Ik ook niet echt, zelfde geld voor open relaties. Ieder zijn ding héquote:Op zondag 22 december 2013 15:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben nooit zo dol op ONS-en geweest om eerlijk te zijn, das voor mij wat te vluchtig
Oh en wat nu?quote:Op zondag 22 december 2013 15:18 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik had een tijdje geleden gepost over 2 collega's van me. beide afgekapt.
De een omdat ik haar nog steeds niet vertrouw ik haar nog steeds niet snap, terwijl ik wel iedere dag opsta met haar als eerst in gedachte, ik heel graag met haar wil praten en leuke dingen doen, maar dan moet dat ook van 2 kanten komen denk ik.
De andere collega was niks. Gewoon niks.
Stil. Heel stil.quote:Op zondag 22 december 2013 15:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heloef!
En hoe is het bij jou op liefdesgebied nu?
quote:Op zondag 22 december 2013 15:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Stil. Heel stil.
Trouwens als ik het over mijn passie heb, heb ik altijd het gevoel dat ik mensen enorm lastig val.Ligt misschien ook wel aan hoe ik het vertel.
Zou kunnen jaquote:Op zondag 22 december 2013 15:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat ligt natuurlijk ook aan je persoonlijkheid, of je het vervelend gaat vinden en aan hoezeer de ander met zijn interesses bezig is, als hij elke dag uitgebreid gaat vertellen welke vogels hij allemaal heeft kunnen opschrijven in z'n boekje (15 merels, een Vlaamse gaai, 13 mussen, 35 kokmeeuwen en een zeemeeuw) is dat heel anders dan wanneer hij een keer thuiskomt en enthousiast roept dat hij een bonte specht heeft gezien en er verder niet zoveel over praat.
Het kan wel fijn zijn om een passie te delen denk ik, maar het is echt geen must wat mij betreft. Andere dingen zijn veel belangrijker.
Jawel, maar ik praat toch liefste over voetbal of radio.quote:Op zondag 22 december 2013 15:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
[..]
Zou kunnen ja
Edit: Trouwens, heb jij niet meer dan 1 passie om over te vertellen?( @ Heloef)
quote:Op zondag 22 december 2013 02:47 schreef Godshand het volgende:
Godverdomme, is het nacht lopen FOKkers nog te ruziën!
Herkenbaar...quote:Op zondag 22 december 2013 15:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Stil. Heel stil.
Trouwens als ik het over mijn passie heb, heb ik altijd het gevoel dat ik mensen enorm lastig val.Ligt misschien ook wel aan hoe ik het vertel.
quote:Op zondag 22 december 2013 15:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Jawel, maar ik praat toch liefste over voetbal of radio.
Je hoeft toch niet te babbelen over je hobby, maar over andere dingen. En je kan haar toch vragen wat haar interesses zijn en daar over praten. Oké, als haar hobby shoppen is , is het natuulijk wat vervelendquote:
Heeft niks met hoeven te maken. Gaat erom dat het awkward voelt als ik het er wél over heb. Zo van 'ach dat boeit niemand'.quote:Op zondag 22 december 2013 16:49 schreef complicate het volgende:
[..]
[..]
Je hoeft toch niet te babbelen over je hobby, maar over andere dingen. En je kan haar toch vragen wat haar interesses zijn en daar over praten. Oké, als haar hobby shoppen is , is het natuulijk was vervelend
Niks mis mee Heloef.quote:Op zondag 22 december 2013 15:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar wat is je hobby dan? Je mag er niet van uitgaan dat ze dat niet boeiend vind. Sommige meiden houden van voetbal en van metal hahah gewoon voorbeeld. Er zijn er niet veel, maar ze zijn er.quote:Op zondag 22 december 2013 16:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heeft niks met hoeven te maken. Gaat erom dat het awkward voelt als ik het er wél over heb. Zo van 'ach dat boeit niemand'.
Nooit in m'n fobo gekeken ofzo?quote:Op zondag 22 december 2013 16:53 schreef complicate het volgende:
[..]
Maar wat is je hobby dan? Je mag er niet van uitgaan dat ze dat niet boeiend vind. Sommige meiden houden van voetbal en van metal hahah gewoon voorbeeld. Er zijn er niet veel, maar ze zijn er.
Anyway, heb je dan al een chick ontmoet die je ooit zei "sorry dat boeit mij niet" of liet zien dat het haar niet boeit oid?
Zijn er in je omgeving geen mensen die je passie delen? Zij zien het niet als lastig vallen toch en waarom zouden andere mensen dit als last zien om naar je te luisteren?quote:Op zondag 22 december 2013 15:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Amai ik ben juist gaan kijken naar je foto's, ik wist niet dat je een uitgebreid profiel had ofzo.quote:Op zondag 22 december 2013 16:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nooit in m'n fobo gekeken ofzo?
En ik denk dat de meeste mensen toch niet snel zullen zeggen dat het ze niet boeit.
't Is ook niet dat ik het angstvallig stilhoud oid hoor
Ik ga ook naar festivals. (Nouja niet van het Lowlands soort, meer van het Incubate soort) Regelmatig zelfs.quote:Op zondag 22 december 2013 17:14 schreef complicate het volgende:
[..]
Amai ik ben juist gaan kijken naar je foto's, ik wist niet dat je een uitgebreid profiel had ofzo.
Verder lijkt het mij toch "coole" hobbies, ik zie niet wat er daar zo raar aan zou zijn eerlijk gezegd. Ik heb mensen gekend met meer uitzonderlijke hobbies dan de jouwe.Als je naar festivals gaat zou je toch makkelijker een chick tegenkomen met zelfde interesse ofzo qua muziek. Ik denk dat het ook niet aan je uiterlijk zou liggen. Misschien gewoon nog de juiste vrouw tegenkomen ofzo.
Ja, zo zijn die vrouwen, allemaal oppervlakkige retards die mishandeld willen worden.quote:Op zondag 22 december 2013 17:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ga ook naar festivals. (Nouja niet van het Lowlands soort, meer van het Incubate soort) Regelmatig zelfs.
En leuke hobbies interesseert vrouwen geen ruk. Ze hebben liever een knappe gladjakker met een vlotte babbel, die spannend en een bad-boy is en dan toch zo af en toe even heel lief kan zijn.
En de vrouwen die wel interesse hebben in die hobbies doen het zelf ook al vanwege hun vriendje
Ik denk dat ik maar eens ga leren salsa dansen ofzo....
quote:Op zondag 22 december 2013 17:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ga ook naar festivals. (Nouja niet van het Lowlands soort, meer van het Incubate soort) Regelmatig zelfs.
En leuke hobbies interesseert vrouwen geen ruk. Ze hebben liever een knappe gladjakker met een vlotte babbel, die spannend en een bad-boy is en dan toch zo af en toe even heel lief kan zijn.
En de vrouwen die wel interesse hebben in die hobbies doen het zelf ook al vanwege hun vriendje
Jep doen hé, sowieso door het te proberen verlies je niets héquote:Op zondag 22 december 2013 17:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zodra ik dat doorhad werd het allemaal een stuk makkelijker. Je moet gewoon alfa genoeg willen zijn om vrouwen te mishandelen.quote:Op zondag 22 december 2013 17:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, zo zijn die vrouwen, allemaal oppervlakkige retards die mishandeld willen worden.
Ik had gehoopt dat jij het wel even kon lerenquote:Op zondag 22 december 2013 17:38 schreef complicate het volgende:
En misschien voor meer goesting te krijgen in salsa:
(ik vrees dat dit niet motiverend is)
Ze vallen anders als bosjes voor kerels die niet veel goeds in de zin hebben.quote:Op zondag 22 december 2013 17:30 schreef Xa1pt het volgende:
[..]Ik zou eerst eens wat veranderen aan je houding t.a.v. vrouwen. Vrouwen proeven die verzuurde houding sneller dan je voor mogelijk houdt.
Echt kerel, enig idee hoe treurig dit klinkt?quote:Op zondag 22 december 2013 17:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze vallen anders als bosjes voor kerels die niet veel goeds in de zin hebben.
Ja ik vind dat ook heel treurigquote:Op zondag 22 december 2013 17:46 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Echt kerel, enig idee hoe treurig dit klinkt?
Royal sadness.quote:Op zondag 22 december 2013 17:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze vallen anders als bosjes voor kerels die niet veel goeds in de zin hebben.
Dat klinkt bekend. Meestal ligt dat omslagpunt ergens na een jaar (in mijn ervaring althans). Bij mijn laatste ex hadden we ook verschillende hobby's maar hadden we juist daardoor ook een beetje een eigen leven naast het leven samen. Dat is toch vaak de beste combinatie...quote:Op zondag 22 december 2013 14:53 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik spreek uit eigen ervaring hé. Vond het wel spannend in het begin omdat we compleet tegenpolen waren, maar op lange termijn werd het niets en ben blij dat het niets werd en dat ik de moed vond om het uit te maken(lang verhaal) . Hij was gek van kickboxen en ging mij continu vertellen over low kick etc. terwijl ik nog student rechten was
, dus het ging niet alleen om interesses, maar we leefden bovedien in verschillende wereld, compleet kind of different. Student versus werker.
Maar goed, ik wou gewoon aangeven dat gemeenschappelijke interesse of zelfs levensstijl een pluspunt KAN zijn, meer niet.
De liefdestaal is toch universeel?quote:Op zondag 22 december 2013 15:12 schreef complicate het volgende:
[..]
Yep yep, want in bed kunnen communiceren is ook niet alles inderdaad.
Met het risico hier als noob over te komen : wat is een fobo?quote:Op zondag 22 december 2013 16:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nooit in m'n fobo gekeken ofzo?
En ik denk dat de meeste mensen toch niet snel zullen zeggen dat het ze niet boeit.
't Is ook niet dat ik het angstvallig stilhoud oid hoor
Ik ervaar dat niet zo. ik heb bijvoorbeeld niets met zijn ufc gedoe en kijk dus niet altijd mee.quote:Op zondag 22 december 2013 15:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, lijkt me juist wel belangrijk. Ik zie het als een soort bindmiddel. Als je niets hebt met je partners interesses, wordt verhalen daarover aanhoren ook vervelend op den duur lijkt me.
Ja tuurlijk kan ik het ook over andere dingen hebben. Maar als ik het er dan eenmaal over heb dan voelt dat zo. Best stom want ik zie mensen nooit verveeld kijken.quote:Op zondag 22 december 2013 16:49 schreef complicate het volgende:
[..]
[..]
Je hoeft toch niet te babbelen over je hobby, maar over andere dingen. En je kan haar toch vragen wat haar interesses zijn en daar over praten. Oké, als haar hobby shoppen is , is het natuulijk wat vervelend
Door deze instelling ben jij ook geen leuke jongen..quote:Op zondag 22 december 2013 17:25 schreef Faxie het volgende:
Ja, ook behoorlijk denigrerend naar vrouwen toe.quote:Op zondag 22 december 2013 18:36 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Door deze instelling ben jij ook geen leuke jongen..
Je instelling is zo negatief echt bah bah bah
Als jij niet normaal zonder je negatieve oogkleppen op kan kijken naar vrouwen zul je niets tegenkomen. Jij bent echt het type waar vrouwen hard van weglopen. Ook de vrouwen die wel zoeken naar lief en zachtaardig.
Het is natuurlijk nogal een verschil of iemand het voetbal leuk vindt of dat hij je ermee lastig valt.quote:Op zondag 22 december 2013 18:45 schreef Myraela het volgende:
Ik vind voetbal een kut sport, maar als ik mijn vriend zie glunderen omdat Ajax gewonnen heeft, dan kan ik daar ook wel van genieten.
Ieder zijn hobby of passie. Zolang iemand er maar niet obsessief mee bezig is, dan zou het me wel gaan tegenstaan.
Myraela heeft met een klootzak.quote:Op zondag 22 december 2013 18:46 schreef Cue_ het volgende:
Alle mannen met vriendin zijn allemaal grote eikels. Zit geen enkele lieve gast tussen.
Ik hoops niet dat ie bevriend is met enkele fokkers die een relatie hebben, want dat moeten dan ook eikels zijn...
Gij moet u gewoon inschrijvenquote:Op zondag 22 december 2013 17:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat jij het wel even kon leren
Hehe ik vind het ook leuker om naast een leven samen een eigen leven te hebben, maar ja dan moet je een partner hebben die genoeg onafhankelijk is enz. Maar goed, is niet een van mijn zorgen tegenwoordigquote:Op zondag 22 december 2013 18:12 schreef yats het volgende:
[..]
Dat klinkt bekend. Meestal ligt dat omslagpunt ergens na een jaar (in mijn ervaring althans). Bij mijn laatste ex hadden we ook verschillende hobby's maar hadden we juist daardoor ook een beetje een eigen leven naast het leven samen. Dat is toch vaak de beste combinatie...
p.s. Belgisch recht of Europees recht?
Naar het schijnt, maar goed, in bed hoef je in principe ook niet echt te communiceren.quote:
Dus is het eigenlijk een weerspiegeling van jouw eigen emotie dat je op een ander projecteert.quote:Op zondag 22 december 2013 18:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja tuurlijk kan ik het ook over andere dingen hebben. Maar als ik het er dan eenmaal over heb dan voelt dat zo. Best stom want ik zie mensen nooit verveeld kijken.
Door dat soort vrouwen krijg je vanzelf wel zo'n instellingquote:Op zondag 22 december 2013 18:36 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Door deze instelling ben jij ook geen leuke jongen..
Je instelling is zo negatief echt bah bah bah
Als jij niet normaal zonder je negatieve oogkleppen op kan kijken naar vrouwen zul je niets tegenkomen. Jij bent echt het type waar vrouwen hard van weglopen. Ook de vrouwen die wel zoeken naar lief en zachtaardig.
Over wat voor soort vrouw heb je t nu weer? Degene die voor je weglopen?quote:Op zondag 22 december 2013 19:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Door dat soort vrouwen krijg je vanzelf wel zo'n instelling
Jij bent er ook zo ene zeker? Bah bah
Alle vrouwenquote:Op zondag 22 december 2013 19:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Over wat voor soort vrouw heb je t nu weer? Degene die voor je weglopen?
Ik denk dat we veilig kunnen concluderen dat PVoess onder "alle vrouwen" valt.quote:
Wat doe jij hier?quote:Op zondag 22 december 2013 19:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat doe je hier dan nog?
Blijkbaar blijf je toch eeuwig vrijgezel.
Weetje dit is het dus.quote:
Goed bezig!quote:Op zondag 22 december 2013 19:48 schreef Geerd het volgende:
Net een paar ballen gegroeid en een kroeg binnen gedoken, beetje lullen met de bar man
Dit inderdaad.quote:Op zondag 22 december 2013 18:45 schreef Myraela het volgende:
Ik vind voetbal een kut sport, maar als ik mijn vriend zie glunderen omdat Ajax gewonnen heeft, dan kan ik daar ook wel van genieten.
Ieder zijn hobby of passie. Zolang iemand er maar niet obsessief mee bezig is, dan zou het me wel gaan tegenstaan.
En waarom durfde je toch binnen te gaan?quote:Op zondag 22 december 2013 19:53 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ben der wel eerst stiekem voorbij gefietst
Wist niet zeker of die open was, en moet wel een beetje volk zitten.quote:Op zondag 22 december 2013 19:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En waarom durfde je toch binnen te gaan?
Trouwens.. heb ik de eerste keer ook gedaan hoor
En.. beetje leuk?quote:Op zondag 22 december 2013 19:56 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wist niet zeker of die open was, en moet wel een beetje volk zitten.
En toen zei ik tegen mezelf gvd man je bent 26 we gaan nu bier drinken klaar!!
Dat hangt er vanaf. In beginsel niet, maar als je bijvoorbeeld besluit om de kamasutra door te gaan nemen met zijn tweeën is communicatie toch best essentieel...quote:Naar het schijnt, maar goed, in bed hoef je in principe ook niet echt te communiceren.
Die eisen van tegenwoordig ook...quote:Hehe ik vind het ook leuker om naast een leven samen een eigen leven te hebben, maar ja dan moet je een partner hebben die genoeg onafhankelijk is enz. Maar goed, is niet een van mijn zorgen tegenwoordig
P.S. Economie en rechten (contractenrecht, verbintenissenrecht,Europees recht, be-recht, methodologie, venootschapsrecht etc.etc.) Aan de VUB, ken je die uni? Ook rechten gestudeerd?
Ja best wel, van het zomer op een terras is makkelijker je gaat zitten en ze komen bij je,quote:
Blabla, je zegt het zelf al. Je kent me totaal nietquote:Op zondag 22 december 2013 19:50 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Weetje dit is het dus.
Je kent mij totaal nietmaar je stopt mij wel in een hokje. Ik heb een relatie en ik was zijn eerste echte serieuze relatie hij is de 30 ook al voorbij en hij heeft hier meegepraat
![]()
![]()
Als hij het lef had gehad en de juiste instelling waren wij al 4 jaar eerder bij elkaar gekomen.![]()
![]()
Hij was te onzeker, volgens hemzelf veel te dik en vooral erg negatief.![]()
Die negativiteit kan er nogsteeds wel eens inzitten, tegenwoordig is hij wel een stuk zekerder en ook niet meer dikMaar zijn algemene verandering van instelling was het voor mij wel waard om er nu voor te gaan.
Oh en speciaal voor jou hij woont in een klein kutdorp en toen we besloten samen te gaan wonen ben ik ook nog eens speciaal voor hem die kant op gegaan. Om die smoes van je maar even te ontkrachten.
En als je zit, is iedereen weer bezig met waar ze mee bezig ware.quote:Op zondag 22 december 2013 20:00 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja best wel, van het zomer op een terras is makkelijker je gaat zitten en ze komen bij je,
Nu moet je de deur open doen en iedereen kijkt je aan.
En dan ben ik nog wel conducteur maja dat is anders,
Jup, ik moet alleen echt is kijken na andere kleding want ik loop rond als een sloeber spijkertje wit t-shirt en mijn motorjasquote:Op zondag 22 december 2013 20:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En als je zit, is iedereen weer bezig met waar ze mee bezig ware.
Maar mooi dat t gezellig is
Ligt geheel aan de kroeg of dat wel of niet kanquote:Op zondag 22 december 2013 20:09 schreef Geerd het volgende:
[..]
Jup, ik moet alleen echt is kijken na andere kleding want ik loop rond als een sloeber spijkertje wit t-shirt en mijn motorjas
Als ik me netjes kleed voel ik al heel snel niet me zelf meerquote:Op zondag 22 december 2013 20:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ligt geheel aan de kroeg of dat wel of niet kan
Daarbij zou dat in 'mijn' kroeg heel goed kunnen. daar ben ik meestal te netjes gekleed haha. Maar iedereen mag zichzelf zijn en niemand kijkt er raar vanop.
Dan ook niet doenquote:Op zondag 22 december 2013 20:12 schreef Geerd het volgende:
[..]
Als ik me netjes kleed voel ik al heel snel niet me zelf meer
Yatstiieeee ik communiceer alleen met mijn lichaam in bedquote:Op zondag 22 december 2013 19:59 schreef yats het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf. In beginsel niet, maar als je bijvoorbeeld besluit om de kamasutra door te gaan nemen met zijn tweeën is communicatie toch best essentieel...
[..]
Die eisen van tegenwoordig ook...![]()
En ja, ook hier rechten. Strafrecht en forensica. VUB is toch Brussel?
Dan moet je de houding eens veranderen. Alle vrouwen alle mannen alle dit en alle zus.quote:Op zondag 22 december 2013 20:01 schreef Faxie het volgende:
Blabla, je zegt het zelf al. Je kent me totaal niet
Ow en uitzonderingen blijf je houden
Of advies vragen aan een vriendin met smaakquote:Op zondag 22 december 2013 20:12 schreef Geerd het volgende:
[..]
Als ik me netjes kleed voel ik al heel snel niet me zelf meer
Wat is een juiste segment?quote:Op zondag 22 december 2013 20:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zouden mensen die t maar nooit wil lukken wel zoeken in het juiste segment?
Manier/plaats waarop je je positioneert zodat je de juiste mensen aantrekt.quote:
Ja idd daar zat ik net aan te denkenquote:Op zondag 22 december 2013 20:20 schreef complicate het volgende:
[..]
Of advies vragen aan een vriendin met smaak
nou, effe over de huizenmarkt... Ik wil een huis met minimaal 5 slaapkamers, 3 badkamers, een sauna (optioneel) een garage en 20 ha land, met bijgebouwen waar ik evt een pensionnetje van kan maken.quote:
Maar wat is dan juist? Ik vraag dit, omdat mensen volgens mij niet van te voren kunnen voorspellen wat juist (in manier en plaats) voor hen is. Mensen kunnen niet bedenken dat ze ergens heen gaan, omdat ze dan personen tegenkomen die juist voor hen zijn. Die mensen hoeven daar helemaal niet te zijn. Er zijn geen garanties.quote:Op zondag 22 december 2013 20:22 schreef complicate het volgende:
[..]
Manier/plaats waarop je je positioneert zodat je de juiste mensen aantrekt.
Allemaal samen:quote:Op zondag 22 december 2013 20:25 schreef Fascination het volgende:
Oh god, Comp_Lex er ook nog eens bij, dat wordt helemaal een jankfestijn.
Maar waarom zou je in godsnaam een Roderick willen.quote:Op zondag 22 december 2013 20:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nou, effe over de huizenmarkt... Ik wil een huis met minimaal 5 slaapkamers, 3 badkamers, een sauna (optioneel) een garage en 20 ha land, met bijgebouwen waar ik evt een pensionnetje van kan maken.![]()
Mijn budget is 2,2 ton![]()
Dat is onrealistisch en gaat hem niet worden.
Bij mensen is het wat minder duidelijk, een Roderick kan vallen voor een Anita, maar als Anita echt puur op zoek is naar een Roderick, is de kans dat ze hem vindt kleiner.
Anita kan beter wat dichter bij haar eigen 'klasse' zoeken, dan maakt ze meer kans.
"Liefdesmarkt" is uiteraard niet te vergelijken met huizenmarktquote:Op zondag 22 december 2013 20:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nou, effe over de huizenmarkt... Ik wil een huis met minimaal 5 slaapkamers, 3 badkamers, een sauna (optioneel) een garage en 20 ha land, met bijgebouwen waar ik evt een pensionnetje van kan maken.![]()
Bij mensen is het wat minder duidelijk, een Roderick kan vallen voor een Anita, maar als Anita echt puur op zoek is naar een Roderick, is de kans dat ze hem vindt kleiner.
Anita kan beter wat dichter bij haar eigen 'klasse' zoeken, dan maakt ze meer kans.
De Wallen?quote:Op zondag 22 december 2013 20:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
Je weet niks over m'n houding, dat was mijn puntquote:Op zondag 22 december 2013 20:16 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Dan moet je de houding eens veranderen. Alle vrouwen alle mannen alle dit en alle zus.
dit was dus precies mijn punt
Gelukkig hebben we jou nog.quote:Op zondag 22 december 2013 20:25 schreef Fascination het volgende:
Oh god, Comp_Lex er ook nog eens bij, dat wordt helemaal een jankfestijn.
Dat is nogal een scheve vergelijking aangezien uiterlijke aantrekkingskracht per persoon verschillend is.quote:Op zondag 22 december 2013 20:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Faxie, ophouden aubquote:Op zondag 22 december 2013 20:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Allemaal samen:[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 22 december 2013 20:32 schreef complicate het volgende:
[..]
Faxie, ophouden aubZolang jij blijft reageren gaan ze ook niet stoppen
We weten je houding hier. daar reageren we op. simple as thatquote:Op zondag 22 december 2013 20:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je weet niks over m'n houding, dat was mijn punt![]()
quote:
Je houding draag je ook uit op het forum.quote:Op zondag 22 december 2013 20:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je weet niks over m'n houding, dat was mijn punt![]()
Ik geloof daar eerlijk gezegd niet echt in. Je moet bij elkaar passen, maar er bestaan geen verschillende niveau's, het is niet alsof je maar tevreden met minder moet zijn als het niet lukt.quote:Op zondag 22 december 2013 20:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Juiste segment heeft gewoon te maken met de juiste mensen aantrekken door ze niet op verkeerde plaats op te zoeken of zelfs te gaan zoeken. Snap je? Het is niet echt zoals een marketing gegeven/gebeuren.quote:Op zondag 22 december 2013 20:30 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Maar wat is dan juist? Ik vraag dit, omdat mensen volgens mij niet van te voren kunnen voorspellen wat juist (in manier en plaats) voor hen is. Mensen kunnen niet bedenken dat ze ergens heen gaan, omdat ze dan personen tegenkomen die juist voor hen zijn. Die mensen hoeven daar helemaal niet te zijn. Er zijn geen garanties.
nee, er zijn geen garanties, klopt.quote:Op zondag 22 december 2013 20:30 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Maar wat is dan juist? Ik vraag dit, omdat mensen volgens mij niet van te voren kunnen voorspellen wat juist (in manier en plaats) voor hen is. Mensen kunnen niet bedenken dat ze ergens heen gaan, omdat ze dan personen tegenkomen die juist voor hen zijn. Die mensen hoeven daar helemaal niet te zijn. Er zijn geen garanties.
Haha, ik denk dat fok gewoon quotes graag vernachelt. Ik deed het niet opzettelijk...quote:Op zondag 22 december 2013 20:15 schreef complicate het volgende:
[..]
Yatstiieeee ik communiceer alleen met mijn lichaam in bed.
Maar Heeeyy, je ook rechten gestudeerd dan? Leuk, Ja hoor enige Vlaamse uni in Brussel. Wel leukste uni haha. Ik moet wel zeggen dat ik nog meer feest dan toen hhaha
Seg en hoezo eisen?
P.S gij hebt mij weer gequote zonder naam hahah
Ik stel weinig eisen eerlijk gezegd. Als een vrouw er maar verzorgd uit ziet en ik er een beetje op niveau mee kan babbelen zijn mijn eisen al voldaan.quote:Op zondag 22 december 2013 20:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
natuurlijk bestaan er wel verschillende niveaus, het is naïef om te denken dat die er niet zijn en dat dat geen effect heeft op je kansen in de liefde.quote:Op zondag 22 december 2013 20:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik geloof daar eerlijk gezegd niet echt in. Je moet bij elkaar passen, maar er bestaan geen verschillende niveau's, het is niet alsof je maar tevreden met minder moet zijn als het niet lukt.
Nee toch? Je kunt als 22-jarige ook een hele leuke oudere vrouw treffen. Je moet daar wel voor in zijn natuurlijk, maar als je daar ook voor openstaat, dan kan je toch zelfs meer kans hebben op een relatie in een ouwelullenkroeg dan in een andere soort kroeg?quote:Op zondag 22 december 2013 20:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, er zijn geen garanties, klopt.
Maar een
[ afbeelding ]
Heeft bij een studentenvereniging met balletjes, nou eenmaal niet zoveel kans.
Als jij als 22-jarige bij een ouwelullenkroeg komt, kun je het heel gezellig hebben, maar dan is de kans dat je de liefde van je leven tegenkomt ook kleiner.
Paar voorbeeldjes...
Leuk voorbeeld, als ik dat zou moeten volgen zou ik dus niet voor een Anita moeten gaan volgens jou omdat ik uit een ander soort milieu kom? Of begrijp ik je verkeerd?quote:Op zondag 22 december 2013 20:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Spreek voor jezelfquote:Op zondag 22 december 2013 20:33 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Je houding draag je ook uit op het forum.
Nee de mijne is wel wat nieuwer hoorquote:Op zondag 22 december 2013 20:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
Tot zover ik weet was Faxie toch helemaal niet meer zo onsuccesvol bij de vrouwen?![]()
Dus ik denk dat met zijn houding niks mis is, ik kan zijn houding wel begrijpen. Tis een prima kerel als je hem IRL ziet![]()
1 keertje zat Faxie weer in die modus en zei iemand tegen hem dat als ie een kytesurfende belegger was met een fascinatie voor oude auto's, dat ze hem wel zopuden zien zitten...en toen verwees hij hem door naar zijn fobo en wat stond daar? Een kytesurfende liefhebber van oude auto's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |