abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134575438
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 20:21 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Wat is een juiste segment?
nou, effe over de huizenmarkt... Ik wil een huis met minimaal 5 slaapkamers, 3 badkamers, een sauna (optioneel) een garage en 20 ha land, met bijgebouwen waar ik evt een pensionnetje van kan maken. :)
Mijn budget is 2,2 ton :)

Dat is onrealistisch en gaat hem niet worden.

Bij mensen is het wat minder duidelijk, een Roderick kan vallen voor een Anita, maar als Anita echt puur op zoek is naar een Roderick, is de kans dat ze hem vindt kleiner.
Anita kan beter wat dichter bij haar eigen 'klasse' zoeken, dan maakt ze meer kans.
compact en kleverig.
pi_134575594
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 20:22 schreef complicate het volgende:

[..]

Manier/plaats waarop je je positioneert zodat je de juiste mensen aantrekt.
Maar wat is dan juist? Ik vraag dit, omdat mensen volgens mij niet van te voren kunnen voorspellen wat juist (in manier en plaats) voor hen is. Mensen kunnen niet bedenken dat ze ergens heen gaan, omdat ze dan personen tegenkomen die juist voor hen zijn. Die mensen hoeven daar helemaal niet te zijn. Er zijn geen garanties.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_134575621
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2013 20:25 schreef Fascination het volgende:
Oh god, Comp_Lex er ook nog eens bij, dat wordt helemaal een jankfestijn. :')
Allemaal samen:

:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
  zondag 22 december 2013 @ 20:31:19 #279
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_134575647
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2013 20:28 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

nou, effe over de huizenmarkt... Ik wil een huis met minimaal 5 slaapkamers, 3 badkamers, een sauna (optioneel) een garage en 20 ha land, met bijgebouwen waar ik evt een pensionnetje van kan maken. :)

Bij mensen is het wat minder duidelijk, een Roderick kan vallen voor een Anita, maar als Anita echt puur op zoek is naar een Roderick, is de kans dat ze hem vindt kleiner.
Anita kan beter wat dichter bij haar eigen 'klasse' zoeken, dan maakt ze meer kans.
Maar waarom zou je in godsnaam een Roderick willen.
Zo'n naam is toch een instant afknapper.
pi_134575653
quote:

[..]

"Liefdesmarkt" is uiteraard niet te vergelijken met huizenmarkt :')
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_134575710
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2013 20:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zouden mensen die t maar nooit wil lukken wel zoeken in het juiste segment? :@
De Wallen?
pi_134575736
quote:
2s.gif Op zondag 22 december 2013 20:16 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Dan moet je de houding eens veranderen. Alle vrouwen alle mannen alle dit en alle zus.
dit was dus precies mijn punt :')
Je weet niks over m'n houding, dat was mijn punt :{w :{w
  zondag 22 december 2013 @ 20:32:43 #283
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_134575737
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2013 20:25 schreef Fascination het volgende:
Oh god, Comp_Lex er ook nog eens bij, dat wordt helemaal een jankfestijn. :')
Gelukkig hebben we jou nog. O+

quote:

[..]

Dat is nogal een scheve vergelijking aangezien uiterlijke aantrekkingskracht per persoon verschillend is. ;)
pi_134575740
quote:
10s.gif Op zondag 22 december 2013 20:31 schreef Faxie het volgende:

[..]

Allemaal samen:

:'( [ afbeelding ] :'( [ afbeelding ] :'( [ afbeelding ] :'( [ afbeelding ] :'( [ afbeelding ] :'( [ afbeelding ] :'( [ afbeelding ] :'( [ afbeelding ] :'( [ afbeelding ] :'(
Faxie, ophouden aub :o Zolang jij blijft reageren gaan ze ook niet stoppen oO<
pi_134575782
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 20:32 schreef complicate het volgende:

[..]

Faxie, ophouden aub :o Zolang jij blijft reageren gaan ze ook niet stoppen oO<
;(
  zondag 22 december 2013 @ 20:33:34 #286
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134575797
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 20:32 schreef Faxie het volgende:

[..]

We weten je houding hier. daar reageren we op. simple as that
pi_134575803
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 20:33 schreef Faxie het volgende:

[..]

;(
:*
pi_134575817
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 20:32 schreef Faxie het volgende:

[..]

Je houding draag je ook uit op het forum.
pi_134575842
quote:

[..]

Ik geloof daar eerlijk gezegd niet echt in. Je moet bij elkaar passen, maar er bestaan geen verschillende niveau's, het is niet alsof je maar tevreden met minder moet zijn als het niet lukt.
pi_134575920
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 20:30 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Maar wat is dan juist? Ik vraag dit, omdat mensen volgens mij niet van te voren kunnen voorspellen wat juist (in manier en plaats) voor hen is. Mensen kunnen niet bedenken dat ze ergens heen gaan, omdat ze dan personen tegenkomen die juist voor hen zijn. Die mensen hoeven daar helemaal niet te zijn. Er zijn geen garanties.
Juiste segment heeft gewoon te maken met de juiste mensen aantrekken door ze niet op verkeerde plaats op te zoeken of zelfs te gaan zoeken. Snap je? Het is niet echt zoals een marketing gegeven/gebeuren.
pi_134576018
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 20:30 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

nee, er zijn geen garanties, klopt.

Maar een

Heeft bij een studentenvereniging met balletjes, nou eenmaal niet zoveel kans.

Als jij als 22-jarige bij een ouwelullenkroeg komt, kun je het heel gezellig hebben, maar dan is de kans dat je de liefde van je leven tegenkomt ook kleiner.

Paar voorbeeldjes...
compact en kleverig.
  zondag 22 december 2013 @ 20:37:32 #292
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134576109
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 20:15 schreef complicate het volgende:

[..]

Yatstiieeee ik communiceer alleen met mijn lichaam in bed :).
Maar Heeeyy, je ook rechten gestudeerd dan? Leuk, Ja hoor enige Vlaamse uni in Brussel. Wel leukste uni haha. Ik moet wel zeggen dat ik nog meer feest dan toen hhaha :P

Seg en hoezo eisen?

P.S gij hebt mij weer gequote zonder naam hahah :P
Haha, ik denk dat fok gewoon quotes graag vernachelt. Ik deed het niet opzettelijk... O-)

Ik mag mezelf sinds augustus officieel meester noemen, werkt dat in België ook zo? Overigens ga ik nu ook meer uit dan ik de afgelopen 7 jaar gedaan heb toen ik nog student was...

Met eisen bedoel ik overigens dat ik tot nu toe verdomd veel vrouwen tegen gekomen ben die me wel ok vinden, maar toch allerlei aanvullende eisen hebben waardoor ik toch net niet die perfecte partner ben en dus in de friendzone terecht kom. Heel hinderlijk. Ik heb soms het idee dat alles perfect moet zijn, terwijl een risico op zijn tijd gewoon best ok is. Geen idee hoe dat in België is verder...

p.s. Ik zou als ik jou was het boek er toch eens bij pakken. Buiten dat wat verandering en experimenteren in bed gewoon leuk is, word je er nog flexibel van ook... *O*
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_134576138
Tot zover ik weet was Faxie toch helemaal niet meer zo onsuccesvol bij de vrouwen? :?
Dus ik denk dat met zijn houding niks mis is, ik kan zijn houding wel begrijpen. Tis een prima kerel als je hem IRL ziet ^O^

1 keertje zat Faxie weer in die modus en zei iemand tegen hem dat als ie een kytesurfende belegger was met een fascinatie voor oude auto's, dat ze hem wel zopuden zien zitten...en toen verwees hij hem door naar zijn fobo en wat stond daar? Een kytesurfende liefhebber van oude auto's _O-
  zondag 22 december 2013 @ 20:38:57 #294
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134576199
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2013 20:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zouden mensen die t maar nooit wil lukken wel zoeken in het juiste segment? :@
Ik stel weinig eisen eerlijk gezegd. Als een vrouw er maar verzorgd uit ziet en ik er een beetje op niveau mee kan babbelen zijn mijn eisen al voldaan.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
pi_134576279
quote:
14s.gif Op zondag 22 december 2013 20:34 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik geloof daar eerlijk gezegd niet echt in. Je moet bij elkaar passen, maar er bestaan geen verschillende niveau's, het is niet alsof je maar tevreden met minder moet zijn als het niet lukt.
natuurlijk bestaan er wel verschillende niveaus, het is naïef om te denken dat die er niet zijn en dat dat geen effect heeft op je kansen in de liefde.
Natuurlijk zijn er uitzonderingen, maar over het algemeen heeft een kampwijf geen bankdirecteur als partner.

Ik chargeer uiteraard btw.
compact en kleverig.
pi_134576280
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2013 20:36 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

nee, er zijn geen garanties, klopt.

Maar een

[ afbeelding ]

Heeft bij een studentenvereniging met balletjes, nou eenmaal niet zoveel kans.

Als jij als 22-jarige bij een ouwelullenkroeg komt, kun je het heel gezellig hebben, maar dan is de kans dat je de liefde van je leven tegenkomt ook kleiner.

Paar voorbeeldjes...
Nee toch? Je kunt als 22-jarige ook een hele leuke oudere vrouw treffen. Je moet daar wel voor in zijn natuurlijk, maar als je daar ook voor openstaat, dan kan je toch zelfs meer kans hebben op een relatie in een ouwelullenkroeg dan in een andere soort kroeg?
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  zondag 22 december 2013 @ 20:40:22 #297
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134576291
quote:

[..]

Leuk voorbeeld, als ik dat zou moeten volgen zou ik dus niet voor een Anita moeten gaan volgens jou omdat ik uit een ander soort milieu kom? Of begrijp ik je verkeerd?
pi_134576301
quote:
2s.gif Op zondag 22 december 2013 20:33 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Je houding draag je ook uit op het forum.
Spreek voor jezelf :{w
pi_134576326
Voorbeelden zijn er genoeg van foute positionering.
Sowieso thuis blijven en hopen op een mirakel, is al niet juiste segment aantrekken. Verder val je op sportieve vrouwen, dan moet je niet naar hoeren gaan zoeken. etc. etc.
Alles hangt af van wat je zoekt , maar beter is soms gewon niet te zoeken en meer in je element te zijn door wel buiten te komen.
pi_134576385
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 20:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
Tot zover ik weet was Faxie toch helemaal niet meer zo onsuccesvol bij de vrouwen? :?
Dus ik denk dat met zijn houding niks mis is, ik kan zijn houding wel begrijpen. Tis een prima kerel als je hem IRL ziet ^O^

1 keertje zat Faxie weer in die modus en zei iemand tegen hem dat als ie een kytesurfende belegger was met een fascinatie voor oude auto's, dat ze hem wel zopuden zien zitten...en toen verwees hij hem door naar zijn fobo en wat stond daar? Een kytesurfende liefhebber van oude auto's _O-
Nee de mijne is wel wat nieuwer hoor :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')