als ik zou gaan zoeken bij oud geld en high society, zou de kans ook kleiner zijn op een vaste relatie. Dat is niet mezelf down praten ofzo, maar gewoon realisme.
Het kán natuurlijk wel, de kans is alleen kleiner.
compact en kleverig.
pi_134578249
Inderdaad soms is dat gewoon questie van het lot! Je mag nog 100 dingen proberen als het lot niet mee wil zit je opzelfde plaats hoor.
pi_134578302
quote:
2s.gif Op zondag 22 december 2013 21:06 schreef complicate het volgende:

[..]

Ja en nee, er zijn genoeg mensen die op de juiste plaatsen komen en toch dé persoon niet tegenkomen. Maar ik snap ergens je punt wel, alleen in het leven hebben we weinig controle over wie en waar we een persoon ontmoeten en ergens is dat juist leuk aan ontmoetingen.
Maar goed iemand die inderdaad echt nooit een persoon tegenkomt, kan misschien in die richting beginnen denken en toch...... Het lot valt niet te forceren/analyseren vind ik.
Ook genoeg mensen die niet op de juiste plaatsen komen en net dat geluk hebben iemand tegen te komen...
  zondag 22 december 2013 @ 21:09:02 #33
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_134578331
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2013 21:01 schreef Fascination het volgende:
Ik kom vaak bij bi-wijfjes met een relatie uit, da's ook niet wat.
Verre van ideaal.
pi_134578335
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 21:08 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ook genoeg mensen die niet op de juiste plaatsen komen en net dat geluk hebben iemand tegen te komen...
EXACT, het lot dus hé.
  zondag 22 december 2013 @ 21:09:11 #35
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134578344
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 21:04 schreef complicate het volgende:

[..]

Nee klopt, er is meer dan werken in het leven :Y
Ik denk dat je veel te bang ben om afgewezen te worden, dat duiveltje moet echt zwijgen :)
Trouwens ik vind dat je goed bezig bent in vergelijking met paar weken terug ^O^
Thxs! Ik denk dat de tips hier toch mee werken aan een (deels) andere instelling. Alleen dat laatste stapje he? Wat natuurlijk ook helpt is dat het afgelopen weekend gewoon uitermate gezellig was met stappen en ik zowaar wat dames trof die het gezellig leken te vinden om met me te ouwehoeren. Dat helpt wel qua vertrouwen. Maar ja, ook nu weer die timing qua nummer vragen he? |:(
  zondag 22 december 2013 @ 21:09:16 #36
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_134578348
Sowieso is deze hele discussie nutteloos want fokkers komen niet buiten.
pi_134578389
quote:
6s.gif Op zondag 22 december 2013 21:09 schreef S95Sedan het volgende:
Sowieso is deze hele discussie nutteloos want fokkers komen niet buiten.
Hoezo? die gaan toch boodschappen doen enz?
pi_134578428
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 21:09 schreef complicate het volgende:

[..]

EXACT, het lot dus hé.
Ik geloof niet in 'het lot' :')
  zondag 22 december 2013 @ 21:10:30 #39
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134578441
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2013 21:07 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

dat klopt, ik zit ook op n 'hoger niveau' dan ik mezelf in eerste instantie gegeven zou hebben. Echter zíjn die verschillen er wel degelijk.
Als ik zou gaan zoeken bij oud geld en high society, zou de kans ook kleiner zijn op een vaste relatie. Dat is niet mezelf down praten ofzo, maar gewoon realisme.
Het kán natuurlijk wel, de kans is alleen kleiner.
Geloof me uit eigen ervaring, oud geld/high society = saai.
pi_134578503
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 21:10 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik geloof niet in 'het lot' :')
Het lot is ook maar het lot. Gewoon buiten komen, in jezelf geloven en veel ondernemen en hopen op een resultaat. Niets doen werkt natuulijk niet hé.
pi_134578527
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 21:09 schreef complicate het volgende:

[..]

Hoezo? die gaan toch boodschappen doen enz?
Kun je hier ook laten bezorgen. :')
pi_134578529
quote:
14s.gif Op zondag 22 december 2013 20:58 schreef complicate het volgende:
Verder kom je eigenlijk dé persoon tegen wanneer je ze juist niet zoekt hoor. Gewoon lekker in je vel zijn , buiten komen, sociaal proberen zijn, dan ben je al goed bezig.
Zijn in het juiste segment proberen te zitten, naar buiten komen en sociaal proberen te zijn al geen vormen van zoeken? Als je toch al niet op zoek was, waarom zou je nog buiten komen? (afgezien van het feit dat je je ook eenzaam kan voelen)
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_134578584
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 21:11 schreef complicate het volgende:

[..]

Het lot is ook maar het lot. Gewoon buiten komen, in jezelf geloven en veel ondernemen en hopen op een resultaat. Niets doen werkt natuulijk niet hé.
Hopen ja....
pi_134578600
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 21:09 schreef yats het volgende:

[..]

Thxs! Ik denk dat de tips hier toch mee werken aan een (deels) andere instelling. Alleen dat laatste stapje he? Wat natuurlijk ook helpt is dat het afgelopen weekend gewoon uitermate gezellig was met stappen en ik zowaar wat dames trof die het gezellig leken te vinden om met me te ouwehoeren. Dat helpt wel qua vertrouwen. Maar ja, ook nu weer die timing qua nummer vragen he? |:(
Klopt maar dat komt ook wel goed, ik ben zeker dat je dat wel kan zenne!
Yes you can :o
pi_134578647
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2013 21:11 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Kun je hier ook laten bezorgen. :')
Geen probleem, iemand pizza? :Y)
pi_134578699
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 21:11 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Zijn in het juiste segment proberen te zitten, naar buiten komen en sociaal proberen te zijn al geen vormen van zoeken? Als je toch al niet op zoek was, waarom zou je nog buiten komen? (afgezien van het feit dat je je ook eenzaam kan voelen)
Omdat frisse lucht gezond is zo nu en dan natuurlijk.

Ik verbaas me meer en meer over hetgeen ik hier lees. :+
pi_134578768
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 21:10 schreef yats het volgende:

[..]

Geloof me uit eigen ervaring, oud geld/high society = saai.
daar ging het me dus niet om.

:P

Natuurlijk 'gebeurt' het gewoon. Ik vind zoeken ook gewoon zwaar kut, eigenlijk zou niemand dat ooit moeten doen imo :')
Maar goed, dat is m ook niet, dus gaan we wel zoeken.
Als je dan zoekt, dan is (nogmaals) de káns dat je iemand ontmoet groter als je dat op 'de juiste' plaatsen doet. Juist is voor iedereen anders btw.
compact en kleverig.
pi_134578784
quote:

[..]

Herformuleer je vraag.

Het is niet omdat men sociaal is dat men iets zoekt. Zo is er ook een verschil tussen compententies hebben en connecties hebben. Snap je?
pi_134578858
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 21:07 schreef Geerd het volgende:

[..]

Het is misschien wel fijn om een keer op je plaats gezet te worden, of wanneer een leuk iemand keer na je toe komt van goh ...
Wanneer je nog nooit wat hebt gehad en alleen maar bent afgewezen, weet je niet waar je staat,
En wanneer je je ballen hebt gepakt om naar die meid toe te gaan en je word afgewezen,
Is best fijn, kan je het naast je neer leggen en weer verder
Nou, ik zou het juist niet zo fijn gevonden hebben als ik in die periode van mijn leven ook nog eens op die manieren afgewezen was :P
pi_134578919
quote:

[..]

Er is een verschil tussen zoeken en naar buiten gaan.
Of doe je nooit boodschappen?
Ik zwaai naar dieren.
pi_134579052
Ik snap het eigenlijk niet??
Iedereen komt toch elke dag tenminste 5 mensen tegen?
Ik bedoel je gaat toch brood kopen? Je gaat toch eens een wandeling doen? en waarom zou dat alleemaal direct een doel moeten hebben van "iets zoeken"? Sociaal zijn en buiten komen is gewoon gezond en hoeft niet direct een associatie te hebben met wat dan ook.
(vind ik)
pi_134579087
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 21:16 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Nou, ik zou het juist niet zo fijn gevonden hebben als ik in die periode van mijn leven ook nog eens op die manieren afgewezen was :P
Sja oke, maar als je in zoon periode zit ga je ook niet wat proberen toch?
Ik zwaai naar dieren.
pi_134579194
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 21:20 schreef Geerd het volgende:

[..]

Sja oke, maar als je in zoon periode zit ga je ook niet wat proberen toch?
Ikke wel, heb ik die periode een heel knap meisje weten te versieren (was toen een jaar of 17)...maar hoef je niet te vertellen dat dat niks werd :P
pi_134579262
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 21:12 schreef Faxie het volgende:

[..]

Hopen ja....
Hoop doet leven :o
pi_134579274
quote:
5s.gif Op zondag 22 december 2013 21:19 schreef complicate het volgende:
Ik bedoel je gaat toch brood kopen? Je gaat toch eens een wandeling doen? en waarom zou dat alleemaal direct een doel moeten hebben van "iets zoeken"? Sociaal zijn en buitenkomen is gewoon gezond en hoeft niet direct een associatie te hebben met wat dan ook.
(vind ik)
Klopt! Alleen is het niet zo makkelijk :P
Ik zwaai naar dieren.
pi_134579292
quote:
Ik bedoel je gaat toch brood kopen? Je gaat toch eens een wandeling doen? en waarom zou dat alleemaal direct een doel moeten hebben van "iets zoeken"? Sociaal zijn en buiten komen is gewoon gezond en hoeft niet direct een associatie te hebben met wat dan ook.
(vind ik)
Wat ik niet snap ik waarom het hier soms een zonde lijkt een relatie te willen, en vooral een eigen leven nagestreefd moet worden. Gek genoeg komen die uitspraken van mensen die niet eens lijken te weten hoe het is om alleen te zijn :')
pi_134579357
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 21:21 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ikke wel, heb ik die periode een heel knap meisje weten te versieren (was toen een jaar of 17)...maar hoef je niet te vertellen dat dat niks werd :P
Kak man! Naja je ligt wel in markt dus dat is toch wel lekker gevoel?
Ik zwaai naar dieren.
pi_134579388
quote:
Ik bedoel je gaat toch brood kopen? Je gaat toch eens een wandeling doen? en waarom zou dat alleemaal direct een doel moeten hebben van "iets zoeken"? Sociaal zijn en buitenkome is gewoon gezond en hoeft niet direct een associatie te hebben met wat dan ook.
(vind ik)
Nee, niet iedereen komt elke dag tenminste 5 mensen tegen. Er zijn mensen die niet buiten komen als ze vinden dat ze geen goede redenen hebben om naar buiten te gaan.
pi_134579407
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 21:23 schreef Faxie het volgende:

[..]

Wat ik niet snap ik waarom het hier soms een zonde lijkt een relatie te willen, en vooral een eigen leven nagestreefd moet worden. Gek genoeg komen die uitspraken van mensen die niet eens lijken te weten hoe het is om alleen te zijn :')
Hoelang ben jij alleen?
Ik zwaai naar dieren.
pi_134579410
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 21:22 schreef complicate het volgende:

[..]

Hoop doet leven :o
Ja vast :')

Als je buiten komt en hoopt eens iemand tegen te komen, dan word je hier op de brandstapel gezet :')
pi_134579443
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 21:24 schreef Geerd het volgende:

[..]

Hoelang ben jij alleen?
Ligt eraan hoe je 'alleen' definieert...
pi_134579453
quote:

[..]

Ik toon eigenlijk respect naar iedereen hoor. Maar ben je al lang alleen dan? verder tja mensen in relatie zijn echt niet perse gelukkiger. :{
pi_134579510
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 21:24 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Nee, niet iedereen komt elke dag tenminste 5 mensen tegen. Er zijn mensen die niet buiten komen als ze vinden dat ze geen goede redenen hebben om naar buiten te gaan.
Maar dan moet je ook niet zeiken dat je alleen bent :P
Ik zwaai naar dieren.
pi_134579541
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 21:24 schreef Faxie het volgende:

[..]

Als je buiten komt en hoopt eens iemand tegen te komen, dan word je hier op de brandstapel gezet :')
Neen hoor, dat denk je. :)
pi_134579554
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 21:25 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ligt eraan hoe je 'alleen' definieert...
Neem aan dat je alleen woont?
Ik zwaai naar dieren.
pi_134579568
quote:

[..]

Als je alleen bent, dan heb je wel problemen. Dan moet je eerst werken aan goede sociale contacten in plaats van direct proberen een relatie te krijgen.
pi_134579583
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 21:24 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ja maar zonder buiten te komen lukt het niet volgens mij. En niet alleen in kader van iemand vinden om je leven te delen , maar ook voor jezelf als individu.
pi_134579610
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 21:25 schreef complicate het volgende:

[..]

Ik toon eigenlijk respect naar iedereen hoor. Maar ben je al lang alleen dan? verder tja mensen in relatie zijn echt niet perse gelukkiger. :{
Klopt, en toch hebben die een relatie.

Ik heb nog nooit een echte relatie gehad. 2 Keer iets heel kortstondigs om maar niet meer alleen te zijn, en dat was echt helemaal niks.
pi_134579663
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 21:26 schreef complicate het volgende:

[..]

Neen hoor, dat denk je. :)
Lees de topics anders eens terug :')
pi_134579697
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 21:26 schreef Geerd het volgende:

[..]

Neem aan dat je alleen woont?
Klopt ja.
pi_134579727
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 21:27 schreef Faxie het volgende:

[..]

Lees de topics anders eens terug :')
Hihi nee dat was sarcastisch.
pi_134579739
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 21:26 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Als je alleen bent, dan heb je wel problemen. Dan moet je eerst werken aan goede sociale contacten in plaats van direct proberen een relatie te krijgen.
Ja maar die heb ik.
pi_134579745
quote:

[..]

Juist niet. Maar misschien lezen we beiden een ander topic. :)
pi_134579764
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 21:28 schreef complicate het volgende:

[..]

Hihi nee dat was sarcastisch.
Ow ;(
pi_134579771
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 21:27 schreef Faxie het volgende:

[..]

Klopt, en toch hebben die een relatie.

Ik heb nog nooit een echte relatie gehad. 2 Keer iets heel kortstondigs om maar niet meer alleen te zijn, en dat was echt helemaal niks.
Ja maar als je een relatie doodgraag wilt dan moet je er iets voor doen Faxie. :) Ga je die salsales doen of was je me aan het plagen?
pi_134579797
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 21:28 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ow ;(
Komt goed :)
pi_134579811
quote:

[..]

Je moet niks.
pi_134579826
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 21:23 schreef Geerd het volgende:

[..]

Kak man! Naja je ligt wel in markt dus dat is toch wel lekker gevoel?
Lag. Daarna bleef het jaren stil (wel kansen gehad maar geen benut). Ik zat toen niet zo goed in m'n vel (en dan druk ik me nog licht uit) en ging het eigenlijk alleen maar bergafwaards totdat het toch een aantal keer lukte...naja, beter lukte dan helemaal niks in elk geval :P

Ook al is het nu alweer een tijdje stil op liefdesgebied, alleen al het idee dat ik er tenminste van geproefd heb, maakt al dat ik me nu beter voel dan die tijd meteen na dat 1e vriendinnetje (die van toen ik 17 was).
pi_134579833
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2013 21:28 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Juist niet. Maar misschien lezen we beiden een ander topic. :)
Ik denk het ja
pi_134579892
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2013 21:29 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Je moet niks.
Ik zwaai naar dieren.
pi_134579918
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 21:28 schreef complicate het volgende:

[..]

Ja maar als je een relatie doodgraag wilt dan moet je er iets voor doen Faxie. :) Ga je die salsales doen of was je me aan het plagen?
Ik was je aan het plagen om zo verkapt een date met je te regelen.

Ik hou niet van dansen. En ja, vaak genoeg losgegaan op technofeestjes met behulp van een beetje drank.
pi_134579934
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 21:29 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Lag. Daarna bleef het jaren stil (wel kansen gehad maar geen benut). Ik zat toen niet zo goed in m'n vel (en dan druk ik me nog licht uit) en ging het eigenlijk alleen maar bergafwaards totdat het toch een aantal keer lukte...naja, beter lukte dan helemaal niks in elk geval :P

Ook al is het nu alweer een tijdje stil op liefdesgebied, alleen al het idee dat ik er tenminste van geproefd heb, maakt al dat ik me nu beter voel dan die tijd meteen na dat 1e vriendinnetje (die van toen ik 17 was).
Pff als je weet hoe het is lijkt me helemaal kloten.
Ik zwaai naar dieren.
pi_134580085
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 21:30 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik hou niet van dansen. En ja, vaak genoeg losgegaan op technofeestjes met behulp van een beetje drank.
Ah ok, goed dat je eerlijk bent, dan weet ik tenminste dat ik mijn "advies" niet zo serieus naar jou moet formuleren. Ik probeer je te begrijpen, maar ik volg niet meer. oO<
pi_134580304
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 21:30 schreef Faxie het volgende:

[..]

Wat doe je zoal door de weeks? Wat doe je voor werk?
Ik zwaai naar dieren.
pi_134580307
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 21:33 schreef complicate het volgende:

[..]

Ah ok, goed dat je eerlijk bent, dan weet ik tenminste dat ik mijn "advies" niet zo serieus naar jou moet formuleren. Ik probeer je te begrijpen, maar ik volg niet meer. oO<
Dat kan ik ook zeggen over het hele versiergebeuren.
pi_134580327
quote:

[..]

Alleen zijn is alleen een probleem als de persoon er een probleem van maak. Bedoel er zijn ook mensen die gelukkiger alleen zijn dan mensen die in relatie zitten. Ik heb geen bron hierover, maar sommige mensen zijn echt wel meer eenzaam in een relatie dan zonder relatie. Dus voor mij gaat het om qualiteit van dé relatie dan om een relatie.
pi_134580350
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 21:31 schreef Geerd het volgende:

[..]

Zo zie ik het helemaal niet! :)

Ik ben allang blij dat ik het tenminste wel een beetje heb mee kunnen maken. Een intieme relatie heeft voordelen en nadelen. Ik zie gewoon graag ergens de voordelen van in en sta nooit lang stil bij de nadelen.
  zondag 22 december 2013 @ 21:39:14 #88
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134580378
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 21:31 schreef Geerd het volgende:

[..]

Het is inderdaad best klote soms als je in een leeg huis thuis komt terwijl je weet hoe het is als je met een partner bent ja...
pi_134580420
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 21:37 schreef Geerd het volgende:

[..]

Wat doe je zoal door de weeks? Wat doe je voor werk?
Kwa uitgaan niets meer. Geen tijd/zin/moe...Niet dat het wat uitmaakt, want toen ik nog wel elke avond wegging kwam ik ook amper wat tegen. Drukkerij in een ploegendienst.
pi_134580457
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 21:39 schreef yats het volgende:

[..]

Het is inderdaad best klote soms als je in een leeg huis thuis komt terwijl je weet hoe het is als je met een partner bent ja...
Daarom, maar dan pak je maar een pornotje
Ik zwaai naar dieren.
pi_134580535
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 21:39 schreef Faxie het volgende:

[..]

Kwa uitgaan niets meer. Geen tijd/zin/moe...Niet dat het wat uitmaakt, want toen ik nog wel elke avond wegging kwam ik ook amper wat tegen. Drukkerij in een ploegendienst.
Volgens mij zit je in een sleur:P
Ik zwaai naar dieren.
pi_134580566
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 21:38 schreef complicate het volgende:

[..]

Alleen zijn is alleen een probleem als de persoon er een probleem van maak. Bedoel er zijn ook mensen die gelukkiger alleen zijn dan mensen die in relatie zitten. Ik heb geen bron hierover, maar sommige mensen zijn echt wel meer eenzaam in een relatie dan zonder relatie. Dus voor mij gaat het om qualiteit van dé relatie dan om een relatie.
Maar je zult wel naar buiten moeten. Mensen bellen niet aan voor een relatie. Je zult toch met enig regelmaat contact met minimaal één persoon moeten hebben.
pi_134580582
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 21:39 schreef yats het volgende:

[..]

Misschien voor jou, maar ik vind het heerlijk als ik dan eindelijk na een druk dagje weer thuis kom en thuis kan gaan en staan waar ik maar wil, zonder dat ik rekening met een ander zou moeten houden :)

Maar ik zou dan ook niet willen samenwonen, dat hoeft van mij niet. Ik heb tijd alleen nodig en dat vind ik heel lastig als ik me ook nog eens om iemand zou moeten bekommeren die in hetzelfde huis zou wonen als ik (of het huis moet dermate groot zijn dat je elkaar een beetje kunt ontlopen zeg maar).

Ik begrijp best dat dat raar voor je kan overkomen, maar niet iedereen kwijnt weg als ie niet met iemand anders samenwoont.
pi_134580670
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 21:42 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Maar je zult wel naar buiten moeten. Mensen bellen niet aan voor een relatie. Je zult toch met enig regelmaat contact met minimaal één persoon moeten hebben.
Natuurlijk zal een relatie niet in je brienbus worden aangeboden, maar buiten komen doe je eerst en vooral omdat lucht belangrijk is voor je en in tweede instantie als je behoefte hebt aan interactie. Maar om echt buiten te komen met dé doel, vind ik wat bizar. Snap je het verschil?
pi_134580679
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 21:42 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Misschien voor jou, maar ik vind het heerlijk als ik dan eindelijk na een druk dagje weer thuis kom en thuis kan gaan en staan waar ik maar wil, zonder dat ik rekening met een ander zou moeten houden :)

Maar ik zou dan ook niet willen samenwonen, dat hoeft van mij niet. Ik heb tijd alleen nodig en dat vind ik heel lastig als ik me ook nog eens om iemand zou moeten bekommeren die in hetzelfde huis zou wonen als ik (of het huis moet dermate groot zijn dat je elkaar een beetje kunt ontlopen zeg maar).

Ik begrijp best dat dat raar voor je kan overkomen, maar niet iedereen kwijnt weg als ie niet met iemand anders samenwoont.
Uhmzz wat wil je dan wel?
Ik zwaai naar dieren.
pi_134580683
quote:

[..]

Zou het opzetten van een studiekamer niet helpen?
pi_134580687
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 21:41 schreef Geerd het volgende:

[..]

Volgens mij zit je in een sleur:P
Nou als het waait ben ik wel weg doordeweeks, en m'n weekenden ben ik amper thuis hoor.
pi_134580736
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 21:44 schreef Geerd het volgende:

[..]

Uhmzz wat wil je dan wel?
Uhm...een intieme relatie waarbij je niet samenwoont?
Is dat zo raar dan? :P
pi_134580770
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 21:44 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Zou het opzetten van een studiekamer niet helpen?
Zover is het nog lange niet! :P
pi_134580799
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 21:45 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Nee dat is niet raar, dat is perfect mogelijk.
pi_134580816
quote:

[..]

Uhmzz nee datis wel haal baar, maar werk je daar zelf ook wel aan?
Ik zwaai naar dieren.
  zondag 22 december 2013 @ 21:47:14 #102
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134580850
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 21:40 schreef Geerd het volgende:

[..]

Daarom, maar dan pak je maar een pornotje
Dat is voor mij niet de oplossing en doe ik eerlijk gezegd alleen als de druk qua geilheid te groot word. Ik heb me ooit een tijd verdiept in boeddhisme en bepaalde technieken waardoor ik gelukkig redelijk wat kan hebben qua tekort aan seks.
Er kunnen twee dingen gebeuren, ofwel ik word verdrietig en laat dat gaan als ik ergens alleen ben, ofwel ik ben sneller geïrriteerd en kortaf. Dat laatste heb ik vooral als ik mijn vrienden (waarvan de meeste geen vrijgezel meer zijn) met hun lovers zie. Beide bieden geen echte oplossing. De enige oplossing is aan mezelf werken en op die manier iemand tegen komen waarmee het klikt...
pi_134580875
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 21:46 schreef Geerd het volgende:

[..]

waarom is dat raar?
pi_134580891
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 21:44 schreef complicate het volgende:

[..]

Natuurlijk zal een relatie niet in je brienbus worden aangeboden, maar buiten komen doe je eerst en vooral omdat lucht belangrijk is voor je en in tweede instantie als je behoefte hebt aan interactie. Maar om echt buiten te komen met dé doel, vind ik wat bizar. Snap je het verschil?
Ik weet het niet. Je zou bijvoorbeeld ook met een kinderwens kunnen zitten.
pi_134580951
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 21:47 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik weet het niet. Je zou bijvoorbeeld ook met een kinderwens kunnen zitten.
Wat is de nuance dan op dat vlak?
  zondag 22 december 2013 @ 21:48:58 #106
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134580952
quote:

[..]

Ik heb 6 jaar samengewoond met mijn laatste ex en dat was zonder overdrijven de leukste periode in mijn leven. Natuurlijk heb je soms tijd voor jezelf nodig, maar dat kun je ook gewoon nemen door in een andere kamer te gaan zitten of even naar buiten te gaan...
pi_134580959
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 21:47 schreef yats het volgende:

[..]

Dat is voor mij niet de oplossing en doe ik eerlijk gezegd alleen als de druk qua geilheid te groot word. Ik heb me ooit een tijd verdiept in boeddhisme en bepaalde technieken waardoor ik gelukkig redelijk wat kan hebben qua tekort aan seks.
Er kunnen twee dingen gebeuren, ofwel ik word verdrietig en laat dat gaan als ik ergens alleen ben, ofwel ik ben sneller geïrriteerd en kortaf. Dat laatste heb ik vooral als ik mijn vrienden (waarvan de meeste geen vrijgezel meer zijn) met hun lovers zie. Beide bieden geen echte oplossing. De enige oplossing is aan mezelf werken en op die manier iemand tegen komen waarmee het klikt...
Ik denk dat je eerst flink aan je zelf moet werken en daarna iemand moet zoeken, als je het tegelijk lukt komt het ook wel goed hoe oud ben je?
Ik zwaai naar dieren.
pi_134581044
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 21:47 schreef complicate het volgende:

[..]

waarom is dat raar?
Sorry wat bedoel je? Ik zeg dat dat juist wel haal baar is En vraag of hij daar zelf wel aan werkt.
Ik zwaai naar dieren.
  zondag 22 december 2013 @ 21:50:38 #109
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134581050
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 21:49 schreef Geerd het volgende:

[..]

Ik denk dat je eerst flink aan je zelf moet werken en daarna iemand moet zoeken, als je het tegelijk lukt komt het ook wel goed hoe oud ben je?
27, nog redelijk jong dus. Bij mij is het vooral een 'vertrouwenskwestie'...
pi_134581058
quote:

[..]

Zover is het nog lange niet! :P
Nee, maar zou het bestaan van zo'n "terugtrekkamer" kunnen helpen bij samenwonen?
pi_134581111
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 21:50 schreef Geerd het volgende:

[..]

Sorry wat bedoel je? Ik zeg dat dat juist wel haal baar is En vraag of hij daar zelf wel aan werkt.
Oh oké ,sorry ;)
pi_134581163
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 21:50 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Nee, maar zou het bestaan van zo'n "terugtrekkamer" kunnen helpen bij samenwonen?
Voor mij is samenwonen een soort ruil. Eigenlijk zou ik alleen maar met iemand samen kunnen wonen als we elkaar heel goed kennen en we elkaar prima kunnen pruimen :P
pi_134581177
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 21:50 schreef yats het volgende:

[..]

27, nog redelijk jong dus. Bij mij is het vooral een 'vertrouwenskwestie'...
Al 6 jaar relatie gehad, 27 jah joh niks aan de hand
Ik zwaai naar dieren.
pi_134581218
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 21:48 schreef complicate het volgende:

[..]

Wat is de nuance dan op dat vlak?
Alles is mogelijk, maar er zijn geen garanties :)
pi_134581239
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 21:46 schreef Geerd het volgende:

[..]

Ik heb al een hele poos geen relatie meer gehad, dus wat dat betreft is er niet veel om aan te werken :P
pi_134581379
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 21:52 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Voor mij is samenwonen een soort ruil. Eigenlijk zou ik alleen maar met iemand samen kunnen wonen als we elkaar heel goed kennen en we elkaar prima kunnen pruimen :P
Pruimen ken je het pruimen lied wel eens ?
Ik zwaai naar dieren.
  zondag 22 december 2013 @ 21:58:39 #117
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134581574
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 21:52 schreef Geerd het volgende:

[..]

Al 6 jaar relatie gehad, 27 jah joh niks aan de hand
Inmiddels wel alweer een jaar single met (vooralsnog) weinig uitzicht op een ONS of een relatie. Het kan dus beter...
pi_134581643
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 21:53 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik heb al een hele poos geen relatie meer gehad, dus wat dat betreft is er niet veel om aan te werken :P
Dan praat je je zelf dat toch ook gewoon aan?
Ik zwaai naar dieren.
pi_134581733
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 21:53 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

http://3.bp.blogspot.com/(...)/s1600/why+worry.jpg :P
pi_134581735
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 21:58 schreef yats het volgende:

[..]

Inmiddels wel alweer een jaar single met (vooralsnog) weinig uitzicht op een ONS of een relatie. Het kan dus beter...
Maar je hebt wel ervaring je weet hoe die shit werkt :P Jij hebt haar "versierd'??
Ik zwaai naar dieren.
pi_134581830
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 21:58 schreef yats het volgende:

[..]

Zou het vertrouwenskwestie dat niet in stand houden?
  zondag 22 december 2013 @ 22:03:46 #122
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134581897
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 22:01 schreef Geerd het volgende:

[..]

Maar je hebt wel ervaring je weet hoe die shit werkt :P Jij hebt haar "versierd'??
Eh nee, het is meer dat we na drie dates bij mij op de bank terecht kwamen en ik er naar ongeveer 1,5 uur achter kwam dat ze wel erg geïnteresseerd in mij was dat ze nog steeds op mijn bank zat. En ja, diezelfde avond lag ze in mijn bed... :@
pi_134581912
quote:
Ik ben er niet volledig mee eens.
pi_134581950
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 22:02 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Lijkt me ook, je weet dat je kan vissen alleen de haak is wat stomp?
Ik zwaai naar dieren.
pi_134581957
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 22:03 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik ben er niet volledig mee eens.
Vertel ,waarom? Uiteindelijk is dat toch waar? maar ik ben benieuwd naar jouw visie.
  zondag 22 december 2013 @ 22:05:33 #126
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134582019
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 22:02 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Daar ben ik vrij zeker van ja. Ik ken vrijwel alle theorie op dit gebied inmiddels wel, ik weet dat ik gewoon vol zelfvertrouwen erin moet gaan en dat ik een afwijzing niet persoonlijk op moet vatten, maar toch weerhoud iets me er van om toch dingen vrijelijk te proberen...
pi_134582035
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 21:55 schreef Geerd het volgende:

[..]

Pruimen ken je het pruimen lied wel eens ?
Nee, nooit van gehoord! :P
pi_134582082
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 22:03 schreef yats het volgende:

[..]

Eh nee, het is meer dat we na drie dates bij mij op de bank terecht kwamen en ik er naar ongeveer 1,5 uur achter kwam dat ze wel erg geïnteresseerd in mij was dat ze nog steeds op mijn bank zat. En ja, diezelfde avond lag ze in mijn bed... :@
Had je wel schoon bedden goed? Of zat er nog been en kont haar overal??
Ik zwaai naar dieren.
pi_134582095
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 22:04 schreef complicate het volgende:

[..]

Vertel ,waarom? Uiteindelijk is dat toch waar? maar ik ben benieuwd naar jouw visie.
Ik denk toch dat je je zorgen moet gaat maken als je je problemen niet op kan lossen en dat je dan vervolgens met je zorgen hulp moet gaan zoeken.
pi_134582096
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 21:59 schreef Geerd het volgende:

[..]

Dan praat je je zelf dat toch ook gewoon aan?
Sorry maar ik volg je even niet :P
pi_134582163
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 22:05 schreef yats het volgende:

[..]

Daar ben ik vrij zeker van ja. Ik ken vrijwel alle theorie op dit gebied inmiddels wel, ik weet dat ik gewoon vol zelfvertrouwen erin moet gaan en dat ik een afwijzing niet persoonlijk op moet vatten, maar toch weerhoud iets me er van om toch dingen vrijelijk te proberen...
Hoe vaak ben je de afgelopen jaar afgewezen?
pi_134582199
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 22:06 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Sorry maar ik volg je even niet :P
Even terug gelezen, je zei hele tijd geen relatie gehad,

Juist wel toch?
Ik zwaai naar dieren.
pi_134582205
http://3.bp.blogspot.com/(...)/s1600/why+worry.jpg

Neen het komt er op neer dat wat je ook doet dat zorgen maken eigenlijk meer energieverlies is dan verrijking. Natuurlijk zijn we mensen maar toch proberen geen zorgen te maken over het algemeen want van zorgen te maken , komt geen oplossing hé.
pi_134582291
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 22:08 schreef Geerd het volgende:

[..]

Even terug gelezen, je zei hele tijd geen relatie gehad,

Juist wel toch?
Precies :P
Kan moeilijk aan een relatie werken als je die niet hebt :P
pi_134582292
quote:

[..]

nee, het is logisch om een relatie te willen, daar is niks mis mee ook.
Het probleem is vaak het écht wanhopig op zoek zijn, dat komt slecht over.
compact en kleverig.
pi_134582330
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 22:10 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Precies :P
Kan moeilijk aan een relatie werken als je die niet hebt :P
Ik bedoel aan je zelf werken :P
Ik zwaai naar dieren.
  zondag 22 december 2013 @ 22:11:41 #137
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134582397
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 22:06 schreef Geerd het volgende:

[..]

Had je wel schoon bedden goed? Of zat er nog been en kont haar overal??
Been en korthaar? Nooit echt veel last van gehad eigenlijk. En ja, het bed was schoon...
pi_134582418
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 22:10 schreef Geerd het volgende:

[..]

O zo! Ik werk con-stant aan mezelf 8-)
Dus daar ligt het in elk geval niet aan!

Persoonlijke groei staat hoog op mijn prioriteitenlijstje :Y
pi_134582431
quote:

[..]

dat is een overdreven negatieve kijk. Maar ik heb sowieso het idee dat jij een vrij negatieve instelling hebt, klopt dat?
compact en kleverig.
  zondag 22 december 2013 @ 22:12:35 #140
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134582452
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 22:07 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Hoe vaak ben je de afgelopen jaar afgewezen?
Een stuk of 20 keer waarbij ik na de eerste afwijzing op een avond vaak afhaak...
pi_134582522
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 22:12 schreef yats het volgende:

[..]

Een stuk of 20 keer waarbij ik na de eerste afwijzing op een avond vaak afhaak...
Woooow! Dit wist ik niet Yats! Maar wat zeg je dan precies? of wat zeggen ze dan op dat moment?
pi_134582524
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 22:11 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Wat doe je dan? Je faceboek updaten telt niet hey :P
Ik zwaai naar dieren.
pi_134582606
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 22:13 schreef Geerd het volgende:

[..]

Wat doe je dan? Je faceboek updaten telt niet hey :P
facebook heeft toch niets met persoonlijke groei te maken? :?

Ik denk dat ik je nog steeds niet volg, lijkt alsof we langs elkaar heen praten ofzo :P

Waar doel je nou precies op? :P
pi_134582613
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 22:12 schreef yats het volgende:

[..]

Who!! Kerel respect ik had der 4 dit jaar vond ik het wel even leuk geweest.
Wat zei je dan?
Ik zwaai naar dieren.
pi_134582683
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 22:15 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

facebook heeft toch niets met persoonlijke groei te maken? :?

Ik denk dat ik je nog steeds niet volg, lijkt alsof we langs elkaar heen praten ofzo :P

Waar doel je nou precies op? :P
Daarom zei ik dat ook :P Wat doe je buiten? Stad in broodje halen?
Ik zwaai naar dieren.
pi_134582716
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 22:16 schreef Geerd het volgende:

[..]

Daarom zei ik dat ook :P Wat doe je buiten? Stad in broodje halen?
Wat ik buiten doe???

Waar doel je nou op?
pi_134582783
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2013 22:12 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

dat is een overdreven negatieve kijk. Maar ik heb sowieso het idee dat jij een vrij negatieve instelling hebt, klopt dat?
Soms wel, soms niet. Vergeet ook niet dat ik altijd erg optimistisch was voordat ik weer eens werd afgewezen, direct of indirect. Dat leer je op een gegeven moment ook wel een beetje af.

Maar ik kan erg cynisch zijn ja. Maar ook erg positief.
pi_134582882
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 22:17 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Wat ik buiten doe???

Waar doel je nou op?
Bibliotheek? Sport voetballen? Bioscoop? Kroeg, Visje eten Etc Je doet toch wel wat?
Ik zwaai naar dieren.
pi_134582901
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 22:19 schreef Geerd het volgende:

[..]

Bibliotheek? Sport voetballen? Bioscoop? Kroeg, Visje eten Etc Je doet toch wel wat?
Waar doel je nou op???
pi_134582947
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 22:19 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Waar doel je nou op???
Of jij dat doet?
Ik zwaai naar dieren.
pi_134583068
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 22:20 schreef Geerd het volgende:

[..]

Of jij dat doet?
Je wilt weten of ik een kluizenaar ben ofzo???

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_134583184
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 22:22 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Je wilt weten of ik een kluizenaar ben ofzo???

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je trekt zelf al een conclusie, doe je dat altijd?
Ik zwaai naar dieren.
pi_134583244

Dit zei je,
Ik zwaai naar dieren.
pi_134583270
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 22:23 schreef Geerd het volgende:

[..]

Je trekt zelf al een conclusie, doe je dat altijd?
Kijk, ik vraag jou al 5 posts waar je nou op doelt en je blijft maar vaag.
Sorry, tis vast goed bedoeld maar hier kan ik dus niks mee :')
pi_134583312
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 22:24 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Kijk, ik vraag jou al 5 posts waar je nou op doelt en je blijft maar vaag.
Sorry, tis vast goed bedoeld maar hier kan ik dus niks mee :')
Je begint er zelf over dat je aan je zelf werkt :P
Ik zwaai naar dieren.
pi_134583434
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 22:25 schreef Geerd het volgende:

[..]

Je begint er zelf over dat je aan je zelf werkt :P
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 22:10 schreef Geerd het volgende:

[..]

Uhm...nee, jij begon er eigenlijk over. :P
  zondag 22 december 2013 @ 22:27:33 #157
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134583457
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 22:13 schreef complicate het volgende:

[..]

Woooow! Dit wist ik niet Yats! Maar wat zeg je dan precies? of wat zeggen ze dan op dat moment?
Nou ja, zoals ik al zei begin ik meestal gewoon met ouwehoeren en is er dan (nog) niet zoveel aan de hand. Maar als puntje bij paaltje komt krijg ik ofwel geen nummer, of een foutief nummer (is me dit jaar drie keer gebeurd). Dan komt het excuus dat ze een vriendje hebben ineens (wat ik meestal betwijfel) of dat ik niet hun type ben. Daarom ben ik dus ook (te) terughoudend als het op zoenen etc. aan komt...
pi_134583498
Maar Geerd, ik heb geen idee wat je me eigenlijk wilt vragen. To the point bitte! O-)
En niet langer er omheen draaien! :P
pi_134583513
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 22:27 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

[..]

Uhm...nee, jij begon er eigenlijk over. :P
Voor de 2e keer

Ik zwaai naar dieren.
pi_134583551
Daarna vroeg ik wat je nou deed,
Ik zwaai naar dieren.
pi_134583560
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 22:28 schreef Geerd het volgende:

[..]

Voor de 2e keer

Ja, dat heb ik idd getypt....en nu?
pi_134583663
Lol! Wat doe je dan? Con stand nog wel :P
Ik zwaai naar dieren.
pi_134583691
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 22:27 schreef yats het volgende:

[..]

Nou ja, zoals ik al zei begin ik meestal gewoon met ouwehoeren en is er dan (nog) niet zoveel aan de hand. Maar als puntje bij paaltje komt krijg ik ofwel geen nummer, of een foutief nummer (is me dit jaar drie keer gebeurd). Dan komt het excuus dat ze een vriendje hebben ineens (wat ik meestal betwijfel) of dat ik niet hun type ben. Daarom ben ik dus ook (te) terughoudend als het op zoenen etc. aan komt...
Amai dat wist ik niet. *geeft knuffel :{ Dat moet niet motiverend werken voor u. Maar probeer te denken aan de leuke relatie die jij wel hebt gehad, dat je wel eens terug zo iemand zal tegenkomen oid. Ik bedoel aan de positieve dingen van die relatie van toen. Maar sowieso ook minder babbelen enz.
pi_134583698
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 22:30 schreef Geerd het volgende:
Lol! Wat doe je dan? Con stand nog wel :P
Je bedoelt wat ik doe om aan mezelf te werken?
pi_134583747
Duh.
pi_134583846
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 22:31 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Je bedoelt wat ik doe om aan mezelf te werken?
Joh :P
Ik zwaai naar dieren.
  zondag 22 december 2013 @ 22:34:01 #167
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134583888
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 22:31 schreef complicate het volgende:

[..]

Amai dat wist ik niet. *geeft knuffel :{ Dat moet niet motiverend werken voor u. Maar probeer te denken aan de leuke relatie die jij wel hebt gehad, dat je wel eens terug zo iemand zal tegenkomen oid. Ik bedoel aan de positieve dingen van die relatie van toen. Maar sowieso ook minder babbelen enz.
Dat is inderdaad demotiverend. Snap je nu mijn probleem? Ik ben er van overtuigd dat ik ooit weer iemand tegen ga komen en niet als vrijgezel een kist in ga, maar ja, dan moet er toch een keer een positieve reactie volgen. Tot nu toe was het altijd zo dat als een vrouw me iets beter leerde kennen (na wat babbelen) het wel ergens toe leidde...
pi_134583940
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 22:31 schreef complicate het volgende:

[..]

En denk dan nu hetzelfde, maar dan zonder die relatie. Welkom in mijn wereld :') (Hoewel het er geen 20 waren dit jaar, eerder 10)
pi_134583968
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 22:34 schreef yats het volgende:

[..]

Dat is inderdaad demotiverend. Snap je nu mijn probleem? Ik ben er van overtuigd dat ik ooit weer iemand tegen ga komen en niet als vrijgezel een kist in ga, maar ja, dan moet er toch een keer een positieve reactie volgen. Tot nu toe was het altijd zo dat als een vrouw me iets beter leerde kennen (na wat babbelen) het wel ergens toe leidde...
Ik snap je volledig als ik jou was zou ik dat ook niet fijn vinden :{
pi_134584009
Weet je Geerd, laat maar. Zolang jij me niet gewoon direct to the point kunt vragen wat jouw eigenlijke vraag is, maar er omheen blijft draaien, laat ik het maar even zitten :)
pi_134584045
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 22:34 schreef yats het volgende:

[..]

Doe jij eigenlijk aan online daten? Of speeddaten irl?

Bedoel, dan zit je in ieder geval in een omgeving waarbij je weet dat iedereen single en op zoek is.
pi_134584073
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 22:34 schreef Faxie het volgende:

[..]

En denk dan nu hetzelfde, maar dan zonder die relatie. Welkom in mijn wereld :') (Hoewel het er geen 20 waren dit jaar, eerder 10)
Moet inderdaad niet leuk zijn :{ ik weet niet wat ik zou doen. Maar ergens toch moed halen en blijven proberen denk ik.
pi_134584105
quote:
14s.gif Op zondag 22 december 2013 22:36 schreef Myraela het volgende:

[..]

Bedoel, dan zit je in ieder geval in een omgeving waarbij je weet dat iedereen single en op zoek is.
Dat heeft hij al geprobeerd maar zonder resulaat zei hij.
pi_134584156
Je moet je trouwens niet zo makkelijk laten afwijzen. Mijn huidige vriend wilde het eigenlijk ook direct afkappen vanwege het leeftijdsverschil.
pi_134584208
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 22:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
Weet je Geerd, laat maar. Zolang jij me niet gewoon direct to the point kunt vragen wat jouw eigenlijke vraag is, maar er omheen blijft draaien, laat ik het maar even zitten :)
Kijk de 4e en 5e post eens boven je
Ik zwaai naar dieren.
pi_134584253
quote:
14s.gif Op zondag 22 december 2013 22:38 schreef Myraela het volgende:
Je moet je trouwens niet zo makkelijk laten afwijzen. Mijn huidige vriend wilde het eigenlijk ook direct afkappen vanwege het leeftijdsverschil.
Ja maar als ik Faxie en Yats begrijp, hebben ze het echt over herhaaldelijke afwijzigen :{ ik weet eerlijk gezegd niet hoe ik ermee zou omgaan. Ik kan mij dat zelfs niet voorstellen, gewoon denk ik alles behalve motiverend.
pi_134584263
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 22:37 schreef complicate het volgende:

[..]

Moet inderdaad niet leuk zijn :{ ik weet niet wat ik zou doen. Maar ergens toch moed halen en blijven proberen denk ik.
Tja dat doe ik ook :')
  zondag 22 december 2013 @ 22:40:34 #178
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134584301
quote:
14s.gif Op zondag 22 december 2013 22:36 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik heb me ooit ingeschreven op een datingsite (lexa) maar dat heeft nergens toe geleid. Ook daar was het vaak zo dat ik na een paar keer kletsen niets meer van de bewuste vrouw hoorde. Ik ben 1 keer bij een speeddate-sessie geweest die me 1 match opleverde. Daar heb ik uiteindelijk ook niets meer van gehoord...
pi_134584305
quote:
14s.gif Op zondag 22 december 2013 22:38 schreef Myraela het volgende:
Maar jij bent gewoon awesome :P
pi_134584331
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 22:40 schreef Faxie het volgende:

[..]

Tja dat doe ik ook :')
Hoop doet leven, blijven proberen dan hé. En ja het is niet motiverend wat ik zeg, maar meer kan je ook niet doen dan hopen en blijven proberen.
pi_134584374
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 22:40 schreef complicate het volgende:

[..]

Hoop doet leven, blijven proberen dan hé. En ja het is niet motiverend wat ik zeg, maar meer kan je ook niet doen dan hopen en blijven proberen.
En af en toe gal spuwen in dit topic :P Lucht wel op :P
pi_134584392
quote:
9s.gif Op zondag 22 december 2013 22:31 schreef Myraela het volgende:
Duh.
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 22:33 schreef Geerd het volgende:

[..]

Joh :P
Dit zijn de posts, maar dat is verre (heel verre) van de vraag die je me wilt stellen, maar eerder een bevestiging voor dat jij zo indirect blijft en maar omwegen blijft maken waarvan ik het nut totaal niet inzie.

Kun je me (en dit vraag ik al voor de 6e keer ofzo, begint een beetje vermoeiend te worden :') ) gewoon vragen wat je van me wilt weten, zonder er omheen te dralen?

Ik geef je 1 vraag en ik ga maar 1 keer antwoord geven, dan is het wat mij betreft schluss :P
pi_134584405
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 22:41 schreef Faxie het volgende:

[..]

Zolang het oplucht he :P
pi_134584434
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 22:40 schreef yats het volgende:

[..]

Ik heb me ooit ingeschreven op een datingsite (lexa) maar dat heeft nergens toe geleid. Ook daar was het vaak zo dat ik na een paar keer kletsen niets meer van de bewuste vrouw hoorde. Ik ben 1 keer bij een speeddate-sessie geweest die me 1 match opleverde. Daar heb ik uiteindelijk ook niets meer van gehoord...
Online zijn de verhoudingen man/vrouw een beetje krom. Als meisje krijg je vaak enorm veel aandacht van verschillende mannen. Dus je moet er inderdaad maar net uitspringen. Maar aan de andere kant, wat verlies je ermee om het te blijven proberen?

quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 22:40 schreef Faxie het volgende:

[..]

Maar jij bent gewoon awesome :P
Sowieso. :7
pi_134584452
quote:

[..]

Wordt wel vaak inmiddels.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_134584499
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 22:41 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

[..]

Dit zijn de posts, maar dat is verre (heel verre) van de vraag die je me wilt stellen, maar eerder een bevestiging voor dat jij zo indirect blijft en maar omwegen blijft maken waarvan ik het nut totaal niet inzie.

Kun je me (en dit vraag ik al voor de 6e keer ofzo, begint een beetje vermoeiend te worden :') ) gewoon vragen wat je van me wilt weten, zonder er omheen te dralen?

Ik geef je 1 vraag en ik ga maar 1 keer antwoord geven, dan is het wat mij betreft schluss :P
Ik snap jou niet helemaal, laten we het er maar bij houden :P
Ik zwaai naar dieren.
pi_134584521
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 22:41 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

[..]

Jij bent degene die er zo omheen blijft praten hoor. Hij vraagt gewoon wat je doet om aan jezelf te werken. Blijf je achter je computer zitten en ben je 's nachts je leven aan het overdenken. Of ga je echt naar buiten en probeer je je wereld te verbreden.
pi_134584547
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 22:43 schreef Geerd het volgende:

[..]

Ik snap jou niet helemaal, laten we het er maar bij houden :P
Prima :)
Ik snap er namelijk allang al geen ene reet meer van! _O-
pi_134584550
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 22:42 schreef complicate het volgende:

[..]

Zolang het oplucht he :P
En ik jaag er een paar tegen me in het harnas, maarja 'je moet je niets van een ander aantrekken' he? :P
  zondag 22 december 2013 @ 22:44:51 #190
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134584557
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 22:39 schreef complicate het volgende:

[..]

Ja maar als ik Faxie en Yats begrijp, hebben ze het echt over herhaaldelijke afwijzigen :{ ik weet eerlijk gezegd niet hoe ik ermee zou omgaan. Ik kan mij dat zelfs niet voorstellen, gewoon denk ik alles behalve motiverend.
Je begrijpt me goed. Ik denk ook dat dat de verklaring is waarom faxie wat ongenuanceerd reageert m.b.t. vrouwen. Je (mindere) ervaringen maken je mede tot de persoon die je bent, en als je meer minder leuke ervaringen hebt heeft dat natuurlijk gevolgen bij de volgende pogingen...

En waar die afwijzingen aan liggen? Ik durf het niet te zeggen. Ik ben niet extreem lelijk/afwijkend (ik zou mezelf een 6,5-7 geven), ben verder niet een of andere domme tokkie en volgens mij kun je prima met me lachen (zelfs voor een afwijzing lachen de meeste dames om bepaalde droge opmerkingen van mij)...
pi_134584581
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2013 22:42 schreef Fascination het volgende:

[..]

't Is een ziekelijke verslaving ;(
pi_134584584
quote:

[..]

Echt? Want volgens mij begin je er een beetje in vast te hangen. Als het op zou luchten zou je het telkens een beetje meer moeten kunnen afsluiten en weer positief kunnen beginnen.
pi_134584600
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 22:44 schreef Faxie het volgende:

[..]

En ik jaag er een paar tegen me in het harnas, maarja 'je moet je niets van een ander aantrekken' he? :P
Indeed, laat ze maar zeuren :P Niet reageren hehe :P
pi_134584664
quote:
14s.gif Op zondag 22 december 2013 22:45 schreef Myraela het volgende:

[..]

Echt? Want volgens mij begin je er een beetje in vast te hangen. Als het op zou luchten zou je het telkens een beetje meer moeten kunnen afsluiten en weer positief kunnen beginnen.
Nouja het ligt allemaal een beetje stil momenteel ;(
pi_134584708
quote:
14s.gif Op zondag 22 december 2013 22:44 schreef Myraela het volgende:

[..]

Jij bent degene die er zo omheen blijft praten hoor. Hij vraagt gewoon wat je doet om aan jezelf te werken. Blijf je achter je computer zitten en ben je 's nachts je leven aan het overdenken. Of ga je echt naar buiten en probeer je je wereld te verbreden.
Kijk, als jij op zo'n verwijtende manier mij een vraag stelt, ga ik jou natuurlijk gewoon geen antwoord geven he? :P
pi_134584821
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 22:47 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Kijk, als jij op zo'n verwijtende manier mij een vraag stelt, ga ik jou natuurlijk gewoon geen antwoord geven he? :P
Hoezo verwijtend ? Voelde je je door een normale vraag al aangevallen?
Ik zwaai naar dieren.
pi_134584855
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 22:47 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik verwoord gewoon wat Geerd je vraagt, ik verwijt helemaal niets maar het allang duidelijk dat je er gewoon geen antwoord op wilt geven. Maar stop dan gewoon met reageren in plaats van alles constant zo om te draaien.
pi_134584900
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 22:44 schreef yats het volgende:

[..]

Je begrijpt me goed. Ik denk ook dat dat de verklaring is waarom faxie wat ongenuanceerd reageert m.b.t. vrouwen. Je (mindere) ervaringen maken je mede tot de persoon die je bent, en als je meer minder leuke ervaringen hebt heeft dat natuurlijk gevolgen bij de volgende pogingen...

En waar die afwijzingen aan liggen? Ik durf het niet te zeggen. Ik ben niet extreem lelijk/afwijkend (ik zou mezelf een 6,5-7 geven), ben verder niet een of andere domme tokkie en volgens mij kun je prima met me lachen (zelfs voor een afwijzing lachen de meeste dames om bepaalde droge opmerkingen van mij)...
Ja Yatsiie, gewoon blijven proberen en blijven hopen en als het niet goed gaat hier wat komen klagen/feedbacken ik zal wel naar u luisteren haha. Maar meer kan je eigenlijk niet doen hé. je weet ondertussen al dat je minder gaat babbelen en wat sneller nummer vragen enzo. Maar probeer ook gelukkig te blijven midden in de woestijn, soms afstand nemen van de situatie en gewoon tijd voor jezelf enzo :)
pi_134584983
quote:
14s.gif Op zondag 22 december 2013 22:49 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik verwoord gewoon wat Geerd je vraagt, ik verwijt helemaal niets maar het allang duidelijk dat je er gewoon geen antwoord op wilt geven. Maar stop dan gewoon met reageren in plaats van alles constant zo om te draaien.
Ik ga jou maar lekker negeren, gisteren nog kon je ook maar niet stoppen mij zwart te zien en te maken.

Daaaag! :W
pi_134585021
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2013 22:42 schreef Fascination het volgende:

[..]

Wat een janktopic is het deze avond door mij geworden hè?
pi_134585219
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 22:44 schreef yats het volgende:

[..]

Het hoeft niet perse aan je uiterlijk te liggen. Het hoeft volgens mij maar aan een heel klein dingetje liggen. Het kan bijvoorbeeld zijn dat je iets te brutaal bent of iets te timide. Niet dat ik het in jou geval weet, want ik ken je verder niet, maar het is wel iets waar je misschien over na zou kunnen denken.
  zondag 22 december 2013 @ 22:56:21 #202
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134585228
quote:
Online zijn de verhoudingen man/vrouw een beetje krom. Als meisje krijg je vaak enorm veel aandacht van verschillende mannen. Dus je moet er inderdaad maar net uitspringen. Maar aan de andere kant, wat verlies je ermee om het te blijven proberen?
Wat je ermee verliest is duidelijk, een lidmaatschap waarbij je kan reageren op elkaar kost geld. Ik ben wat dat betreft praktisch ingesteld, ik wil best ergens in investeren, maar als dat nergens toe leid trek ik daar ook de stekker uit na een bepaalde periode...
  zondag 22 december 2013 @ 22:57:35 #203
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134585288
quote:
2s.gif Op zondag 22 december 2013 22:50 schreef complicate het volgende:

[..]

Ja Yatsiie, gewoon blijven proberen en blijven hopen en als het niet goed gaat hier wat komen klagen/feedbacken ik zal wel naar u luisteren haha. Maar meer kan je eigenlijk niet doen hé. je weet ondertussen al dat je minder gaat babbelen en wat sneller nummer vragen enzo. Maar probeer ook gelukkig te blijven midden in de woestijn, soms afstand nemen van de situatie en gewoon tijd voor jezelf enzo :)
Ach, in een woestijn is het in ieder geval lekker warm toch? Maar er zit sowieso weinig anders op dan het blijven proberen. Niets doen levert sowieso niets op...
pi_134585399
Met die meid van mij wordt met 99% zekerheid niets. Maakt niet uit, ik ben al bezig met anderen.
pi_134585573
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 22:54 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Door naar de volgende en proberen! :).
^O^

[ Bericht % gewijzigd door motorbloempje op 22-12-2013 23:46:30 ]
  zondag 22 december 2013 @ 23:05:22 #206
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_134585697
Ik heb een vraag hè?

magnetronkoffie, wat doe je nu precies om aan jezelf te werken? Welke acties voer je uit voor jouw persoonlijke ontwikkeling?
pi_134586091
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 23:03 schreef complicate het volgende:

[..]

^O^
Het gaat mij gelukkig steeds beter af om dingen af te sluiten, krijg nu een beetje de mentaliteit van: "het is graag of niet", werkt veel beter.

Aan de andere kant "denk" ik te weten wat ik weinig doe, initiatief nemen, achteraf gezien heb ik op sommige dates zoveel kansen om fysiek te worden laten liggen.. En op dat moment handelde ik er niet naar.. Nu is de kunst om het op toekomstige momenten juist wel te doen en door te pakken.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-12-2013 23:12:00 ]
pi_134586225
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 23:11 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Het gaat mij gelukkig steeds beter af om dingen af te sluiten, krijg nu een beetje de mentaliteit van: "het is graag of niet", werkt veel beter.

Aan de andere kant "denk" ik te weten wat ik weinig doe, initiatief nemen, achteraf gezien heb ik op sommige dates zoveel kansen om fysiek te worden laten liggen.. En op dat moment handelde ik er niet naar.. Nu is de kunst om het op toekomstige momenten juist wel te doen en door te pakken.
AMai seg, je weet precies wat je moet doen volgende keer super! :)
pi_134588120
SC in de SC's. Fitties in de DM.
Ja doei.
  zondag 22 december 2013 @ 23:54:23 #210
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134588508
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 22:56 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Het hoeft niet perse aan je uiterlijk te liggen. Het hoeft volgens mij maar aan een heel klein dingetje liggen. Het kan bijvoorbeeld zijn dat je iets te brutaal bent of iets te timide. Niet dat ik het in jou geval weet, want ik ken je verder niet, maar het is wel iets waar je misschien over na zou kunnen denken.
Te brutaal lijkt me sterk, ik ben eerder te terughoudend dan te brutaal. Ik zou best eens willen weten waar het aan schort, maar of ik daar ooit achter ga komen?
  maandag 23 december 2013 @ 17:28:46 #211
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134613625
Herinneren jullie.nog die man die ik in de kroeg had ontmoet, jaartje of 39, melde ne per ongeluk en gedoe of ik terug moest bellen?

Had tussendoor eens gesmst of ie een keer tijd had en dat bleek na sinterklaas te worden. Vandaag belde hij (eindelijk). Kon niet opnemen , dus stuurde hij sms of ik vanavond wat bij hem kom drinken.

Waarom nou weer op een maandag. Op een 1 of andere reden is mn stemming dan altijd minder.. :')
pi_134622537
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 23:54 schreef yats het volgende:

[..]

Te brutaal lijkt me sterk, ik ben eerder te terughoudend dan te brutaal. Ik zou best eens willen weten waar het aan schort, maar of ik daar ooit achter ga komen?
Je bent alles behalve brutaal ;)
Wel inderdaad te terughoudend. Maar goed oefening baart kunst :Y
(afgeleid uit jouw reacties e.d.)
  maandag 23 december 2013 @ 21:09:57 #213
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_134623710
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 17:28 schreef Cue_ het volgende:

Waarom nou weer op een maandag. Op een 1 of andere reden is mn stemming dan altijd minder.. :')
Het komt zonder je goed te kennen en dus puur afgaan op een stukje tekst over als een excuus om niet af te spreken?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  maandag 23 december 2013 @ 21:11:42 #214
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134623828
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2013 21:09 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Het komt zonder je goed te kennen en dus puur afgaan op een stukje tekst over als een excuus om niet af te spreken?
Geen excuus, gewoon hoe ik me voel.

Ben wel gegaan, blijkt ie al beetje aangeschoten te zijn en is net onder de douchegaan staan om wat wakkerder te worden :')
  maandag 23 december 2013 @ 22:31:04 #215
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_134628697
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2013 21:11 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ben wel gegaan, blijkt ie al beetje aangeschoten te zijn en is net onder de douchegaan staan om wat wakkerder te worden :')
Haha tot nu toe wel een leuk verhaal :P
Maar je zit nu bij hem en hij staat te douche ?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  maandag 23 december 2013 @ 22:47:50 #216
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134629475
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2013 21:11 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Haha, je laat er in ieder geval geen gras over groeien.
  maandag 23 december 2013 @ 22:49:53 #217
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134629572
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 20:46 schreef complicate het volgende:

[..]

Je bent alles behalve brutaal ;)
Wel inderdaad te terughoudend. Maar goed oefening baart kunst :Y
(afgeleid uit jouw reacties e.d.)
Ik doe mijn best. Vandaag bij het kerstboodschappen doen (en een heerlijk vol winkelcentrum) eens wat gaan testen en wat gaan flirten met vrouwen van mijn leeftijd die ik tegen kwam. De respons viel me eerlijk gezegd niet eens tegen. Sterker nog, ik vond het zowaar leuk om te doen. Nu alleen nog weer de volgende stap leren (durven) zetten...
pi_134630582
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 22:49 schreef yats het volgende:

[..]

Ik doe mijn best. Vandaag bij het kerstboodschappen doen (en een heerlijk vol winkelcentrum) eens wat gaan testen en wat gaan flirten met vrouwen van mijn leeftijd die ik tegen kwam. De respons viel me eerlijk gezegd niet eens tegen. Sterker nog, ik vond het zowaar leuk om te doen. Nu alleen nog weer de volgende stap leren (durven) zetten...
Hoe flirt jij?
  maandag 23 december 2013 @ 23:18:18 #219
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134630881
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 23:11 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Hoe flirt jij?
Dat verschilt. Ik doe het sowieso alleen als ik oogcontact heb. Het kan zijn door vriendelijk te lachen en een gevatte opmerking te maken over iets en soms ook gewoon door direct een opmerking te plaatsen. Ik heb nogal een droge humor en dat zorgt er meestal voor dat er wel een (kort) praatje volgt.
pi_134630985
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 23:18 schreef yats het volgende:

[..]

Dat verschilt. Ik doe het sowieso alleen als ik oogcontact heb. Het kan zijn door vriendelijk te lachen en een gevatte opmerking te maken over iets en soms ook gewoon door direct een opmerking te plaatsen. Ik heb nogal een droge humor en dat zorgt er meestal voor dat er wel een (kort) praatje volgt.
Klinkt wel goed.

Moet ik ook maar eens proberen.
  maandag 23 december 2013 @ 23:21:48 #221
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134631059
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 23:20 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Klinkt wel goed.

Moet ik ook maar eens proberen.
Ik ben geen autoriteit op dit gebied he! Ik zit niet voor niets geregeld in dit topic... |:(
pi_134631315
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 22:49 schreef yats het volgende:

[..]

Hehe go Yats go Yats, yes you can :)
  maandag 23 december 2013 @ 23:37:14 #223
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134631764
quote:
14s.gif Op maandag 23 december 2013 23:26 schreef complicate het volgende:

[..]

Hehe go Yats go Yats, yes you can :)
Heb je nog tips voor me? Met name hoe ik interesse kan herkennen...
  maandag 23 december 2013 @ 23:45:13 #224
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134632118
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2013 22:31 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Haha tot nu toe wel een leuk verhaal :P
Maar je zit nu bij hem en hij staat te douche ?
Yup.. voor een paar minuten.
Maar hijs is wel gezellig moet ik zeggen. Al zat oe daarnet ook nog aan de coke :') vage avodn als je t zo verteld...
pi_134632657
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 23:37 schreef yats het volgende:

[..]

Heb je nog tips voor me? Met name hoe ik interesse kan herkennen...
In eerste instantie denk ik dat het draait om welk gevoel je aan een vrouw geeft en of losmaakt.

Als een vrouw geïntereseerd is, gaat ze denk ik meestal lachen om niets. Maar dat geldt niet voor alle vrouwen, want een vrouw die verlegen is, zou zelfs het kijken in haar ogen ervaren als staren waardoor ze zich nog minder op haar gemak ga voelen.
Maar over het algemeen kan je lachen als een positief signaal interpreteren ;).

Verder als je je aangetrokken voelt tot haar , gewoon niet bang zijn om haar hand vast te nemen, op die manier merk je of ze interesse heeft. En een meisje dat veel oogcontact zoekt, betekent wel dat ze jou zie staan en dan kan ze zelfs zo domme dingen beginnen doen om je aandacht te vragen. haha :P

Verder zien of ze positief reageert als je haar een compliment geeft ofzo.
Het ding is ook wel dat als je een meisje te veel aandacht geeft dat ze snel zou kunnen denken van ach "het zit in de sjakosj".

Maar heeeeeyyy, praktijkervaring zal jou veel meer leren dan tips à la lettre te volgen. Verder weet je ondertussen ook wel van jezelf dat je sneller een nummer moet vragen en niet té veel babbelen.

Verder zou ik echt wel zeggen dat als je met een meisje praat dat ze echt wel voelt dat je lekker zit in je vel, en DAT is heel belangrijk, want jezelf zijn is echt ^O^ en als ze je niet leuk vind zoals je bent tja, genoeg visjes in zee en hopla NEXT :s) .
pi_134632693
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2013 23:45 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Yup.. voor een paar minuten.
Maar hijs is wel gezellig moet ik zeggen. Al zat oe daarnet ook nog aan de coke :') vage avodn als je t zo verteld...
Hij is niet de enige zo te lezen. Enjoy! ;)
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  dinsdag 24 december 2013 @ 00:23:17 #227
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134633877
quote:
14s.gif Op maandag 23 december 2013 23:58 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Hij is niet de enige zo te lezen. Enjoy! ;)
Haha ik ben enkel aan de drank :P
  dinsdag 24 december 2013 @ 01:29:20 #228
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134636214
Zowaar gezellig gehad, weinig gemerkt van zn extra drugsgebruik.
Zegt me leuk, lief en lekker te vinden en de volgende keer voor me te willen koken en gewoon dan allebei lekker nuchter (hij vertelde trouwens persoonlijk verhaal waarom vroeg begonnen met drinken vandaag)
Owja en nog een fietsslot gratis gekregen, aangezien hij een fietsenmaker bleek te zijn.

Maar zonder dat is t al met al best positief geweest :)

[ Bericht 1% gewijzigd door Cue_ op 24-12-2013 01:46:37 ]
pi_134636549
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 01:29 schreef Cue_ het volgende:
Zowaar gezellig gehad, weinig gemerkt van zn extra drugsgebruik.
Zrgt me leuk, lief en lekker te vinden en de volgende keer voor me te willen koken en gewoon dan llebei lekker nuchter (hij vertelde trpusens perdoonlijk verhaal wasrom vroeg begonnen met drinken vandaag)
Owja en nog een fietddlot gratis gekregen, asngezien hij een fietsenmsker bleek te zijn.

Maar zonder dat is t al met al best positief geweest :)
En je post is nog redelijk leesbaar gebleven ^O^
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  dinsdag 24 december 2013 @ 01:45:47 #230
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134636874
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 december 2013 01:37 schreef Godshand het volgende:

[..]

En je post is nog redelijk leesbaar gebleven ^O^
1,5 fles wijn en geschreven tijdens het fietsen ;)
pi_134640200
Nou dat klinkt veelbelovend :)
  dinsdag 24 december 2013 @ 11:34:44 #232
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134644607
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 07:38 schreef Faxie het volgende:
Nou dat klinkt veelbelovend :)
Goed genoeg in ieder geval.
  dinsdag 24 december 2013 @ 20:47:13 #233
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134664836
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 23:57 schreef complicate het volgende:

[..]

In eerste instantie denk ik dat het draait om welk gevoel je aan een vrouw geeft en of losmaakt.

Als een vrouw geïntereseerd is, gaat ze denk ik meestal lachen om niets. Maar dat geldt niet voor alle vrouwen, want een vrouw die verlegen is, zou zelfs het kijken in haar ogen ervaren als staren waardoor ze zich nog minder op haar gemak ga voelen.
Maar over het algemeen kan je lachen als een positief signaal interpreteren ;).

Verder als je je aangetrokken voelt tot haar , gewoon niet bang zijn om haar hand vast te nemen, op die manier merk je of ze interesse heeft. En een meisje dat veel oogcontact zoekt, betekent wel dat ze jou zie staan en dan kan ze zelfs zo domme dingen beginnen doen om je aandacht te vragen. haha :P

Verder zien of ze positief reageert als je haar een compliment geeft ofzo.
Het ding is ook wel dat als je een meisje te veel aandacht geeft dat ze snel zou kunnen denken van ach "het zit in de sjakosj".

Maar heeeeeyyy, praktijkervaring zal jou veel meer leren dan tips à la lettre te volgen. Verder weet je ondertussen ook wel van jezelf dat je sneller een nummer moet vragen en niet té veel babbelen.

Verder zou ik echt wel zeggen dat als je met een meisje praat dat ze echt wel voelt dat je lekker zit in je vel, en DAT is heel belangrijk, want jezelf zijn is echt ^O^ en als ze je niet leuk vind zoals je bent tja, genoeg visjes in zee en hopla NEXT :s) .
Vandaag toevallig in de kroeg een goed gesprek met mijn beste vriend op dit punt. De conclusie was eigenlijk dat ik inderdaad te terughoudend ben als het eenmaal op verdere stappen aan komt. Sterker nog, hij had respect voor de manier waarop ik afgelopen vrijdag op een aantal vrouwen afgestapt ben omdat hij dat zelf nooit zou durven.
Afgelopen vrijdag was het ook heel gezellig qua stappen. Wat ik verder zelf al later op de nacht dacht, het eerste meisje dat ik aansprak had interesse. Alleen je raad het al, ik ben 'vergeten' haar nummer te vragen... 8)7
Maar je hebt gelijk, het is duidelijk te merken dat ik de laatste weken goed in mijn vel zit. Vanmiddag in de kroeg ook weer. Mijn beste vriend kwam er onderweg naar zijn huis mee dat de bardame me wel zag zitten. Maar ja, dat had ik dus even gemist. Vandaar dat ik dus vroeg naar duidelijke signalen...

p.s Waarom is dit topic ineens verplaatst?
pi_134665016
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 20:47 schreef yats het volgende:

p.s Waarom is dit topic ineens verplaatst?
R&P / R&P Feedback Je mag jouw mening daar geven hehe
pi_134665207
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 20:47 schreef yats het volgende:

[..]

Vandaag toevallig in de kroeg een goed gesprek met mijn beste vriend op dit punt. De conclusie was eigenlijk dat ik inderdaad te terughoudend ben als het eenmaal op verdere stappen aan komt. Sterker nog, hij had respect voor de manier waarop ik afgelopen vrijdag op een aantal vrouwen afgestapt ben omdat hij dat zelf nooit zou durven.
Afgelopen vrijdag was het ook heel gezellig qua stappen. Wat ik verder zelf al later op de nacht dacht, het eerste meisje dat ik aansprak had interesse. Alleen je raad het al, ik ben 'vergeten' haar nummer te vragen... 8)7
Maar je hebt gelijk, het is duidelijk te merken dat ik de laatste weken goed in mijn vel zit. Vanmiddag in de kroeg ook weer. Mijn beste vriend kwam er onderweg naar zijn huis mee dat de bardame me wel zag zitten. Maar ja, dat had ik dus even gemist. Vandaar dat ik dus vroeg naar duidelijke signalen...

Yatsiiee je bent nummer weer vergeten vragen, neeeeeeeeeeeeeeeee. o|O

Maar ^O^ dat je lekker in je vel zit. En verder moet je mij beloven dat je volgende
keer nummer niet vergeet te vragen :o anders kom ik tot daar aan je oren trekken! hehe
pi_134668268
Nummers vragen ja. Om vervolgens aan het lijntje gehouden te worden :')

Dat was een strak plan :')
pi_134668336
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 21:40 schreef Faxie het volgende:
Nummers vragen ja. Om vervolgens aan het lijntje gehouden te worden :')

Als dat zo is dan zeg je gewoon NEXT!
pi_134668678
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 21:41 schreef complicate het volgende:

[..]

Doe ik ook, maar het is toch weer jammer he.
  dinsdag 24 december 2013 @ 21:54:33 #239
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_134668851
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 21:41 schreef complicate het volgende:

[..]

Het is moeilijk Next te zeggen als je iemand leuk vindt.
pi_134668971
quote:
99s.gif Op dinsdag 24 december 2013 21:54 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Idd. Contact op een heel laag pitje, maar ik vind d'r nog steeds leuk :')
pi_134669393
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 21:49 schreef Faxie het volgende:

[..]

Doe ik ook, maar het is toch weer jammer he.
quote:
99s.gif Op dinsdag 24 december 2013 21:54 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Andere tips dan Next? :)
pi_134670300
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 22:08 schreef complicate het volgende:

[..]

[..]

Andere tips dan Next? :)
Nieuwe nummers hosselen dan maar. M'n DM staat open O-)
  dinsdag 24 december 2013 @ 22:48:07 #243
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134670748
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 20:54 schreef complicate het volgende:

[..]

Yatsiiee je bent nummer weer vergeten vragen, neeeeeeeeeeeeeeeee. o|O

Maar ^O^ dat je lekker in je vel zit. En verder moet je mij beloven dat je volgende
keer nummer niet vergeet te vragen :o anders kom ik tot daar aan je oren trekken! hehe
Haha, ik weet het, hardleers. Als het als excuus mag gelden, ik had op dat moment wel al twee heerlijke donkere biertjes achter de kiezen... c_/

Je bent van harte welkom overigens, ik zal een pintje koud zetten als je me op mijn donder komt geven. O-) Nee, zonder gein, ik had het vooral echt niet door dat het meisje achter de bar interesse had. Ik heb mijn beste vriend even aan zijn oren getrokken dat als hij dat een volgende keer merkt (hij had het blijkbaar wel gezien) hij me wel een seintje mag geven. Ik was vooral in een serieus gesprek met hem om het te merken...
pi_134676246
Van afwijzingen word ik zelf alleen maar sterker, als je iedere vrouw zo kan krijgen is de lol er ook snel vanaf toch? :p Stel gewoon de vraag, hoe pak ik 't de volgende keer aan? Andere manier van benaderen, parfum ( B-) ), kappertje ( (8> ). Zorg maar voor een ding, zorg dat je bij elke nieuwe poging mentaal het idee hebt dat je er beter voor staat, dan is het vanzelf een keer bingo :Y , en na die 'bingo' zul je vast nog tientallen keren afgewezen worden, that's just life :W
GGGG
pi_134687798
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 22:35 schreef Faxie het volgende:

[..]

Nieuwe nummers hosselen dan maar. M'n DM staat open O-)
Faxieeee, dit had je in DM/PM kunnen zetten. Lololol
pi_134687819
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 15:59 schreef complicate het volgende:

[..]

Faxieeee, dit had je in DM/PM kunnen zetten. Lololol
De hint is doorgekomen :P
pi_134687844
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 22:48 schreef yats het volgende:

[..]

Haha, ik weet het, hardleers. Als het als excuus mag gelden, ik had op dat moment wel al twee heerlijke donkere biertjes achter de kiezen... c_/

Je bent van harte welkom overigens, ik zal een pintje koud zetten als je me op mijn donder komt geven. O-) Nee, zonder gein, ik had het vooral echt niet door dat het meisje achter de bar interesse had. Ik heb mijn beste vriend even aan zijn oren getrokken dat als hij dat een volgende keer merkt (hij had het blijkbaar wel gezien) hij me wel een seintje mag geven. Ik was vooral in een serieus gesprek met hem om het te merken...
Hehe nee biertje is geen excuus om nummer te vergeten vragen Yatsiiie, maar goed geprobeerd :P.
Voor de rest fijne kerst ~:) En ow ja volgende keer trek ik echt aan je oren als je zoiets nog eens vergeet! hehe :X
pi_134687919
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 02:15 schreef einszweiachtung het volgende:
als je iedere vrouw zo kan krijgen is de lol er ook snel vanaf toch?
Deze baas weet.
  woensdag 25 december 2013 @ 17:31:43 #249
417037 MarokkaanseHeld
Come here mijn litte macaron.
pi_134689757
Oke, via een lieve vrouwelijke lid ben ik hier terecht gekomen, ik ga nu de stappen lezen en het bij haar uitproberen!

Misschien kom ik als "groentje" toch wel ergens!
pi_134694339
Hier meldt zich ook een faalhaas in de liefde. Tot nu toe heb ik de mentaliteit gehad dat ik eerst verliefd moet zijn voordat ik er wat van maak. Maar dat gebeurt veel te weinig (eens in de zes jaar ofzo?) dat ik nu gewoon een leuk persoon wil vinden waarmee het klikt. Bovendien moet je geluk hebben dat het meisje jou ook wil. Wil ze niet zoals in mijn situatie, kost het me jaren de tijd om haar in mijn hoofd los te laten. Ik heb dus problemen met mensen loslaten. Op meisjes afgaan tijdens uitgaan heb ik nooit vertrouwd, maar misschien wordt het eens tijd... Maar ja, dat zoenen lijkt me ook wat. Ik klink misschien als een 13-jarige maar ik heb geen idee hoe zoenen moet en zou het door berichten van "slechte zoeners" ook niet durven. Ik weet het zo ook niet meer, behalve dat ik het eens goed tijd vind worden.

(22, nooit gezoend)
Unbowed, Unbent, Unbroken.
  donderdag 26 december 2013 @ 12:35:52 #251
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_134711194
Hehehe altijd neem ik me voor minder te gaan drinken met uitgaan en op een dame af te stappen. Maar ik heb echt de verkeerde (of juist hele goede) vrienden geloof ik want het lukt me serieus nooit knetterlam de kroeg/disco te verlaten hahaha.

Het is veel te gezellig met die gasten. En als ik iemand fix, is dat omdat ze echt serieus vaak zit te lonken anders durf ik het ook gewoon niet. Zelfs al lonkt ze een beetje. :P

Net zoals gisteravond, is er ook een grietje dat ik een beetje ken. Heel leuk wijffie. Ik en een maat hebben heel even staan praten met r en hij vond dat ik haar moest versieren en daar was ik het wel mee eens, aangezien het echt een toffe meid is. Maargoed, de barman kwam weer met extra aanbiedingen voor de vaste top klanten en de lol en idioterie met vrienden duurde voort dus na een uur of 2 werd ik weer straalbezopen. :P Even later was ze weg en heb ik geen poging gedaan.

No problemo, ga haar echt wel weer tegenkomen, maar ik vond het wel leuk om mij levensverhaal hier neer te knallen. Ben toch niet de enige hiermee?
pi_134711632
Minder drinken lijkt me, wanneer je uitgaat.
  donderdag 26 december 2013 @ 13:12:27 #253
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_134712228
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 12:51 schreef Seriemoordenaar het volgende:
Minder drinken lijkt me, wanneer je uitgaat.
Ja dat klopt! Dat ga ik ook doen.
pi_134713177
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 20:57 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Hier meldt zich ook een faalhaas in de liefde. Tot nu toe heb ik de mentaliteit gehad dat ik eerst verliefd moet zijn voordat ik er wat van maak. Maar dat gebeurt veel te weinig (eens in de zes jaar ofzo?) dat ik nu gewoon een leuk persoon wil vinden waarmee het klikt. Bovendien moet je geluk hebben dat het meisje jou ook wil. Wil ze niet zoals in mijn situatie, kost het me jaren de tijd om haar in mijn hoofd los te laten. Ik heb dus problemen met mensen loslaten. Op meisjes afgaan tijdens uitgaan heb ik nooit vertrouwd, maar misschien wordt het eens tijd... Maar ja, dat zoenen lijkt me ook wat. Ik klink misschien als een 13-jarige maar ik heb geen idee hoe zoenen moet en zou het door berichten van "slechte zoeners" ook niet durven. Ik weet het zo ook niet meer, behalve dat ik het eens goed tijd vind worden.

(22, nooit gezoend)
Zoenen is niet 'complicated' hoor, gewoon doen. Volgende keer als je iemand leuk vindt, zoen haar gewoon. En oh meestal is het leuk als je een vrouw op een "onverwacht" moment zoent . Je "moet" het wel aanvoelen hé, dat ze jou wilt zoenen , want anders riskeer je een klap in je gezicht en dat is ook niet de bedoeling.
  donderdag 26 december 2013 @ 13:55:05 #255
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134713520
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 13:45 schreef complicate het volgende:

[..]

Zoenen is niet 'complicated' hoor, gewoon doen. Volgende keer als je iemand leuk vindt, zoen haar gewoon. En oh meestal is het leuk als je een vrouw op een "onverwacht" moment zoent . Je "moet" het wel aanvoelen hé, dat ze jou wilt zoenen , want anders riskeer je een klap in je gezicht en dat is ook niet de bedoeling.
Sommige mensen vinden die klap ook prima...En nee, ik hou daar niet van dus ben ik wat terughoudender...
pi_134713563
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 13:55 schreef yats het volgende:

[..]

Sommige mensen vinden die klap ook prima...En nee, ik hou daar niet van dus ben ik wat terughoudender...
En toch...
  donderdag 26 december 2013 @ 13:57:31 #257
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134713602
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 13:56 schreef complicate het volgende:

[..]

En toch...
Jaja, ik weet wat je wil zeggen. Ik moet juist de schroom wat meer van me af gooien. Working on that...
pi_134713623
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 13:57 schreef yats het volgende:

[..]

Jaja, ik weet wat je wil zeggen. Ik moet juist de schroom wat meer van me af gooien. Working on that...
Je verdient een :* -je. Goed bezig Yats ^O^
pi_134713660
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 13:55 schreef yats het volgende:

[..]

Situatie aanvoelen, en je krijgt nooit klappen. Enkel intense zoenen, mits ze goed kan zoenen natuurlijk. :9
pi_134713790
Inderdaad want je hebt van die mensen die continu met hun tong draaien tijdens het zoenen :X
Dan liever zoenen met enkel en alleen door elkaars lippen aan te tasten dan een tong dat in cirkeltjes draait e.d. :r
pi_134713845
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 14:02 schreef complicate het volgende:
Inderdaad want je hebt van die mensen die continu met hun tong draaien tijdens het zoenen :X
Dan liever zoenen met enkel en alleen door elkaars lippen aan te tasten dan een tong dat in cirkeltjes draait. :r
Ja, wasmachines. :r
Of vrouwen die hun mond niet zover open doen dat je ligt te kutten om uberhaupt te kunnen zoenen. :')

Zoenen moet sensueel en seksueel zijn. Ik kan het heel erg goed. :s)
pi_134713945
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 14:04 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Ja, wasmachines. :r
Of vrouwen die hun mond niet zover open doen dat je ligt te kutten om uberhaupt te kunnen zoenen. :')

Zoenen moet sensueel en seksueel zijn. Ik kan het heel erg goed. :s)
Me2 darling, zullen we laten zien hoe het moet :9 hehe

P.S.: zijn we nu off topic? ik wil straks geen gezeur van bladiebla SC :o
  donderdag 26 december 2013 @ 14:08:52 #263
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_134713960
Of vrouwen die je amandelen er proberen uit te bijten, ook geen pretje. Beetje ruig mag wel maar je kan te ver gaan :P
pi_134713985
quote:
1s.gif Op donderdag 26 december 2013 14:08 schreef jelfrikandel het volgende:
Of vrouwen die je amandelen er proberen uit te bijten, ook geen pretje. Beetje ruig mag wel maar je kan te ver gaan :P
Of vrouwen die niet durven pijpen :X Ze weten gewoon niet wat ze missen :P
pi_134713998
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 14:08 schreef complicate het volgende:

[..]

Me2 darling, zullen we laten zien hoe het moet :9 hehe

P.S.: zijn we nu off topic? ik wil straks geen gezeur van bladiebla SC :o
Ok. Wanneer kun je? ~O>

SC ja. Excuses. :)
pi_134714045
Ok we zijn aan SC-en. Ik hou nu op :)
pi_134714159
Maar goed. Dat is de reden dat ik hier aangeef dat je zou moeten proberen ongedwongen omgang met een vrouw te hebben, zonder dat je er meer achter zoekt. En kijk naar mensen als je met ze in contact bent. Echt kijken, zodat je ze een klein beetje in leert schatten. Dat houdt dus ook in dat je je niet continu bezig dient te houden met jezelf, wat je zegt en hoe je overkomt.
pi_134714233
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 13:45 schreef complicate het volgende:

[..]

Pff, ik ben toch geen vrouw? Aanvoelen? Wat is dat? :P
  donderdag 26 december 2013 @ 14:18:38 #269
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134714274
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 14:09 schreef complicate het volgende:

[..]

Of vrouwen die niet durven pijpen :X Ze weten gewoon niet wat ze missen :P
Een vrouw naar mijn hart. Kun jij niet een pleidooi houden tegenover alle vrouwen in de wereld wat ze missen?
pi_134714280
quote:
6s.gif Op donderdag 26 december 2013 14:17 schreef BeyondTheGreen het volgende:

[..]

Hopeloos.
  donderdag 26 december 2013 @ 14:20:16 #271
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134714325
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 14:18 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Hopeloos.
Niet iedereen is ervaren seriemoordenaar. Ik snap best wat beyondthegreen bedoeld. Zelf vind ik dat ook lastig om in te schatten. Maar ik denk inderdaad wel dat je al een eind komt door gewoon wat impulsiever te zijn/worden...
  donderdag 26 december 2013 @ 14:20:50 #272
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134714346
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 13:58 schreef complicate het volgende:

[..]

Je verdient een :* -je. Goed bezig Yats ^O^
Eentje maar? O-) Maar thxs voor de hulp in ieder geval!
pi_134714370
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 14:20 schreef yats het volgende:

[..]

Niet iedereen is ervaren seriemoordenaar. Ik snap best wat beyondthegreen bedoeld. Zelf vind ik dat ook lastig om in te schatten. Maar ik denk inderdaad wel dat je al een eind komt door gewoon wat impulsiever te zijn/worden...
Dat begrijp ik heus wel. Anders zou ik hier geen tips geven.

Maar je begrijpt toch hoop ik wel wat 'aanvoelen' betekent? :)
En ja, inderdaad. Dat leer je vooral door een beetje schroom van je af te gooien, wat brutaler te zijn.

Brutale mensen hebben de halve wereld, zeggen 'ze' weleens.
pi_134714425
Met kijken bedoel ik overigens, kijk in haar ogen, naar haar gezicht. Lacht ze? Stralen haar ogen? Hoe beweegt ze? Hoe klinkt haar stem wanneer ze iets vertelt? Hoe is haar houding?

Uit dat soort dingen kun je heel veel afleiden. :)
pi_134714469
Niet alleen om te weten wanneer je haar kunt zoenen, wat een goed moment daarvoor is. Maar ook wanneer je wel of niet iets 'brutaals' kunt zeggen, haar plagen of wellicht een dubbelzinnige grap maken. Yada yada, yats. :P
  donderdag 26 december 2013 @ 14:26:14 #276
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134714503
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 14:21 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

En ja, inderdaad. Dat leer je vooral door een beetje schroom van je af te gooien, wat brutaler te zijn.

Ik snap wat je bedoeld ja. Maar inderdaad, dat is vaak een kwestie van ervaring opbouwen. Ik probeer het nu te leren en ik denk dat ik op de goede weg ben, maar dat weet je pas zeker op het moment dat het een paar keer goed afloopt als je iets probeert...
  donderdag 26 december 2013 @ 14:27:10 #277
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_134714534
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 14:25 schreef Seriemoordenaar het volgende:
Niet alleen om te weten wanneer je haar kunt zoenen, wat een goed moment daarvoor is. Maar ook wanneer je wel of niet iets 'brutaals' kunt zeggen, haar plagen of wellicht een dubbelzinnige grap maken. Yada yada, yats. :P
Ik ben hier zo verschrikkelijk slecht in. :')
Zelfde als met zien of je iemand kunt zoenen of niet.

Ik zou ook niet weten hoe ik hier beter in kan worden.
pi_134714592
Ik heb jullie beiden nochtans hier weleens een gevatte opmerking zien maken. Doen jullie dat in het echt nooit dan? Er hoeft dan toch niet noodzakelijk een motief achter te zitten? Gewoon een leuke tijd hebben, wat flirten, lachen, enzo?
pi_134714619
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 14:21 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Geen idee, ik heb nooit in zo'n situatie gezeten eigenlijk. Dus een situatie waarbij ik zoiets aan kan voelen.
pi_134714734
Ok. Kunnen jullie me eens beschrijven hoe een conversatie met een jongedame dan zoal verloopt, zodat ik een beetje een beeld heb?
pi_134714857
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 14:33 schreef Seriemoordenaar het volgende:
Ok. Kunnen jullie me eens beschrijven hoe een conversatie met een jongedame dan zoal verloopt, zodat ik een beetje een beeld heb?
Ik heb een beeld dat je mij nu aan het zoenen bent, telt dat mee? :o
pi_134714894
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 14:18 schreef yats het volgende:

[..]

Een vrouw naar mijn hart. Kun jij niet een pleidooi houden tegenover alle vrouwen in de wereld wat ze missen?
Ik zal het proberen, maar dat zal niet werken denk ik.
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 14:20 schreef yats het volgende:

[..]

Eentje maar? O-) Maar thxs voor de hulp in ieder geval!
Dat was een kusje op je wang, niet overdrijven hé. haha
pi_134714927
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 14:36 schreef complicate het volgende:

[..]

Ik heb een beeld dat je mij nu aan het zoenen bent, telt dat mee? :o
Je kunt goed zoenen hoor, jongedame. ;) :9
pi_134714939
quote:
6s.gif Op donderdag 26 december 2013 14:17 schreef BeyondTheGreen het volgende:

[..]

Wat Seriemoordenaar zei + als je een warme gevoel krijgt in jouw lichaam dan weet je toch dat het tijd is, om te zoenen en niet verder te babbelen bijvoorbeeld.
  donderdag 26 december 2013 @ 14:42:29 #285
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134715090
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 14:37 schreef complicate het volgende:

[quote]Ik zal het proberen, maar dat zal niet werken denk ik.
Probeer het maar. Als ik dan toch richting Leuven ga is het wel zo fijn als de vrouwen daar overtuigd zijn. Ik heb veel vertrouwen in je...

quote:
Dat was een kusje op je wang, niet overdrijven hé. haha
Overdrijven? Was dat? O-)
pi_134715216
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 14:42 schreef yats het volgende:

[..]

Probeer het maar. Als ik dan toch richting Leuven ga is het wel zo fijn als de vrouwen daar overtuigd zijn. Ik heb veel vertrouwen in je...

[..]

Overdrijven? Was dat? O-)
Het is niet omdat ik je een virtuele kusje op je wang geef omdat je goed bezig bent, dat ik je dan direct wil P*****. hahaha Maar even serieus, ik denk dat je ondertussen wel weet hoe je het zal aanpakken volgende keer. Volg jouw hart en gevoel :Y. En een vrouw die jou niet wilt zoenen, is de moeite niet waard om mee iets te beginnen toch. Dan zeg je opnieuw NEXT :s) .
  donderdag 26 december 2013 @ 14:49:40 #287
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134715356
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 14:46 schreef complicate het volgende:

[..]

Het is niet omdat ik je een virtuele kusje op je wang geef omdat je goed bezig bent, dat ik je dan direct wil P*****. hahaha Maar even serieus, ik denk dat je ondertussen wel weet hoe je het zal aanpakken volgende keer. Volg jouw hart en gevoel :Y. En een vrouw die jouw niet wilt zoenen, is de moeite niet waard om mee iets te beginnen toch. Dan zeg je opnieuw NEXT :s) .
Dat eerste ging ik niet vanuit nee. Complicate toch, ik dacht dat je me wel een beetje kende inmiddels? Ik heb wel een idee hoe ik verder ga ja, nu nog de theorie/gedachten daadwerkelijk in de praktijk tot een einde brengen...
pi_134715413
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 14:49 schreef yats het volgende:

[..]

Dat eerste ging ik niet vanuit nee. Complicate toch, ik dacht dat je me wel een beetje kende inmiddels? Ik heb wel een idee hoe ik verder ga ja, nu nog de theorie/gedachten daadwerkelijk in de praktijk tot een einde brengen...
En hier posten.
pi_134715433
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 14:49 schreef yats het volgende:

[..]

I know, het was als grapje bedoelt, maar ik heb geen gevoel voor humor. oO< Kan je het mij leren Yatsiiie?
  donderdag 26 december 2013 @ 14:54:33 #290
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134715566
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 14:51 schreef complicate het volgende:

[..]

I know, het was als grapje bedoelt, maar ik heb geen gevoel voor humor. oO< Kan je het mij leren Yatsiiie?
Haha, alleen al deze reactie toont aan dat je dat wel hebt complicate. Bovendien, ik denk dat een Belgisch gevoel voor humor anders is dan het Nederlandse. Maar ik wil best een poging wagen hoor. Al gaat mijn humor waarschijnlijk meer richting de Britse humor (zoekt een monty python emoticon)
  donderdag 26 december 2013 @ 14:54:54 #291
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134715582
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 14:50 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

En hier posten.
Dat komt goed...
pi_134722326
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 14:33 schreef Seriemoordenaar het volgende:
Ik loop nooit op ze af. Misschien dat ik daar maar eens aan moet doen. Maar edn aantal vrienden zijn ook zulke zoutzakken op dat gebied, nog erger dan ik of ze hebben al een vriendin. Blijkbaar moet ik de groep even verlaten en rondlopen door de discotheek?/kroeg. Verder heb ik geen idee hoe ik iemand aanspreek, heb ik nooit echt oogcontact volgens mij en ik heb een zelfvertrouwen van niks op die gebied.

Negatieve gedachten zoals "ze wil me toch niet" domineren. En het zijn niet alleen gedachten: ik geloof er ook in. In 2010, op mijn 19e heb ik het lef gehad om op een meisje dat ik al een tijdje leuk vond af te stappen. Dat ging verkeerd door een achterlijke zin die ik zei "wil je even meelopen"? Iets in die geest. Vervolgens zei een vriend dat ze waarschijnlijk dacht dat ik haar mee wilse nemen om haar te verkrachten ofzo. Sindsdien heb ik het eigenlijk nooit gedurfd.
  donderdag 26 december 2013 @ 19:13:14 #293
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134722881
quote:
1s.gif Op donderdag 26 december 2013 18:47 schreef BeyondTheGreen het volgende:

[..]

Ik loop nooit op ze af. Misschien dat ik daar maar eens aan moet doen. Maar edn aantal vrienden zijn ook zulke zoutzakken op dat gebied, nog erger dan ik of ze hebben al een vriendin. Blijkbaar moet ik de groep even verlaten en rondlopen door de discotheek?/kroeg. Verder heb ik geen idee hoe ik iemand aanspreek, heb ik nooit echt oogcontact volgens mij en ik heb een zelfvertrouwen van niks op die gebied.

Negatieve gedachten zoals "ze wil me toch niet" domineren. En het zijn niet alleen gedachten: ik geloof er ook in. In 2010, op mijn 19e heb ik het lef gehad om op een meisje dat ik al een tijdje leuk vond af te stappen. Dat ging verkeerd door een achterlijke zin die ik zei "wil je even meelopen"? Iets in die geest. Vervolgens zei een vriend dat ze waarschijnlijk dacht dat ik haar mee wilse nemen om haar te verkrachten ofzo. Sindsdien heb ik het eigenlijk nooit gedurfd.
Dit is voor mij heel herkenbaar. Zelf heb ik (gelukkig) nooit echt moeite gehad om op iemand af te stappen (tip, zie het gewoon als een praatje, en niet direct om iemand te versieren). De rest heb/had ik ook last van. Het scheelt zeker als je vrienden hebt die een beetje met je meedenken qua aanspreken of je zelfs een beetje een zetje in de rug geven. Dat hoeft niet direct een fysieke zet te zijn, maar soms zien zij bijvoorbeeld signalen dat een meisje interesse heeft wel die je zelf niet ziet. In dat geval is een subtiele hint van je vrienden om het bewuste meisje eens aan te spreken een mooie eerste zet.

Ik zou me ook vooral niet druk maken over openingszinnen, want wat je dan ook zegt, al is de openingszin nog zo mooi/origineel etc het zal altijd gerepeteerd klinken. Beter is gewoon een echt spontaan praatje hebben zoals je dat ook met mannen zou hebben die je net kent/leert kennen. Dan is er voor jezelf ook niet zo'n druk en heb je minder snel last van de gedachte 'help, ik moet haar nu versieren, wat nu'.Kortom, leer eerst rustig sociale interactie te hebben met vrouwen zonder de versiergedachte. Als dat eenmaal goed lukt zul je merken dat aanspreken in een kroeg ook minder moeilijk is en ben je al voorbij de eerste drempel...

Oogcontact is wel een handig iets om te hebben. Zelfs al zit je niet zo lekker in je vel of twijfel je enorm over jezelf, je kunt jezelf aanleren om toch met een zekere blik mensen aan te kijken waardoor de onzekerheid minder opvalt of zelfs volledig afwezig lijkt. Dit is niets iets wat iedereen van nature heeft (ik heb het ook moeten leren en ga soms nog de mist in) maar begin er eens mee om voor een spiegel te oefenen met een zelfverzekerde blik jezelf aan te kijken. Dat zal lastig zijn als je denkt 'wat een sukkel daar in de spiegel' maar geloof me, als je dan meteen aan iets extreem grappigs denkt veranderd je blik en kijk je ineens anders naar jezelf. Hoe dat precies werkt weet ik ook niet en kun je denk ik het beste aan posters als lesmiserables, seriemoordenaar of complicate vragen, die hebben mij hier ook mee geholpen...
pi_134737768
Aloha (groet) Yatsie en BeyondTheGreen, ik zag net deze post/reactie in een ander topic en dacht dat jullie misschien dit willen lezen:
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 09:34 schreef Canillas het volgende:
Begrijp je dat onzekerheid is geloven in negatieve, pijnlijke over jezelf en rondlopen met angst daar door anderen op geraakt te worden. Voorwaarde voor onzekerheid is dat jij negatief over jezelf bent.

Jij bent negatief over jezelf en betrekt ook de reacties van anderen negatief op jezelf. Ook die reacties roep je over jezelf af, je gedraagt je op een ''ik ben niet zo leuk''-manier en je krijgt vervolgens een ''ik vind jou niet leuk''-reactie en voila; je negatieve zelfbeeld is weer bevestigd, herhaal.

In het kort komt het hier op neer, en dat geldt voor alle fokkers met dit probleem; je gelooft in negatieve gedachten over jezelf en daar vanuit vind je jezelf niet de moeite waard om met jezelf aan de slag te gaan om jezelf wel okay te vinden. Maar je wil je wel geliefd voelen en probeert dmv vrouwen een omweg te nemen; als ik zorg dat zij mij leuk vinden hoef ik niet te leren hoe ik dat voor mezelf voor elkaar krijg. Hoefik geen moeite voor mezelf te doen. Dat schrikt vrouwen af want die hebben heus wel door dat jij een stuk negativiteit over jezelf (die je zelf op te lossen hebt omdat jij verantwoordelijk bent voor jouw innerlijk) bij hen probeert neer te leggen. Het kan ook nooit werken want als jij jezelf niet leuk vind sluit het niet bij je zelfbeeld aan als iemand jou wel leuk vind, zou je dat al snel saboteren.

De vraag met dit soort dingen is dan ook meer; hoe vaak je je het jezelf nog aan doen om aan negativiteit over jezelf vast te houden?
pi_134738063
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_134738151
quote:
:D
pi_134742720
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 10:18 schreef Faxie het volgende:

[..]

:D
Ik vind dat hij wel in de OP mag :)
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_134771502
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 december 2013 09:53 schreef complicate het volgende:
Aloha (groet) Yatsie en BeyondTheGreen, ik zag net deze post/reactie in een ander topic en dacht dat jullie misschien dit willen lezen:

[..]

Ja, wat die persoon zegt is ook wel waar alleen is het makkelijker gezegd dan gedaan. Maar het zal wel moeten want mijn geduld raakt op: ik begin wat gefrustreerd te raken.

Op mijn 18e wilde ik al een vriendin/zoenen ofd. Alleen was ik toen een vriendloze autist. Nu ben ik 22 en ben er uitgegroeid, langzaam maar zeker. Ik denk dat ik sinds dit jaar pas een acceptabele kans aak op een vriendin. Ik ben nu 22 en mijn geduld is gewoon op. Tijdens het uitgaan laat ik dat niet merken door wanhopigheid ofzo, maar de teleurstelling is groot als ik thuis kom. Hierdoor wil ik vaker en vaker uit, wat resulteert in zeurende ouders (ze zijn gelovig, een blok aan mijn been).

Even wat positiefs: ik heb een oud collega gevonden, 19 jaar, ook op zoek. We gaan binnenkort weer samen uit en gaan niet weg uit de kroeg voor we iemand hebben aangesproken, haha.
pi_134772602
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 december 2013 00:11 schreef BeyondTheGreen het volgende:

[..]

Ja, wat die persoon zegt is ook wel waar alleen is het makkelijker gezegd dan gedaan. Maar het zal wel moeten want mijn geduld raakt op: ik begin wat gefrustreerd te raken.

Op mijn 18e wilde ik al een vriendin/zoenen ofd. Alleen was ik toen een vriendloze autist. Nu ben ik 22 en ben er uitgegroeid, langzaam maar zeker. Ik denk dat ik sinds dit jaar pas een acceptabele kans aak op een vriendin. Ik ben nu 22 en mijn geduld is gewoon op. Tijdens het uitgaan laat ik dat niet merken door wanhopigheid ofzo, maar de teleurstelling is groot als ik thuis kom. Hierdoor wil ik vaker en vaker uit, wat resulteert in zeurende ouders (ze zijn gelovig, een blok aan mijn been).

Even wat positiefs: ik heb een oud collega gevonden, 19 jaar, ook op zoek. We gaan binnenkort weer samen uit en gaan niet weg uit de kroeg voor we iemand hebben aangesproken, haha.
*2 biertjes graag*
*Oke, onze taak is weer volbracht :7 *

Nee maar even serieus, ik ken dat gevoel wel en zo te horen ben je in elk geval wel op de goede weg :)
pi_134774344
Dat awkward moment wanneer de moeder van een vaag persoon die je kent seksueel met je loopt te flirten :') ze is rond de 50 en creepy. Waarom maak ik altijd rare dingen mee. :{
pi_134777982
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 december 2013 01:28 schreef Emm16 het volgende:
Dat awkward moment wanneer de moeder van een vaag persoon die je kent seksueel met je loopt te flirten :') ze is rond de 50 en creepy. Waarom maak ik altijd rare dingen mee. :{
Dat is.... echt creepy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')