Ik ook niet echt, zelfde geld voor open relaties. Ieder zijn ding héquote:Op zondag 22 december 2013 15:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben nooit zo dol op ONS-en geweest om eerlijk te zijn, das voor mij wat te vluchtig
Oh en wat nu?quote:Op zondag 22 december 2013 15:18 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik had een tijdje geleden gepost over 2 collega's van me. beide afgekapt.
De een omdat ik haar nog steeds niet vertrouw ik haar nog steeds niet snap, terwijl ik wel iedere dag opsta met haar als eerst in gedachte, ik heel graag met haar wil praten en leuke dingen doen, maar dan moet dat ook van 2 kanten komen denk ik.
De andere collega was niks. Gewoon niks.
Stil. Heel stil.quote:Op zondag 22 december 2013 15:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heloef!
En hoe is het bij jou op liefdesgebied nu?
quote:Op zondag 22 december 2013 15:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Stil. Heel stil.
Trouwens als ik het over mijn passie heb, heb ik altijd het gevoel dat ik mensen enorm lastig val.Ligt misschien ook wel aan hoe ik het vertel.
Zou kunnen jaquote:Op zondag 22 december 2013 15:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat ligt natuurlijk ook aan je persoonlijkheid, of je het vervelend gaat vinden en aan hoezeer de ander met zijn interesses bezig is, als hij elke dag uitgebreid gaat vertellen welke vogels hij allemaal heeft kunnen opschrijven in z'n boekje (15 merels, een Vlaamse gaai, 13 mussen, 35 kokmeeuwen en een zeemeeuw) is dat heel anders dan wanneer hij een keer thuiskomt en enthousiast roept dat hij een bonte specht heeft gezien en er verder niet zoveel over praat.
Het kan wel fijn zijn om een passie te delen denk ik, maar het is echt geen must wat mij betreft. Andere dingen zijn veel belangrijker.
Jawel, maar ik praat toch liefste over voetbal of radio.quote:Op zondag 22 december 2013 15:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
[..]
Zou kunnen ja
Edit: Trouwens, heb jij niet meer dan 1 passie om over te vertellen?( @ Heloef)
quote:Op zondag 22 december 2013 02:47 schreef Godshand het volgende:
Godverdomme, is het nacht lopen FOKkers nog te ruziën!
Herkenbaar...quote:Op zondag 22 december 2013 15:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Stil. Heel stil.
Trouwens als ik het over mijn passie heb, heb ik altijd het gevoel dat ik mensen enorm lastig val.Ligt misschien ook wel aan hoe ik het vertel.
quote:Op zondag 22 december 2013 15:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Jawel, maar ik praat toch liefste over voetbal of radio.
Je hoeft toch niet te babbelen over je hobby, maar over andere dingen. En je kan haar toch vragen wat haar interesses zijn en daar over praten. Oké, als haar hobby shoppen is , is het natuulijk wat vervelendquote:
Heeft niks met hoeven te maken. Gaat erom dat het awkward voelt als ik het er wél over heb. Zo van 'ach dat boeit niemand'.quote:Op zondag 22 december 2013 16:49 schreef complicate het volgende:
[..]
[..]
Je hoeft toch niet te babbelen over je hobby, maar over andere dingen. En je kan haar toch vragen wat haar interesses zijn en daar over praten. Oké, als haar hobby shoppen is , is het natuulijk was vervelend
Niks mis mee Heloef.quote:Op zondag 22 december 2013 15:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar wat is je hobby dan? Je mag er niet van uitgaan dat ze dat niet boeiend vind. Sommige meiden houden van voetbal en van metal hahah gewoon voorbeeld. Er zijn er niet veel, maar ze zijn er.quote:Op zondag 22 december 2013 16:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heeft niks met hoeven te maken. Gaat erom dat het awkward voelt als ik het er wél over heb. Zo van 'ach dat boeit niemand'.
Nooit in m'n fobo gekeken ofzo?quote:Op zondag 22 december 2013 16:53 schreef complicate het volgende:
[..]
Maar wat is je hobby dan? Je mag er niet van uitgaan dat ze dat niet boeiend vind. Sommige meiden houden van voetbal en van metal hahah gewoon voorbeeld. Er zijn er niet veel, maar ze zijn er.
Anyway, heb je dan al een chick ontmoet die je ooit zei "sorry dat boeit mij niet" of liet zien dat het haar niet boeit oid?
Zijn er in je omgeving geen mensen die je passie delen? Zij zien het niet als lastig vallen toch en waarom zouden andere mensen dit als last zien om naar je te luisteren?quote:Op zondag 22 december 2013 15:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Amai ik ben juist gaan kijken naar je foto's, ik wist niet dat je een uitgebreid profiel had ofzo.quote:Op zondag 22 december 2013 16:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nooit in m'n fobo gekeken ofzo?
En ik denk dat de meeste mensen toch niet snel zullen zeggen dat het ze niet boeit.
't Is ook niet dat ik het angstvallig stilhoud oid hoor
Ik ga ook naar festivals. (Nouja niet van het Lowlands soort, meer van het Incubate soort) Regelmatig zelfs.quote:Op zondag 22 december 2013 17:14 schreef complicate het volgende:
[..]
Amai ik ben juist gaan kijken naar je foto's, ik wist niet dat je een uitgebreid profiel had ofzo.
Verder lijkt het mij toch "coole" hobbies, ik zie niet wat er daar zo raar aan zou zijn eerlijk gezegd. Ik heb mensen gekend met meer uitzonderlijke hobbies dan de jouwe.Als je naar festivals gaat zou je toch makkelijker een chick tegenkomen met zelfde interesse ofzo qua muziek. Ik denk dat het ook niet aan je uiterlijk zou liggen. Misschien gewoon nog de juiste vrouw tegenkomen ofzo.
Ja, zo zijn die vrouwen, allemaal oppervlakkige retards die mishandeld willen worden.quote:Op zondag 22 december 2013 17:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ga ook naar festivals. (Nouja niet van het Lowlands soort, meer van het Incubate soort) Regelmatig zelfs.
En leuke hobbies interesseert vrouwen geen ruk. Ze hebben liever een knappe gladjakker met een vlotte babbel, die spannend en een bad-boy is en dan toch zo af en toe even heel lief kan zijn.
En de vrouwen die wel interesse hebben in die hobbies doen het zelf ook al vanwege hun vriendje
Ik denk dat ik maar eens ga leren salsa dansen ofzo....
quote:Op zondag 22 december 2013 17:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ga ook naar festivals. (Nouja niet van het Lowlands soort, meer van het Incubate soort) Regelmatig zelfs.
En leuke hobbies interesseert vrouwen geen ruk. Ze hebben liever een knappe gladjakker met een vlotte babbel, die spannend en een bad-boy is en dan toch zo af en toe even heel lief kan zijn.
En de vrouwen die wel interesse hebben in die hobbies doen het zelf ook al vanwege hun vriendje
Jep doen hé, sowieso door het te proberen verlies je niets héquote:Op zondag 22 december 2013 17:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zodra ik dat doorhad werd het allemaal een stuk makkelijker. Je moet gewoon alfa genoeg willen zijn om vrouwen te mishandelen.quote:Op zondag 22 december 2013 17:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, zo zijn die vrouwen, allemaal oppervlakkige retards die mishandeld willen worden.
Ik had gehoopt dat jij het wel even kon lerenquote:Op zondag 22 december 2013 17:38 schreef complicate het volgende:
En misschien voor meer goesting te krijgen in salsa:
(ik vrees dat dit niet motiverend is)
Ze vallen anders als bosjes voor kerels die niet veel goeds in de zin hebben.quote:Op zondag 22 december 2013 17:30 schreef Xa1pt het volgende:
[..]Ik zou eerst eens wat veranderen aan je houding t.a.v. vrouwen. Vrouwen proeven die verzuurde houding sneller dan je voor mogelijk houdt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |