Dat is in ieder geval positief.quote:Op vrijdag 27 december 2013 02:07 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik doe er wel wat aan.. wat ik al meerdere malen gemeld heb in dit topic.. Ik ben al 10kg kwijt, ik wil 4x per week gaan sporten vanaf Januari
Natuurlijk kunnen die aardig en leuk zijn. Evenals gezellig. Je ziet jezelf alleen niet onder/op dat zwetende lijf liggen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 00:09 schreef Braddie het volgende:
Dat meisje wat me afwees op m`n gewicht heb ik daarna ook flink de waarheid verteld, want je wijst (in mijn ogen) niet iemand af op zijn/haar gewicht... Alsof daar je innerlijk verstopt zit (bijwijze van) Weetje wel? Alsof dikke mensen/mensen met overgewicht niet aardig/leuk kunnen zijn.
Dit. Komt iemand met serieuze tips, gaat TS nog zo bijdehand doen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 10:09 schreef SonicVolcano het volgende:
Wat je fout doet?
Dat je niks met de adviezen doet.
chroestjov heeft het perfect samengevat, al zou ik een rijbewijs niet prioriteit geven.
Dat.quote:Op vrijdag 27 december 2013 09:34 schreef Canillas het volgende:
Begrijp je dat onzekerheid is geloven in negatieve, pijnlijke over jezelf en rondlopen met angst daar door anderen op geraakt te worden. Voorwaarde voor onzekerheid is dat jij negatief over jezelf bent.
Jij bent negatief over jezelf en betrekt ook de reacties van anderen negatief op jezelf. Ook die reacties roep je over jezelf af, je gedraagt je op een ''ik ben niet zo leuk''-manier en je krijgt vervolgens een ''ik vind jou niet leuk''-reactie en voila; je negatieve zelfbeeld is weer bevestigd, herhaal.
In het kort komt het hier op neer, en dat geldt voor alle fokkers met dit probleem; je gelooft in negatieve gedachten over jezelf en daar vanuit vind je jezelf niet de moeite waard om met jezelf aan de slag te gaan om jezelf wel okay te vinden. Maar je wil je wel geliefd voelen en probeert dmv vrouwen een omweg te nemen; als ik zorg dat zij mij leuk vinden hoef ik niet te leren hoe ik dat voor mezelf voor elkaar krijg. Hoefik geen moeite voor mezelf te doen. Dat schrikt vrouwen af want die hebben heus wel door dat jij een stuk negativiteit over jezelf (die je zelf op te lossen hebt omdat jij verantwoordelijk bent voor jouw innerlijk) bij hen probeert neer te leggen. Het kan ook nooit werken want als jij jezelf niet leuk vind sluit het niet bij je zelfbeeld aan als iemand jou wel leuk vind, zou je dat al snel saboteren.
De vraag met dit soort dingen is dan ook meer; hoe vaak je je het jezelf nog aan doen om aan negativiteit over jezelf vast te houden?
omdat ze zo verdomd eerlijk is.quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 11:12 schreef motorbloempje het volgende:
TS wíl ook helemaal niet verbeteren/afvallen/watnogmeerhijroeptdathijwil, want als hij 't echt had gewild, dan had hij er wat aan gedaan. Het enige wat hij wil is zwelgen in zelfmedelijden en aan de lopende band dit soort topics openen, want dan krijgt hij weer even aandacht; negatieve aandacht is ook aandacht.
Als ik er echt niks aan zou doen zou ik mezelf wel helemaal verwaarlozen niet waar?quote:Op vrijdag 27 december 2013 08:29 schreef Mortaxx het volgende:
Dit is een beetje een herhaling van zetten want je doet nooit iets met de adviezen die worden gegeven.
Praten en klagen erover helpt net zoveel als praten over een presentatie. Je kan wel jezelf aanpraten dat het een kleine groep mensen is waar je tegenover staat, dat je niet zenuwachtig hoeft te zijn, gelijk bent aan hen e.d. maar op het moment suprême heb je alsnog net zoveel zenuwen. Alleen vaker doen helpt. Net als met meiden versieren en een relatie krijgen.. gewoon doen. Tips zijn simpel en al genoemd, kan je gewoon uitvoeren. Meer valt er niet te doen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:28 schreef Braddie het volgende:
[..]
Als ik er echt niks aan zou doen zou ik mezelf wel helemaal verwaarlozen niet waar?
Ik ben al 10 kg afgevallen, wat ik al zei, ik verzorg mezelf tegenwoordig wat beter, zorg ervoor dat ik niet meer over straat ga in een joggingbroek/shirtje/jack maar gewoon in normale kleren. Ik ben al op de goede weg, alleen dat gezeik met meiden staat me in de weg.. EN m`n onzerkerheid..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |