als je van anitas houdt, dan moet ke daarvoor gaan. Maar dan moet je er wss wat meer moeite voor doen, als in dus naar plaatsen gaan waar die anitas komen en niet hopen dat er eentjke op de golfclub ineens langsloopt (om maar een voorbeeld te geven)quote:Op zondag 22 december 2013 20:40 schreef yats het volgende: [..] Leuk voorbeeld, als ik dat zou moeten volgen zou ik dus niet voor een Anita moeten gaan volgens jou omdat ik uit een ander soort milieu kom? Of begrijp ik je verkeerd?
Haha, duidelijke uitleg. Ik zie mezelf al staan op die golfbaan. Pfff, dat lijkt me niets. Ikj maak overigens geen onderscheid tussen 'soorten vrouwen' en die moeite moet je als man toch altijd al doen...quote:Op zondag 22 december 2013 20:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
als je van anitas houdt, dan moet ke daarvoor gaan. Maar dan moet je er wss wat meer moeite voor doen, als in dus naar plaatsen gaan waar die anitas komen en niet hopen dat er eentjke op de golfclub ineens langsloopt (om maar een voorbeeld te geven)
Je mag je enkel meester noemen na 7 jaren rechten. Dus je werkt nu als meester hehequote:Op zondag 22 december 2013 20:37 schreef yats het volgende:
[..]
Haha, ik denk dat fok gewoon quotes graag vernachelt. Ik deed het niet opzettelijk...![]()
Ik mag mezelf sinds augustus officieel meester noemen, werkt dat in België ook zo? Overigens ga ik nu ook meer uit dan ik de afgelopen 7 jaar gedaan heb toen ik nog student was...
Met eisen bedoel ik overigens dat ik tot nu toe verdomd veel vrouwen tegen gekomen ben die me wel ok vinden, maar toch allerlei aanvullende eisen hebben waardoor ik toch net niet die perfecte partner ben en dus in de friendzone terecht kom. Heel hinderlijk. Ik heb soms het idee dat alles perfect moet zijn, terwijl een risico op zijn tijd gewoon best ok is. Geen idee hoe dat in België is verder...
p.s. Ik zou als ik jou was het boek er toch eens bij pakken. Buiten dat wat verandering en experimenteren in bed gewoon leuk is, word je er nog flexibel van ook...
Ja ik snapte het. De realiteit is vele malen genuanceerder. Je kunt bijvoorbeeld met mensen van je eigen generatie en eigen opleidingsniveau omgaan, maar dan kun je misschien alsnog niks krijgen. Een persoon kan denken dat hij toch in het juiste segment zit, terwijl dat niks oplevert zeg maar.quote:Op zondag 22 december 2013 20:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, als jij een oude vrouw wil, moet je daar naar op zoek gaan... Je snapt hopelijk wel wat ik bedoelde.
Hehe het gaat over mensen die denken dat men liefde op een bepaalde plaats/manier moet gaan zoeken. Zo iets.quote:Op zondag 22 december 2013 20:45 schreef Seriemoordenaar het volgende:
Non-discussie dit. Positionering? Segment? Waar gaat het over. Ik mis het.
nee, dat zei ik niet, ik zei dat de kans kleiner is dat je iemand vindt als je in een ander milieu zoekt (als dat ver van het jouwe af staat vnl)quote:Leuk voorbeeld, als ik dat zou moeten volgen zou ik dus niet voor een Anita moeten gaan volgens jou omdat ik uit een ander soort milieu kom? Of begrijp ik je verkeerd?
Ach, in extreme wel. Maar in de realiteit zijn we niet van die extreme gevallen en dan is je vijver gewoon een stuk groter dan je zou denken.quote:Op zondag 22 december 2013 20:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
natuurlijk bestaan er wel verschillende niveaus, het is naïef om te denken dat die er niet zijn en dat dat geen effect heeft op je kansen in de liefde.
Natuurlijk zijn er uitzonderingen, maar over het algemeen heeft een kampwijf geen bankdirecteur als partner.
Ik chargeer uiteraard btw.
hquote:Op zondag 22 december 2013 20:52 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ja ik snapte het. De realiteit is vele malen genuanceerder. Je kunt bijvoorbeeld met mensen van je eigen generatie en eigen opleidingsniveau omgaan, maar dan kun je misschien alsnog niks krijgen. Een persoon kan denken dat hij toch in het juiste segment zit, terwijl dat niks oplevert zeg maar.
Ja, dat begreep ik. Er wordt hier alleen zoveel nagedacht. Over alles. Ik volg het niet zo eerlijk gezegd. Wel wat er gezegd wordt maar niet waarom, het nut.quote:Op zondag 22 december 2013 20:53 schreef complicate het volgende:
[..]
Hehe het gaat over mensen die denken dat men liefde op een bepaalde plaats/manier moet gaan zoeken. Zo iets.
Ik zou niet weten wat mijn niveau is, als je het vergelijkt met andere mensen. Heb dan ook dat als ik iemand leuk vind, dat ik het idee heb dat zij out of my league is.quote:Op zondag 22 december 2013 20:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ach, in extreme wel. Maar in de realiteit zijn we niet van die extreme gevallen en dan is je vijver gewoon een stuk groter dan je zou denken.
Bedoel ik ken een onwijs dikke man, en dan bedoel ik echt dik. Nouja, die heeft nu ook een vriendin met een magische ketting. Ze heeft een ketting en als ze hem omdoet dan verdwijnt die. Onder haar 7 onderkinnen.
Die hebben elkaar prima gevonden en zouden beide met alle waarschijnlijkheid geen niveau omhoog kunnen. Maar de meeste mensen hebben toch wel meer potentie. En zeker als je zelf niet zo zeker van jezelf bent is het lastig om in te schatten in welk niveau je past. Het zijn in ieder geval geen harde grenzen.
Hehe idd zo is het ook denken achter de pc heeft geen nut, gewoon gaan!quote:Op zondag 22 december 2013 20:57 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Ja, dat begreep ik. Er wordt hier alleen zoveel nagedacht. Over alles. Ik volg het niet zo eerlijk gezegd. Wel wat er gezegd wordt maar niet waarom, het nut.
Inderdaad , je snapt hetquote:Op zondag 22 december 2013 20:57 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Ja, dat begreep ik. Er wordt hier alleen zoveel nagedacht. Over alles. Ik volg het niet zo eerlijk gezegd. Wel wat er gezegd wordt maar niet waarom, het nut.
natuurlijk is het genuanceerder dan wat ik zegquote:Op zondag 22 december 2013 20:52 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ja ik snapte het. De realiteit is vele malen genuanceerder. Je kunt bijvoorbeeld met mensen van je eigen generatie en eigen opleidingsniveau omgaan, maar dan kun je misschien alsnog niks krijgen. Een persoon kan denken dat hij toch in het juiste segment zit, terwijl dat niks oplevert zeg maar.
Omdat het geschreven woord altijd uitgebreider lijkt dan het gesproken woord.quote:Op zondag 22 december 2013 20:57 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Wat je weer nerveus maakt of je missschien tegenhoud om er op af te stappen. Alles wat je leuk vind lijkt al snel uit je league, anders zou je het niet zo leuk vinden.quote:Op zondag 22 december 2013 20:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat mijn niveau is, als je het vergelijkt met andere mensen. Heb dan ook dat als ik iemand leuk vind, dat ik het idee heb dat zij out of my league is.
Officieel kan het in vier jaar. Maar ja, ik ben er een studie naast gaan doen (forensica) en bovendien is er ook meer in het leven dan alleen werken toch?quote:Op zondag 22 december 2013 20:50 schreef complicate het volgende:
[..]
Je mag je enkel meester noemen na 7 jaren rechten. Dus je werkt nu als meester hehe![]()
Haha foute vrouwen zijn dat, denken dat een man perfect moet zijn is een utopie, soms zijn imperfecties juist perfectie bij sommigen mannenMensen die perfect willen zijn of perfectie zoeken, zijn meestal mensen die erg onzeker zijn voor alles en nog wat.
Verder als een vrouw je afwijst wilt dat meer zeggen over haar dan over jou. Dus moet je het niet persoonlijk opnemen. gewoon zeggen "jouw verlies", maar je moet echt in jezelf geloven. Alles begint met zelfvertrouwen en geloof in jezelf.
Hehe seksboek, nee dank je .
Zo moet je ook niet denken.quote:Op zondag 22 december 2013 20:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat mijn niveau is, als je het vergelijkt met andere mensen. Heb dan ook dat als ik iemand leuk vind, dat ik het idee heb dat zij out of my league is.
Exact.quote:Op zondag 22 december 2013 20:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat je weer nerveus maakt of je missschien tegenhoud om er op af te stappen. Alles wat je leuk vind lijkt al snel uit je league, anders zou je het niet zo leuk vinden.
nee, nogmaals, dat zeg ik niet. Wat ikzeg is dat de káns dat je iemand ontmoet groter is als je niet alleen bij de duivenvereniging (vol mannen van rond de 50) komt.quote:Op zondag 22 december 2013 20:53 schreef complicate het volgende:
[..]
Hehe het gaat over mensen die denken dat men liefde op een bepaalde plaats/manier moet gaan zoeken. Zo iets.
Nee klopt, er is meer dan werken in het levenquote:Op zondag 22 december 2013 21:01 schreef yats het volgende:
[..]
Officieel kan het in vier jaar. Maar ja, ik ben er een studie naast gaan doen (forensica) en bovendien is er ook meer in het leven dan alleen werken toch?
Blijkbaar trek ik de verkeerde vrouwen aan. Die omschakeling naar 'jouw verlies' vind ik persoonlijk nog best lastig. Zelfvertrouwen heb ik op zich wel, behalve als ik iemand probeer te versieren of iemand echt leuk vind. Dan komt dat twijfelende duveltje weer he? Het gekke is dat weinig mensen dat geloven als ik ze spreek. Blijkbaar straal ik dat of niet uit, of kan ik goed acteren. Geen idee welke van de twee opties het beste is...
Ja en nee, er zijn genoeg mensen die op de juiste plaatsen komen en toch dé persoon niet tegenkomen. Maar ik snap ergens je punt wel, alleen in het leven hebben we weinig controle over wie en waar we een persoon ontmoeten en ergens is dat juist leuk aan ontmoetingen.quote:Op zondag 22 december 2013 21:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, nogmaals, dat zeg ik niet. Wat ikzeg is dat de káns dat je iemand ontmoet groter is als je niet alleen bij de duivenvereniging (vol mannen van rond de 50) komt.
De káns is groter dat je iemand leert kennen als je op de 'juiste' plaatsen en 'niveaus' komt.
Ik zegniet dat je liefde moet zoeken.
Nou, ik heb die plek nog niet gevonden! En wat in de ene stad wel werkt, werkt in een andere stad weer niet heb ik gemerktquote:Op zondag 22 december 2013 21:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, nogmaals, dat zeg ik niet. Wat ikzeg is dat de káns dat je iemand ontmoet groter is als je niet alleen bij de duivenvereniging (vol mannen van rond de 50) komt.
De káns is groter dat je iemand leert kennen als je op de 'juiste' plaatsen en 'niveaus' komt.
Ik zegniet dat je liefde moet zoeken.
Het is misschien wel fijn om een keer op je plaats gezet te worden, of wanneer een leuk iemand keer na je toe komt van goh ...quote:Op zondag 22 december 2013 21:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zo moet je ook niet denken.
dat klopt, ik zit ook op n 'hoger niveau' dan ik mezelf in eerste instantie gegeven zou hebben. Echter zíjn die verschillen er wel degelijk.quote:Op zondag 22 december 2013 20:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ach, in extreme wel. Maar in de realiteit zijn we niet van die extreme gevallen en dan is je vijver gewoon een stuk groter dan je zou denken.
Bedoel ik ken een onwijs dikke man, en dan bedoel ik echt dik. Nouja, die heeft nu ook een vriendin met een magische ketting. Ze heeft een ketting en als ze hem omdoet dan verdwijnt die. Onder haar 7 onderkinnen.
Die hebben elkaar prima gevonden en zouden beide met alle waarschijnlijkheid geen niveau omhoog kunnen. Maar de meeste mensen hebben toch wel meer potentie. En zeker als je zelf niet zo zeker van jezelf bent is het lastig om in te schatten in welk niveau je past. Het zijn in ieder geval geen harde grenzen.
Ook genoeg mensen die niet op de juiste plaatsen komen en net dat geluk hebben iemand tegen te komen...quote:Op zondag 22 december 2013 21:06 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja en nee, er zijn genoeg mensen die op de juiste plaatsen komen en toch dé persoon niet tegenkomen. Maar ik snap ergens je punt wel, alleen in het leven hebben we weinig controle over wie en waar we een persoon ontmoeten en ergens is dat juist leuk aan ontmoetingen.
Maar goed iemand die inderdaad echt nooit een persoon tegenkomt, kan misschien in die richting beginnen denken en toch...... Het lot valt niet te forceren/analyseren vind ik.
Verre van ideaal.quote:Op zondag 22 december 2013 21:01 schreef Fascination het volgende:
Ik kom vaak bij bi-wijfjes met een relatie uit, da's ook niet wat.
EXACT, het lot dus hé.quote:Op zondag 22 december 2013 21:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ook genoeg mensen die niet op de juiste plaatsen komen en net dat geluk hebben iemand tegen te komen...
Thxs! Ik denk dat de tips hier toch mee werken aan een (deels) andere instelling. Alleen dat laatste stapje he? Wat natuurlijk ook helpt is dat het afgelopen weekend gewoon uitermate gezellig was met stappen en ik zowaar wat dames trof die het gezellig leken te vinden om met me te ouwehoeren. Dat helpt wel qua vertrouwen. Maar ja, ook nu weer die timing qua nummer vragen he?quote:Op zondag 22 december 2013 21:04 schreef complicate het volgende:
[..]
Nee klopt, er is meer dan werken in het leven
Ik denk dat je veel te bang ben om afgewezen te worden, dat duiveltje moet echt zwijgen![]()
Trouwens ik vind dat je goed bezig bent in vergelijking met paar weken terug
Hoezo? die gaan toch boodschappen doen enz?quote:Op zondag 22 december 2013 21:09 schreef S95Sedan het volgende:
Sowieso is deze hele discussie nutteloos want fokkers komen niet buiten.
Geloof me uit eigen ervaring, oud geld/high society = saai.quote:Op zondag 22 december 2013 21:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat klopt, ik zit ook op n 'hoger niveau' dan ik mezelf in eerste instantie gegeven zou hebben. Echter zíjn die verschillen er wel degelijk.
Als ik zou gaan zoeken bij oud geld en high society, zou de kans ook kleiner zijn op een vaste relatie. Dat is niet mezelf down praten ofzo, maar gewoon realisme.
Het kán natuurlijk wel, de kans is alleen kleiner.
Het lot is ook maar het lot. Gewoon buiten komen, in jezelf geloven en veel ondernemen en hopen op een resultaat. Niets doen werkt natuulijk niet hé.quote:
Kun je hier ook laten bezorgen.quote:Op zondag 22 december 2013 21:09 schreef complicate het volgende:
[..]
Hoezo? die gaan toch boodschappen doen enz?
Zijn in het juiste segment proberen te zitten, naar buiten komen en sociaal proberen te zijn al geen vormen van zoeken? Als je toch al niet op zoek was, waarom zou je nog buiten komen? (afgezien van het feit dat je je ook eenzaam kan voelen)quote:Op zondag 22 december 2013 20:58 schreef complicate het volgende:
Verder kom je eigenlijk dé persoon tegen wanneer je ze juist niet zoekt hoor. Gewoon lekker in je vel zijn , buiten komen, sociaal proberen zijn, dan ben je al goed bezig.
Hopen ja....quote:Op zondag 22 december 2013 21:11 schreef complicate het volgende:
[..]
Het lot is ook maar het lot. Gewoon buiten komen, in jezelf geloven en veel ondernemen en hopen op een resultaat. Niets doen werkt natuulijk niet hé.
Klopt maar dat komt ook wel goed, ik ben zeker dat je dat wel kan zenne!quote:Op zondag 22 december 2013 21:09 schreef yats het volgende:
[..]
Thxs! Ik denk dat de tips hier toch mee werken aan een (deels) andere instelling. Alleen dat laatste stapje he? Wat natuurlijk ook helpt is dat het afgelopen weekend gewoon uitermate gezellig was met stappen en ik zowaar wat dames trof die het gezellig leken te vinden om met me te ouwehoeren. Dat helpt wel qua vertrouwen. Maar ja, ook nu weer die timing qua nummer vragen he?
Geen probleem, iemand pizza?quote:Op zondag 22 december 2013 21:11 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Kun je hier ook laten bezorgen.
Omdat frisse lucht gezond is zo nu en dan natuurlijk.quote:Op zondag 22 december 2013 21:11 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Zijn in het juiste segment proberen te zitten, naar buiten komen en sociaal proberen te zijn al geen vormen van zoeken? Als je toch al niet op zoek was, waarom zou je nog buiten komen? (afgezien van het feit dat je je ook eenzaam kan voelen)
daar ging het me dus niet om.quote:Op zondag 22 december 2013 21:10 schreef yats het volgende:
[..]
Geloof me uit eigen ervaring, oud geld/high society = saai.
Herformuleer je vraag.quote:Op zondag 22 december 2013 21:11 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Zijn in het juiste segment proberen te zitten, naar buiten komen en sociaal proberen te zijn al geen vormen van zoeken? Als je toch al niet op zoek was, waarom zou je nog buiten komen? (afgezien van het feit dat je je ook eenzaam kan voelen)
Nou, ik zou het juist niet zo fijn gevonden hebben als ik in die periode van mijn leven ook nog eens op die manieren afgewezen wasquote:Op zondag 22 december 2013 21:07 schreef Geerd het volgende:
[..]
Het is misschien wel fijn om een keer op je plaats gezet te worden, of wanneer een leuk iemand keer na je toe komt van goh ...
Wanneer je nog nooit wat hebt gehad en alleen maar bent afgewezen, weet je niet waar je staat,
En wanneer je je ballen hebt gepakt om naar die meid toe te gaan en je word afgewezen,
Is best fijn, kan je het naast je neer leggen en weer verder
Er is een verschil tussen zoeken en naar buiten gaan.quote:Op zondag 22 december 2013 21:11 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Sja oke, maar als je in zoon periode zit ga je ook niet wat proberen toch?quote:Op zondag 22 december 2013 21:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou, ik zou het juist niet zo fijn gevonden hebben als ik in die periode van mijn leven ook nog eens op die manieren afgewezen was
Ikke wel, heb ik die periode een heel knap meisje weten te versieren (was toen een jaar of 17)...maar hoef je niet te vertellen dat dat niks werdquote:Op zondag 22 december 2013 21:20 schreef Geerd het volgende:
[..]
Sja oke, maar als je in zoon periode zit ga je ook niet wat proberen toch?
Hoop doet levenquote:
Klopt! Alleen is het niet zo makkelijkquote:Op zondag 22 december 2013 21:19 schreef complicate het volgende:
Ik snap het eigenlijk niet??
Iedereen komt toch elke dag tenminste 5 mensen tegen?
Ik bedoel je gaat toch brood kopen? Je gaat toch eens een wandeling doen? en waarom zou dat alleemaal direct een doel moeten hebben van "iets zoeken"? Sociaal zijn en buitenkomen is gewoon gezond en hoeft niet direct een associatie te hebben met wat dan ook.
(vind ik)
Wat ik niet snap ik waarom het hier soms een zonde lijkt een relatie te willen, en vooral een eigen leven nagestreefd moet worden. Gek genoeg komen die uitspraken van mensen die niet eens lijken te weten hoe het is om alleen te zijnquote:Op zondag 22 december 2013 21:19 schreef complicate het volgende:
Ik bedoel je gaat toch brood kopen? Je gaat toch eens een wandeling doen? en waarom zou dat alleemaal direct een doel moeten hebben van "iets zoeken"? Sociaal zijn en buiten komen is gewoon gezond en hoeft niet direct een associatie te hebben met wat dan ook.
(vind ik)
Kak man! Naja je ligt wel in markt dus dat is toch wel lekker gevoel?quote:Op zondag 22 december 2013 21:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ikke wel, heb ik die periode een heel knap meisje weten te versieren (was toen een jaar of 17)...maar hoef je niet te vertellen dat dat niks werd
Nee, niet iedereen komt elke dag tenminste 5 mensen tegen. Er zijn mensen die niet buiten komen als ze vinden dat ze geen goede redenen hebben om naar buiten te gaan.quote:Op zondag 22 december 2013 21:19 schreef complicate het volgende:
Ik bedoel je gaat toch brood kopen? Je gaat toch eens een wandeling doen? en waarom zou dat alleemaal direct een doel moeten hebben van "iets zoeken"? Sociaal zijn en buitenkome is gewoon gezond en hoeft niet direct een associatie te hebben met wat dan ook.
(vind ik)
Hoelang ben jij alleen?quote:Op zondag 22 december 2013 21:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wat ik niet snap ik waarom het hier soms een zonde lijkt een relatie te willen, en vooral een eigen leven nagestreefd moet worden. Gek genoeg komen die uitspraken van mensen die niet eens lijken te weten hoe het is om alleen te zijn
Ja vastquote:
Ik toon eigenlijk respect naar iedereen hoor. Maar ben je al lang alleen dan? verder tja mensen in relatie zijn echt niet perse gelukkiger.quote:Op zondag 22 december 2013 21:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wat ik niet snap ik waarom het hier soms een zonde lijkt een relatie te willen, en vooral een eigen leven nagestreefd moet worden. Gek genoeg komen die uitspraken van mensen die niet eens lijken te weten hoe het is om alleen te zijn
Maar dan moet je ook niet zeiken dat je alleen bentquote:Op zondag 22 december 2013 21:24 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Nee, niet iedereen komt elke dag tenminste 5 mensen tegen. Er zijn mensen die niet buiten komen als ze vinden dat ze geen goede redenen hebben om naar buiten te gaan.
Neen hoor, dat denk je.quote:Op zondag 22 december 2013 21:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja vast
Als je buiten komt en hoopt eens iemand tegen te komen, dan word je hier op de brandstapel gezet
Neem aan dat je alleen woont?quote:Op zondag 22 december 2013 21:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je 'alleen' definieert...
Als je alleen bent, dan heb je wel problemen. Dan moet je eerst werken aan goede sociale contacten in plaats van direct proberen een relatie te krijgen.quote:Op zondag 22 december 2013 21:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja maar zonder buiten te komen lukt het niet volgens mij. En niet alleen in kader van iemand vinden om je leven te delen , maar ook voor jezelf als individu.quote:Op zondag 22 december 2013 21:24 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Nee, niet iedereen komt elke dag tenminste 5 mensen tegen. Er zijn mensen die niet buiten komen als ze vinden dat ze geen goede redenen hebben om naar buiten te gaan.
Klopt, en toch hebben die een relatie.quote:Op zondag 22 december 2013 21:25 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik toon eigenlijk respect naar iedereen hoor. Maar ben je al lang alleen dan? verder tja mensen in relatie zijn echt niet perse gelukkiger.
Hihi nee dat was sarcastisch.quote:
Ja maar die heb ik.quote:Op zondag 22 december 2013 21:26 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Als je alleen bent, dan heb je wel problemen. Dan moet je eerst werken aan goede sociale contacten in plaats van direct proberen een relatie te krijgen.
Juist niet. Maar misschien lezen we beiden een ander topic.quote:Op zondag 22 december 2013 21:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja vast
Als je buiten komt en hoopt eens iemand tegen te komen, dan word je hier op de brandstapel gezet
Ja maar als je een relatie doodgraag wilt dan moet je er iets voor doen Faxie.quote:Op zondag 22 december 2013 21:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Klopt, en toch hebben die een relatie.
Ik heb nog nooit een echte relatie gehad. 2 Keer iets heel kortstondigs om maar niet meer alleen te zijn, en dat was echt helemaal niks.
Komt goedquote:
Je moet niks.quote:Op zondag 22 december 2013 21:26 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Als je alleen bent, dan heb je wel problemen. Dan moet je eerst werken aan goede sociale contacten in plaats van direct proberen een relatie te krijgen.
Lag. Daarna bleef het jaren stil (wel kansen gehad maar geen benut). Ik zat toen niet zo goed in m'n vel (en dan druk ik me nog licht uit) en ging het eigenlijk alleen maar bergafwaards totdat het toch een aantal keer lukte...naja, beter lukte dan helemaal niks in elk gevalquote:Op zondag 22 december 2013 21:23 schreef Geerd het volgende:
[..]
Kak man! Naja je ligt wel in markt dus dat is toch wel lekker gevoel?
Ik denk het jaquote:Op zondag 22 december 2013 21:28 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Juist niet. Maar misschien lezen we beiden een ander topic.
Ik was je aan het plagen om zo verkapt een date met je te regelen.quote:Op zondag 22 december 2013 21:28 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja maar als je een relatie doodgraag wilt dan moet je er iets voor doen Faxie.Ga je die salsales doen of was je me aan het plagen?
Pff als je weet hoe het is lijkt me helemaal kloten.quote:Op zondag 22 december 2013 21:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Lag. Daarna bleef het jaren stil (wel kansen gehad maar geen benut). Ik zat toen niet zo goed in m'n vel (en dan druk ik me nog licht uit) en ging het eigenlijk alleen maar bergafwaards totdat het toch een aantal keer lukte...naja, beter lukte dan helemaal niks in elk geval
Ook al is het nu alweer een tijdje stil op liefdesgebied, alleen al het idee dat ik er tenminste van geproefd heb, maakt al dat ik me nu beter voel dan die tijd meteen na dat 1e vriendinnetje (die van toen ik 17 was).
Ah ok, goed dat je eerlijk bent, dan weet ik tenminste dat ik mijn "advies" niet zo serieus naar jou moet formuleren. Ik probeer je te begrijpen, maar ik volg niet meer.quote:Op zondag 22 december 2013 21:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik was je aan het plagen om zo verkapt een date met je te regelen.
Ik hou niet van dansen. En ja, vaak genoeg losgegaan op technofeestjes met behulp van een beetje drank.
Wat doe je zoal door de weeks? Wat doe je voor werk?quote:Op zondag 22 december 2013 21:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik was je aan het plagen om zo verkapt een date met je te regelen.
Ik hou niet van dansen. En ja, vaak genoeg losgegaan op technofeestjes met behulp van een beetje drank.
Dat kan ik ook zeggen over het hele versiergebeuren.quote:Op zondag 22 december 2013 21:33 schreef complicate het volgende:
[..]
Ah ok, goed dat je eerlijk bent, dan weet ik tenminste dat ik mijn "advies" niet zo serieus naar jou moet formuleren. Ik probeer je te begrijpen, maar ik volg niet meer.
Alleen zijn is alleen een probleem als de persoon er een probleem van maak. Bedoel er zijn ook mensen die gelukkiger alleen zijn dan mensen die in relatie zitten. Ik heb geen bron hierover, maar sommige mensen zijn echt wel meer eenzaam in een relatie dan zonder relatie. Dus voor mij gaat het om qualiteit van dé relatie dan om een relatie.quote:Op zondag 22 december 2013 21:26 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Zo zie ik het helemaal niet!quote:Op zondag 22 december 2013 21:31 schreef Geerd het volgende:
[..]
Pff als je weet hoe het is lijkt me helemaal kloten.
Het is inderdaad best klote soms als je in een leeg huis thuis komt terwijl je weet hoe het is als je met een partner bent ja...quote:Op zondag 22 december 2013 21:31 schreef Geerd het volgende:
[..]
Pff als je weet hoe het is lijkt me helemaal kloten.
Kwa uitgaan niets meer. Geen tijd/zin/moe...Niet dat het wat uitmaakt, want toen ik nog wel elke avond wegging kwam ik ook amper wat tegen. Drukkerij in een ploegendienst.quote:Op zondag 22 december 2013 21:37 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wat doe je zoal door de weeks? Wat doe je voor werk?
Daarom, maar dan pak je maar een pornotjequote:Op zondag 22 december 2013 21:39 schreef yats het volgende:
[..]
Het is inderdaad best klote soms als je in een leeg huis thuis komt terwijl je weet hoe het is als je met een partner bent ja...
Volgens mij zit je in een sleur:Pquote:Op zondag 22 december 2013 21:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kwa uitgaan niets meer. Geen tijd/zin/moe...Niet dat het wat uitmaakt, want toen ik nog wel elke avond wegging kwam ik ook amper wat tegen. Drukkerij in een ploegendienst.
Maar je zult wel naar buiten moeten. Mensen bellen niet aan voor een relatie. Je zult toch met enig regelmaat contact met minimaal één persoon moeten hebben.quote:Op zondag 22 december 2013 21:38 schreef complicate het volgende:
[..]
Alleen zijn is alleen een probleem als de persoon er een probleem van maak. Bedoel er zijn ook mensen die gelukkiger alleen zijn dan mensen die in relatie zitten. Ik heb geen bron hierover, maar sommige mensen zijn echt wel meer eenzaam in een relatie dan zonder relatie. Dus voor mij gaat het om qualiteit van dé relatie dan om een relatie.
Misschien voor jou, maar ik vind het heerlijk als ik dan eindelijk na een druk dagje weer thuis kom en thuis kan gaan en staan waar ik maar wil, zonder dat ik rekening met een ander zou moeten houdenquote:Op zondag 22 december 2013 21:39 schreef yats het volgende:
[..]
Het is inderdaad best klote soms als je in een leeg huis thuis komt terwijl je weet hoe het is als je met een partner bent ja...
Natuurlijk zal een relatie niet in je brienbus worden aangeboden, maar buiten komen doe je eerst en vooral omdat lucht belangrijk is voor je en in tweede instantie als je behoefte hebt aan interactie. Maar om echt buiten te komen met dé doel, vind ik wat bizar. Snap je het verschil?quote:Op zondag 22 december 2013 21:42 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Maar je zult wel naar buiten moeten. Mensen bellen niet aan voor een relatie. Je zult toch met enig regelmaat contact met minimaal één persoon moeten hebben.
Uhmzz wat wil je dan wel?quote:Op zondag 22 december 2013 21:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien voor jou, maar ik vind het heerlijk als ik dan eindelijk na een druk dagje weer thuis kom en thuis kan gaan en staan waar ik maar wil, zonder dat ik rekening met een ander zou moeten houden
Maar ik zou dan ook niet willen samenwonen, dat hoeft van mij niet. Ik heb tijd alleen nodig en dat vind ik heel lastig als ik me ook nog eens om iemand zou moeten bekommeren die in hetzelfde huis zou wonen als ik (of het huis moet dermate groot zijn dat je elkaar een beetje kunt ontlopen zeg maar).
Ik begrijp best dat dat raar voor je kan overkomen, maar niet iedereen kwijnt weg als ie niet met iemand anders samenwoont.
Zou het opzetten van een studiekamer niet helpen?quote:Op zondag 22 december 2013 21:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien voor jou, maar ik vind het heerlijk als ik dan eindelijk na een druk dagje weer thuis kom en thuis kan gaan en staan waar ik maar wil, zonder dat ik rekening met een ander zou moeten houden
Maar ik zou dan ook niet willen samenwonen, dat hoeft van mij niet. Ik heb tijd alleen nodig en dat vind ik heel lastig als ik me ook nog eens om iemand zou moeten bekommeren die in hetzelfde huis zou wonen als ik (of het huis moet dermate groot zijn dat je elkaar een beetje kunt ontlopen zeg maar).
Ik begrijp best dat dat raar voor je kan overkomen, maar niet iedereen kwijnt weg als ie niet met iemand anders samenwoont.
Zover is het nog lange niet!quote:Op zondag 22 december 2013 21:44 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Zou het opzetten van een studiekamer niet helpen?
Nee dat is niet raar, dat is perfect mogelijk.quote:Op zondag 22 december 2013 21:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Uhm...een intieme relatie waarbij je niet samenwoont?
Is dat zo raar dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |