Ik was eigenlijk van plan om de stad nog in te gaan maar ik werd een uurtje terug door mijn middelste zusje gebeld dat haar verjaardag in plaats van morgenmiddag al morgenochtend om half 10 gevierd word. Gezien de lange dagen/korte nachten de afgelopen tijd is het verstandiger om toch maar weer eens een goede nacht slaap te halen, dus vervallen de plannen. Niet dat het erg is, ik geloof dat de meeste vrienden van me weinig zin hadden om vanavond de stad in te gaan...quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:44 schreef complicate het volgende:
[..]
Mooi zo, genieten is het belangrijkste. En over genieten gesproken plannen voor straks?
Als hij geen autist zou zijn zou ik juist zo doen. Dan zou er hier al helemaal iets niet kloppen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:57 schreef complicate het volgende:
Kijk hé, mannen ik vind het geweldig dat we hier discussïeren, maar willen jullie aub magnetronkoffie niet persoonlijk (blijven) aanvallen? Want stel dat hij geen autist was, gingen jullie toch ook niet zo doen tegen hem?
Ja ik zou nog zo doen als hij geen autisme had. Autisme boeit me niks namelijk. Dat maakt zijn redenaties niet per definitie minder 'waar' ofzo. Het is fijn dat je hem mag maar ga niet vragen van anderen om gematigder te doen als hij maar al te graag juist zelf discussies uitlokt de laatste tijd (ik mag hem verder ook wel voor zover ik hem ken trouwens, maar het hebben van een mening of kennen van een feit en daarover praten staat daar helemaal los van)quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:57 schreef complicate het volgende:
Kijk hé, mannen ik vind het geweldig dat we hier discussïeren, maar willen jullie aub magnetronkoffie niet persoonlijk (blijven) aanvallen? Want stel dat hij geen autist was, gingen jullie toch ook niet zo doen tegen hem?
ik bedoel ok, als ik hier niet tegen kan zal ik wel niet meer reageren, maar ik vraag jullie vriendelijk om het met hem uit te praten via PM of DM want ik denk niet dat er iemand hier nog een tip over versieren gaat uithalen. Uiteraard zal ik zelf wel niet meer reageren als deze discussie blijft irriteren haha , maar euuuh ik zou het fijn vinden dat we het leuk houden.![]()
Oké, ik wou dat even zeggen
Het grappige is, wat ik vertelde, klopt gewoon. Ik zou zeggen, probeer anders de logica maar uit mijn verhaal te halen.quote:Op zondag 22 december 2013 00:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als hij geen autist zou zijn zou ik juist zo doen. Dan zou er hier al helemaal iets niet kloppen.
Welk verhaal moet ik ontkrachten?quote:Op zondag 22 december 2013 00:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het grappige is, wat ik vertelde, klopt gewoon. Ik zou zeggen, probeer anders de logica maar uit mijn verhaal te halen.
Wat ik zie zijn reacties van mensen die het blijkbaar gewoon niet kunnen hebben dat ik gewoon gelijk heb en dus maar kinderachtig gaan lopen klieren enzo
Bij deze, yats. Ga ook lekker dansen daar waar complicate naartoe gaat, misschien word je dan wel getrakteert op een lekkere pijpbeurt.quote:Op zondag 22 december 2013 00:07 schreef complicate het volgende:
Ok, ik zeg niets meer en trek mij uit jullie discussie. Ik ga nu dansen en dan ben ik dit al sowieso vergeten, mij maak het niet uit, maar er zijn hier denk ik wel mensen zoals Yats die wat meer hebben aan wat tips dan jullie discussie.
Fijne avond verder![]()
![]()
Wat een moraal plotseling voor iemand die de rest van de dagen genoeg SC'ed.quote:Op zondag 22 december 2013 00:07 schreef complicate het volgende:
Ok, ik zeg niets meer en trek mij uit jullie discussie. Ik ga nu dansen en dan ben ik dit al sowieso vergeten, mij maak het niet uit, maar er zijn hier denk ik wel mensen zoals Yats die wat meer hebben aan wat tips dan jullie discussie.
Fijne avond verder![]()
![]()
Wie weet , alles is mogelijk zolang je niet thuis TV blijft kijken in de hoop dat Angelina Jolie pizza komt leveren en ze je nadien lekker gaat pijpen!quote:Op zondag 22 december 2013 00:09 schreef twi het volgende:
[..]
Bij deze, yats. Ga ook lekker dansen daar waar complicate naartoe gaat, misschien word je dan wel getrakteert op een lekkere pijpbeurt.
Als jij geen discussies met mij meer wilt, ga mij dan ook geen onzin lopen verkopen wil je, je verspeelt op die manier alleen maar mijn tijd en die tijd kan ik nuttiger aan andere dingen besteden.quote:Op zondag 22 december 2013 00:05 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja ik zou nog zo doen als hij geen autisme had. Autisme boeit me niks namelijk. Dat maakt zijn redenaties niet per definitie minder 'waar' ofzo. Het is fijn dat je hem mag maar ga niet vragen van anderen om gematigder te doen als hij maar al te graag juist zelf discussies uitlokt de laatste tijd (ik mag hem verder ook wel voor zover ik hem ken trouwens, maar het hebben van een mening of kennen van een feit en daarover praten staat daar helemaal los van)
Mazzel!quote:Op zondag 22 december 2013 00:07 schreef complicate het volgende:
Fijne avond verder![]()
![]()
Who cares? ik ben niet actief in politiek, jij blijkbaar welquote:Op zondag 22 december 2013 00:11 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Wat een moraal plotseling voor iemand die de rest van de dagen genoeg SC'ed.
Je begrijpt dat de mensen die reageerden het eens waren met mij en niet met jou?quote:Op zondag 22 december 2013 00:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als jij geen discussies met mij meer wilt, ga mij dan ook geen onzin lopen verkopen wil je, je verspeelt op die manier alleen maar mijn tijd en die tijd kan ik nuttiger aan andere dingen besteden.
Heb je een probleem met hoe ik ben op dit forum? Jammer dan, dan neem je maar een abo en zet me op ignore ofzo. Ik zit er niet mee.
Haha, Leuven is iets te ver om 'even' heen te gaan. Daarnaast denk ik dat de kans dat we elkaar herkennen klein is (om nog maar te zwijgen of complicate dat uberhaupt ziet zitten). Bestaat er overigens iets als een 'slechte pijpbeurt' of heb ik gewoon geluk gehad bij mijn exen?quote:Op zondag 22 december 2013 00:09 schreef twi het volgende:
[..]
Bij deze, yats. Ga ook lekker dansen daar waar complicate naartoe gaat, misschien word je dan wel getrakteert op een lekkere pijpbeurt.
Pizzaquote:Op zondag 22 december 2013 00:11 schreef complicate het volgende:
[..]
Wie weet , alles is mogelijk zolang je niet thuis TV blijft kijken in de hoop dat Angelina Jolie pizza komt leveren en ze je nadien lekker gaat pijpen!
Ze kunnen bijten. Dat lijkt me naar.quote:Op zondag 22 december 2013 00:13 schreef yats het volgende:
[..]
Haha, Leuven is iets te ver om 'even' heen te gaan. Daarnaast denk ik dat de kans dat we elkaar herkennen klein is (om nog maar te zwijgen of complicate dat uberhaupt ziet zitten). Bestaat er overigens iets als een 'slechte pijpbeurt' of heb ik gewoon geluk gehad bij mijn exen?
Dan moet je ook niet vreemd gaan met een vriendin van haar...En nee, geen ervaring mee. Andersom helaas wel met een ex die vreemd ging.quote:Op zondag 22 december 2013 00:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ze kunnen bijten. Dat lijkt me naar.
En sinds wanneer is de wet van de waarheid gebaseerd op de mening van de meerderheid?quote:Op zondag 22 december 2013 00:12 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Je begrijpt dat de mensen die reageerden het eens waren met mij en niet met jou?
Kan ik mezelf eerlijk gezegd niet voorstellen, dus als jij het niet belangrijk vind ga ik ook geen moeite doen.quote:Op zondag 22 december 2013 00:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Lees maar terug, heb eerlijk gezegd op moment betere dingen te doen
Is toch wel reden om na te denken. Als iets voor ons zo vanzelfsprekend lijkt en voor jou zo fel juist niet. Had dit al wel bedacht trouwens dat dit een antwoord kon zijn. Maar ja. Is eigenlijk ook offtopic om hierover te discussiëren, wat versieren betreft niet behulpzaam. Maar kan me voorstellen dat het voor jou kon helpen als je gewoon dit soort dingen ook zo kon zien zonder zo fel ertegen in te gaan.quote:Op zondag 22 december 2013 00:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En sinds wanneer is de wet van de waarheid gebaseerd op de mening van de meerderheid?
Kom op jonge! Ik dacht dat je wel slimmer was dan dat!
Ik ga jou niet iets uitleggen wat gewoon hierboven duidelijk staat aangegeven. Ik ben je babysitter niet.quote:Op zondag 22 december 2013 00:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kan ik mezelf eerlijk gezegd niet voorstellen, dus als jij het niet belangrijk vind ga ik ook geen moeite doen.
Ik heb gewoon geen idee in welke post jij gelijk zou hebben, ik zie hem niet. Je hoeft me niets uit te leggen, je zou alleen kunnen tonen in welke post jij blijkbaar de overduidelijke waarheid vind.quote:Op zondag 22 december 2013 00:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ga jou niet iets uitleggen wat gewoon hierboven duidelijk staat aangegeven. Ik ben je babysitter niet.
Als deze discussie jou niet zo boeit, bemoei je er dan ook niet mee
Ahh, nu komt het "fel"-argument weer eens om de hoek kijken (wat natuurlijk weer gerelateerd is aan mij autisme en mijn zogenaamde koppigheid).quote:Op zondag 22 december 2013 00:20 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Is toch wel reden om na te denken. Als iets voor ons zo vanzelfsprekend lijkt en voor jou zo fel juist niet. Had dit al wel bedacht trouwens dat dit een antwoord kon zijn. Maar ja. Is eigenlijk ook offtopic om hierover te discussiëren, wat versieren betreft niet behulpzaam. Maar kan me voorstellen dat het voor jou kon helpen als je gewoon dit soort dingen ook zo kon zien zonder zo fel ertegen in te gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sjongejonge, ook goed, ik ga wel weer even zoekenquote:Op zondag 22 december 2013 00:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb gewoon geen idee in welke post jij gelijk zou hebben, ik zie hem niet. Je hoeft me niets uit te leggen, je zou alleen kunnen tonen in welke post jij blijkbaar de overduidelijke waarheid vind.
Eigenlijk maakt het verder weinig uit waar je begint, have fun!quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:32 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Hehe. Ben benieuwd hoe jullie erover zouden denken als jullie echt 50 jaar zouden zijn en alleen zouden zijn. Het is gemakkelijk praten van 'liever alleen' als er nog hoop is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |