Ze zeggen wel eens dat een relatie vrienden zijn in vuur en vlam.quote:Op zondag 22 december 2013 14:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Klopt wel, tenminste als ik het bekijk vanuit het oogpunt van een gewone vriendschap.
Als je niks met elkaar gemeen hebt, dan gaat het allemaal wat langs elkaar heen of zo
Klopt ook wel. Zelf vind ik dat je niet per sé veel dingen met elkaar overeen hoeft te komen, zolang je maar wel iets hebt waarover je met elkaar kunt praten (de dingen die je wel met elkaar gemeen hebt) en respect hebt voor elkaars dingen waarin jullie wel van elkaar verschillen. Tenminste, zo zie ik hetquote:Op zondag 22 december 2013 14:51 schreef Pvoesss het volgende:
Ik vind gemeenschappelijke interesses dan weer echt totaal niet belangrijk.
Respect voor de ander zijn/haar interesses dan weer wel.
En dit dus.quote:Op zondag 22 december 2013 14:53 schreef Seriemoordenaar het volgende:
Hetzelfde denken over belangrijke dingen vind ik belangrijker. Waar sta je voor, trouwen, kinderen, dat soort zaken.
Ook ja.quote:Op zondag 22 december 2013 14:53 schreef Seriemoordenaar het volgende:
Hetzelfde denken over belangrijke dingen vind ik belangrijker. Waar sta je voor, trouwen, kinderen, dat soort zaken.
Zo zou ik het wel graag willen zien jaquote:Op zondag 22 december 2013 14:53 schreef Gray het volgende:
[..]
Ze zeggen wel eens dat een relatie vrienden zijn in vuur en vlam.
Klopt uiteindelijk wil elke man -denk ik- een vrouw waarmee hij een vriendschapsband mee heeft en seks (intimiteit). Tenzij we natuulijk spreken van een platonische relatie hé.quote:Op zondag 22 december 2013 14:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ook ja.
[..]
Zo zou ik het wel graag willen zien ja
(maar niet vergeten dat een vriendschap ook een soort relatie is he?Wij hebben het dan over een intieme relatie
)
Yepquote:Op zondag 22 december 2013 14:58 schreef complicate het volgende:
[..]
Klopt uiteindelijk wil elke man -denk ik- een vrouw waarmee hij een vriendschapsband mee heeft en seks (intimiteit). Tenzij we natuulijk spreken van een platonische relatie hé.
Yep, geen uitdaging plus eigenlijk niet zo gezond denk ik. hahaquote:Op zondag 22 december 2013 15:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Yep
Een platonische relatie zou ik niet willen hebben, dat is voor mij ook geen uitdaging meer.
Nee iddquote:Op zondag 22 december 2013 15:02 schreef complicate het volgende:
[..]
Yep, geen uitdaging plus eigenlijk niet zo gezond denk ik. haha
Ik zou het wel tof vinden als ik een vriendin zou hebben waarbij ik, naast het intieme gedeelte, ook gewoon op een voor mij normale manier kan omgaan, net zoals bij vrienden. Dat zullen anderen wellicht anders zien, maar das gewoon hoe ik er momenteel tegenaan kijk (maar ik ben een snelle leerling he? Dus wellicht kijk ik er later weer anders tegenaanquote:Op zondag 22 december 2013 15:02 schreef Seriemoordenaar het volgende:
Nou, met mijn vrienden zal ik doorgaans toch heel andere dingen doen dan met een vriendin.
Moet je maar geen leven hebbenquote:Op zondag 22 december 2013 15:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik mis weer een mooi topic, zie ik.
Ik denk dat ieder man én vrouw zo iets wil (op lange termijn) , dat is meer dan normaalquote:Op zondag 22 december 2013 15:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zou het wel tof vinden als ik een vriendin zou hebben waarbij ik, naast het intieme gedeelte, ook gewoon op een voor mij normale manier kan omgaan, net zoals bij vrienden. Dat zullen anderen wellicht anders zien, maar das gewoon hoe ik er momenteel tegenaan kijk (maar ik ben een snelle leerling he? Dus wellicht kijk ik er later weer anders tegenaan)
Oh, lijkt me juist wel belangrijk. Ik zie het als een soort bindmiddel. Als je niets hebt met je partners interesses, wordt verhalen daarover aanhoren ook vervelend op den duur lijkt me.quote:Op zondag 22 december 2013 14:51 schreef Pvoesss het volgende:
Ik vind gemeenschappelijke interesses dan weer echt totaal niet belangrijk.
Respect voor de ander zijn/haar interesses dan weer wel.
Ja, als je niet normaal en ongedwongen met elkaar om kunt gaan, is er iets niet goed.quote:Op zondag 22 december 2013 15:09 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik denk dat ieder man én vrouw zo iets wil (op lange termijn) , dat is meer dan normaalTenzij we spreken over een ONS e.d.
Yep yep, want in bed kunnen communiceren is ook niet alles inderdaad.quote:Op zondag 22 december 2013 15:11 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Ja, als je niet normaal en ongedwongen met elkaar om kunt gaan, is er iets niet goed.
dat ligt natuurlijk ook aan je persoonlijkheid, of je het vervelend gaat vinden en aan hoezeer de ander met zijn interesses bezig is, als hij elke dag uitgebreid gaat vertellen welke vogels hij allemaal heeft kunnen opschrijven in z'n boekje (15 merels, een Vlaamse gaai, 13 mussen, 35 kokmeeuwen en een zeemeeuw) is dat heel anders dan wanneer hij een keer thuiskomt en enthousiast roept dat hij een bonte specht heeft gezien en er verder niet zoveel over praat.quote:Op zondag 22 december 2013 15:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, lijkt me juist wel belangrijk. Ik zie het als een soort bindmiddel. Als je niets hebt met je partners interesses, wordt verhalen daarover aanhoren ook vervelend op den duur lijkt me.
Dan heb je meestal je handen vol. Of andere dingen.quote:Op zondag 22 december 2013 15:12 schreef complicate het volgende:
[..]
Yep yep, want in bed kunnen communiceren is ook niet alles inderdaad.
Ik ben nooit zo dol op ONS-en geweest om eerlijk te zijn, das voor mij wat te vluchtigquote:Op zondag 22 december 2013 15:09 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik denk dat ieder man én vrouw zo iets wil (op lange termijn) , dat is meer dan normaalTenzij we spreken over een ONS e.d.
Ik ook niet echt, zelfde geld voor open relaties. Ieder zijn ding héquote:Op zondag 22 december 2013 15:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben nooit zo dol op ONS-en geweest om eerlijk te zijn, das voor mij wat te vluchtig
Oh en wat nu?quote:Op zondag 22 december 2013 15:18 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik had een tijdje geleden gepost over 2 collega's van me. beide afgekapt.
De een omdat ik haar nog steeds niet vertrouw ik haar nog steeds niet snap, terwijl ik wel iedere dag opsta met haar als eerst in gedachte, ik heel graag met haar wil praten en leuke dingen doen, maar dan moet dat ook van 2 kanten komen denk ik.
De andere collega was niks. Gewoon niks.
Stil. Heel stil.quote:Op zondag 22 december 2013 15:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heloef!
En hoe is het bij jou op liefdesgebied nu?
quote:Op zondag 22 december 2013 15:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Stil. Heel stil.
Trouwens als ik het over mijn passie heb, heb ik altijd het gevoel dat ik mensen enorm lastig val.Ligt misschien ook wel aan hoe ik het vertel.
Zou kunnen jaquote:Op zondag 22 december 2013 15:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat ligt natuurlijk ook aan je persoonlijkheid, of je het vervelend gaat vinden en aan hoezeer de ander met zijn interesses bezig is, als hij elke dag uitgebreid gaat vertellen welke vogels hij allemaal heeft kunnen opschrijven in z'n boekje (15 merels, een Vlaamse gaai, 13 mussen, 35 kokmeeuwen en een zeemeeuw) is dat heel anders dan wanneer hij een keer thuiskomt en enthousiast roept dat hij een bonte specht heeft gezien en er verder niet zoveel over praat.
Het kan wel fijn zijn om een passie te delen denk ik, maar het is echt geen must wat mij betreft. Andere dingen zijn veel belangrijker.
Jawel, maar ik praat toch liefste over voetbal of radio.quote:Op zondag 22 december 2013 15:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
[..]
Zou kunnen ja
Edit: Trouwens, heb jij niet meer dan 1 passie om over te vertellen?( @ Heloef)
quote:Op zondag 22 december 2013 02:47 schreef Godshand het volgende:
Godverdomme, is het nacht lopen FOKkers nog te ruziën!
Herkenbaar...quote:Op zondag 22 december 2013 15:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Stil. Heel stil.
Trouwens als ik het over mijn passie heb, heb ik altijd het gevoel dat ik mensen enorm lastig val.Ligt misschien ook wel aan hoe ik het vertel.
quote:Op zondag 22 december 2013 15:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Jawel, maar ik praat toch liefste over voetbal of radio.
Je hoeft toch niet te babbelen over je hobby, maar over andere dingen. En je kan haar toch vragen wat haar interesses zijn en daar over praten. Oké, als haar hobby shoppen is , is het natuulijk wat vervelendquote:
Heeft niks met hoeven te maken. Gaat erom dat het awkward voelt als ik het er wél over heb. Zo van 'ach dat boeit niemand'.quote:Op zondag 22 december 2013 16:49 schreef complicate het volgende:
[..]
[..]
Je hoeft toch niet te babbelen over je hobby, maar over andere dingen. En je kan haar toch vragen wat haar interesses zijn en daar over praten. Oké, als haar hobby shoppen is , is het natuulijk was vervelend
Niks mis mee Heloef.quote:Op zondag 22 december 2013 15:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar wat is je hobby dan? Je mag er niet van uitgaan dat ze dat niet boeiend vind. Sommige meiden houden van voetbal en van metal hahah gewoon voorbeeld. Er zijn er niet veel, maar ze zijn er.quote:Op zondag 22 december 2013 16:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heeft niks met hoeven te maken. Gaat erom dat het awkward voelt als ik het er wél over heb. Zo van 'ach dat boeit niemand'.
Nooit in m'n fobo gekeken ofzo?quote:Op zondag 22 december 2013 16:53 schreef complicate het volgende:
[..]
Maar wat is je hobby dan? Je mag er niet van uitgaan dat ze dat niet boeiend vind. Sommige meiden houden van voetbal en van metal hahah gewoon voorbeeld. Er zijn er niet veel, maar ze zijn er.
Anyway, heb je dan al een chick ontmoet die je ooit zei "sorry dat boeit mij niet" of liet zien dat het haar niet boeit oid?
Zijn er in je omgeving geen mensen die je passie delen? Zij zien het niet als lastig vallen toch en waarom zouden andere mensen dit als last zien om naar je te luisteren?quote:Op zondag 22 december 2013 15:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Amai ik ben juist gaan kijken naar je foto's, ik wist niet dat je een uitgebreid profiel had ofzo.quote:Op zondag 22 december 2013 16:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nooit in m'n fobo gekeken ofzo?
En ik denk dat de meeste mensen toch niet snel zullen zeggen dat het ze niet boeit.
't Is ook niet dat ik het angstvallig stilhoud oid hoor
Ik ga ook naar festivals. (Nouja niet van het Lowlands soort, meer van het Incubate soort) Regelmatig zelfs.quote:Op zondag 22 december 2013 17:14 schreef complicate het volgende:
[..]
Amai ik ben juist gaan kijken naar je foto's, ik wist niet dat je een uitgebreid profiel had ofzo.
Verder lijkt het mij toch "coole" hobbies, ik zie niet wat er daar zo raar aan zou zijn eerlijk gezegd. Ik heb mensen gekend met meer uitzonderlijke hobbies dan de jouwe.Als je naar festivals gaat zou je toch makkelijker een chick tegenkomen met zelfde interesse ofzo qua muziek. Ik denk dat het ook niet aan je uiterlijk zou liggen. Misschien gewoon nog de juiste vrouw tegenkomen ofzo.
Ja, zo zijn die vrouwen, allemaal oppervlakkige retards die mishandeld willen worden.quote:Op zondag 22 december 2013 17:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ga ook naar festivals. (Nouja niet van het Lowlands soort, meer van het Incubate soort) Regelmatig zelfs.
En leuke hobbies interesseert vrouwen geen ruk. Ze hebben liever een knappe gladjakker met een vlotte babbel, die spannend en een bad-boy is en dan toch zo af en toe even heel lief kan zijn.
En de vrouwen die wel interesse hebben in die hobbies doen het zelf ook al vanwege hun vriendje
Ik denk dat ik maar eens ga leren salsa dansen ofzo....
quote:Op zondag 22 december 2013 17:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ga ook naar festivals. (Nouja niet van het Lowlands soort, meer van het Incubate soort) Regelmatig zelfs.
En leuke hobbies interesseert vrouwen geen ruk. Ze hebben liever een knappe gladjakker met een vlotte babbel, die spannend en een bad-boy is en dan toch zo af en toe even heel lief kan zijn.
En de vrouwen die wel interesse hebben in die hobbies doen het zelf ook al vanwege hun vriendje
Jep doen hé, sowieso door het te proberen verlies je niets héquote:Op zondag 22 december 2013 17:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zodra ik dat doorhad werd het allemaal een stuk makkelijker. Je moet gewoon alfa genoeg willen zijn om vrouwen te mishandelen.quote:Op zondag 22 december 2013 17:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, zo zijn die vrouwen, allemaal oppervlakkige retards die mishandeld willen worden.
Ik had gehoopt dat jij het wel even kon lerenquote:Op zondag 22 december 2013 17:38 schreef complicate het volgende:
En misschien voor meer goesting te krijgen in salsa:
(ik vrees dat dit niet motiverend is)
Ze vallen anders als bosjes voor kerels die niet veel goeds in de zin hebben.quote:Op zondag 22 december 2013 17:30 schreef Xa1pt het volgende:
[..]Ik zou eerst eens wat veranderen aan je houding t.a.v. vrouwen. Vrouwen proeven die verzuurde houding sneller dan je voor mogelijk houdt.
Echt kerel, enig idee hoe treurig dit klinkt?quote:Op zondag 22 december 2013 17:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze vallen anders als bosjes voor kerels die niet veel goeds in de zin hebben.
Ja ik vind dat ook heel treurigquote:Op zondag 22 december 2013 17:46 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Echt kerel, enig idee hoe treurig dit klinkt?
Royal sadness.quote:Op zondag 22 december 2013 17:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze vallen anders als bosjes voor kerels die niet veel goeds in de zin hebben.
Dat klinkt bekend. Meestal ligt dat omslagpunt ergens na een jaar (in mijn ervaring althans). Bij mijn laatste ex hadden we ook verschillende hobby's maar hadden we juist daardoor ook een beetje een eigen leven naast het leven samen. Dat is toch vaak de beste combinatie...quote:Op zondag 22 december 2013 14:53 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik spreek uit eigen ervaring hé. Vond het wel spannend in het begin omdat we compleet tegenpolen waren, maar op lange termijn werd het niets en ben blij dat het niets werd en dat ik de moed vond om het uit te maken(lang verhaal) . Hij was gek van kickboxen en ging mij continu vertellen over low kick etc. terwijl ik nog student rechten was
, dus het ging niet alleen om interesses, maar we leefden bovedien in verschillende wereld, compleet kind of different. Student versus werker.
Maar goed, ik wou gewoon aangeven dat gemeenschappelijke interesse of zelfs levensstijl een pluspunt KAN zijn, meer niet.
De liefdestaal is toch universeel?quote:Op zondag 22 december 2013 15:12 schreef complicate het volgende:
[..]
Yep yep, want in bed kunnen communiceren is ook niet alles inderdaad.
Met het risico hier als noob over te komen : wat is een fobo?quote:Op zondag 22 december 2013 16:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nooit in m'n fobo gekeken ofzo?
En ik denk dat de meeste mensen toch niet snel zullen zeggen dat het ze niet boeit.
't Is ook niet dat ik het angstvallig stilhoud oid hoor
Ik ervaar dat niet zo. ik heb bijvoorbeeld niets met zijn ufc gedoe en kijk dus niet altijd mee.quote:Op zondag 22 december 2013 15:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, lijkt me juist wel belangrijk. Ik zie het als een soort bindmiddel. Als je niets hebt met je partners interesses, wordt verhalen daarover aanhoren ook vervelend op den duur lijkt me.
Ja tuurlijk kan ik het ook over andere dingen hebben. Maar als ik het er dan eenmaal over heb dan voelt dat zo. Best stom want ik zie mensen nooit verveeld kijken.quote:Op zondag 22 december 2013 16:49 schreef complicate het volgende:
[..]
[..]
Je hoeft toch niet te babbelen over je hobby, maar over andere dingen. En je kan haar toch vragen wat haar interesses zijn en daar over praten. Oké, als haar hobby shoppen is , is het natuulijk wat vervelend
Door deze instelling ben jij ook geen leuke jongen..quote:Op zondag 22 december 2013 17:25 schreef Faxie het volgende:
Ja, ook behoorlijk denigrerend naar vrouwen toe.quote:Op zondag 22 december 2013 18:36 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Door deze instelling ben jij ook geen leuke jongen..
Je instelling is zo negatief echt bah bah bah
Als jij niet normaal zonder je negatieve oogkleppen op kan kijken naar vrouwen zul je niets tegenkomen. Jij bent echt het type waar vrouwen hard van weglopen. Ook de vrouwen die wel zoeken naar lief en zachtaardig.
Het is natuurlijk nogal een verschil of iemand het voetbal leuk vindt of dat hij je ermee lastig valt.quote:Op zondag 22 december 2013 18:45 schreef Myraela het volgende:
Ik vind voetbal een kut sport, maar als ik mijn vriend zie glunderen omdat Ajax gewonnen heeft, dan kan ik daar ook wel van genieten.
Ieder zijn hobby of passie. Zolang iemand er maar niet obsessief mee bezig is, dan zou het me wel gaan tegenstaan.
Myraela heeft met een klootzak.quote:Op zondag 22 december 2013 18:46 schreef Cue_ het volgende:
Alle mannen met vriendin zijn allemaal grote eikels. Zit geen enkele lieve gast tussen.
Ik hoops niet dat ie bevriend is met enkele fokkers die een relatie hebben, want dat moeten dan ook eikels zijn...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |