abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134632693
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2013 23:45 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Yup.. voor een paar minuten.
Maar hijs is wel gezellig moet ik zeggen. Al zat oe daarnet ook nog aan de coke :') vage avodn als je t zo verteld...
Hij is niet de enige zo te lezen. Enjoy! ;)
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  dinsdag 24 december 2013 @ 00:23:17 #227
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134633877
quote:
14s.gif Op maandag 23 december 2013 23:58 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Hij is niet de enige zo te lezen. Enjoy! ;)
Haha ik ben enkel aan de drank :P
  dinsdag 24 december 2013 @ 01:29:20 #228
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134636214
Zowaar gezellig gehad, weinig gemerkt van zn extra drugsgebruik.
Zegt me leuk, lief en lekker te vinden en de volgende keer voor me te willen koken en gewoon dan allebei lekker nuchter (hij vertelde trouwens persoonlijk verhaal waarom vroeg begonnen met drinken vandaag)
Owja en nog een fietsslot gratis gekregen, aangezien hij een fietsenmaker bleek te zijn.

Maar zonder dat is t al met al best positief geweest :)

[ Bericht 1% gewijzigd door Cue_ op 24-12-2013 01:46:37 ]
pi_134636549
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 01:29 schreef Cue_ het volgende:
Zowaar gezellig gehad, weinig gemerkt van zn extra drugsgebruik.
Zrgt me leuk, lief en lekker te vinden en de volgende keer voor me te willen koken en gewoon dan llebei lekker nuchter (hij vertelde trpusens perdoonlijk verhaal wasrom vroeg begonnen met drinken vandaag)
Owja en nog een fietddlot gratis gekregen, asngezien hij een fietsenmsker bleek te zijn.

Maar zonder dat is t al met al best positief geweest :)
En je post is nog redelijk leesbaar gebleven ^O^
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  dinsdag 24 december 2013 @ 01:45:47 #230
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134636874
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 december 2013 01:37 schreef Godshand het volgende:

[..]

En je post is nog redelijk leesbaar gebleven ^O^
1,5 fles wijn en geschreven tijdens het fietsen ;)
pi_134640200
Nou dat klinkt veelbelovend :)
  dinsdag 24 december 2013 @ 11:34:44 #232
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134644607
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 07:38 schreef Faxie het volgende:
Nou dat klinkt veelbelovend :)
Goed genoeg in ieder geval.
  dinsdag 24 december 2013 @ 20:47:13 #233
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134664836
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 23:57 schreef complicate het volgende:

[..]

In eerste instantie denk ik dat het draait om welk gevoel je aan een vrouw geeft en of losmaakt.

Als een vrouw geïntereseerd is, gaat ze denk ik meestal lachen om niets. Maar dat geldt niet voor alle vrouwen, want een vrouw die verlegen is, zou zelfs het kijken in haar ogen ervaren als staren waardoor ze zich nog minder op haar gemak ga voelen.
Maar over het algemeen kan je lachen als een positief signaal interpreteren ;).

Verder als je je aangetrokken voelt tot haar , gewoon niet bang zijn om haar hand vast te nemen, op die manier merk je of ze interesse heeft. En een meisje dat veel oogcontact zoekt, betekent wel dat ze jou zie staan en dan kan ze zelfs zo domme dingen beginnen doen om je aandacht te vragen. haha :P

Verder zien of ze positief reageert als je haar een compliment geeft ofzo.
Het ding is ook wel dat als je een meisje te veel aandacht geeft dat ze snel zou kunnen denken van ach "het zit in de sjakosj".

Maar heeeeeyyy, praktijkervaring zal jou veel meer leren dan tips à la lettre te volgen. Verder weet je ondertussen ook wel van jezelf dat je sneller een nummer moet vragen en niet té veel babbelen.

Verder zou ik echt wel zeggen dat als je met een meisje praat dat ze echt wel voelt dat je lekker zit in je vel, en DAT is heel belangrijk, want jezelf zijn is echt ^O^ en als ze je niet leuk vind zoals je bent tja, genoeg visjes in zee en hopla NEXT :s) .
Vandaag toevallig in de kroeg een goed gesprek met mijn beste vriend op dit punt. De conclusie was eigenlijk dat ik inderdaad te terughoudend ben als het eenmaal op verdere stappen aan komt. Sterker nog, hij had respect voor de manier waarop ik afgelopen vrijdag op een aantal vrouwen afgestapt ben omdat hij dat zelf nooit zou durven.
Afgelopen vrijdag was het ook heel gezellig qua stappen. Wat ik verder zelf al later op de nacht dacht, het eerste meisje dat ik aansprak had interesse. Alleen je raad het al, ik ben 'vergeten' haar nummer te vragen... 8)7
Maar je hebt gelijk, het is duidelijk te merken dat ik de laatste weken goed in mijn vel zit. Vanmiddag in de kroeg ook weer. Mijn beste vriend kwam er onderweg naar zijn huis mee dat de bardame me wel zag zitten. Maar ja, dat had ik dus even gemist. Vandaar dat ik dus vroeg naar duidelijke signalen...

p.s Waarom is dit topic ineens verplaatst?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_134665016
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 20:47 schreef yats het volgende:

p.s Waarom is dit topic ineens verplaatst?
R&P / R&P Feedback Je mag jouw mening daar geven hehe
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_134665207
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 20:47 schreef yats het volgende:

[..]

Vandaag toevallig in de kroeg een goed gesprek met mijn beste vriend op dit punt. De conclusie was eigenlijk dat ik inderdaad te terughoudend ben als het eenmaal op verdere stappen aan komt. Sterker nog, hij had respect voor de manier waarop ik afgelopen vrijdag op een aantal vrouwen afgestapt ben omdat hij dat zelf nooit zou durven.
Afgelopen vrijdag was het ook heel gezellig qua stappen. Wat ik verder zelf al later op de nacht dacht, het eerste meisje dat ik aansprak had interesse. Alleen je raad het al, ik ben 'vergeten' haar nummer te vragen... 8)7
Maar je hebt gelijk, het is duidelijk te merken dat ik de laatste weken goed in mijn vel zit. Vanmiddag in de kroeg ook weer. Mijn beste vriend kwam er onderweg naar zijn huis mee dat de bardame me wel zag zitten. Maar ja, dat had ik dus even gemist. Vandaar dat ik dus vroeg naar duidelijke signalen...

Yatsiiee je bent nummer weer vergeten vragen, neeeeeeeeeeeeeeeee. o|O

Maar ^O^ dat je lekker in je vel zit. En verder moet je mij beloven dat je volgende
keer nummer niet vergeet te vragen :o anders kom ik tot daar aan je oren trekken! hehe
pi_134668268
Nummers vragen ja. Om vervolgens aan het lijntje gehouden te worden :')

Dat was een strak plan :')
pi_134668336
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 21:40 schreef Faxie het volgende:
Nummers vragen ja. Om vervolgens aan het lijntje gehouden te worden :')

Als dat zo is dan zeg je gewoon NEXT!
pi_134668678
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 21:41 schreef complicate het volgende:

[..]

Doe ik ook, maar het is toch weer jammer he.
  dinsdag 24 december 2013 @ 21:54:33 #239
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_134668851
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 21:41 schreef complicate het volgende:

[..]

Het is moeilijk Next te zeggen als je iemand leuk vindt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_134668971
quote:
99s.gif Op dinsdag 24 december 2013 21:54 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Idd. Contact op een heel laag pitje, maar ik vind d'r nog steeds leuk :')
pi_134669393
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 21:49 schreef Faxie het volgende:

[..]

Doe ik ook, maar het is toch weer jammer he.
quote:
99s.gif Op dinsdag 24 december 2013 21:54 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Andere tips dan Next? :)
pi_134670300
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 22:08 schreef complicate het volgende:

[..]

[..]

Andere tips dan Next? :)
Nieuwe nummers hosselen dan maar. M'n DM staat open O-)
  dinsdag 24 december 2013 @ 22:48:07 #243
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134670748
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 20:54 schreef complicate het volgende:

[..]

Yatsiiee je bent nummer weer vergeten vragen, neeeeeeeeeeeeeeeee. o|O

Maar ^O^ dat je lekker in je vel zit. En verder moet je mij beloven dat je volgende
keer nummer niet vergeet te vragen :o anders kom ik tot daar aan je oren trekken! hehe
Haha, ik weet het, hardleers. Als het als excuus mag gelden, ik had op dat moment wel al twee heerlijke donkere biertjes achter de kiezen... c_/

Je bent van harte welkom overigens, ik zal een pintje koud zetten als je me op mijn donder komt geven. O-) Nee, zonder gein, ik had het vooral echt niet door dat het meisje achter de bar interesse had. Ik heb mijn beste vriend even aan zijn oren getrokken dat als hij dat een volgende keer merkt (hij had het blijkbaar wel gezien) hij me wel een seintje mag geven. Ik was vooral in een serieus gesprek met hem om het te merken...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_134676246
Van afwijzingen word ik zelf alleen maar sterker, als je iedere vrouw zo kan krijgen is de lol er ook snel vanaf toch? :p Stel gewoon de vraag, hoe pak ik 't de volgende keer aan? Andere manier van benaderen, parfum ( B-) ), kappertje ( (8> ). Zorg maar voor een ding, zorg dat je bij elke nieuwe poging mentaal het idee hebt dat je er beter voor staat, dan is het vanzelf een keer bingo :Y , en na die 'bingo' zul je vast nog tientallen keren afgewezen worden, that's just life :W
GGGG
pi_134687798
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 22:35 schreef Faxie het volgende:

[..]

Nieuwe nummers hosselen dan maar. M'n DM staat open O-)
Faxieeee, dit had je in DM/PM kunnen zetten. Lololol
pi_134687819
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 15:59 schreef complicate het volgende:

[..]

Faxieeee, dit had je in DM/PM kunnen zetten. Lololol
De hint is doorgekomen :P
pi_134687844
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 22:48 schreef yats het volgende:

[..]

Haha, ik weet het, hardleers. Als het als excuus mag gelden, ik had op dat moment wel al twee heerlijke donkere biertjes achter de kiezen... c_/

Je bent van harte welkom overigens, ik zal een pintje koud zetten als je me op mijn donder komt geven. O-) Nee, zonder gein, ik had het vooral echt niet door dat het meisje achter de bar interesse had. Ik heb mijn beste vriend even aan zijn oren getrokken dat als hij dat een volgende keer merkt (hij had het blijkbaar wel gezien) hij me wel een seintje mag geven. Ik was vooral in een serieus gesprek met hem om het te merken...
Hehe nee biertje is geen excuus om nummer te vergeten vragen Yatsiiie, maar goed geprobeerd :P.
Voor de rest fijne kerst ~:) En ow ja volgende keer trek ik echt aan je oren als je zoiets nog eens vergeet! hehe :X
pi_134687919
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 02:15 schreef einszweiachtung het volgende:
als je iedere vrouw zo kan krijgen is de lol er ook snel vanaf toch?
Deze baas weet.
  woensdag 25 december 2013 @ 17:31:43 #249
417037 MarokkaanseHeld
Come here mijn litte macaron.
pi_134689757
Oke, via een lieve vrouwelijke lid ben ik hier terecht gekomen, ik ga nu de stappen lezen en het bij haar uitproberen!

Misschien kom ik als "groentje" toch wel ergens!
pi_134694339
Hier meldt zich ook een faalhaas in de liefde. Tot nu toe heb ik de mentaliteit gehad dat ik eerst verliefd moet zijn voordat ik er wat van maak. Maar dat gebeurt veel te weinig (eens in de zes jaar ofzo?) dat ik nu gewoon een leuk persoon wil vinden waarmee het klikt. Bovendien moet je geluk hebben dat het meisje jou ook wil. Wil ze niet zoals in mijn situatie, kost het me jaren de tijd om haar in mijn hoofd los te laten. Ik heb dus problemen met mensen loslaten. Op meisjes afgaan tijdens uitgaan heb ik nooit vertrouwd, maar misschien wordt het eens tijd... Maar ja, dat zoenen lijkt me ook wat. Ik klink misschien als een 13-jarige maar ik heb geen idee hoe zoenen moet en zou het door berichten van "slechte zoeners" ook niet durven. Ik weet het zo ook niet meer, behalve dat ik het eens goed tijd vind worden.

(22, nooit gezoend)
Unbowed, Unbent, Unbroken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')