Sja oke, maar als je in zoon periode zit ga je ook niet wat proberen toch?quote:Op zondag 22 december 2013 21:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou, ik zou het juist niet zo fijn gevonden hebben als ik in die periode van mijn leven ook nog eens op die manieren afgewezen was
Ikke wel, heb ik die periode een heel knap meisje weten te versieren (was toen een jaar of 17)...maar hoef je niet te vertellen dat dat niks werdquote:Op zondag 22 december 2013 21:20 schreef Geerd het volgende:
[..]
Sja oke, maar als je in zoon periode zit ga je ook niet wat proberen toch?
Hoop doet levenquote:
Klopt! Alleen is het niet zo makkelijkquote:Op zondag 22 december 2013 21:19 schreef complicate het volgende:
Ik snap het eigenlijk niet??
Iedereen komt toch elke dag tenminste 5 mensen tegen?
Ik bedoel je gaat toch brood kopen? Je gaat toch eens een wandeling doen? en waarom zou dat alleemaal direct een doel moeten hebben van "iets zoeken"? Sociaal zijn en buitenkomen is gewoon gezond en hoeft niet direct een associatie te hebben met wat dan ook.
(vind ik)
Wat ik niet snap ik waarom het hier soms een zonde lijkt een relatie te willen, en vooral een eigen leven nagestreefd moet worden. Gek genoeg komen die uitspraken van mensen die niet eens lijken te weten hoe het is om alleen te zijnquote:Op zondag 22 december 2013 21:19 schreef complicate het volgende:
Ik bedoel je gaat toch brood kopen? Je gaat toch eens een wandeling doen? en waarom zou dat alleemaal direct een doel moeten hebben van "iets zoeken"? Sociaal zijn en buiten komen is gewoon gezond en hoeft niet direct een associatie te hebben met wat dan ook.
(vind ik)
Kak man! Naja je ligt wel in markt dus dat is toch wel lekker gevoel?quote:Op zondag 22 december 2013 21:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ikke wel, heb ik die periode een heel knap meisje weten te versieren (was toen een jaar of 17)...maar hoef je niet te vertellen dat dat niks werd
Nee, niet iedereen komt elke dag tenminste 5 mensen tegen. Er zijn mensen die niet buiten komen als ze vinden dat ze geen goede redenen hebben om naar buiten te gaan.quote:Op zondag 22 december 2013 21:19 schreef complicate het volgende:
Ik bedoel je gaat toch brood kopen? Je gaat toch eens een wandeling doen? en waarom zou dat alleemaal direct een doel moeten hebben van "iets zoeken"? Sociaal zijn en buitenkome is gewoon gezond en hoeft niet direct een associatie te hebben met wat dan ook.
(vind ik)
Hoelang ben jij alleen?quote:Op zondag 22 december 2013 21:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wat ik niet snap ik waarom het hier soms een zonde lijkt een relatie te willen, en vooral een eigen leven nagestreefd moet worden. Gek genoeg komen die uitspraken van mensen die niet eens lijken te weten hoe het is om alleen te zijn
Ja vastquote:
Ik toon eigenlijk respect naar iedereen hoor. Maar ben je al lang alleen dan? verder tja mensen in relatie zijn echt niet perse gelukkiger.quote:Op zondag 22 december 2013 21:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wat ik niet snap ik waarom het hier soms een zonde lijkt een relatie te willen, en vooral een eigen leven nagestreefd moet worden. Gek genoeg komen die uitspraken van mensen die niet eens lijken te weten hoe het is om alleen te zijn
Maar dan moet je ook niet zeiken dat je alleen bentquote:Op zondag 22 december 2013 21:24 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Nee, niet iedereen komt elke dag tenminste 5 mensen tegen. Er zijn mensen die niet buiten komen als ze vinden dat ze geen goede redenen hebben om naar buiten te gaan.
Neen hoor, dat denk je.quote:Op zondag 22 december 2013 21:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja vast
Als je buiten komt en hoopt eens iemand tegen te komen, dan word je hier op de brandstapel gezet
Neem aan dat je alleen woont?quote:Op zondag 22 december 2013 21:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je 'alleen' definieert...
Als je alleen bent, dan heb je wel problemen. Dan moet je eerst werken aan goede sociale contacten in plaats van direct proberen een relatie te krijgen.quote:Op zondag 22 december 2013 21:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja maar zonder buiten te komen lukt het niet volgens mij. En niet alleen in kader van iemand vinden om je leven te delen , maar ook voor jezelf als individu.quote:Op zondag 22 december 2013 21:24 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Nee, niet iedereen komt elke dag tenminste 5 mensen tegen. Er zijn mensen die niet buiten komen als ze vinden dat ze geen goede redenen hebben om naar buiten te gaan.
Klopt, en toch hebben die een relatie.quote:Op zondag 22 december 2013 21:25 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik toon eigenlijk respect naar iedereen hoor. Maar ben je al lang alleen dan? verder tja mensen in relatie zijn echt niet perse gelukkiger.
Hihi nee dat was sarcastisch.quote:
Ja maar die heb ik.quote:Op zondag 22 december 2013 21:26 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Als je alleen bent, dan heb je wel problemen. Dan moet je eerst werken aan goede sociale contacten in plaats van direct proberen een relatie te krijgen.
Juist niet. Maar misschien lezen we beiden een ander topic.quote:Op zondag 22 december 2013 21:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja vast
Als je buiten komt en hoopt eens iemand tegen te komen, dan word je hier op de brandstapel gezet
Ja maar als je een relatie doodgraag wilt dan moet je er iets voor doen Faxie.quote:Op zondag 22 december 2013 21:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Klopt, en toch hebben die een relatie.
Ik heb nog nooit een echte relatie gehad. 2 Keer iets heel kortstondigs om maar niet meer alleen te zijn, en dat was echt helemaal niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |