abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 26 december 2013 @ 12:35:52 #251
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_134711194
Hehehe altijd neem ik me voor minder te gaan drinken met uitgaan en op een dame af te stappen. Maar ik heb echt de verkeerde (of juist hele goede) vrienden geloof ik want het lukt me serieus nooit knetterlam de kroeg/disco te verlaten hahaha.

Het is veel te gezellig met die gasten. En als ik iemand fix, is dat omdat ze echt serieus vaak zit te lonken anders durf ik het ook gewoon niet. Zelfs al lonkt ze een beetje. :P

Net zoals gisteravond, is er ook een grietje dat ik een beetje ken. Heel leuk wijffie. Ik en een maat hebben heel even staan praten met r en hij vond dat ik haar moest versieren en daar was ik het wel mee eens, aangezien het echt een toffe meid is. Maargoed, de barman kwam weer met extra aanbiedingen voor de vaste top klanten en de lol en idioterie met vrienden duurde voort dus na een uur of 2 werd ik weer straalbezopen. :P Even later was ze weg en heb ik geen poging gedaan.

No problemo, ga haar echt wel weer tegenkomen, maar ik vond het wel leuk om mij levensverhaal hier neer te knallen. Ben toch niet de enige hiermee?
pi_134711632
Minder drinken lijkt me, wanneer je uitgaat.
  donderdag 26 december 2013 @ 13:12:27 #253
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_134712228
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 12:51 schreef Seriemoordenaar het volgende:
Minder drinken lijkt me, wanneer je uitgaat.
Ja dat klopt! Dat ga ik ook doen.
pi_134713177
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 20:57 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Hier meldt zich ook een faalhaas in de liefde. Tot nu toe heb ik de mentaliteit gehad dat ik eerst verliefd moet zijn voordat ik er wat van maak. Maar dat gebeurt veel te weinig (eens in de zes jaar ofzo?) dat ik nu gewoon een leuk persoon wil vinden waarmee het klikt. Bovendien moet je geluk hebben dat het meisje jou ook wil. Wil ze niet zoals in mijn situatie, kost het me jaren de tijd om haar in mijn hoofd los te laten. Ik heb dus problemen met mensen loslaten. Op meisjes afgaan tijdens uitgaan heb ik nooit vertrouwd, maar misschien wordt het eens tijd... Maar ja, dat zoenen lijkt me ook wat. Ik klink misschien als een 13-jarige maar ik heb geen idee hoe zoenen moet en zou het door berichten van "slechte zoeners" ook niet durven. Ik weet het zo ook niet meer, behalve dat ik het eens goed tijd vind worden.

(22, nooit gezoend)
Zoenen is niet 'complicated' hoor, gewoon doen. Volgende keer als je iemand leuk vindt, zoen haar gewoon. En oh meestal is het leuk als je een vrouw op een "onverwacht" moment zoent . Je "moet" het wel aanvoelen hé, dat ze jou wilt zoenen , want anders riskeer je een klap in je gezicht en dat is ook niet de bedoeling.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  donderdag 26 december 2013 @ 13:55:05 #255
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134713520
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 13:45 schreef complicate het volgende:

[..]

Zoenen is niet 'complicated' hoor, gewoon doen. Volgende keer als je iemand leuk vindt, zoen haar gewoon. En oh meestal is het leuk als je een vrouw op een "onverwacht" moment zoent . Je "moet" het wel aanvoelen hé, dat ze jou wilt zoenen , want anders riskeer je een klap in je gezicht en dat is ook niet de bedoeling.
Sommige mensen vinden die klap ook prima...En nee, ik hou daar niet van dus ben ik wat terughoudender...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_134713563
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 13:55 schreef yats het volgende:

[..]

Sommige mensen vinden die klap ook prima...En nee, ik hou daar niet van dus ben ik wat terughoudender...
En toch...
  donderdag 26 december 2013 @ 13:57:31 #257
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134713602
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 13:56 schreef complicate het volgende:

[..]

En toch...
Jaja, ik weet wat je wil zeggen. Ik moet juist de schroom wat meer van me af gooien. Working on that...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
pi_134713623
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 13:57 schreef yats het volgende:

[..]

Jaja, ik weet wat je wil zeggen. Ik moet juist de schroom wat meer van me af gooien. Working on that...
Je verdient een :* -je. Goed bezig Yats ^O^
pi_134713660
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 13:55 schreef yats het volgende:

[..]

Situatie aanvoelen, en je krijgt nooit klappen. Enkel intense zoenen, mits ze goed kan zoenen natuurlijk. :9
pi_134713790
Inderdaad want je hebt van die mensen die continu met hun tong draaien tijdens het zoenen :X
Dan liever zoenen met enkel en alleen door elkaars lippen aan te tasten dan een tong dat in cirkeltjes draait e.d. :r
pi_134713845
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 14:02 schreef complicate het volgende:
Inderdaad want je hebt van die mensen die continu met hun tong draaien tijdens het zoenen :X
Dan liever zoenen met enkel en alleen door elkaars lippen aan te tasten dan een tong dat in cirkeltjes draait. :r
Ja, wasmachines. :r
Of vrouwen die hun mond niet zover open doen dat je ligt te kutten om uberhaupt te kunnen zoenen. :')

Zoenen moet sensueel en seksueel zijn. Ik kan het heel erg goed. :s)
pi_134713945
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 14:04 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Ja, wasmachines. :r
Of vrouwen die hun mond niet zover open doen dat je ligt te kutten om uberhaupt te kunnen zoenen. :')

Zoenen moet sensueel en seksueel zijn. Ik kan het heel erg goed. :s)
Me2 darling, zullen we laten zien hoe het moet :9 hehe

P.S.: zijn we nu off topic? ik wil straks geen gezeur van bladiebla SC :o
  donderdag 26 december 2013 @ 14:08:52 #263
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_134713960
Of vrouwen die je amandelen er proberen uit te bijten, ook geen pretje. Beetje ruig mag wel maar je kan te ver gaan :P
pi_134713985
quote:
1s.gif Op donderdag 26 december 2013 14:08 schreef jelfrikandel het volgende:
Of vrouwen die je amandelen er proberen uit te bijten, ook geen pretje. Beetje ruig mag wel maar je kan te ver gaan :P
Of vrouwen die niet durven pijpen :X Ze weten gewoon niet wat ze missen :P
pi_134713998
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 14:08 schreef complicate het volgende:

[..]

Me2 darling, zullen we laten zien hoe het moet :9 hehe

P.S.: zijn we nu off topic? ik wil straks geen gezeur van bladiebla SC :o
Ok. Wanneer kun je? ~O>

SC ja. Excuses. :)
pi_134714045
Ok we zijn aan SC-en. Ik hou nu op :)
pi_134714159
Maar goed. Dat is de reden dat ik hier aangeef dat je zou moeten proberen ongedwongen omgang met een vrouw te hebben, zonder dat je er meer achter zoekt. En kijk naar mensen als je met ze in contact bent. Echt kijken, zodat je ze een klein beetje in leert schatten. Dat houdt dus ook in dat je je niet continu bezig dient te houden met jezelf, wat je zegt en hoe je overkomt.
pi_134714233
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 13:45 schreef complicate het volgende:

[..]

Pff, ik ben toch geen vrouw? Aanvoelen? Wat is dat? :P
Unbowed, Unbent, Unbroken.
  donderdag 26 december 2013 @ 14:18:38 #269
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134714274
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 14:09 schreef complicate het volgende:

[..]

Of vrouwen die niet durven pijpen :X Ze weten gewoon niet wat ze missen :P
Een vrouw naar mijn hart. Kun jij niet een pleidooi houden tegenover alle vrouwen in de wereld wat ze missen?
pi_134714280
quote:
6s.gif Op donderdag 26 december 2013 14:17 schreef BeyondTheGreen het volgende:

[..]

Pff, ik ben toch geen vrouw? Aanvoelen? Wat is dat? :P
Hopeloos.
  donderdag 26 december 2013 @ 14:20:16 #271
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134714325
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 14:18 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Hopeloos.
Niet iedereen is ervaren seriemoordenaar. Ik snap best wat beyondthegreen bedoeld. Zelf vind ik dat ook lastig om in te schatten. Maar ik denk inderdaad wel dat je al een eind komt door gewoon wat impulsiever te zijn/worden...
  donderdag 26 december 2013 @ 14:20:50 #272
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134714346
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 13:58 schreef complicate het volgende:

[..]

Je verdient een :* -je. Goed bezig Yats ^O^
Eentje maar? O-) Maar thxs voor de hulp in ieder geval!
pi_134714370
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 14:20 schreef yats het volgende:

[..]

Niet iedereen is ervaren seriemoordenaar. Ik snap best wat beyondthegreen bedoeld. Zelf vind ik dat ook lastig om in te schatten. Maar ik denk inderdaad wel dat je al een eind komt door gewoon wat impulsiever te zijn/worden...
Dat begrijp ik heus wel. Anders zou ik hier geen tips geven.

Maar je begrijpt toch hoop ik wel wat 'aanvoelen' betekent? :)
En ja, inderdaad. Dat leer je vooral door een beetje schroom van je af te gooien, wat brutaler te zijn.

Brutale mensen hebben de halve wereld, zeggen 'ze' weleens.
pi_134714425
Met kijken bedoel ik overigens, kijk in haar ogen, naar haar gezicht. Lacht ze? Stralen haar ogen? Hoe beweegt ze? Hoe klinkt haar stem wanneer ze iets vertelt? Hoe is haar houding?

Uit dat soort dingen kun je heel veel afleiden. :)
pi_134714469
Niet alleen om te weten wanneer je haar kunt zoenen, wat een goed moment daarvoor is. Maar ook wanneer je wel of niet iets 'brutaals' kunt zeggen, haar plagen of wellicht een dubbelzinnige grap maken. Yada yada, yats. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')