abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134542161
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 23:29 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Laat maar
Geen bron kunnen vinden neem ik aan? :P
pi_134542213
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 23:29 schreef LesMiserables het volgende:

[..]

Je bedoelt (om maar een voorbeeld te noemen) al het onderzoek naar vrouwen waarvan de biologische klok gaat tikken ? Of denk je dat daar ook geen bewijs voor ?
Nee, ik bedoelde zwaartekracht, jeweetwel, waarom appels naar de aarde vallen enzo.
http://en.wikipedia.org/wiki/Gravity
  zaterdag 21 december 2013 @ 23:33:42 #103
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134542219
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 23:32 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Geen bron kunnen vinden neem ik aan? :P
Niet gezocht. Zoiets is voor iedereen duidelijk behalve voor jou. Zou jij voor elk persoon die een uitzondering is bevestiging zoeken zodat hij zijn wereldbeeld bij kan stellen? Is gewoon een soort van koppigheid terwijl je wel kan bedenken dat jij het gewoon niet kan begrijpen.
we dan
pi_134542235
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 23:28 schreef yats het volgende:

[..]

Ik kom blijkbaar veel oppervlakkige vrouwen tegen...

[..]

Het gezegde is niet voor niets 'haastige spoed is zelden goed' toch?
Heylaba, waarom quote mij zonder mijn naam :P haha Nee dat klopt haast is niet zo goed hé, soms is snel seks wel leuk, zo in de ochtend voor wakker te worden :P Maar goed, het gaat hier over versieren.

Seg Yats ik heb nog een tip voor je voor een ONS: sowieso minder praten en echt to the point gaan. Of zoek je nu een relatie?
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_134542297
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 23:28 schreef yats het volgende:

(je snapt wat ik bedoel denk ik). Ooit komt het wel goed, de vraag is alleen wanneer. Maar he, Rome en Parijs zijn ook niet in 1 dag gebouwd toch?
Nee klopt alles op zijn tijd :Y
pi_134542410
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 23:33 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Niet gezocht. Zoiets is voor iedereen duidelijk behalve voor jou. Zou jij voor elk persoon die een uitzondering is bevestiging zoeken zodat hij zijn wereldbeeld bij kan stellen? Is gewoon een soort van koppigheid terwijl je wel kan bedenken dat jij het gewoon niet kan begrijpen.
Als het alleen maar voor mij niet duidelijk is en voor de rest van de heeele wereld wel...waarom maak je er dan zo'n punt van om -mij- te overtuigen van mijn ongelijk?

Is het in zo'n geval niet verstandiger om gewoon effe te chillen ipv een discussie aan te gaan met die ene persoon die niet jouw mening deelt?

Of wil je me gaan vertellen dat ik gewoonweg te dom ben om jouw logica te snappen? :)
pi_134542423
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 23:31 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Onzin, ik ben een grotere krent dan jij Myra. Kijk maar naar hoe ik me kleed :P

"Ik ben de grootste krent die er rondloopt op deze aardkloot" :')
Je komt notabene zelf met comebacks die uit je met dure nagellakgeverfde duim zuigt :P

O en humor is bij jou ook ver te zoeken merk ik. Je voelt je zooo snel aangevallen, ik zou zeggen, doe daar iets mee :P
Jij hebt geen smaak, dat heeft weinig met geld te maken. Je koopt namelijk als je dingen koopt, wel duurdere dingen dan ik. Ik ben nog nooit op geld uit geweest, ik geef ook nooit veel geld uit want ik zal nooit de volle prijs voor iets te betalen.

Ik heb humor zat, jouw humor is erg lastig te herkennen. Werk daar eens aan.

Tevens zijn mijn nagels verzorgd, maar ongelakt en loop ik in een jurkje van 3 euro. Maar nee, ik zal echt veel geld uitgeven.
  zaterdag 21 december 2013 @ 23:41:03 #108
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134542510
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 23:38 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Als het alleen maar voor mij niet duidelijk is en voor de rest van de heeele wereld wel...waarom maak je er dan zo'n punt van om -mij- te overtuigen van mijn ongelijk?

Is het in zo'n geval niet verstandiger om gewoon effe te chillen ipv een discussie aan te gaan met die ene persoon die niet jouw mening deelt?

Of wil je me gaan vertellen dat ik gewoonweg te dom ben om jouw logica te snappen? :)
Actie-reactie, meer niet. Jij gaat ertegen in dus dan reageer ik weer op jou. Dan kunnen er gevolgen aan zitten die niet de primaire reden zijn. Wat ik stelde is niet echt onderhevig aan 'een mening'. Dat is juist het punt. Doe mijn best, wat fel, om je te laten zien hoe jij denkt. En jij trekt steeds weer rare conclusies.
we dan
  zaterdag 21 december 2013 @ 23:41:50 #109
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134542548
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 23:34 schreef complicate het volgende:

[..]

Heylaba, waarom quote mij zonder mijn naam :P haha Nee dat klopt haast is niet zo goed hé, soms is snel seks wel leuk, zo in de ochtend voor wakker te worden :P Maar goed, het gaat hier over versieren.

Seg Yats ik heb nog een tip voor je voor een ONS: sowieso minder praten en echt to the point gaan. Of zoek je nu een relatie?
Geen idee waarom hij zonder naam quote. Ik denk omdat het uit het oude topic komt. Haast is iets anders als snelle seks he? Ochtendseks is overigens altijd prima, maar dat terzijde...

Ik denk dat je me te goed begint te kennen gezien je tip. Ik kan inderdaad prima ouwehoeren, maar als het te lang duurt is de kans meestal verkeken. Het juiste moment finetunen is iets wat ik zeker nog moet leren en waar ik verdomd veel moeite mee heb. Ik zoek op het moment overigens niets, wat dat betreft neem ik de tips hier ter harte. Zoals ik al zei, ik wil vooral genieten en niet later mezelf het verwijt maken dat ik iets gemist heb...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_134542564
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 december 2013 23:38 schreef Myraela het volgende:

[..]

Jij hebt geen smaak, dat heeft weinig met geld te maken. Je koopt namelijk als je dingen koopt, wel duurdere dingen dan ik. Ik ben nog nooit op geld uit geweest, ik geef ook nooit veel geld uit want ik zal nooit de volle prijs voor iets te betalen.

Tevens zijn mijn nagels verzorgd, maar ongelakt en loop ik in een jurkje van 3 euro. Maar nee, ik zal echt veel geld uitgeven.
Nagels idd die moet ik ook eens laten groeien.
pi_134542620
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 december 2013 23:38 schreef Myraela het volgende:

[..]

Jij maakt je geld op voordat je het binnen hebt, je hebt het daar de hele tijd over.
Over dat je nog maar 3 daagjes hoeft te wachten op je studiefinanciering zodat je die leuke schoentjes op internet ervan kunt kopen.

Dat probleem heb ik helemaal niet.

Ik heb wel degelijk smaak (nog zo'n dom vooroordeel over autisme dat jij blijkbaar aanhangt), echter is het mijn hele -eigen- smaak en die smaak verschilt meer van wat als "normaal" wordt gezien.

Ik koop duurdere dingen, maar wel veeel minder dingen dan jij. Want goedkoop is duurkoop.

Ik zal je eens wat vertellen (het gaat toevallig over kleding):
Ik heb ooit een paar schoenen gehaald dat 2 1/2 keer zo goedkoop was als het paar dat ik daarvoor en daarna gekocht had en die schoenen gingen 5 keer zo kort mee. Met die goedkope schoenen ben ik dus duurder uit (en ik moet vaker schoenen halen etc), daarom koop ik liever iets wat wat duurder is.

Niet omdat ik graag geld uitgeef, maar omdat ik ga voor kwaliteit, niet voor kwantiteit.
pi_134542641
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 23:41 schreef yats het volgende:

[..]

Geen idee waarom hij zonder naam quote. Ik denk omdat het uit het oude topic komt. Haast is iets anders als snelle seks he? Ochtendseks is overigens altijd prima, maar dat terzijde...

Ik denk dat je me te goed begint te kennen gezien je tip. Ik kan inderdaad prima ouwehoeren, maar als het te lang duurt is de kans meestal verkeken. Het juiste moment finetunen is iets wat ik zeker nog moet leren en waar ik verdomd veel moeite mee heb. Ik zoek op het moment overigens niets, wat dat betreft neem ik de tips hier ter harte. Zoals ik al zei, ik wil vooral genieten en niet later mezelf het verwijt maken dat ik iets gemist heb...
Mooi zo, genieten is het belangrijkste. En over genieten gesproken plannen voor straks?
  zaterdag 21 december 2013 @ 23:44:58 #113
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_134542663
Beste mensen, ik denk dat ik een probleem heb. Ik heb het vermoeden dat ik in contact ben gekomen met een golddigger. Hoewel ik erover zat te denken om een nieuw topic te openen, stuitte ik per toeval op dit topic en kwam ik erachter dat er hier experts (waarvan er 1 persoon lijkt te zijn die uit persoonlijke ervaring spreekt en mij waarschijnlijk van mijn probleem af kan helpen). Ben ik hier op het goede adres?
  zaterdag 21 december 2013 @ 23:46:56 #114
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134542726
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 23:44 schreef twi het volgende:
Beste mensen, ik denk dat ik een probleem heb. Ik heb het vermoeden dat ik in contact ben gekomen met een golddigger. Hoewel ik erover zat te denken om een nieuw topic te openen, stuitte ik per toeval op dit topic en kwam ik erachter dat er hier experts (waarvan er 1 persoon lijkt te zijn die uit persoonlijke ervaring spreekt en mij waarschijnlijk van mijn probleem af kan helpen). Ben ik hier op het goede adres?
Wie is die ene persoon precies? Want ik heb het er wel over gehad maar niet als vriendin gehad. Ik hou van alle vrouwen, mits slank en fit
we dan
pi_134542734
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 23:44 schreef twi het volgende:
Wat is jouw probleem?
  zaterdag 21 december 2013 @ 23:47:33 #116
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134542754
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 23:47 schreef complicate het volgende:

[..]

Wat is jouw probleem?
Jij!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
we dan
pi_134542770
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 23:47 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Jij!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet onnozel doen hé.
pi_134542806
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 23:33 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Nee, ik bedoelde zwaartekracht, jeweetwel, waarom appels naar de aarde vallen enzo.
http://en.wikipedia.org/wiki/Gravity
Voor iemand die mensen uit wilt lullen lukt het je bijzonder slecht om in te zien waar mijn post werkelijk om ging. Bravo.
pi_134542839
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 23:41 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Actie-reactie, meer niet. Jij gaat ertegen in dus dan reageer ik weer op jou. Dan kunnen er gevolgen aan zitten die niet de primaire reden zijn. Wat ik stelde is niet echt onderhevig aan 'een mening'. Dat is juist het punt. Doe mijn best, wat fel, om je te laten zien hoe jij denkt. En jij trekt steeds weer rare conclusies.
Als het een feit is (en jij pretendeert dat het een feit is), dan kan je dus ook een bron vinden. Iedereen hier (want naar jouw mening was -niemand- hier het met me eens, weet je nog?) is niet in staat om een bron te geven van wat jij als waarheid aan mij aanreikt.

Vervolgens gooi je het maar op autisme en koppigheid en weet ik wat allemaal, maar punt is dat ik geen broodje aap lust! :P

Ga maar naar een ander met die broodjes aap, misschien dat een ander ze wel slikt.

En jij bent diegene die rare conclusies trekt...wat betreft over mij in elk geval, je pretendeert te weten hoe ik denk. Ik kan je vertellen, je hyebt blijkbaar geen flauw idee hoe ik denk en versimpelt het maar tot "koppigheid".

Of je komt met een bron, of ik houd me bij mijn mening dat jouw "feit" nergens op is gebaseerd en dat jouw pogingen mijn persoon in discrediet te brengen niks anders zijn dan een zwaktebod bij gebrek aan een voor jou betere mogelijkheid je gelijk te krijgen.
pi_134542904
Ik denk dat de meeste het te weinig boeit om een bron te vinden. Wees gerust, als je zo door blijft denken ben je over 50 jaar de beste bron, hoef je het niet meer van ons aan te nemen maar van jezelf.
pi_134542961
Whehe Don Jon aan het kijken,
pi_134543065
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 23:49 schreef LesMiserables het volgende:

[..]

Voor iemand die mensen uit wilt lullen lukt het je bijzonder slecht om in te zien waar mijn post werkelijk om ging. Bravo.
Mooi voorbeeldje van iemand die denkt te weten wat ik doe en waarom.
pi_134543154
Kijk hé, mannen ik vind het geweldig dat we hier discussïeren, maar willen jullie aub magnetronkoffie niet persoonlijk (blijven) aanvallen? Want stel dat hij geen autist was, gingen jullie toch ook niet zo doen tegen hem?

ik bedoel ok, als ik hier niet tegen kan zal ik wel niet meer reageren, maar ik vraag jullie vriendelijk om het met hem uit te praten via PM of DM want ik denk niet dat er iemand hier nog een tip over versieren gaat uithalen. Uiteraard zal ik zelf wel niet meer reageren als deze discussie blijft irriteren haha , maar euuuh ik zou het fijn vinden dat we het leuk houden. :*

Oké, ik wou dat even zeggen oO<
pi_134543190
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 23:51 schreef LesMiserables het volgende:
Ik denk dat de meeste het te weinig boeit om een bron te vinden. Wees gerust, als je zo door blijft denken ben je over 50 jaar de beste bron, hoef je het niet meer van ons aan te nemen maar van jezelf.
Dat is dan jullie probleem verder niet meer, toch?
En het mijne ook niet, aangezien dat probleem naar mijn mening niet bestaat.

Oftewel, nooobody cares! :P
pi_134543234
quote:
4s.gif Op zaterdag 21 december 2013 23:57 schreef complicate het volgende:
Kijk hé, mannen ik vind het geweldig dat we hier discussïeren, maar willen jullie aub magnetronkoffie niet persoonlijk (blijven) aanvallen? Want stel dat hij geen autist was, gingen jullie toch ook niet zo doen tegen hem?

ik bedoel ok, als ik hier niet tegen kan zal ik wel niet meer reageren, maar ik vraag jullie vriendelijk om het met hem uit te praten via PM of DM want ik denk niet dat er iemand hier nog een tip over versieren gaat uithalen. Uiteraard zal ik zelf wel niet meer reageren als deze discussie blijft irriteren haha , maar euuuh ik zou het fijn vinden dat we het leuk houden. :*

Oké, ik wou dat even zeggen oO<
Blijkbaar zet ik bij een aantal mensen kwaad bloed ofzo :')

SPOILER
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')