Je wilt weten of ik een kluizenaar ben ofzo???quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 december 2013 22:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je wilt weten of ik een kluizenaar ben ofzo???Je trekt zelf al een conclusie, doe je dat altijd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk, ik vraag jou al 5 posts waar je nou op doelt en je blijft maar vaag.quote:Op zondag 22 december 2013 22:23 schreef Geerd het volgende:
[..]
Je trekt zelf al een conclusie, doe je dat altijd?
Je begint er zelf over dat je aan je zelf werktquote:Op zondag 22 december 2013 22:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kijk, ik vraag jou al 5 posts waar je nou op doelt en je blijft maar vaag.
Sorry, tis vast goed bedoeld maar hier kan ik dus niks mee
quote:Op zondag 22 december 2013 22:25 schreef Geerd het volgende:
[..]
Je begint er zelf over dat je aan je zelf werkt
Uhm...nee, jij begon er eigenlijk over.quote:
Nou ja, zoals ik al zei begin ik meestal gewoon met ouwehoeren en is er dan (nog) niet zoveel aan de hand. Maar als puntje bij paaltje komt krijg ik ofwel geen nummer, of een foutief nummer (is me dit jaar drie keer gebeurd). Dan komt het excuus dat ze een vriendje hebben ineens (wat ik meestal betwijfel) of dat ik niet hun type ben. Daarom ben ik dus ook (te) terughoudend als het op zoenen etc. aan komt...quote:Op zondag 22 december 2013 22:13 schreef complicate het volgende:
[..]
Woooow! Dit wist ik niet Yats! Maar wat zeg je dan precies? of wat zeggen ze dan op dat moment?
Voor de 2e keerquote:Op zondag 22 december 2013 22:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
[..]
Uhm...nee, jij begon er eigenlijk over.
Ja, dat heb ik idd getypt....en nu?quote:Op zondag 22 december 2013 22:28 schreef Geerd het volgende:
[..]
Voor de 2e keer
O zo! Ik werk con-stant aan mezelf![]()
Dus daar ligt het in elk geval niet aan!
Persoonlijke groei staat hoog op mijn prioriteitenlijstje
Amai dat wist ik niet. *geeft knuffelquote:Op zondag 22 december 2013 22:27 schreef yats het volgende:
[..]
Nou ja, zoals ik al zei begin ik meestal gewoon met ouwehoeren en is er dan (nog) niet zoveel aan de hand. Maar als puntje bij paaltje komt krijg ik ofwel geen nummer, of een foutief nummer (is me dit jaar drie keer gebeurd). Dan komt het excuus dat ze een vriendje hebben ineens (wat ik meestal betwijfel) of dat ik niet hun type ben. Daarom ben ik dus ook (te) terughoudend als het op zoenen etc. aan komt...
Johquote:Op zondag 22 december 2013 22:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je bedoelt wat ik doe om aan mezelf te werken?
Dat is inderdaad demotiverend. Snap je nu mijn probleem? Ik ben er van overtuigd dat ik ooit weer iemand tegen ga komen en niet als vrijgezel een kist in ga, maar ja, dan moet er toch een keer een positieve reactie volgen. Tot nu toe was het altijd zo dat als een vrouw me iets beter leerde kennen (na wat babbelen) het wel ergens toe leidde...quote:Op zondag 22 december 2013 22:31 schreef complicate het volgende:
[..]
Amai dat wist ik niet. *geeft knuffelDat moet niet motiverend werken voor u. Maar probeer te denken aan de leuke relatie die jij wel hebt gehad, dat je wel eens terug zo iemand zal tegenkomen oid. Ik bedoel aan de positieve dingen van die relatie van toen. Maar sowieso ook minder babbelen enz.
En denk dan nu hetzelfde, maar dan zonder die relatie. Welkom in mijn wereldquote:Op zondag 22 december 2013 22:31 schreef complicate het volgende:
[..]
Amai dat wist ik niet. *geeft knuffelDat moet niet motiverend werken voor u. Maar probeer te denken aan de leuke relatie die jij wel hebt gehad, dat je wel eens terug zo iemand zal tegenkomen oid. Ik bedoel aan de positieve dingen van die relatie van toen. Maar sowieso ook minder babbelen enz.
Ik snap je volledig als ik jou was zou ik dat ook niet fijn vindenquote:Op zondag 22 december 2013 22:34 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is inderdaad demotiverend. Snap je nu mijn probleem? Ik ben er van overtuigd dat ik ooit weer iemand tegen ga komen en niet als vrijgezel een kist in ga, maar ja, dan moet er toch een keer een positieve reactie volgen. Tot nu toe was het altijd zo dat als een vrouw me iets beter leerde kennen (na wat babbelen) het wel ergens toe leidde...
Doe jij eigenlijk aan online daten? Of speeddaten irl?quote:Op zondag 22 december 2013 22:34 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is inderdaad demotiverend. Snap je nu mijn probleem? Ik ben er van overtuigd dat ik ooit weer iemand tegen ga komen en niet als vrijgezel een kist in ga, maar ja, dan moet er toch een keer een positieve reactie volgen. Tot nu toe was het altijd zo dat als een vrouw me iets beter leerde kennen (na wat babbelen) het wel ergens toe leidde...
Moet inderdaad niet leuk zijnquote:Op zondag 22 december 2013 22:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
En denk dan nu hetzelfde, maar dan zonder die relatie. Welkom in mijn wereld(Hoewel het er geen 20 waren dit jaar, eerder 10)
Dat heeft hij al geprobeerd maar zonder resulaat zei hij.quote:Op zondag 22 december 2013 22:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Doe jij eigenlijk aan online daten? Of speeddaten irl?
Bedoel, dan zit je in ieder geval in een omgeving waarbij je weet dat iedereen single en op zoek is.
Kijk de 4e en 5e post eens boven jequote:Op zondag 22 december 2013 22:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
Weet je Geerd, laat maar. Zolang jij me niet gewoon direct to the point kunt vragen wat jouw eigenlijke vraag is, maar er omheen blijft draaien, laat ik het maar even zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |