Ja dat klopt! Dat ga ik ook doen.quote:Op donderdag 26 december 2013 12:51 schreef Seriemoordenaar het volgende:
Minder drinken lijkt me, wanneer je uitgaat.
Zoenen is niet 'complicated' hoor, gewoon doen. Volgende keer als je iemand leuk vindt, zoen haar gewoon. En oh meestal is het leuk als je een vrouw op een "onverwacht" moment zoent . Je "moet" het wel aanvoelen hé, dat ze jou wilt zoenen , want anders riskeer je een klap in je gezicht en dat is ook niet de bedoeling.quote:Op woensdag 25 december 2013 20:57 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Hier meldt zich ook een faalhaas in de liefde. Tot nu toe heb ik de mentaliteit gehad dat ik eerst verliefd moet zijn voordat ik er wat van maak. Maar dat gebeurt veel te weinig (eens in de zes jaar ofzo?) dat ik nu gewoon een leuk persoon wil vinden waarmee het klikt. Bovendien moet je geluk hebben dat het meisje jou ook wil. Wil ze niet zoals in mijn situatie, kost het me jaren de tijd om haar in mijn hoofd los te laten. Ik heb dus problemen met mensen loslaten. Op meisjes afgaan tijdens uitgaan heb ik nooit vertrouwd, maar misschien wordt het eens tijd... Maar ja, dat zoenen lijkt me ook wat. Ik klink misschien als een 13-jarige maar ik heb geen idee hoe zoenen moet en zou het door berichten van "slechte zoeners" ook niet durven. Ik weet het zo ook niet meer, behalve dat ik het eens goed tijd vind worden.
(22, nooit gezoend)
Sommige mensen vinden die klap ook prima...En nee, ik hou daar niet van dus ben ik wat terughoudender...quote:Op donderdag 26 december 2013 13:45 schreef complicate het volgende:
[..]
Zoenen is niet 'complicated' hoor, gewoon doen. Volgende keer als je iemand leuk vindt, zoen haar gewoon. En oh meestal is het leuk als je een vrouw op een "onverwacht" moment zoent . Je "moet" het wel aanvoelen hé, dat ze jou wilt zoenen , want anders riskeer je een klap in je gezicht en dat is ook niet de bedoeling.
En toch...quote:Op donderdag 26 december 2013 13:55 schreef yats het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden die klap ook prima...En nee, ik hou daar niet van dus ben ik wat terughoudender...
Jaja, ik weet wat je wil zeggen. Ik moet juist de schroom wat meer van me af gooien. Working on that...quote:
Je verdient eenquote:Op donderdag 26 december 2013 13:57 schreef yats het volgende:
[..]
Jaja, ik weet wat je wil zeggen. Ik moet juist de schroom wat meer van me af gooien. Working on that...
Situatie aanvoelen, en je krijgt nooit klappen. Enkel intense zoenen, mits ze goed kan zoenen natuurlijk.quote:Op donderdag 26 december 2013 13:55 schreef yats het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden die klap ook prima...En nee, ik hou daar niet van dus ben ik wat terughoudender...
Ja, wasmachines.quote:Op donderdag 26 december 2013 14:02 schreef complicate het volgende:
Inderdaad want je hebt van die mensen die continu met hun tong draaien tijdens het zoenen![]()
Dan liever zoenen met enkel en alleen door elkaars lippen aan te tasten dan een tong dat in cirkeltjes draait.
Me2 darling, zullen we laten zien hoe het moetquote:Op donderdag 26 december 2013 14:04 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Ja, wasmachines.
Of vrouwen die hun mond niet zover open doen dat je ligt te kutten om uberhaupt te kunnen zoenen.
Zoenen moet sensueel en seksueel zijn. Ik kan het heel erg goed.
Of vrouwen die niet durven pijpenquote:Op donderdag 26 december 2013 14:08 schreef jelfrikandel het volgende:
Of vrouwen die je amandelen er proberen uit te bijten, ook geen pretje. Beetje ruig mag wel maar je kan te ver gaan
Ok. Wanneer kun je?quote:Op donderdag 26 december 2013 14:08 schreef complicate het volgende:
[..]
Me2 darling, zullen we laten zien hoe het moethehe
P.S.: zijn we nu off topic? ik wil straks geen gezeur van bladiebla SC
Pff, ik ben toch geen vrouw? Aanvoelen? Wat is dat?quote:Op donderdag 26 december 2013 13:45 schreef complicate het volgende:
[..]
Zoenen is niet 'complicated' hoor, gewoon doen. Volgende keer als je iemand leuk vindt, zoen haar gewoon. En oh meestal is het leuk als je een vrouw op een "onverwacht" moment zoent . Je "moet" het wel aanvoelen hé, dat ze jou wilt zoenen , want anders riskeer je een klap in je gezicht en dat is ook niet de bedoeling.
Een vrouw naar mijn hart. Kun jij niet een pleidooi houden tegenover alle vrouwen in de wereld wat ze missen?quote:Op donderdag 26 december 2013 14:09 schreef complicate het volgende:
[..]
Of vrouwen die niet durven pijpenZe weten gewoon niet wat ze missen
Hopeloos.quote:Op donderdag 26 december 2013 14:17 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Pff, ik ben toch geen vrouw? Aanvoelen? Wat is dat?
Niet iedereen is ervaren seriemoordenaar. Ik snap best wat beyondthegreen bedoeld. Zelf vind ik dat ook lastig om in te schatten. Maar ik denk inderdaad wel dat je al een eind komt door gewoon wat impulsiever te zijn/worden...quote:
Eentje maar?quote:Op donderdag 26 december 2013 13:58 schreef complicate het volgende:
[..]
Je verdient een-je. Goed bezig Yats
Dat begrijp ik heus wel. Anders zou ik hier geen tips geven.quote:Op donderdag 26 december 2013 14:20 schreef yats het volgende:
[..]
Niet iedereen is ervaren seriemoordenaar. Ik snap best wat beyondthegreen bedoeld. Zelf vind ik dat ook lastig om in te schatten. Maar ik denk inderdaad wel dat je al een eind komt door gewoon wat impulsiever te zijn/worden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |