abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134543929
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 00:15 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Lees maar terug, heb eerlijk gezegd op moment betere dingen te doen
Kan ik mezelf eerlijk gezegd niet voorstellen, dus als jij het niet belangrijk vind ga ik ook geen moeite doen.
  zondag 22 december 2013 @ 00:20:33 #146
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134544041
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 00:17 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

En sinds wanneer is de wet van de waarheid gebaseerd op de mening van de meerderheid?

Kom op jonge! Ik dacht dat je wel slimmer was dan dat! :')
Is toch wel reden om na te denken. Als iets voor ons zo vanzelfsprekend lijkt en voor jou zo fel juist niet. Had dit al wel bedacht trouwens dat dit een antwoord kon zijn. Maar ja. Is eigenlijk ook offtopic om hierover te discussiëren, wat versieren betreft niet behulpzaam. Maar kan me voorstellen dat het voor jou kon helpen als je gewoon dit soort dingen ook zo kon zien zonder zo fel ertegen in te gaan.
we dan
pi_134544047
quote:
14s.gif Op zondag 22 december 2013 00:18 schreef Myraela het volgende:

[..]

Kan ik mezelf eerlijk gezegd niet voorstellen, dus als jij het niet belangrijk vind ga ik ook geen moeite doen.
Ik ga jou niet iets uitleggen wat gewoon hierboven duidelijk staat aangegeven. Ik ben je babysitter niet.

Als deze discussie jou niet zo boeit, bemoei je er dan ook niet mee :P
pi_134544178
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 00:20 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik ga jou niet iets uitleggen wat gewoon hierboven duidelijk staat aangegeven. Ik ben je babysitter niet.

Als deze discussie jou niet zo boeit, bemoei je er dan ook niet mee :P
Ik heb gewoon geen idee in welke post jij gelijk zou hebben, ik zie hem niet. Je hoeft me niets uit te leggen, je zou alleen kunnen tonen in welke post jij blijkbaar de overduidelijke waarheid vind.
pi_134544291
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 00:20 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Is toch wel reden om na te denken. Als iets voor ons zo vanzelfsprekend lijkt en voor jou zo fel juist niet. Had dit al wel bedacht trouwens dat dit een antwoord kon zijn. Maar ja. Is eigenlijk ook offtopic om hierover te discussiëren, wat versieren betreft niet behulpzaam. Maar kan me voorstellen dat het voor jou kon helpen als je gewoon dit soort dingen ook zo kon zien zonder zo fel ertegen in te gaan.
Ahh, nu komt het "fel"-argument weer eens om de hoek kijken (wat natuurlijk weer gerelateerd is aan mij autisme en mijn zogenaamde koppigheid).

Ik zal je vertellen hoe ik me voel:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_134544305
quote:
14s.gif Op zondag 22 december 2013 00:23 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik heb gewoon geen idee in welke post jij gelijk zou hebben, ik zie hem niet. Je hoeft me niets uit te leggen, je zou alleen kunnen tonen in welke post jij blijkbaar de overduidelijke waarheid vind.
Sjongejonge, ook goed, ik ga wel weer even zoeken :')

Edit:
Hier begon het:
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 22:32 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Hehe. Ben benieuwd hoe jullie erover zouden denken als jullie echt 50 jaar zouden zijn en alleen zouden zijn. Het is gemakkelijk praten van 'liever alleen' als er nog hoop is.
Eigenlijk maakt het verder weinig uit waar je begint, have fun! :*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 22 december 2013 @ 00:28:33 #151
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134544355
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 00:26 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ahh, nu komt het "fel"-argument weer eens om de hoek kijken (wat natuurlijk weer gerelateerd is aan mij autisme en mijn zogenaamde koppigheid).

Ik zal je vertellen hoe ik me voel:
SPOILER
We proberen jou te helpen door aan te geven waar jij raar denkt hoor. Maar zoals jij nu doet stik er maar in dan.
we dan
pi_134544599

[ Bericht 90% gewijzigd door #ANONIEM op 22-12-2013 00:35:31 ]
pi_134544617
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 00:28 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

We proberen jou te helpen door aan te geven waar jij raar denkt hoor. Maar zoals jij nu doet stik er maar in dan.
Ik denk logisch, zou jij ook eens moeten doen.

Je blijft de dingen maar omdraaien. Tis dat ik je best wel mag (of mocht), maar mijn geduld met mensen die mij in diskrediet trachten te brengen...is niet oneindig.

Onthoud dat, hiergaanwedan ;)
pi_134544661
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 00:35 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik denk logisch, zou jij ook eens moeten doen.

Je blijft de dingen maar omdraaien. Tis dat ik je best wel mag (of mocht), maar mijn geduld met mensen die mij in diskrediet trachten te brengen...is niet oneindig.

Onthoud dat, hiergaanwedan ;)
Dan ga je toch ergens anders je koffie drinken? Vind jou beetje raar reageren eigenlijk steeds.
  zondag 22 december 2013 @ 00:39:39 #155
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_134544759
Ik vind het typisch dat magnetronkoffie zichzelf mede verdedigt door te vertellen dat 'ie autist is, de indruk wekt dat hij alles beter weet en tegelijkertijd blijkbaar zo neer kijkt op anderen dat hij een non-discussie - waarbij überhaupt niets te bewijzen valt - persoonlijk moet maken. Om hen vervolgens te verwijten dat ze zijn waardevolle tijd (die hij anders op andere fora zou hebben kunnen besteden!!!) verspeelt.

Briljant topic weer, dit.

SPOILER
pi_134544767
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 00:36 schreef Geerd het volgende:

[..]

Dan ga je toch ergens anders je koffie drinken? Vind jou beetje raar reageren eigenlijk steeds.
Sorry, waarom zou -ik- ergens anders heen moeten gaan? Waarom???
  zondag 22 december 2013 @ 00:43:28 #157
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_134544907
No shit, eerst iemand persoonlijk aanvallen (omdat die autisme heeft) en vervolgens verwachten dat diegene normaal reageert. :')

Jullie lijken wel een stelletje kleuters bij elkaar.
pi_134545113
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 00:39 schreef twi het volgende:
Ik vind het typisch dat magnetronkoffie zichzelf mede verdedigt door te vertellen dat 'ie autist is, de indruk wekt dat hij alles beter weet en tegelijkertijd blijkbaar zo neer kijkt op anderen dat hij een non-discussie - waarbij überhaupt niets te bewijzen valt - persoonlijk moet maken. Om hen vervolgens te verwijten dat ze zijn waardevolle tijd (die hij anders op andere fora zou hebben kunnen besteden) verspeelt.

Briljant topic weer, dit.

SPOILER
Het grappige is, ik werd juist aangevallen met de mededeling dat ik autist ben.
Ik wek niet de indruk dat ik alles beter weet, zo interpreteer jij het
Ik maakte het vanaf het begin al persoonlijk door te vertellen dat -mij persoonlijk- HGWD's bewering totaal niet opgevallen was!
Zoals ik al eerder zei, de meerderheid bepaalt nog niet of iets waar is of niet. Ik vraag om een bron omdat jullie van mening zijn dat ik het niet begrijp...en jullie geven mij dat leesvoer niet eens, terwijl HGWD meende mij te willen helpen.
Ik kijk neer op mensen die dom doen, helaas pindakaas. So hang me.
En als je dit topic briljant vindt, dan ben je dus echt dom want dit was best wel een saai topic verder :')

SPOILER
Wat ik zo bizar vind is dat mij verweten wordt dingen te letterlijk te nemen, terwijl dingen die ik vertel ook weer te letterlijk genomen worden...wat trouwens ook wel vrij bizar is magoed.
pi_134547168
Gezellig als fuck hiero.
Gloeiende, gloeiende, gloeiende!
pi_134547214
Het komt allemaal waarschijnlijk maar door één ding: Internet.

Ik vind het heel vreemd dat ik dit ga zeggen, maar ik zou het topic weer graag ontopic willen zien i.p.v. de persoonlijke-aanvallen-die-misschien-toch-niet-zo-persoonlijk-zijn-...-wacht-misschien-toch-wel posts.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_134547463
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 01:43 schreef Comp_Lex het volgende:
Het komt allemaal waarschijnlijk maar door één ding: Internet.

Ik vind het heel vreemd dat ik dit ga zeggen, maar ik zou het topic weer graag ontopic willen zien i.p.v. de persoonlijke-aanvallen-die-misschien-toch-niet-zo-persoonlijk-zijn-...-wacht-misschien-toch-wel posts.
Prima plan, zolang er maar aan toegevoegd wordt dat er geen onzin uitgekraamd wordt :')
Dat hebben we in de afgelopen maanden met al die PUA aanhangers al genoeg gehad :P

Edit: O en voor Lex (en anderen die het kan boeien) nog even de samenvatting:

Het begon allemaal met deze post:
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 22:28 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Beter een golddigger dan nooit een vriendin imo
waar ik tegenin ging.

Hierna kwam HGWD met het argument dat na je 50e ongeveer (echt heel duidelijk is HGWD hier nooit over geweest) je van mening veranderde dat een golddigger wel een goeie optie zou zijn geweest. Dit bestreed ik, waarna dat hele circus begon met dat ik autistisch, koppig en fel zou zijn geweest en niet in staat zou zijn geweest om HGWD's argument te kunnen bevatten...wat natuurlijk onzin is want uiteindelijk komt het er op neer dat je onder geen beding iets met een golddigger zou willen hebben, zelfs niet na je 50e (zeg dan maar daaag tegen je riante pensioen! :W ).

Zo, dat was dan de finishing touch! Nu ga ik naar bed! :)

[ Bericht 40% gewijzigd door magnetronkoffie op 22-12-2013 02:43:09 ]
pi_134548848
Godverdomme, is het nacht lopen FOKkers nog te ruziën!
:')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_134549516
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 22:25 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Als je een meid wil krijgen moet je vrienden hebben. Zorg dat je een vaste vriendengroep hebt zodat je wat meemaakt, heb om over te praten, sociaal leert zijn en dan krijg je gemakkelijker een meid en een vaste relatie. Wat heb je aan een meid versieren als je niks te bieden hebt.
Wat als je geen interesse hebt in dat soort nonsens? Ik hoef geen vrienden, althans niet meer dan een handjevol, en wil niks 'meemaken' in de pop-culturele betekenis van het woord (doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg IMHO). Ik wil niet 'sociaal zijn', ik wil het zelfs niet meer proberen. Daar heb ik alleen maar negatieve ervaringen mee.
pi_134549829
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 03:23 schreef Marx1990 het volgende:
...en wil niks 'meemaken' in de pop-culturele betekenis van het woord
Lekker vaag. Wat bedoel je nu hier precies mee?

Je wil niet de achtbaan in? Geen berg beklimmen? Niet met de bus mee van A naar B?
pi_134549936
quote:
5s.gif Op zondag 22 december 2013 03:43 schreef Godshand het volgende:

[..]

Lekker vaag. Wat bedoel je nu hier precies mee?

Je wil niet de achtbaan in? Geen berg beklimmen? Niet met de bus mee van A naar B?
Het is moeilijk te omschrijven, aangezien het mij geboden advies eveneens vaag is, nl. "erop uit gaan en mensen leren kennen." Ik lees liever een boek of kijk een goede film. M.b.t. tot het ontmoeten van vrouwen lijkt het erop dat je niet 'saai' mag zijn, en solitaire hobbies vallen helaas onder het predicaat 'saai' in mijn ervaring.
pi_134550028
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 03:51 schreef Marx1990 het volgende:

[..]

Het is moeilijk te omschrijven, aangezien het mij geboden advies eveneens vaag is, nl. "erop uit gaan en mensen leren kennen." Ik lees liever een boek of kijk een goede film. M.b.t. tot het ontmoeten van vrouwen lijkt het erop dat je niet 'saai' mag zijn, en solitaire hobbies vallen helaas onder het predicaat 'saai' in mijn ervaring.
Het gaat erom dat je dingen ervaart. Of dat het nu luisteren naar Queen is, de Harry Potter Reeks volgen of elke dinsdag op de tennisbaan staan is, doet er niet toe.

Uiteindelijk wil een vrouw van een man horen dat die weet wat hij wil, voor haar leuke bewonderenswaardige dingen doet en niet alleen maar geld van de staat ontvangt en aan zijn pik trekt...
Kortom, goede films kijken en boeken lezen is helemaal prima. Exen en mijn huidige vriendin zeggen ook dat ik om verliefd op te worden ben zodra ik het over mijn passie muziek heb, of muziek aan het maken ben. Glinsterende ogen en zulks...

Dus als jij dat hebt bij praten over Lord of the Rings of welke kutfilm dan ook: prima! Als zij dat ook heeft kunnen jullie heerlijke discussies over films hebben en samen lol hebben (dat laatste gaat het uiteindelijk om)...
pi_134550053
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 04:00 schreef Godshand het volgende:

[..]

Het gaat erom dat je dingen ervaart. Of dat het nu luisteren naar Queen is, de Harry Potter Reeks volgen of elke dinsdag op de tennisbaan staan is, doet er niet toe.

Uiteindelijk wil een vrouw van een man horen dat die weet wat hij wil, voor haar leuke bewonderenswaardige dingen doet en niet alleen maar geld van de staat ontvangt en aan zijn pik trekt...
Kortom, goede films kijken en boeken lezen is helemaal prima. Exen en mijn huidige vriendin zeggen ook dat ik om verliefd op te worden ben zodra ik het over mijn passie muziek heb, of muziek aan het maken ben. Glinsterende ogen en zulks...

Dus als jij dat hebt bij praten over Lord of the Rings of welke kutfilm dan ook: prima! Als zij dat ook heeft kunnen jullie heerlijke discussies over films hebben en samen lol hebben (dat laatste gaat het uiteindelijk om)...
Ik heb dat met geschiedenis, m.n. WO 2. Niemand schijnt dat nog te boeien.
pi_134550168
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 04:02 schreef Marx1990 het volgende:

[..]

Genoeg hoor. Kijk maar in het desbetreffende topic. Mod/admin Yvonne is erg WO I/II geinteresseerd...
pi_134552611
quote:
Dat is niet mijn ervaring het gaat er verder vooral over wat je nog meer te bieden hebt.
pi_134552664
quote:
5s.gif Op zondag 22 december 2013 04:14 schreef Godshand het volgende:

[..]

Genoeg hoor. Kijk maar in het desbetreffende topic. Mod/admin Yvonne is erg WO I/II geinteresseerd...
Admin Yvonne versieren })
Rustig aan.
pi_134552735
quote:

[..]

Wat vind je daar vaag aan?

Ik bedoel, als jij praatjes aanknoopt en je sociaal gaat gedragen kom je op een gegeven moment iemand vaker tegen en leer je iemand kennen en trek je vaker met elkaar op en kom je in een nieuwe omgeving terecht en maak je wat meer mee...

Lijkt mij een goede tip, dat je daar geen zin in heb is het 2e. Maar zonder sociaal te doen mensen leren kennen wordt moeilijker... Dan zou je gericht aan dating moeten gaan doen... Datingssites... Van die andere dingen whatever...

Of direct onbekende vrouwen aanspreken...
En wat is saai? Dat je niet heel uitbundig bent? Als jij tevreden bent met wat je doet en je straalt dat uit en kunt erover vertellen op een manier dat duidelijk is dat je dat geweldig vindt dan is dat een genot om naar te luisteren.
Rustig aan.
pi_134552870
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 04:02 schreef Marx1990 het volgende:

[..]

ik houd niet van dezelfde dingen als mijn vriend, hij is geinteresseerd in politiek en geschiedenis bv en daar geef ik weinig om, maar als hij een enthousiaste bevlieging heeft waarin hij uitgebreid uitwijdt over de geschiedenis van het koningshuis, hang ik aan zijn lippen. O+
Het is mooi om te zien hoe hij enthousiast kan zijn over dingen en dát is aantrekkelijk.
compact en kleverig.
pi_134553044
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2013 11:22 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

ik houd niet van dezelfde dingen als mijn vriend, hij is geinteresseerd in politiek en geschiedenis bv en daar geef ik weinig om, maar als hij een enthousiaste bevlieging heeft waarin hij uitgebreid uitwijdt over de geschiedenis van het koningshuis, hang ik aan zijn lippen. O+
Het is mooi om te zien hoe hij enthousiast kan zijn over dingen en dát is aantrekkelijk.
:)
Rustig aan.
pi_134556688
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 03:23 schreef Marx1990 het volgende:

[..]

Wat als je geen interesse hebt in dat soort nonsens? Ik hoef geen vrienden, althans niet meer dan een handjevol, en wil niks 'meemaken' in de pop-culturele betekenis van het woord (doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg IMHO). Ik wil niet 'sociaal zijn', ik wil het zelfs niet meer proberen. Daar heb ik alleen maar negatieve ervaringen mee.
Dit geldt denk ik voor meerdere mensen hier, het is helemaal niet erg als je je daar niet aan wilt conformeren en je eigen keuze. Echter het is nou eenmaal algemeen bekend dat minder 'saaie' mensen nou eenmaal makkelijker vrouwen kunnen krijgen (even kort door de bocht). Dat is iets wat je dan ook moet accepteren of naar een vriendin moet zoeken in een andere doelgroep.

Ik denk trouwens dat het gros van de mensen op deze aardkloot maar een handjevol vrienden heeft. Je klinkt wel verbitterd over iets dat in eerste instantie iets leuks is voor de meeste mensen (sociaal zijn) en ik zou je ervaringen uit het verleden toch een beetje proberen los te laten maarja.
pi_134558963
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 december 2013 23:38 schreef Myraela het volgende:

Tevens zijn mijn nagels verzorgd, maar ongelakt en loop ik in een jurkje van 3 euro. Maar nee, ik zal echt veel geld uitgeven.
Sorry, nu ben ik té nieuwsgierig, een jurk van 3 euro???? Of was dat een voorbeeldje?
Ben je een 0-tje vergeten? hehe ik ben nu echt benieuwd. :)
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_134560004
Ik denk dat gemeenschappelijke interesse toch wel een plus punt is op lange termijn. In het begin (korte termijn) kunnen tegenpolen elkaar aantrekken, maar niet op lange termijn -denk ik-.
(zo wat uit ervaring)
pi_134560107
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 14:40 schreef complicate het volgende:
Ik denk dat gemeenschappelijke interesse toch wel een plus punt is op lange termijn. In het begin (korte termijn) kunnen tegenpolen elkaar aantrekken, maar niet op lange termijn -denk ik-.
de meeste mensen hebben wel meer dan 1 interesse en je bent ook niet meteen tegenpolen als de een van vogelspotten houdt en de ander niet natuurlijk.
compact en kleverig.
pi_134560527
Ik vind gemeenschappelijke interesses dan weer echt totaal niet belangrijk.
Respect voor de ander zijn/haar interesses dan weer wel.
pi_134560569
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 14:40 schreef complicate het volgende:
(zo wat uit ervaring)
Klopt wel, tenminste als ik het bekijk vanuit het oogpunt van een gewone vriendschap.
Als je niks met elkaar gemeen hebt, dan gaat het allemaal wat langs elkaar heen of zo :P
pi_134560585
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2013 14:42 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

de meeste mensen hebben wel meer dan 1 interesse en je bent ook niet meteen tegenpolen als de een van vogelspotten houdt en de ander niet natuurlijk.
Ik spreek uit eigen ervaring hé. Vond het wel spannend in het begin omdat we compleet tegenpolen waren, maar op lange termijn werd het niets en ben blij dat het niets werd en dat ik de moed vond om het uit te maken :) (lang verhaal) . Hij was gek van kickboxen en ging mij continu vertellen over low kick etc. terwijl ik nog student rechten was :') , dus het ging niet alleen om interesses, maar we leefden bovedien in verschillende wereld, compleet kind of different. Student versus werker.

Maar goed, ik wou gewoon aangeven dat gemeenschappelijke interesse of zelfs levensstijl een pluspunt KAN zijn, meer niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')