Nee, ik bedoelde zwaartekracht, jeweetwel, waarom appels naar de aarde vallen enzo.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:29 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Je bedoelt (om maar een voorbeeld te noemen) al het onderzoek naar vrouwen waarvan de biologische klok gaat tikken ? Of denk je dat daar ook geen bewijs voor ?
Niet gezocht. Zoiets is voor iedereen duidelijk behalve voor jou. Zou jij voor elk persoon die een uitzondering is bevestiging zoeken zodat hij zijn wereldbeeld bij kan stellen? Is gewoon een soort van koppigheid terwijl je wel kan bedenken dat jij het gewoon niet kan begrijpen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geen bron kunnen vinden neem ik aan?
Heylaba, waarom quote mij zonder mijn naamquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:28 schreef yats het volgende:
[..]
Ik kom blijkbaar veel oppervlakkige vrouwen tegen...
[..]
Het gezegde is niet voor niets 'haastige spoed is zelden goed' toch?
Nee klopt alles op zijn tijdquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:28 schreef yats het volgende:
(je snapt wat ik bedoel denk ik). Ooit komt het wel goed, de vraag is alleen wanneer. Maar he, Rome en Parijs zijn ook niet in 1 dag gebouwd toch?
Als het alleen maar voor mij niet duidelijk is en voor de rest van de heeele wereld wel...waarom maak je er dan zo'n punt van om -mij- te overtuigen van mijn ongelijk?quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:33 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Niet gezocht. Zoiets is voor iedereen duidelijk behalve voor jou. Zou jij voor elk persoon die een uitzondering is bevestiging zoeken zodat hij zijn wereldbeeld bij kan stellen? Is gewoon een soort van koppigheid terwijl je wel kan bedenken dat jij het gewoon niet kan begrijpen.
Jij hebt geen smaak, dat heeft weinig met geld te maken. Je koopt namelijk als je dingen koopt, wel duurdere dingen dan ik. Ik ben nog nooit op geld uit geweest, ik geef ook nooit veel geld uit want ik zal nooit de volle prijs voor iets te betalen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Onzin, ik ben een grotere krent dan jij Myra. Kijk maar naar hoe ik me kleed
"Ik ben de grootste krent die er rondloopt op deze aardkloot"
Je komt notabene zelf met comebacks die uit je met dure nagellakgeverfde duim zuigt
O en humor is bij jou ook ver te zoeken merk ik. Je voelt je zooo snel aangevallen, ik zou zeggen, doe daar iets mee
Actie-reactie, meer niet. Jij gaat ertegen in dus dan reageer ik weer op jou. Dan kunnen er gevolgen aan zitten die niet de primaire reden zijn. Wat ik stelde is niet echt onderhevig aan 'een mening'. Dat is juist het punt. Doe mijn best, wat fel, om je te laten zien hoe jij denkt. En jij trekt steeds weer rare conclusies.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als het alleen maar voor mij niet duidelijk is en voor de rest van de heeele wereld wel...waarom maak je er dan zo'n punt van om -mij- te overtuigen van mijn ongelijk?
Is het in zo'n geval niet verstandiger om gewoon effe te chillen ipv een discussie aan te gaan met die ene persoon die niet jouw mening deelt?
Of wil je me gaan vertellen dat ik gewoonweg te dom ben om jouw logica te snappen?
Geen idee waarom hij zonder naam quote. Ik denk omdat het uit het oude topic komt. Haast is iets anders als snelle seks he? Ochtendseks is overigens altijd prima, maar dat terzijde...quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:34 schreef complicate het volgende:
[..]
Heylaba, waarom quote mij zonder mijn naamhaha Nee dat klopt haast is niet zo goed hé, soms is snel seks wel leuk, zo in de ochtend voor wakker te worden
Maar goed, het gaat hier over versieren.
Seg Yats ik heb nog een tip voor je voor een ONS: sowieso minder praten en echt to the point gaan. Of zoek je nu een relatie?
Nagels idd die moet ik ook eens laten groeien.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij hebt geen smaak, dat heeft weinig met geld te maken. Je koopt namelijk als je dingen koopt, wel duurdere dingen dan ik. Ik ben nog nooit op geld uit geweest, ik geef ook nooit veel geld uit want ik zal nooit de volle prijs voor iets te betalen.
Ik heb humor zat, jouw humor is erg lastig te herkennen. Werk daar eens aan.
Tevens zijn mijn nagels verzorgd, maar ongelakt en loop ik in een jurkje van 3 euro. Maar nee, ik zal echt veel geld uitgeven.
Jij maakt je geld op voordat je het binnen hebt, je hebt het daar de hele tijd over.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij hebt geen smaak, dat heeft weinig met geld te maken. Je koopt namelijk als je dingen koopt, wel duurdere dingen dan ik. Ik ben nog nooit op geld uit geweest, ik geef ook nooit veel geld uit want ik zal nooit de volle prijs voor iets te betalen.
Ik heb humor zat, jouw humor is erg lastig te herkennen. Werk daar eens aan.
Tevens zijn mijn nagels verzorgd, maar ongelakt en loop ik in een jurkje van 3 euro. Maar nee, ik zal echt veel geld uitgeven.
Mooi zo, genieten is het belangrijkste. En over genieten gesproken plannen voor straks?quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:41 schreef yats het volgende:
[..]
Geen idee waarom hij zonder naam quote. Ik denk omdat het uit het oude topic komt. Haast is iets anders als snelle seks he? Ochtendseks is overigens altijd prima, maar dat terzijde...
Ik denk dat je me te goed begint te kennen gezien je tip. Ik kan inderdaad prima ouwehoeren, maar als het te lang duurt is de kans meestal verkeken. Het juiste moment finetunen is iets wat ik zeker nog moet leren en waar ik verdomd veel moeite mee heb. Ik zoek op het moment overigens niets, wat dat betreft neem ik de tips hier ter harte. Zoals ik al zei, ik wil vooral genieten en niet later mezelf het verwijt maken dat ik iets gemist heb...
Wie is die ene persoon precies? Want ik heb het er wel over gehad maar niet als vriendin gehad. Ik hou van alle vrouwen, mits slank en fitquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:44 schreef twi het volgende:
Beste mensen, ik denk dat ik een probleem heb. Ik heb het vermoeden dat ik in contact ben gekomen met een golddigger. Hoewel ik erover zat te denken om een nieuw topic te openen, stuitte ik per toeval op dit topic en kwam ik erachter dat er hier experts (waarvan er 1 persoon lijkt te zijn die uit persoonlijke ervaring spreekt en mij waarschijnlijk van mijn probleem af kan helpen). Ben ik hier op het goede adres?
Wat is jouw probleem?quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:44 schreef twi het volgende:
Beste mensen, ik denk dat ik een probleem heb. Ik heb het vermoeden dat ik in contact ben gekomen met een golddigger. Hoewel ik erover zat te denken om een nieuw topic te openen, stuitte ik per toeval op dit topic en kwam ik erachter dat er hier experts (waarvan er 1 persoon lijkt te zijn die uit persoonlijke ervaring spreekt en mij waarschijnlijk van mijn probleem af kan helpen). Ben ik hier op het goede adres?
Jij!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we dan
quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:47 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Jij!Niet onnozel doen hé.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
Voor iemand die mensen uit wilt lullen lukt het je bijzonder slecht om in te zien waar mijn post werkelijk om ging. Bravo.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde zwaartekracht, jeweetwel, waarom appels naar de aarde vallen enzo.
http://en.wikipedia.org/wiki/Gravity
Als het een feit is (en jij pretendeert dat het een feit is), dan kan je dus ook een bron vinden. Iedereen hier (want naar jouw mening was -niemand- hier het met me eens, weet je nog?) is niet in staat om een bron te geven van wat jij als waarheid aan mij aanreikt.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:41 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Actie-reactie, meer niet. Jij gaat ertegen in dus dan reageer ik weer op jou. Dan kunnen er gevolgen aan zitten die niet de primaire reden zijn. Wat ik stelde is niet echt onderhevig aan 'een mening'. Dat is juist het punt. Doe mijn best, wat fel, om je te laten zien hoe jij denkt. En jij trekt steeds weer rare conclusies.
Mooi voorbeeldje van iemand die denkt te weten wat ik doe en waarom.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:49 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Voor iemand die mensen uit wilt lullen lukt het je bijzonder slecht om in te zien waar mijn post werkelijk om ging. Bravo.
Dat is dan jullie probleem verder niet meer, toch?quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:51 schreef LesMiserables het volgende:
Ik denk dat de meeste het te weinig boeit om een bron te vinden. Wees gerust, als je zo door blijft denken ben je over 50 jaar de beste bron, hoef je het niet meer van ons aan te nemen maar van jezelf.
Blijkbaar zet ik bij een aantal mensen kwaad bloed ofzoquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:57 schreef complicate het volgende:
Kijk hé, mannen ik vind het geweldig dat we hier discussïeren, maar willen jullie aub magnetronkoffie niet persoonlijk (blijven) aanvallen? Want stel dat hij geen autist was, gingen jullie toch ook niet zo doen tegen hem?
ik bedoel ok, als ik hier niet tegen kan zal ik wel niet meer reageren, maar ik vraag jullie vriendelijk om het met hem uit te praten via PM of DM want ik denk niet dat er iemand hier nog een tip over versieren gaat uithalen. Uiteraard zal ik zelf wel niet meer reageren als deze discussie blijft irriteren haha , maar euuuh ik zou het fijn vinden dat we het leuk houden.![]()
Oké, ik wou dat even zeggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was eigenlijk van plan om de stad nog in te gaan maar ik werd een uurtje terug door mijn middelste zusje gebeld dat haar verjaardag in plaats van morgenmiddag al morgenochtend om half 10 gevierd word. Gezien de lange dagen/korte nachten de afgelopen tijd is het verstandiger om toch maar weer eens een goede nacht slaap te halen, dus vervallen de plannen. Niet dat het erg is, ik geloof dat de meeste vrienden van me weinig zin hadden om vanavond de stad in te gaan...quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:44 schreef complicate het volgende:
[..]
Mooi zo, genieten is het belangrijkste. En over genieten gesproken plannen voor straks?
Als hij geen autist zou zijn zou ik juist zo doen. Dan zou er hier al helemaal iets niet kloppen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:57 schreef complicate het volgende:
Kijk hé, mannen ik vind het geweldig dat we hier discussïeren, maar willen jullie aub magnetronkoffie niet persoonlijk (blijven) aanvallen? Want stel dat hij geen autist was, gingen jullie toch ook niet zo doen tegen hem?
Ja ik zou nog zo doen als hij geen autisme had. Autisme boeit me niks namelijk. Dat maakt zijn redenaties niet per definitie minder 'waar' ofzo. Het is fijn dat je hem mag maar ga niet vragen van anderen om gematigder te doen als hij maar al te graag juist zelf discussies uitlokt de laatste tijd (ik mag hem verder ook wel voor zover ik hem ken trouwens, maar het hebben van een mening of kennen van een feit en daarover praten staat daar helemaal los van)quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:57 schreef complicate het volgende:
ik bedoel ok, als ik hier niet tegen kan zal ik wel niet meer reageren, maar ik vraag jullie vriendelijk om het met hem uit te praten via PM of DM want ik denk niet dat er iemand hier nog een tip over versieren gaat uithalen. Uiteraard zal ik zelf wel niet meer reageren als deze discussie blijft irriteren haha , maar euuuh ik zou het fijn vinden dat we het leuk houden.![]()
Oké, ik wou dat even zeggen
Het grappige is, wat ik vertelde, klopt gewoon. Ik zou zeggen, probeer anders de logica maar uit mijn verhaal te halen.quote:Op zondag 22 december 2013 00:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als hij geen autist zou zijn zou ik juist zo doen. Dan zou er hier al helemaal iets niet kloppen.
Welk verhaal moet ik ontkrachten?quote:Op zondag 22 december 2013 00:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het grappige is, wat ik vertelde, klopt gewoon. Ik zou zeggen, probeer anders de logica maar uit mijn verhaal te halen.
Wat ik zie zijn reacties van mensen die het blijkbaar gewoon niet kunnen hebben dat ik gewoon gelijk heb en dus maar kinderachtig gaan lopen klieren enzo
Bij deze, yats. Ga ook lekker dansen daar waar complicate naartoe gaat, misschien word je dan wel getrakteert op een lekkere pijpbeurt.quote:Op zondag 22 december 2013 00:07 schreef complicate het volgende:
Ok, ik zeg niets meer en trek mij uit jullie discussie. Ik ga nu dansen en dan ben ik dit al sowieso vergeten, mij maak het niet uit, maar er zijn hier denk ik wel mensen zoals Yats die wat meer hebben aan wat tips dan jullie discussie.
Fijne avond verder![]()
![]()
Wat een moraal plotseling voor iemand die de rest van de dagen genoeg SC'ed.quote:Op zondag 22 december 2013 00:07 schreef complicate het volgende:
Ok, ik zeg niets meer en trek mij uit jullie discussie. Ik ga nu dansen en dan ben ik dit al sowieso vergeten, mij maak het niet uit, maar er zijn hier denk ik wel mensen zoals Yats die wat meer hebben aan wat tips dan jullie discussie.
Fijne avond verder![]()
![]()
Wie weet , alles is mogelijk zolang je niet thuis TV blijft kijken in de hoop dat Angelina Jolie pizza komt leveren en ze je nadien lekker gaat pijpen!quote:Op zondag 22 december 2013 00:09 schreef twi het volgende:
[..]
Bij deze, yats. Ga ook lekker dansen daar waar complicate naartoe gaat, misschien word je dan wel getrakteert op een lekkere pijpbeurt.
Als jij geen discussies met mij meer wilt, ga mij dan ook geen onzin lopen verkopen wil je, je verspeelt op die manier alleen maar mijn tijd en die tijd kan ik nuttiger aan andere dingen besteden.quote:Op zondag 22 december 2013 00:05 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja ik zou nog zo doen als hij geen autisme had. Autisme boeit me niks namelijk. Dat maakt zijn redenaties niet per definitie minder 'waar' ofzo. Het is fijn dat je hem mag maar ga niet vragen van anderen om gematigder te doen als hij maar al te graag juist zelf discussies uitlokt de laatste tijd (ik mag hem verder ook wel voor zover ik hem ken trouwens, maar het hebben van een mening of kennen van een feit en daarover praten staat daar helemaal los van)
Mazzel!quote:Op zondag 22 december 2013 00:07 schreef complicate het volgende:
Fijne avond verder![]()
![]()
Who cares? ik ben niet actief in politiek, jij blijkbaar welquote:Op zondag 22 december 2013 00:11 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Wat een moraal plotseling voor iemand die de rest van de dagen genoeg SC'ed.
Je begrijpt dat de mensen die reageerden het eens waren met mij en niet met jou?quote:Op zondag 22 december 2013 00:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als jij geen discussies met mij meer wilt, ga mij dan ook geen onzin lopen verkopen wil je, je verspeelt op die manier alleen maar mijn tijd en die tijd kan ik nuttiger aan andere dingen besteden.
Heb je een probleem met hoe ik ben op dit forum? Jammer dan, dan neem je maar een abo en zet me op ignore ofzo. Ik zit er niet mee.
Haha, Leuven is iets te ver om 'even' heen te gaan. Daarnaast denk ik dat de kans dat we elkaar herkennen klein is (om nog maar te zwijgen of complicate dat uberhaupt ziet zitten). Bestaat er overigens iets als een 'slechte pijpbeurt' of heb ik gewoon geluk gehad bij mijn exen?quote:Op zondag 22 december 2013 00:09 schreef twi het volgende:
[..]
Bij deze, yats. Ga ook lekker dansen daar waar complicate naartoe gaat, misschien word je dan wel getrakteert op een lekkere pijpbeurt.
Pizzaquote:Op zondag 22 december 2013 00:11 schreef complicate het volgende:
[..]
Wie weet , alles is mogelijk zolang je niet thuis TV blijft kijken in de hoop dat Angelina Jolie pizza komt leveren en ze je nadien lekker gaat pijpen!
Ze kunnen bijten. Dat lijkt me naar.quote:Op zondag 22 december 2013 00:13 schreef yats het volgende:
[..]
Haha, Leuven is iets te ver om 'even' heen te gaan. Daarnaast denk ik dat de kans dat we elkaar herkennen klein is (om nog maar te zwijgen of complicate dat uberhaupt ziet zitten). Bestaat er overigens iets als een 'slechte pijpbeurt' of heb ik gewoon geluk gehad bij mijn exen?
Dan moet je ook niet vreemd gaan met een vriendin van haar...En nee, geen ervaring mee. Andersom helaas wel met een ex die vreemd ging.quote:Op zondag 22 december 2013 00:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ze kunnen bijten. Dat lijkt me naar.
En sinds wanneer is de wet van de waarheid gebaseerd op de mening van de meerderheid?quote:Op zondag 22 december 2013 00:12 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Je begrijpt dat de mensen die reageerden het eens waren met mij en niet met jou?
Kan ik mezelf eerlijk gezegd niet voorstellen, dus als jij het niet belangrijk vind ga ik ook geen moeite doen.quote:Op zondag 22 december 2013 00:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Lees maar terug, heb eerlijk gezegd op moment betere dingen te doen
Is toch wel reden om na te denken. Als iets voor ons zo vanzelfsprekend lijkt en voor jou zo fel juist niet. Had dit al wel bedacht trouwens dat dit een antwoord kon zijn. Maar ja. Is eigenlijk ook offtopic om hierover te discussiëren, wat versieren betreft niet behulpzaam. Maar kan me voorstellen dat het voor jou kon helpen als je gewoon dit soort dingen ook zo kon zien zonder zo fel ertegen in te gaan.quote:Op zondag 22 december 2013 00:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En sinds wanneer is de wet van de waarheid gebaseerd op de mening van de meerderheid?
Kom op jonge! Ik dacht dat je wel slimmer was dan dat!
Ik ga jou niet iets uitleggen wat gewoon hierboven duidelijk staat aangegeven. Ik ben je babysitter niet.quote:Op zondag 22 december 2013 00:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kan ik mezelf eerlijk gezegd niet voorstellen, dus als jij het niet belangrijk vind ga ik ook geen moeite doen.
Ik heb gewoon geen idee in welke post jij gelijk zou hebben, ik zie hem niet. Je hoeft me niets uit te leggen, je zou alleen kunnen tonen in welke post jij blijkbaar de overduidelijke waarheid vind.quote:Op zondag 22 december 2013 00:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ga jou niet iets uitleggen wat gewoon hierboven duidelijk staat aangegeven. Ik ben je babysitter niet.
Als deze discussie jou niet zo boeit, bemoei je er dan ook niet mee
Ahh, nu komt het "fel"-argument weer eens om de hoek kijken (wat natuurlijk weer gerelateerd is aan mij autisme en mijn zogenaamde koppigheid).quote:Op zondag 22 december 2013 00:20 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Is toch wel reden om na te denken. Als iets voor ons zo vanzelfsprekend lijkt en voor jou zo fel juist niet. Had dit al wel bedacht trouwens dat dit een antwoord kon zijn. Maar ja. Is eigenlijk ook offtopic om hierover te discussiëren, wat versieren betreft niet behulpzaam. Maar kan me voorstellen dat het voor jou kon helpen als je gewoon dit soort dingen ook zo kon zien zonder zo fel ertegen in te gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sjongejonge, ook goed, ik ga wel weer even zoekenquote:Op zondag 22 december 2013 00:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb gewoon geen idee in welke post jij gelijk zou hebben, ik zie hem niet. Je hoeft me niets uit te leggen, je zou alleen kunnen tonen in welke post jij blijkbaar de overduidelijke waarheid vind.
Eigenlijk maakt het verder weinig uit waar je begint, have fun!quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:32 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Hehe. Ben benieuwd hoe jullie erover zouden denken als jullie echt 50 jaar zouden zijn en alleen zouden zijn. Het is gemakkelijk praten van 'liever alleen' als er nog hoop is.
quote:Op zondag 22 december 2013 00:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ahh, nu komt het "fel"-argument weer eens om de hoek kijken (wat natuurlijk weer gerelateerd is aan mij autisme en mijn zogenaamde koppigheid).
Ik zal je vertellen hoe ik me voel:We proberen jou te helpen door aan te geven waar jij raar denkt hoor. Maar zoals jij nu doet stik er maar in dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we dan
Ik denk logisch, zou jij ook eens moeten doen.quote:Op zondag 22 december 2013 00:28 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
We proberen jou te helpen door aan te geven waar jij raar denkt hoor. Maar zoals jij nu doet stik er maar in dan.
Dan ga je toch ergens anders je koffie drinken? Vind jou beetje raar reageren eigenlijk steeds.quote:Op zondag 22 december 2013 00:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik denk logisch, zou jij ook eens moeten doen.
Je blijft de dingen maar omdraaien. Tis dat ik je best wel mag (of mocht), maar mijn geduld met mensen die mij in diskrediet trachten te brengen...is niet oneindig.
Onthoud dat, hiergaanwedan
Sorry, waarom zou -ik- ergens anders heen moeten gaan? Waarom???quote:Op zondag 22 december 2013 00:36 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dan ga je toch ergens anders je koffie drinken? Vind jou beetje raar reageren eigenlijk steeds.
quote:Op zondag 22 december 2013 00:39 schreef twi het volgende:
Ik vind het typisch dat magnetronkoffie zichzelf mede verdedigt door te vertellen dat 'ie autist is, de indruk wekt dat hij alles beter weet en tegelijkertijd blijkbaar zo neer kijkt op anderen dat hij een non-discussie - waarbij überhaupt niets te bewijzen valt - persoonlijk moet maken. Om hen vervolgens te verwijten dat ze zijn waardevolle tijd (die hij anders op andere fora zou hebben kunnen besteden) verspeelt.
Briljant topic weer, dit.Het grappige is, ik werd juist aangevallen met de mededeling dat ik autist ben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wek niet de indruk dat ik alles beter weet, zo interpreteer jij het
Ik maakte het vanaf het begin al persoonlijk door te vertellen dat -mij persoonlijk- HGWD's bewering totaal niet opgevallen was!
Zoals ik al eerder zei, de meerderheid bepaalt nog niet of iets waar is of niet. Ik vraag om een bron omdat jullie van mening zijn dat ik het niet begrijp...en jullie geven mij dat leesvoer niet eens, terwijl HGWD meende mij te willen helpen.
Ik kijk neer op mensen die dom doen, helaas pindakaas. So hang me.
En als je dit topic briljant vindt, dan ben je dus echt dom want dit was best wel een saai topic verderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat ik zo bizar vind is dat mij verweten wordt dingen te letterlijk te nemen, terwijl dingen die ik vertel ook weer te letterlijk genomen worden...wat trouwens ook wel vrij bizar is magoed.
Prima plan, zolang er maar aan toegevoegd wordt dat er geen onzin uitgekraamd wordtquote:Op zondag 22 december 2013 01:43 schreef Comp_Lex het volgende:
Het komt allemaal waarschijnlijk maar door één ding: Internet.
Ik vind het heel vreemd dat ik dit ga zeggen, maar ik zou het topic weer graag ontopic willen zien i.p.v. de persoonlijke-aanvallen-die-misschien-toch-niet-zo-persoonlijk-zijn-...-wacht-misschien-toch-wel posts.
waar ik tegenin ging.quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:28 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Beter een golddigger dan nooit een vriendin imo
Wat als je geen interesse hebt in dat soort nonsens? Ik hoef geen vrienden, althans niet meer dan een handjevol, en wil niks 'meemaken' in de pop-culturele betekenis van het woord (doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg IMHO). Ik wil niet 'sociaal zijn', ik wil het zelfs niet meer proberen. Daar heb ik alleen maar negatieve ervaringen mee.quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:25 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Als je een meid wil krijgen moet je vrienden hebben. Zorg dat je een vaste vriendengroep hebt zodat je wat meemaakt, heb om over te praten, sociaal leert zijn en dan krijg je gemakkelijker een meid en een vaste relatie. Wat heb je aan een meid versieren als je niks te bieden hebt.
Lekker vaag. Wat bedoel je nu hier precies mee?quote:Op zondag 22 december 2013 03:23 schreef Marx1990 het volgende:
...en wil niks 'meemaken' in de pop-culturele betekenis van het woord
Het is moeilijk te omschrijven, aangezien het mij geboden advies eveneens vaag is, nl. "erop uit gaan en mensen leren kennen." Ik lees liever een boek of kijk een goede film. M.b.t. tot het ontmoeten van vrouwen lijkt het erop dat je niet 'saai' mag zijn, en solitaire hobbies vallen helaas onder het predicaat 'saai' in mijn ervaring.quote:Op zondag 22 december 2013 03:43 schreef Godshand het volgende:
[..]
Lekker vaag. Wat bedoel je nu hier precies mee?
Je wil niet de achtbaan in? Geen berg beklimmen? Niet met de bus mee van A naar B?
Het gaat erom dat je dingen ervaart. Of dat het nu luisteren naar Queen is, de Harry Potter Reeks volgen of elke dinsdag op de tennisbaan staan is, doet er niet toe.quote:Op zondag 22 december 2013 03:51 schreef Marx1990 het volgende:
[..]
Het is moeilijk te omschrijven, aangezien het mij geboden advies eveneens vaag is, nl. "erop uit gaan en mensen leren kennen." Ik lees liever een boek of kijk een goede film. M.b.t. tot het ontmoeten van vrouwen lijkt het erop dat je niet 'saai' mag zijn, en solitaire hobbies vallen helaas onder het predicaat 'saai' in mijn ervaring.
Ik heb dat met geschiedenis, m.n. WO 2. Niemand schijnt dat nog te boeien.quote:Op zondag 22 december 2013 04:00 schreef Godshand het volgende:
[..]
Het gaat erom dat je dingen ervaart. Of dat het nu luisteren naar Queen is, de Harry Potter Reeks volgen of elke dinsdag op de tennisbaan staan is, doet er niet toe.
Uiteindelijk wil een vrouw van een man horen dat die weet wat hij wil, voor haar leuke bewonderenswaardige dingen doet en niet alleen maar geld van de staat ontvangt en aan zijn pik trekt...
Kortom, goede films kijken en boeken lezen is helemaal prima. Exen en mijn huidige vriendin zeggen ook dat ik om verliefd op te worden ben zodra ik het over mijn passie muziek heb, of muziek aan het maken ben. Glinsterende ogen en zulks...
Dus als jij dat hebt bij praten over Lord of the Rings of welke kutfilm dan ook: prima! Als zij dat ook heeft kunnen jullie heerlijke discussies over films hebben en samen lol hebben (dat laatste gaat het uiteindelijk om)...
Genoeg hoor. Kijk maar in het desbetreffende topic. Mod/admin Yvonne is erg WO I/II geinteresseerd...quote:Op zondag 22 december 2013 04:02 schreef Marx1990 het volgende:
[..]
Ik heb dat met geschiedenis, m.n. WO 2. Niemand schijnt dat nog te boeien.
Dat is niet mijn ervaring het gaat er verder vooral over wat je nog meer te bieden hebt.quote:Op zondag 22 december 2013 03:51 schreef Marx1990 het volgende:
Het is moeilijk te omschrijven, aangezien het mij geboden advies eveneens vaag is, nl. "erop uit gaan en mensen leren kennen." Ik lees liever een boek of kijk een goede film. M.b.t. tot het ontmoeten van vrouwen lijkt het erop dat je niet 'saai' mag zijn, en solitaire hobbies vallen helaas onder het predicaat 'saai' in mijn ervaring.
Admin Yvonne versierenquote:Op zondag 22 december 2013 04:14 schreef Godshand het volgende:
[..]
Genoeg hoor. Kijk maar in het desbetreffende topic. Mod/admin Yvonne is erg WO I/II geinteresseerd...
Wat vind je daar vaag aan?quote:Op zondag 22 december 2013 03:51 schreef Marx1990 het volgende:
[..]
ik houd niet van dezelfde dingen als mijn vriend, hij is geinteresseerd in politiek en geschiedenis bv en daar geef ik weinig om, maar als hij een enthousiaste bevlieging heeft waarin hij uitgebreid uitwijdt over de geschiedenis van het koningshuis, hang ik aan zijn lippen.quote:Op zondag 22 december 2013 04:02 schreef Marx1990 het volgende:
[..]
Ik heb dat met geschiedenis, m.n. WO 2. Niemand schijnt dat nog te boeien.
quote:Op zondag 22 december 2013 11:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik houd niet van dezelfde dingen als mijn vriend, hij is geinteresseerd in politiek en geschiedenis bv en daar geef ik weinig om, maar als hij een enthousiaste bevlieging heeft waarin hij uitgebreid uitwijdt over de geschiedenis van het koningshuis, hang ik aan zijn lippen.![]()
Het is mooi om te zien hoe hij enthousiast kan zijn over dingen en dát is aantrekkelijk.
Dit geldt denk ik voor meerdere mensen hier, het is helemaal niet erg als je je daar niet aan wilt conformeren en je eigen keuze. Echter het is nou eenmaal algemeen bekend dat minder 'saaie' mensen nou eenmaal makkelijker vrouwen kunnen krijgen (even kort door de bocht). Dat is iets wat je dan ook moet accepteren of naar een vriendin moet zoeken in een andere doelgroep.quote:Op zondag 22 december 2013 03:23 schreef Marx1990 het volgende:
[..]
Wat als je geen interesse hebt in dat soort nonsens? Ik hoef geen vrienden, althans niet meer dan een handjevol, en wil niks 'meemaken' in de pop-culturele betekenis van het woord (doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg IMHO). Ik wil niet 'sociaal zijn', ik wil het zelfs niet meer proberen. Daar heb ik alleen maar negatieve ervaringen mee.
Sorry, nu ben ik té nieuwsgierig, een jurk van 3 euro???? Of was dat een voorbeeldje?quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:38 schreef Myraela het volgende:
de meeste mensen hebben wel meer dan 1 interesse en je bent ook niet meteen tegenpolen als de een van vogelspotten houdt en de ander niet natuurlijk.quote:Op zondag 22 december 2013 14:40 schreef complicate het volgende:
Ik denk dat gemeenschappelijke interesse toch wel een plus punt is op lange termijn. In het begin (korte termijn) kunnen tegenpolen elkaar aantrekken, maar niet op lange termijn -denk ik-.
Klopt wel, tenminste als ik het bekijk vanuit het oogpunt van een gewone vriendschap.quote:Op zondag 22 december 2013 14:40 schreef complicate het volgende:
Ik denk dat gemeenschappelijke interesse toch wel een plus punt is op lange termijn. In het begin (korte termijn) kunnen tegenpolen elkaar aantrekken, maar niet op lange termijn -denk ik-.
(zo wat uit ervaring)
Ik spreek uit eigen ervaring hé. Vond het wel spannend in het begin omdat we compleet tegenpolen waren, maar op lange termijn werd het niets en ben blij dat het niets werd en dat ik de moed vond om het uit te makenquote:Op zondag 22 december 2013 14:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
de meeste mensen hebben wel meer dan 1 interesse en je bent ook niet meteen tegenpolen als de een van vogelspotten houdt en de ander niet natuurlijk.
Ze zeggen wel eens dat een relatie vrienden zijn in vuur en vlam.quote:Op zondag 22 december 2013 14:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Klopt wel, tenminste als ik het bekijk vanuit het oogpunt van een gewone vriendschap.
Als je niks met elkaar gemeen hebt, dan gaat het allemaal wat langs elkaar heen of zo
Klopt ook wel. Zelf vind ik dat je niet per sé veel dingen met elkaar overeen hoeft te komen, zolang je maar wel iets hebt waarover je met elkaar kunt praten (de dingen die je wel met elkaar gemeen hebt) en respect hebt voor elkaars dingen waarin jullie wel van elkaar verschillen. Tenminste, zo zie ik hetquote:Op zondag 22 december 2013 14:51 schreef Pvoesss het volgende:
Ik vind gemeenschappelijke interesses dan weer echt totaal niet belangrijk.
Respect voor de ander zijn/haar interesses dan weer wel.
En dit dus.quote:Op zondag 22 december 2013 14:53 schreef Seriemoordenaar het volgende:
Hetzelfde denken over belangrijke dingen vind ik belangrijker. Waar sta je voor, trouwen, kinderen, dat soort zaken.
Ook ja.quote:Op zondag 22 december 2013 14:53 schreef Seriemoordenaar het volgende:
Hetzelfde denken over belangrijke dingen vind ik belangrijker. Waar sta je voor, trouwen, kinderen, dat soort zaken.
Zo zou ik het wel graag willen zien jaquote:Op zondag 22 december 2013 14:53 schreef Gray het volgende:
[..]
Ze zeggen wel eens dat een relatie vrienden zijn in vuur en vlam.
Klopt uiteindelijk wil elke man -denk ik- een vrouw waarmee hij een vriendschapsband mee heeft en seks (intimiteit). Tenzij we natuulijk spreken van een platonische relatie hé.quote:Op zondag 22 december 2013 14:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ook ja.
[..]
Zo zou ik het wel graag willen zien ja
(maar niet vergeten dat een vriendschap ook een soort relatie is he?Wij hebben het dan over een intieme relatie
)
Yepquote:Op zondag 22 december 2013 14:58 schreef complicate het volgende:
[..]
Klopt uiteindelijk wil elke man -denk ik- een vrouw waarmee hij een vriendschapsband mee heeft en seks (intimiteit). Tenzij we natuulijk spreken van een platonische relatie hé.
Yep, geen uitdaging plus eigenlijk niet zo gezond denk ik. hahaquote:Op zondag 22 december 2013 15:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Yep
Een platonische relatie zou ik niet willen hebben, dat is voor mij ook geen uitdaging meer.
Nee iddquote:Op zondag 22 december 2013 15:02 schreef complicate het volgende:
[..]
Yep, geen uitdaging plus eigenlijk niet zo gezond denk ik. haha
Ik zou het wel tof vinden als ik een vriendin zou hebben waarbij ik, naast het intieme gedeelte, ook gewoon op een voor mij normale manier kan omgaan, net zoals bij vrienden. Dat zullen anderen wellicht anders zien, maar das gewoon hoe ik er momenteel tegenaan kijk (maar ik ben een snelle leerling he? Dus wellicht kijk ik er later weer anders tegenaanquote:Op zondag 22 december 2013 15:02 schreef Seriemoordenaar het volgende:
Nou, met mijn vrienden zal ik doorgaans toch heel andere dingen doen dan met een vriendin.
Moet je maar geen leven hebbenquote:Op zondag 22 december 2013 15:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik mis weer een mooi topic, zie ik.
Ik denk dat ieder man én vrouw zo iets wil (op lange termijn) , dat is meer dan normaalquote:Op zondag 22 december 2013 15:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zou het wel tof vinden als ik een vriendin zou hebben waarbij ik, naast het intieme gedeelte, ook gewoon op een voor mij normale manier kan omgaan, net zoals bij vrienden. Dat zullen anderen wellicht anders zien, maar das gewoon hoe ik er momenteel tegenaan kijk (maar ik ben een snelle leerling he? Dus wellicht kijk ik er later weer anders tegenaan)
Oh, lijkt me juist wel belangrijk. Ik zie het als een soort bindmiddel. Als je niets hebt met je partners interesses, wordt verhalen daarover aanhoren ook vervelend op den duur lijkt me.quote:Op zondag 22 december 2013 14:51 schreef Pvoesss het volgende:
Ik vind gemeenschappelijke interesses dan weer echt totaal niet belangrijk.
Respect voor de ander zijn/haar interesses dan weer wel.
Ja, als je niet normaal en ongedwongen met elkaar om kunt gaan, is er iets niet goed.quote:Op zondag 22 december 2013 15:09 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik denk dat ieder man én vrouw zo iets wil (op lange termijn) , dat is meer dan normaalTenzij we spreken over een ONS e.d.
Yep yep, want in bed kunnen communiceren is ook niet alles inderdaad.quote:Op zondag 22 december 2013 15:11 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Ja, als je niet normaal en ongedwongen met elkaar om kunt gaan, is er iets niet goed.
dat ligt natuurlijk ook aan je persoonlijkheid, of je het vervelend gaat vinden en aan hoezeer de ander met zijn interesses bezig is, als hij elke dag uitgebreid gaat vertellen welke vogels hij allemaal heeft kunnen opschrijven in z'n boekje (15 merels, een Vlaamse gaai, 13 mussen, 35 kokmeeuwen en een zeemeeuw) is dat heel anders dan wanneer hij een keer thuiskomt en enthousiast roept dat hij een bonte specht heeft gezien en er verder niet zoveel over praat.quote:Op zondag 22 december 2013 15:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, lijkt me juist wel belangrijk. Ik zie het als een soort bindmiddel. Als je niets hebt met je partners interesses, wordt verhalen daarover aanhoren ook vervelend op den duur lijkt me.
Dan heb je meestal je handen vol. Of andere dingen.quote:Op zondag 22 december 2013 15:12 schreef complicate het volgende:
[..]
Yep yep, want in bed kunnen communiceren is ook niet alles inderdaad.
Ik ben nooit zo dol op ONS-en geweest om eerlijk te zijn, das voor mij wat te vluchtigquote:Op zondag 22 december 2013 15:09 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik denk dat ieder man én vrouw zo iets wil (op lange termijn) , dat is meer dan normaalTenzij we spreken over een ONS e.d.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |