abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134577997
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 21:01 schreef yats het volgende:

[..]

Officieel kan het in vier jaar. Maar ja, ik ben er een studie naast gaan doen (forensica) en bovendien is er ook meer in het leven dan alleen werken toch?

Blijkbaar trek ik de verkeerde vrouwen aan. Die omschakeling naar 'jouw verlies' vind ik persoonlijk nog best lastig. Zelfvertrouwen heb ik op zich wel, behalve als ik iemand probeer te versieren of iemand echt leuk vind. Dan komt dat twijfelende duveltje weer he? Het gekke is dat weinig mensen dat geloven als ik ze spreek. Blijkbaar straal ik dat of niet uit, of kan ik goed acteren. Geen idee welke van de twee opties het beste is...
Nee klopt, er is meer dan werken in het leven :Y
Ik denk dat je veel te bang ben om afgewezen te worden, dat duiveltje moet echt zwijgen :)
Trouwens ik vind dat je goed bezig bent in vergelijking met paar weken terug ^O^
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_134578164
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2013 21:04 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

nee, nogmaals, dat zeg ik niet. Wat ikzeg is dat de káns dat je iemand ontmoet groter is als je niet alleen bij de duivenvereniging (vol mannen van rond de 50) komt.
De káns is groter dat je iemand leert kennen als je op de 'juiste' plaatsen en 'niveaus' komt.
Ik zegniet dat je liefde moet zoeken.
Ja en nee, er zijn genoeg mensen die op de juiste plaatsen komen en toch dé persoon niet tegenkomen. Maar ik snap ergens je punt wel, alleen in het leven hebben we weinig controle over wie en waar we een persoon ontmoeten en ergens is dat juist leuk aan ontmoetingen.
Maar goed iemand die inderdaad echt nooit een persoon tegenkomt, kan misschien in die richting beginnen denken en toch...... Het lot valt niet te forceren/analyseren vind ik.
pi_134578179
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2013 21:04 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

nee, nogmaals, dat zeg ik niet. Wat ikzeg is dat de káns dat je iemand ontmoet groter is als je niet alleen bij de duivenvereniging (vol mannen van rond de 50) komt.
De káns is groter dat je iemand leert kennen als je op de 'juiste' plaatsen en 'niveaus' komt.
Ik zegniet dat je liefde moet zoeken.
Nou, ik heb die plek nog niet gevonden! En wat in de ene stad wel werkt, werkt in een andere stad weer niet heb ik gemerkt :P
Het is vooral een kwestie van toeval heb ik gemerkt, je moet -net- de juiste tegenkomen op het juiste moment en in de juiste setting. Zoiets.
pi_134578225
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 21:01 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Zo moet je ook niet denken. :P
Het is misschien wel fijn om een keer op je plaats gezet te worden, of wanneer een leuk iemand keer na je toe komt van goh ...
Wanneer je nog nooit wat hebt gehad en alleen maar bent afgewezen, weet je niet waar je staat,
En wanneer je je ballen hebt gepakt om naar die meid toe te gaan en je word afgewezen,
Is best fijn, kan je het naast je neer leggen en weer verder
pi_134578247
quote:
14s.gif Op zondag 22 december 2013 20:55 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ach, in extreme wel. Maar in de realiteit zijn we niet van die extreme gevallen en dan is je vijver gewoon een stuk groter dan je zou denken.

Bedoel ik ken een onwijs dikke man, en dan bedoel ik echt dik. Nouja, die heeft nu ook een vriendin met een magische ketting. Ze heeft een ketting en als ze hem omdoet dan verdwijnt die. Onder haar 7 onderkinnen.

Die hebben elkaar prima gevonden en zouden beide met alle waarschijnlijkheid geen niveau omhoog kunnen. Maar de meeste mensen hebben toch wel meer potentie. En zeker als je zelf niet zo zeker van jezelf bent is het lastig om in te schatten in welk niveau je past. Het zijn in ieder geval geen harde grenzen.
dat klopt, ik zit ook op n 'hoger niveau' dan ik mezelf in eerste instantie gegeven zou hebben. Echter zíjn die verschillen er wel degelijk.
Als ik zou gaan zoeken bij oud geld en high society, zou de kans ook kleiner zijn op een vaste relatie. Dat is niet mezelf down praten ofzo, maar gewoon realisme.
Het kán natuurlijk wel, de kans is alleen kleiner.
compact en kleverig.
pi_134578249
Inderdaad soms is dat gewoon questie van het lot! Je mag nog 100 dingen proberen als het lot niet mee wil zit je opzelfde plaats hoor.
pi_134578302
quote:
2s.gif Op zondag 22 december 2013 21:06 schreef complicate het volgende:

[..]

Ja en nee, er zijn genoeg mensen die op de juiste plaatsen komen en toch dé persoon niet tegenkomen. Maar ik snap ergens je punt wel, alleen in het leven hebben we weinig controle over wie en waar we een persoon ontmoeten en ergens is dat juist leuk aan ontmoetingen.
Maar goed iemand die inderdaad echt nooit een persoon tegenkomt, kan misschien in die richting beginnen denken en toch...... Het lot valt niet te forceren/analyseren vind ik.
Ook genoeg mensen die niet op de juiste plaatsen komen en net dat geluk hebben iemand tegen te komen...
  zondag 22 december 2013 @ 21:09:02 #33
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_134578331
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2013 21:01 schreef Fascination het volgende:
Ik kom vaak bij bi-wijfjes met een relatie uit, da's ook niet wat.
Verre van ideaal.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_134578335
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 21:08 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ook genoeg mensen die niet op de juiste plaatsen komen en net dat geluk hebben iemand tegen te komen...
EXACT, het lot dus hé.
  zondag 22 december 2013 @ 21:09:11 #35
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134578344
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 21:04 schreef complicate het volgende:

[..]

Nee klopt, er is meer dan werken in het leven :Y
Ik denk dat je veel te bang ben om afgewezen te worden, dat duiveltje moet echt zwijgen :)
Trouwens ik vind dat je goed bezig bent in vergelijking met paar weken terug ^O^
Thxs! Ik denk dat de tips hier toch mee werken aan een (deels) andere instelling. Alleen dat laatste stapje he? Wat natuurlijk ook helpt is dat het afgelopen weekend gewoon uitermate gezellig was met stappen en ik zowaar wat dames trof die het gezellig leken te vinden om met me te ouwehoeren. Dat helpt wel qua vertrouwen. Maar ja, ook nu weer die timing qua nummer vragen he? |:(
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  zondag 22 december 2013 @ 21:09:16 #36
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_134578348
Sowieso is deze hele discussie nutteloos want fokkers komen niet buiten.
pi_134578389
quote:
6s.gif Op zondag 22 december 2013 21:09 schreef S95Sedan het volgende:
Sowieso is deze hele discussie nutteloos want fokkers komen niet buiten.
Hoezo? die gaan toch boodschappen doen enz?
pi_134578428
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 21:09 schreef complicate het volgende:

[..]

EXACT, het lot dus hé.
Ik geloof niet in 'het lot' :')
  zondag 22 december 2013 @ 21:10:30 #39
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134578441
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2013 21:07 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

dat klopt, ik zit ook op n 'hoger niveau' dan ik mezelf in eerste instantie gegeven zou hebben. Echter zíjn die verschillen er wel degelijk.
Als ik zou gaan zoeken bij oud geld en high society, zou de kans ook kleiner zijn op een vaste relatie. Dat is niet mezelf down praten ofzo, maar gewoon realisme.
Het kán natuurlijk wel, de kans is alleen kleiner.
Geloof me uit eigen ervaring, oud geld/high society = saai.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_134578503
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 21:10 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik geloof niet in 'het lot' :')
Het lot is ook maar het lot. Gewoon buiten komen, in jezelf geloven en veel ondernemen en hopen op een resultaat. Niets doen werkt natuulijk niet hé.
pi_134578527
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 21:09 schreef complicate het volgende:

[..]

Hoezo? die gaan toch boodschappen doen enz?
Kun je hier ook laten bezorgen. :')
pi_134578529
quote:
14s.gif Op zondag 22 december 2013 20:58 schreef complicate het volgende:
Verder kom je eigenlijk dé persoon tegen wanneer je ze juist niet zoekt hoor. Gewoon lekker in je vel zijn , buiten komen, sociaal proberen zijn, dan ben je al goed bezig.
Zijn in het juiste segment proberen te zitten, naar buiten komen en sociaal proberen te zijn al geen vormen van zoeken? Als je toch al niet op zoek was, waarom zou je nog buiten komen? (afgezien van het feit dat je je ook eenzaam kan voelen)
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_134578584
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 21:11 schreef complicate het volgende:

[..]

Het lot is ook maar het lot. Gewoon buiten komen, in jezelf geloven en veel ondernemen en hopen op een resultaat. Niets doen werkt natuulijk niet hé.
Hopen ja....
pi_134578600
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 21:09 schreef yats het volgende:

[..]

Thxs! Ik denk dat de tips hier toch mee werken aan een (deels) andere instelling. Alleen dat laatste stapje he? Wat natuurlijk ook helpt is dat het afgelopen weekend gewoon uitermate gezellig was met stappen en ik zowaar wat dames trof die het gezellig leken te vinden om met me te ouwehoeren. Dat helpt wel qua vertrouwen. Maar ja, ook nu weer die timing qua nummer vragen he? |:(
Klopt maar dat komt ook wel goed, ik ben zeker dat je dat wel kan zenne!
Yes you can :o
pi_134578647
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2013 21:11 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Kun je hier ook laten bezorgen. :')
Geen probleem, iemand pizza? :Y)
pi_134578699
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 21:11 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Zijn in het juiste segment proberen te zitten, naar buiten komen en sociaal proberen te zijn al geen vormen van zoeken? Als je toch al niet op zoek was, waarom zou je nog buiten komen? (afgezien van het feit dat je je ook eenzaam kan voelen)
Omdat frisse lucht gezond is zo nu en dan natuurlijk.

Ik verbaas me meer en meer over hetgeen ik hier lees. :+
pi_134578768
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 21:10 schreef yats het volgende:

[..]

Geloof me uit eigen ervaring, oud geld/high society = saai.
daar ging het me dus niet om.

:P

Natuurlijk 'gebeurt' het gewoon. Ik vind zoeken ook gewoon zwaar kut, eigenlijk zou niemand dat ooit moeten doen imo :')
Maar goed, dat is m ook niet, dus gaan we wel zoeken.
Als je dan zoekt, dan is (nogmaals) de káns dat je iemand ontmoet groter als je dat op 'de juiste' plaatsen doet. Juist is voor iedereen anders btw.
compact en kleverig.
pi_134578784
quote:

[..]

Herformuleer je vraag.

Het is niet omdat men sociaal is dat men iets zoekt. Zo is er ook een verschil tussen compententies hebben en connecties hebben. Snap je?
pi_134578858
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 21:07 schreef Geerd het volgende:

[..]

Het is misschien wel fijn om een keer op je plaats gezet te worden, of wanneer een leuk iemand keer na je toe komt van goh ...
Wanneer je nog nooit wat hebt gehad en alleen maar bent afgewezen, weet je niet waar je staat,
En wanneer je je ballen hebt gepakt om naar die meid toe te gaan en je word afgewezen,
Is best fijn, kan je het naast je neer leggen en weer verder
Nou, ik zou het juist niet zo fijn gevonden hebben als ik in die periode van mijn leven ook nog eens op die manieren afgewezen was :P
pi_134578919
quote:

[..]

Er is een verschil tussen zoeken en naar buiten gaan.
Of doe je nooit boodschappen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')