Hij is niet de enige zo te lezen. Enjoy!quote:Op maandag 23 december 2013 23:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Yup.. voor een paar minuten.
Maar hijs is wel gezellig moet ik zeggen. Al zat oe daarnet ook nog aan de cokevage avodn als je t zo verteld...
Haha ik ben enkel aan de drankquote:Op maandag 23 december 2013 23:58 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Hij is niet de enige zo te lezen. Enjoy!
En je post is nog redelijk leesbaar geblevenquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:29 schreef Cue_ het volgende:
Zowaar gezellig gehad, weinig gemerkt van zn extra drugsgebruik.
Zrgt me leuk, lief en lekker te vinden en de volgende keer voor me te willen koken en gewoon dan llebei lekker nuchter (hij vertelde trpusens perdoonlijk verhaal wasrom vroeg begonnen met drinken vandaag)
Owja en nog een fietddlot gratis gekregen, asngezien hij een fietsenmsker bleek te zijn.
Maar zonder dat is t al met al best positief geweest
1,5 fles wijn en geschreven tijdens het fietsenquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:37 schreef Godshand het volgende:
[..]
En je post is nog redelijk leesbaar gebleven
Vandaag toevallig in de kroeg een goed gesprek met mijn beste vriend op dit punt. De conclusie was eigenlijk dat ik inderdaad te terughoudend ben als het eenmaal op verdere stappen aan komt. Sterker nog, hij had respect voor de manier waarop ik afgelopen vrijdag op een aantal vrouwen afgestapt ben omdat hij dat zelf nooit zou durven.quote:Op maandag 23 december 2013 23:57 schreef complicate het volgende:
[..]
In eerste instantie denk ik dat het draait om welk gevoel je aan een vrouw geeft en of losmaakt.
Als een vrouw geïntereseerd is, gaat ze denk ik meestal lachen om niets. Maar dat geldt niet voor alle vrouwen, want een vrouw die verlegen is, zou zelfs het kijken in haar ogen ervaren als staren waardoor ze zich nog minder op haar gemak ga voelen.
Maar over het algemeen kan je lachen als een positief signaal interpreteren.
Verder als je je aangetrokken voelt tot haar , gewoon niet bang zijn om haar hand vast te nemen, op die manier merk je of ze interesse heeft. En een meisje dat veel oogcontact zoekt, betekent wel dat ze jou zie staan en dan kan ze zelfs zo domme dingen beginnen doen om je aandacht te vragen. haha![]()
Verder zien of ze positief reageert als je haar een compliment geeft ofzo.
Het ding is ook wel dat als je een meisje te veel aandacht geeft dat ze snel zou kunnen denken van ach "het zit in de sjakosj".
Maar heeeeeyyy, praktijkervaring zal jou veel meer leren dan tips à la lettre te volgen. Verder weet je ondertussen ook wel van jezelf dat je sneller een nummer moet vragen en niet té veel babbelen.
Verder zou ik echt wel zeggen dat als je met een meisje praat dat ze echt wel voelt dat je lekker zit in je vel, en DAT is heel belangrijk, want jezelf zijn is echten als ze je niet leuk vind zoals je bent tja, genoeg visjes in zee en hopla NEXT
.
R&P / R&P Feedback Je mag jouw mening daar geven hehequote:Op dinsdag 24 december 2013 20:47 schreef yats het volgende:
p.s Waarom is dit topic ineens verplaatst?
Yatsiiee je bent nummer weer vergeten vragen, neeeeeeeeeeeeeeeee.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:47 schreef yats het volgende:
[..]
Vandaag toevallig in de kroeg een goed gesprek met mijn beste vriend op dit punt. De conclusie was eigenlijk dat ik inderdaad te terughoudend ben als het eenmaal op verdere stappen aan komt. Sterker nog, hij had respect voor de manier waarop ik afgelopen vrijdag op een aantal vrouwen afgestapt ben omdat hij dat zelf nooit zou durven.
Afgelopen vrijdag was het ook heel gezellig qua stappen. Wat ik verder zelf al later op de nacht dacht, het eerste meisje dat ik aansprak had interesse. Alleen je raad het al, ik ben 'vergeten' haar nummer te vragen...![]()
Maar je hebt gelijk, het is duidelijk te merken dat ik de laatste weken goed in mijn vel zit. Vanmiddag in de kroeg ook weer. Mijn beste vriend kwam er onderweg naar zijn huis mee dat de bardame me wel zag zitten. Maar ja, dat had ik dus even gemist. Vandaar dat ik dus vroeg naar duidelijke signalen...
Als dat zo is dan zeg je gewoon NEXT!quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:40 schreef Faxie het volgende:
Nummers vragen ja. Om vervolgens aan het lijntje gehouden te worden
Doe ik ook, maar het is toch weer jammer he.quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:41 schreef complicate het volgende:
[..]
Als dat zo is dan zeg je gewoon NEXT!
Het is moeilijk Next te zeggen als je iemand leuk vindt.quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:41 schreef complicate het volgende:
[..]
Als dat zo is dan zeg je gewoon NEXT!
Idd. Contact op een heel laag pitje, maar ik vind d'r nog steeds leukquote:Op dinsdag 24 december 2013 21:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is moeilijk Next te zeggen als je iemand leuk vindt.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Doe ik ook, maar het is toch weer jammer he.
Andere tips dan Next?quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is moeilijk Next te zeggen als je iemand leuk vindt.
Haha, ik weet het, hardleers. Als het als excuus mag gelden, ik had op dat moment wel al twee heerlijke donkere biertjes achter de kiezen...quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:54 schreef complicate het volgende:
[..]
Yatsiiee je bent nummer weer vergeten vragen, neeeeeeeeeeeeeeeee.![]()
Maardat je lekker in je vel zit. En verder moet je mij beloven dat je volgende
keer nummer niet vergeet te vragenanders kom ik tot daar aan je oren trekken! hehe
Faxieeee, dit had je in DM/PM kunnen zetten. Lolololquote:Op dinsdag 24 december 2013 22:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nieuwe nummers hosselen dan maar. M'n DM staat open
De hint is doorgekomenquote:Op woensdag 25 december 2013 15:59 schreef complicate het volgende:
[..]
Faxieeee, dit had je in DM/PM kunnen zetten. Lololol
Hehe nee biertje is geen excuus om nummer te vergeten vragen Yatsiiie, maar goed geprobeerdquote:Op dinsdag 24 december 2013 22:48 schreef yats het volgende:
[..]
Haha, ik weet het, hardleers. Als het als excuus mag gelden, ik had op dat moment wel al twee heerlijke donkere biertjes achter de kiezen...![]()
Je bent van harte welkom overigens, ik zal een pintje koud zetten als je me op mijn donder komt geven.Nee, zonder gein, ik had het vooral echt niet door dat het meisje achter de bar interesse had. Ik heb mijn beste vriend even aan zijn oren getrokken dat als hij dat een volgende keer merkt (hij had het blijkbaar wel gezien) hij me wel een seintje mag geven. Ik was vooral in een serieus gesprek met hem om het te merken...
Deze baas weet.quote:Op woensdag 25 december 2013 02:15 schreef einszweiachtung het volgende:
als je iedere vrouw zo kan krijgen is de lol er ook snel vanaf toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |