Nee, ik bedoelde zwaartekracht, jeweetwel, waarom appels naar de aarde vallen enzo.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:29 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Je bedoelt (om maar een voorbeeld te noemen) al het onderzoek naar vrouwen waarvan de biologische klok gaat tikken ? Of denk je dat daar ook geen bewijs voor ?
Niet gezocht. Zoiets is voor iedereen duidelijk behalve voor jou. Zou jij voor elk persoon die een uitzondering is bevestiging zoeken zodat hij zijn wereldbeeld bij kan stellen? Is gewoon een soort van koppigheid terwijl je wel kan bedenken dat jij het gewoon niet kan begrijpen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geen bron kunnen vinden neem ik aan?
Heylaba, waarom quote mij zonder mijn naamquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:28 schreef yats het volgende:
[..]
Ik kom blijkbaar veel oppervlakkige vrouwen tegen...
[..]
Het gezegde is niet voor niets 'haastige spoed is zelden goed' toch?
Nee klopt alles op zijn tijdquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:28 schreef yats het volgende:
(je snapt wat ik bedoel denk ik). Ooit komt het wel goed, de vraag is alleen wanneer. Maar he, Rome en Parijs zijn ook niet in 1 dag gebouwd toch?
Als het alleen maar voor mij niet duidelijk is en voor de rest van de heeele wereld wel...waarom maak je er dan zo'n punt van om -mij- te overtuigen van mijn ongelijk?quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:33 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Niet gezocht. Zoiets is voor iedereen duidelijk behalve voor jou. Zou jij voor elk persoon die een uitzondering is bevestiging zoeken zodat hij zijn wereldbeeld bij kan stellen? Is gewoon een soort van koppigheid terwijl je wel kan bedenken dat jij het gewoon niet kan begrijpen.
Jij hebt geen smaak, dat heeft weinig met geld te maken. Je koopt namelijk als je dingen koopt, wel duurdere dingen dan ik. Ik ben nog nooit op geld uit geweest, ik geef ook nooit veel geld uit want ik zal nooit de volle prijs voor iets te betalen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Onzin, ik ben een grotere krent dan jij Myra. Kijk maar naar hoe ik me kleed
"Ik ben de grootste krent die er rondloopt op deze aardkloot"
Je komt notabene zelf met comebacks die uit je met dure nagellakgeverfde duim zuigt
O en humor is bij jou ook ver te zoeken merk ik. Je voelt je zooo snel aangevallen, ik zou zeggen, doe daar iets mee
Actie-reactie, meer niet. Jij gaat ertegen in dus dan reageer ik weer op jou. Dan kunnen er gevolgen aan zitten die niet de primaire reden zijn. Wat ik stelde is niet echt onderhevig aan 'een mening'. Dat is juist het punt. Doe mijn best, wat fel, om je te laten zien hoe jij denkt. En jij trekt steeds weer rare conclusies.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als het alleen maar voor mij niet duidelijk is en voor de rest van de heeele wereld wel...waarom maak je er dan zo'n punt van om -mij- te overtuigen van mijn ongelijk?
Is het in zo'n geval niet verstandiger om gewoon effe te chillen ipv een discussie aan te gaan met die ene persoon die niet jouw mening deelt?
Of wil je me gaan vertellen dat ik gewoonweg te dom ben om jouw logica te snappen?
Geen idee waarom hij zonder naam quote. Ik denk omdat het uit het oude topic komt. Haast is iets anders als snelle seks he? Ochtendseks is overigens altijd prima, maar dat terzijde...quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:34 schreef complicate het volgende:
[..]
Heylaba, waarom quote mij zonder mijn naamhaha Nee dat klopt haast is niet zo goed hé, soms is snel seks wel leuk, zo in de ochtend voor wakker te worden
Maar goed, het gaat hier over versieren.
Seg Yats ik heb nog een tip voor je voor een ONS: sowieso minder praten en echt to the point gaan. Of zoek je nu een relatie?
Nagels idd die moet ik ook eens laten groeien.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij hebt geen smaak, dat heeft weinig met geld te maken. Je koopt namelijk als je dingen koopt, wel duurdere dingen dan ik. Ik ben nog nooit op geld uit geweest, ik geef ook nooit veel geld uit want ik zal nooit de volle prijs voor iets te betalen.
Ik heb humor zat, jouw humor is erg lastig te herkennen. Werk daar eens aan.
Tevens zijn mijn nagels verzorgd, maar ongelakt en loop ik in een jurkje van 3 euro. Maar nee, ik zal echt veel geld uitgeven.
Jij maakt je geld op voordat je het binnen hebt, je hebt het daar de hele tijd over.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij hebt geen smaak, dat heeft weinig met geld te maken. Je koopt namelijk als je dingen koopt, wel duurdere dingen dan ik. Ik ben nog nooit op geld uit geweest, ik geef ook nooit veel geld uit want ik zal nooit de volle prijs voor iets te betalen.
Ik heb humor zat, jouw humor is erg lastig te herkennen. Werk daar eens aan.
Tevens zijn mijn nagels verzorgd, maar ongelakt en loop ik in een jurkje van 3 euro. Maar nee, ik zal echt veel geld uitgeven.
Mooi zo, genieten is het belangrijkste. En over genieten gesproken plannen voor straks?quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:41 schreef yats het volgende:
[..]
Geen idee waarom hij zonder naam quote. Ik denk omdat het uit het oude topic komt. Haast is iets anders als snelle seks he? Ochtendseks is overigens altijd prima, maar dat terzijde...
Ik denk dat je me te goed begint te kennen gezien je tip. Ik kan inderdaad prima ouwehoeren, maar als het te lang duurt is de kans meestal verkeken. Het juiste moment finetunen is iets wat ik zeker nog moet leren en waar ik verdomd veel moeite mee heb. Ik zoek op het moment overigens niets, wat dat betreft neem ik de tips hier ter harte. Zoals ik al zei, ik wil vooral genieten en niet later mezelf het verwijt maken dat ik iets gemist heb...
Wie is die ene persoon precies? Want ik heb het er wel over gehad maar niet als vriendin gehad. Ik hou van alle vrouwen, mits slank en fitquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:44 schreef twi het volgende:
Beste mensen, ik denk dat ik een probleem heb. Ik heb het vermoeden dat ik in contact ben gekomen met een golddigger. Hoewel ik erover zat te denken om een nieuw topic te openen, stuitte ik per toeval op dit topic en kwam ik erachter dat er hier experts (waarvan er 1 persoon lijkt te zijn die uit persoonlijke ervaring spreekt en mij waarschijnlijk van mijn probleem af kan helpen). Ben ik hier op het goede adres?
Wat is jouw probleem?quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:44 schreef twi het volgende:
Beste mensen, ik denk dat ik een probleem heb. Ik heb het vermoeden dat ik in contact ben gekomen met een golddigger. Hoewel ik erover zat te denken om een nieuw topic te openen, stuitte ik per toeval op dit topic en kwam ik erachter dat er hier experts (waarvan er 1 persoon lijkt te zijn die uit persoonlijke ervaring spreekt en mij waarschijnlijk van mijn probleem af kan helpen). Ben ik hier op het goede adres?
Jij!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we dan
quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:47 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Jij!Niet onnozel doen hé.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
Voor iemand die mensen uit wilt lullen lukt het je bijzonder slecht om in te zien waar mijn post werkelijk om ging. Bravo.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde zwaartekracht, jeweetwel, waarom appels naar de aarde vallen enzo.
http://en.wikipedia.org/wiki/Gravity
Als het een feit is (en jij pretendeert dat het een feit is), dan kan je dus ook een bron vinden. Iedereen hier (want naar jouw mening was -niemand- hier het met me eens, weet je nog?) is niet in staat om een bron te geven van wat jij als waarheid aan mij aanreikt.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:41 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Actie-reactie, meer niet. Jij gaat ertegen in dus dan reageer ik weer op jou. Dan kunnen er gevolgen aan zitten die niet de primaire reden zijn. Wat ik stelde is niet echt onderhevig aan 'een mening'. Dat is juist het punt. Doe mijn best, wat fel, om je te laten zien hoe jij denkt. En jij trekt steeds weer rare conclusies.
Mooi voorbeeldje van iemand die denkt te weten wat ik doe en waarom.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:49 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Voor iemand die mensen uit wilt lullen lukt het je bijzonder slecht om in te zien waar mijn post werkelijk om ging. Bravo.
Dat is dan jullie probleem verder niet meer, toch?quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:51 schreef LesMiserables het volgende:
Ik denk dat de meeste het te weinig boeit om een bron te vinden. Wees gerust, als je zo door blijft denken ben je over 50 jaar de beste bron, hoef je het niet meer van ons aan te nemen maar van jezelf.
Blijkbaar zet ik bij een aantal mensen kwaad bloed ofzoquote:Op zaterdag 21 december 2013 23:57 schreef complicate het volgende:
Kijk hé, mannen ik vind het geweldig dat we hier discussïeren, maar willen jullie aub magnetronkoffie niet persoonlijk (blijven) aanvallen? Want stel dat hij geen autist was, gingen jullie toch ook niet zo doen tegen hem?
ik bedoel ok, als ik hier niet tegen kan zal ik wel niet meer reageren, maar ik vraag jullie vriendelijk om het met hem uit te praten via PM of DM want ik denk niet dat er iemand hier nog een tip over versieren gaat uithalen. Uiteraard zal ik zelf wel niet meer reageren als deze discussie blijft irriteren haha , maar euuuh ik zou het fijn vinden dat we het leuk houden.![]()
Oké, ik wou dat even zeggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |