abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134560004
Ik denk dat gemeenschappelijke interesse toch wel een plus punt is op lange termijn. In het begin (korte termijn) kunnen tegenpolen elkaar aantrekken, maar niet op lange termijn -denk ik-.
(zo wat uit ervaring)
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_134560107
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 14:40 schreef complicate het volgende:
Ik denk dat gemeenschappelijke interesse toch wel een plus punt is op lange termijn. In het begin (korte termijn) kunnen tegenpolen elkaar aantrekken, maar niet op lange termijn -denk ik-.
de meeste mensen hebben wel meer dan 1 interesse en je bent ook niet meteen tegenpolen als de een van vogelspotten houdt en de ander niet natuurlijk.
compact en kleverig.
pi_134560527
Ik vind gemeenschappelijke interesses dan weer echt totaal niet belangrijk.
Respect voor de ander zijn/haar interesses dan weer wel.
pi_134560569
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 14:40 schreef complicate het volgende:
(zo wat uit ervaring)
Klopt wel, tenminste als ik het bekijk vanuit het oogpunt van een gewone vriendschap.
Als je niks met elkaar gemeen hebt, dan gaat het allemaal wat langs elkaar heen of zo :P
pi_134560585
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2013 14:42 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

de meeste mensen hebben wel meer dan 1 interesse en je bent ook niet meteen tegenpolen als de een van vogelspotten houdt en de ander niet natuurlijk.
Ik spreek uit eigen ervaring hé. Vond het wel spannend in het begin omdat we compleet tegenpolen waren, maar op lange termijn werd het niets en ben blij dat het niets werd en dat ik de moed vond om het uit te maken :) (lang verhaal) . Hij was gek van kickboxen en ging mij continu vertellen over low kick etc. terwijl ik nog student rechten was :') , dus het ging niet alleen om interesses, maar we leefden bovedien in verschillende wereld, compleet kind of different. Student versus werker.

Maar goed, ik wou gewoon aangeven dat gemeenschappelijke interesse of zelfs levensstijl een pluspunt KAN zijn, meer niet.
pi_134560594
Hetzelfde denken over belangrijke dingen vind ik belangrijker. Waar sta je voor, trouwen, kinderen, dat soort zaken.
pi_134560613
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 14:52 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Klopt wel, tenminste als ik het bekijk vanuit het oogpunt van een gewone vriendschap.
Als je niks met elkaar gemeen hebt, dan gaat het allemaal wat langs elkaar heen of zo :P
Ze zeggen wel eens dat een relatie vrienden zijn in vuur en vlam.
pi_134560648
quote:
2s.gif Op zondag 22 december 2013 14:51 schreef Pvoesss het volgende:
Klopt ook wel. Zelf vind ik dat je niet per sé veel dingen met elkaar overeen hoeft te komen, zolang je maar wel iets hebt waarover je met elkaar kunt praten (de dingen die je wel met elkaar gemeen hebt) en respect hebt voor elkaars dingen waarin jullie wel van elkaar verschillen. Tenminste, zo zie ik het :)
pi_134560663
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 14:53 schreef Seriemoordenaar het volgende:
Hetzelfde denken over belangrijke dingen vind ik belangrijker. Waar sta je voor, trouwen, kinderen, dat soort zaken.
En dit dus.
pi_134560725
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 14:53 schreef Seriemoordenaar het volgende:
Ook ja.
quote:
12s.gif Op zondag 22 december 2013 14:53 schreef Gray het volgende:

[..]

Ze zeggen wel eens dat een relatie vrienden zijn in vuur en vlam.
Zo zou ik het wel graag willen zien ja :P
(maar niet vergeten dat een vriendschap ook een soort relatie is he? :P Wij hebben het dan over een intieme relatie :P )
pi_134560838
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 14:56 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ook ja.

[..]

Zo zou ik het wel graag willen zien ja :P
(maar niet vergeten dat een vriendschap ook een soort relatie is he? :P Wij hebben het dan over een intieme relatie :P )
Klopt uiteindelijk wil elke man -denk ik- een vrouw waarmee hij een vriendschapsband mee heeft en seks (intimiteit). Tenzij we natuulijk spreken van een platonische relatie hé.
pi_134560930
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 14:58 schreef complicate het volgende:

[..]

Klopt uiteindelijk wil elke man -denk ik- een vrouw waarmee hij een vriendschapsband mee heeft en seks (intimiteit). Tenzij we natuulijk spreken van een platonische relatie hé.
Yep :Y

Een platonische relatie zou ik niet willen hebben, dat is voor mij ook geen uitdaging meer.
pi_134561005
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 15:00 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Yep :Y

Een platonische relatie zou ik niet willen hebben, dat is voor mij ook geen uitdaging meer.
Yep, geen uitdaging plus eigenlijk niet zo gezond denk ik. haha :P
pi_134561011
Nou, met mijn vrienden zal ik doorgaans toch heel andere dingen doen dan met een vriendin. :s)
pi_134561083
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 15:02 schreef complicate het volgende:

[..]

Yep, geen uitdaging plus eigenlijk niet zo gezond denk ik. haha :P
Nee idd :s)
Daarvan heb ik er nu wel genoeg zo :P
  zondag 22 december 2013 @ 15:05:59 #191
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_134561174
Ik mis weer een mooi topic, zie ik.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_134561192
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 15:02 schreef Seriemoordenaar het volgende:
Nou, met mijn vrienden zal ik doorgaans toch heel andere dingen doen dan met een vriendin. :s)
Ik zou het wel tof vinden als ik een vriendin zou hebben waarbij ik, naast het intieme gedeelte, ook gewoon op een voor mij normale manier kan omgaan, net zoals bij vrienden. Dat zullen anderen wellicht anders zien, maar das gewoon hoe ik er momenteel tegenaan kijk (maar ik ben een snelle leerling he? Dus wellicht kijk ik er later weer anders tegenaan :P )
quote:
7s.gif Op zondag 22 december 2013 15:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik mis weer een mooi topic, zie ik.
Moet je maar geen leven hebben :P
pi_134561376
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 15:06 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik zou het wel tof vinden als ik een vriendin zou hebben waarbij ik, naast het intieme gedeelte, ook gewoon op een voor mij normale manier kan omgaan, net zoals bij vrienden. Dat zullen anderen wellicht anders zien, maar das gewoon hoe ik er momenteel tegenaan kijk (maar ik ben een snelle leerling he? Dus wellicht kijk ik er later weer anders tegenaan :P )

Ik denk dat ieder man én vrouw zo iets wil (op lange termijn) , dat is meer dan normaal :Y Tenzij we spreken over een ONS e.d.
pi_134561379
quote:
2s.gif Op zondag 22 december 2013 14:51 schreef Pvoesss het volgende:
Oh, lijkt me juist wel belangrijk. Ik zie het als een soort bindmiddel. Als je niets hebt met je partners interesses, wordt verhalen daarover aanhoren ook vervelend op den duur lijkt me.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_134561447
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 15:09 schreef complicate het volgende:

[..]

Ik denk dat ieder man én vrouw zo iets wil (op lange termijn) , dat is meer dan normaal :Y Tenzij we spreken over een ONS e.d.
Ja, als je niet normaal en ongedwongen met elkaar om kunt gaan, is er iets niet goed. :)
pi_134561518
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 15:11 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Ja, als je niet normaal en ongedwongen met elkaar om kunt gaan, is er iets niet goed. :)
Yep yep, want in bed kunnen communiceren is ook niet alles inderdaad. :)
pi_134561632
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 15:09 schreef Fascination het volgende:

[..]

Oh, lijkt me juist wel belangrijk. Ik zie het als een soort bindmiddel. Als je niets hebt met je partners interesses, wordt verhalen daarover aanhoren ook vervelend op den duur lijkt me.
dat ligt natuurlijk ook aan je persoonlijkheid, of je het vervelend gaat vinden en aan hoezeer de ander met zijn interesses bezig is, als hij elke dag uitgebreid gaat vertellen welke vogels hij allemaal heeft kunnen opschrijven in z'n boekje (15 merels, een Vlaamse gaai, 13 mussen, 35 kokmeeuwen en een zeemeeuw) is dat heel anders dan wanneer hij een keer thuiskomt en enthousiast roept dat hij een bonte specht heeft gezien en er verder niet zoveel over praat.
Het kan wel fijn zijn om een passie te delen denk ik, maar het is echt geen must wat mij betreft. Andere dingen zijn veel belangrijker.
compact en kleverig.
pi_134561653
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 15:12 schreef complicate het volgende:

[..]

Yep yep, want in bed kunnen communiceren is ook niet alles inderdaad. :)
Dan heb je meestal je handen vol. Of andere dingen. ;)
pi_134561769
Ik had een tijdje geleden gepost over 2 collega's van me. beide afgekapt.

De een omdat ik haar nog steeds niet vertrouw ik haar nog steeds niet snap, terwijl ik wel iedere dag opsta met haar als eerst in gedachte, ik heel graag met haar wil praten en leuke dingen doen, maar dan moet dat ook van 2 kanten komen denk ik.

De andere collega was niks. Gewoon niks.
pi_134561783
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 15:09 schreef complicate het volgende:

[..]

Ik ben nooit zo dol op ONS-en geweest om eerlijk te zijn, das voor mij wat te vluchtig :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')