abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134561880
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 15:18 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik ben nooit zo dol op ONS-en geweest om eerlijk te zijn, das voor mij wat te vluchtig :P
Ik ook niet echt, zelfde geld voor open relaties. Ieder zijn ding hé :) Ik deel niet graag haha :P
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  zondag 22 december 2013 @ 15:20:49 #202
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_134561904
Verkeerde topic
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_134561952
quote:
14s.gif Op zondag 22 december 2013 15:20 schreef heloef het volgende:
TOPJINGLE
Heloef! :W

En hoe is het bij jou op liefdesgebied nu? :P
pi_134562032
quote:
14s.gif Op zondag 22 december 2013 15:18 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik had een tijdje geleden gepost over 2 collega's van me. beide afgekapt.

De een omdat ik haar nog steeds niet vertrouw ik haar nog steeds niet snap, terwijl ik wel iedere dag opsta met haar als eerst in gedachte, ik heel graag met haar wil praten en leuke dingen doen, maar dan moet dat ook van 2 kanten komen denk ik.

De andere collega was niks. Gewoon niks.
Oh en wat nu?
pi_134562113
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 15:23 schreef complicate het volgende:

[..]

Oh en wat nu?
weet ik niet.
  zondag 22 december 2013 @ 15:41:33 #206
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_134562866
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 15:21 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Heloef! :W

En hoe is het bij jou op liefdesgebied nu? :P
Stil. Heel stil.

Trouwens als ik het over mijn passie heb, heb ik altijd het gevoel dat ik mensen enorm lastig val. :') Ligt misschien ook wel aan hoe ik het vertel.
C'est la vie
pi_134562942
quote:
14s.gif Op zondag 22 december 2013 15:41 schreef heloef het volgende:

[..]

Stil. Heel stil.

Trouwens als ik het over mijn passie heb, heb ik altijd het gevoel dat ik mensen enorm lastig val. :') Ligt misschien ook wel aan hoe ik het vertel.
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2013 15:15 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

dat ligt natuurlijk ook aan je persoonlijkheid, of je het vervelend gaat vinden en aan hoezeer de ander met zijn interesses bezig is, als hij elke dag uitgebreid gaat vertellen welke vogels hij allemaal heeft kunnen opschrijven in z'n boekje (15 merels, een Vlaamse gaai, 13 mussen, 35 kokmeeuwen en een zeemeeuw) is dat heel anders dan wanneer hij een keer thuiskomt en enthousiast roept dat hij een bonte specht heeft gezien en er verder niet zoveel over praat.
Het kan wel fijn zijn om een passie te delen denk ik, maar het is echt geen must wat mij betreft. Andere dingen zijn veel belangrijker.
Zou kunnen ja :P

Edit: Trouwens, heb jij niet meer dan 1 passie om over te vertellen? :P ( @ Heloef)
  zondag 22 december 2013 @ 15:45:39 #208
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_134563015
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 15:43 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

[..]

Zou kunnen ja :P

Edit: Trouwens, heb jij niet meer dan 1 passie om over te vertellen? :P ( @ Heloef)
Jawel, maar ik praat toch liefste over voetbal of radio. :')
C'est la vie
pi_134564682
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 02:47 schreef Godshand het volgende:
Godverdomme, is het nacht lopen FOKkers nog te ruziën!
:')
pi_134565116
quote:
14s.gif Op zondag 22 december 2013 15:41 schreef heloef het volgende:

[..]

Stil. Heel stil.

Herkenbaar...
pi_134565649
quote:
14s.gif Op zondag 22 december 2013 15:45 schreef heloef het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 16:36 schreef Faxie het volgende:

[..]

Herkenbaar...
Je hoeft toch niet te babbelen over je hobby, maar over andere dingen. En je kan haar toch vragen wat haar interesses zijn en daar over praten. Oké, als haar hobby shoppen is , is het natuulijk wat vervelend :')
pi_134565715
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 16:49 schreef complicate het volgende:

[..]

[..]

Je hoeft toch niet te babbelen over je hobby, maar over andere dingen. En je kan haar toch vragen wat haar interesses zijn en daar over praten. Oké, als haar hobby shoppen is , is het natuulijk was vervelend :')
Heeft niks met hoeven te maken. Gaat erom dat het awkward voelt als ik het er wél over heb. Zo van 'ach dat boeit niemand'.
  zondag 22 december 2013 @ 16:50:55 #213
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_134565728
quote:

[..]

Niks mis mee Heloef.
pi_134565824
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 16:50 schreef Faxie het volgende:

[..]

Heeft niks met hoeven te maken. Gaat erom dat het awkward voelt als ik het er wél over heb. Zo van 'ach dat boeit niemand'.
Maar wat is je hobby dan? Je mag er niet van uitgaan dat ze dat niet boeiend vind. Sommige meiden houden van voetbal en van metal hahah gewoon voorbeeld. Er zijn er niet veel, maar ze zijn er.

Anyway, heb je dan al een chick ontmoet die je ooit zei "sorry dat boeit mij niet" of liet zien dat het haar niet boeit oid?
pi_134566033
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 16:53 schreef complicate het volgende:

[..]

Maar wat is je hobby dan? Je mag er niet van uitgaan dat ze dat niet boeiend vind. Sommige meiden houden van voetbal en van metal hahah gewoon voorbeeld. Er zijn er niet veel, maar ze zijn er.

Anyway, heb je dan al een chick ontmoet die je ooit zei "sorry dat boeit mij niet" of liet zien dat het haar niet boeit oid?
Nooit in m'n fobo gekeken ofzo?

En ik denk dat de meeste mensen toch niet snel zullen zeggen dat het ze niet boeit.

't Is ook niet dat ik het angstvallig stilhoud oid hoor :')
pi_134566534
quote:

[..]

Zijn er in je omgeving geen mensen die je passie delen? Zij zien het niet als lastig vallen toch en waarom zouden andere mensen dit als last zien om naar je te luisteren?
''Deugd is weten, de deugdzame is gelukkig er wordt alleen gezondigd uit onwetendheid'' Socrates.
pi_134566816
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 16:57 schreef Faxie het volgende:

[..]

Nooit in m'n fobo gekeken ofzo?

En ik denk dat de meeste mensen toch niet snel zullen zeggen dat het ze niet boeit.

't Is ook niet dat ik het angstvallig stilhoud oid hoor :')
Amai ik ben juist gaan kijken naar je foto's, ik wist niet dat je een uitgebreid profiel had ofzo.

Verder lijkt het mij toch "coole" hobbies, ik zie niet wat er daar zo raar aan zou zijn eerlijk gezegd. Ik heb mensen gekend met meer uitzonderlijke hobbies dan de jouwe.Als je naar festivals gaat zou je toch makkelijker een chick tegenkomen met zelfde interesse ofzo qua muziek. Ik denk dat het ook niet aan je uiterlijk zou liggen. Misschien gewoon nog de juiste vrouw tegenkomen ofzo.
pi_134567374
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 17:14 schreef complicate het volgende:

[..]

Amai ik ben juist gaan kijken naar je foto's, ik wist niet dat je een uitgebreid profiel had ofzo.

Verder lijkt het mij toch "coole" hobbies, ik zie niet wat er daar zo raar aan zou zijn eerlijk gezegd. Ik heb mensen gekend met meer uitzonderlijke hobbies dan de jouwe.Als je naar festivals gaat zou je toch makkelijker een chick tegenkomen met zelfde interesse ofzo qua muziek. Ik denk dat het ook niet aan je uiterlijk zou liggen. Misschien gewoon nog de juiste vrouw tegenkomen ofzo.
Ik ga ook naar festivals. (Nouja niet van het Lowlands soort, meer van het Incubate soort) Regelmatig zelfs.

En leuke hobbies interesseert vrouwen geen ruk. Ze hebben liever een knappe gladjakker met een vlotte babbel, die spannend en een bad-boy is en dan toch zo af en toe even heel lief kan zijn.

En de vrouwen die wel interesse hebben in die hobbies doen het zelf ook al vanwege hun vriendje :')

Ik denk dat ik maar eens ga leren salsa dansen ofzo....
pi_134567564
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 17:25 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik ga ook naar festivals. (Nouja niet van het Lowlands soort, meer van het Incubate soort) Regelmatig zelfs.

En leuke hobbies interesseert vrouwen geen ruk. Ze hebben liever een knappe gladjakker met een vlotte babbel, die spannend en een bad-boy is en dan toch zo af en toe even heel lief kan zijn.

En de vrouwen die wel interesse hebben in die hobbies doen het zelf ook al vanwege hun vriendje :')

Ja, zo zijn die vrouwen, allemaal oppervlakkige retards die mishandeld willen worden.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_134567572
quote:

[..]

:') Ik zou eerst eens wat veranderen aan je houding t.a.v. vrouwen. Vrouwen proeven die verzuurde houding sneller dan je voor mogelijk houdt.
pi_134567609
quote:

[..]

Jep doen hé, sowieso door het te proberen verlies je niets hé :).
Hierbij een youtube filmpje (beginner salsa) haha, maar er zijn er zoveel , ik zou mij gewoon inschrijven daar in NL voor een dansles.

En als je het nadien niet zo leuk vindt, stop je er gewoon mee hé.
pi_134567617
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 17:30 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ja, zo zijn die vrouwen, allemaal oppervlakkige retards die mishandeld willen worden.
Zodra ik dat doorhad werd het allemaal een stuk makkelijker. Je moet gewoon alfa genoeg willen zijn om vrouwen te mishandelen.
pi_134567852
En misschien voor meer goesting te krijgen in salsa:

(ik vrees dat dit niet motiverend is)
pi_134568053
quote:
2s.gif Op zondag 22 december 2013 17:38 schreef complicate het volgende:
En misschien voor meer goesting te krijgen in salsa:

(ik vrees dat dit niet motiverend is)
Ik had gehoopt dat jij het wel even kon leren O+
pi_134568098
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 17:30 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

:') Ik zou eerst eens wat veranderen aan je houding t.a.v. vrouwen. Vrouwen proeven die verzuurde houding sneller dan je voor mogelijk houdt.
Ze vallen anders als bosjes voor kerels die niet veel goeds in de zin hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')