Ik snap wat je bedoeld ja. Maar inderdaad, dat is vaak een kwestie van ervaring opbouwen. Ik probeer het nu te leren en ik denk dat ik op de goede weg ben, maar dat weet je pas zeker op het moment dat het een paar keer goed afloopt als je iets probeert...quote:Op donderdag 26 december 2013 14:21 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Dat begrijp ik heus wel. Anders zou ik hier geen tips geven.
Maar je begrijpt toch hoop ik wel wat 'aanvoelen' betekent?
En ja, inderdaad. Dat leer je vooral door een beetje schroom van je af te gooien, wat brutaler te zijn.
Brutale mensen hebben de halve wereld, zeggen 'ze' weleens.
Ik ben hier zo verschrikkelijk slecht in.quote:Op donderdag 26 december 2013 14:25 schreef Seriemoordenaar het volgende:
Niet alleen om te weten wanneer je haar kunt zoenen, wat een goed moment daarvoor is. Maar ook wanneer je wel of niet iets 'brutaals' kunt zeggen, haar plagen of wellicht een dubbelzinnige grap maken. Yada yada, yats.
Geen idee, ik heb nooit in zo'n situatie gezeten eigenlijk. Dus een situatie waarbij ik zoiets aan kan voelen.quote:Op donderdag 26 december 2013 14:21 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Dat begrijp ik heus wel. Anders zou ik hier geen tips geven.
Maar je begrijpt toch hoop ik wel wat 'aanvoelen' betekent?
En ja, inderdaad. Dat leer je vooral door een beetje schroom van je af te gooien, wat brutaler te zijn.
Brutale mensen hebben de halve wereld, zeggen 'ze' weleens.
Ik heb een beeld dat je mij nu aan het zoenen bent, telt dat mee?quote:Op donderdag 26 december 2013 14:33 schreef Seriemoordenaar het volgende:
Ok. Kunnen jullie me eens beschrijven hoe een conversatie met een jongedame dan zoal verloopt, zodat ik een beetje een beeld heb?
Ik zal het proberen, maar dat zal niet werken denk ik.quote:Op donderdag 26 december 2013 14:18 schreef yats het volgende:
[..]
Een vrouw naar mijn hart. Kun jij niet een pleidooi houden tegenover alle vrouwen in de wereld wat ze missen?
Dat was een kusje op je wang, niet overdrijven hé. hahaquote:Op donderdag 26 december 2013 14:20 schreef yats het volgende:
[..]
Eentje maar?Maar thxs voor de hulp in ieder geval!
Je kunt goed zoenen hoor, jongedame.quote:Op donderdag 26 december 2013 14:36 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik heb een beeld dat je mij nu aan het zoenen bent, telt dat mee?
Wat Seriemoordenaar zei + als je een warme gevoel krijgt in jouw lichaam dan weet je toch dat het tijd is, om te zoenen en niet verder te babbelen bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 26 december 2013 14:17 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Pff, ik ben toch geen vrouw? Aanvoelen? Wat is dat?
Probeer het maar. Als ik dan toch richting Leuven ga is het wel zo fijn als de vrouwen daar overtuigd zijn. Ik heb veel vertrouwen in je...quote:Op donderdag 26 december 2013 14:37 schreef complicate het volgende:
[quote]Ik zal het proberen, maar dat zal niet werken denk ik.
Overdrijven? Was dat?quote:Dat was een kusje op je wang, niet overdrijven hé. haha
Het is niet omdat ik je een virtuele kusje op je wang geef omdat je goed bezig bent, dat ik je dan direct wil P*****. hahaha Maar even serieus, ik denk dat je ondertussen wel weet hoe je het zal aanpakken volgende keer. Volg jouw hart en gevoelquote:Op donderdag 26 december 2013 14:42 schreef yats het volgende:
[..]
Probeer het maar. Als ik dan toch richting Leuven ga is het wel zo fijn als de vrouwen daar overtuigd zijn. Ik heb veel vertrouwen in je...
[..]
Overdrijven? Was dat?
Dat eerste ging ik niet vanuit nee. Complicate toch, ik dacht dat je me wel een beetje kende inmiddels? Ik heb wel een idee hoe ik verder ga ja, nu nog de theorie/gedachten daadwerkelijk in de praktijk tot een einde brengen...quote:Op donderdag 26 december 2013 14:46 schreef complicate het volgende:
[..]
Het is niet omdat ik je een virtuele kusje op je wang geef omdat je goed bezig bent, dat ik je dan direct wil P*****. hahaha Maar even serieus, ik denk dat je ondertussen wel weet hoe je het zal aanpakken volgende keer. Volg jouw hart en gevoel. En een vrouw die jouw niet wilt zoenen, is de moeite niet waard om mee iets te beginnen toch. Dan zeg je opnieuw NEXT
.
En hier posten.quote:Op donderdag 26 december 2013 14:49 schreef yats het volgende:
[..]
Dat eerste ging ik niet vanuit nee. Complicate toch, ik dacht dat je me wel een beetje kende inmiddels? Ik heb wel een idee hoe ik verder ga ja, nu nog de theorie/gedachten daadwerkelijk in de praktijk tot een einde brengen...
I know, het was als grapje bedoelt, maar ik heb geen gevoel voor humor.quote:Op donderdag 26 december 2013 14:49 schreef yats het volgende:
[..]
Dat eerste ging ik niet vanuit nee. Complicate toch, ik dacht dat je me wel een beetje kende inmiddels? Ik heb wel een idee hoe ik verder ga ja, nu nog de theorie/gedachten daadwerkelijk in de praktijk tot een einde brengen...
Haha, alleen al deze reactie toont aan dat je dat wel hebt complicate. Bovendien, ik denk dat een Belgisch gevoel voor humor anders is dan het Nederlandse. Maar ik wil best een poging wagen hoor. Al gaat mijn humor waarschijnlijk meer richting de Britse humor (zoekt een monty python emoticon)quote:Op donderdag 26 december 2013 14:51 schreef complicate het volgende:
[..]
I know, het was als grapje bedoelt, maar ik heb geen gevoel voor humor.Kan je het mij leren Yatsiiie?
Dat komt goed...quote:
Ik loop nooit op ze af. Misschien dat ik daar maar eens aan moet doen. Maar edn aantal vrienden zijn ook zulke zoutzakken op dat gebied, nog erger dan ik of ze hebben al een vriendin. Blijkbaar moet ik de groep even verlaten en rondlopen door de discotheek?/kroeg. Verder heb ik geen idee hoe ik iemand aanspreek, heb ik nooit echt oogcontact volgens mij en ik heb een zelfvertrouwen van niks op die gebied.quote:Op donderdag 26 december 2013 14:33 schreef Seriemoordenaar het volgende:
Ok. Kunnen jullie me eens beschrijven hoe een conversatie met een jongedame dan zoal verloopt, zodat ik een beetje een beeld heb?
Dit is voor mij heel herkenbaar. Zelf heb ik (gelukkig) nooit echt moeite gehad om op iemand af te stappen (tip, zie het gewoon als een praatje, en niet direct om iemand te versieren). De rest heb/had ik ook last van. Het scheelt zeker als je vrienden hebt die een beetje met je meedenken qua aanspreken of je zelfs een beetje een zetje in de rug geven. Dat hoeft niet direct een fysieke zet te zijn, maar soms zien zij bijvoorbeeld signalen dat een meisje interesse heeft wel die je zelf niet ziet. In dat geval is een subtiele hint van je vrienden om het bewuste meisje eens aan te spreken een mooie eerste zet.quote:Op donderdag 26 december 2013 18:47 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Ik loop nooit op ze af. Misschien dat ik daar maar eens aan moet doen. Maar edn aantal vrienden zijn ook zulke zoutzakken op dat gebied, nog erger dan ik of ze hebben al een vriendin. Blijkbaar moet ik de groep even verlaten en rondlopen door de discotheek?/kroeg. Verder heb ik geen idee hoe ik iemand aanspreek, heb ik nooit echt oogcontact volgens mij en ik heb een zelfvertrouwen van niks op die gebied.
Negatieve gedachten zoals "ze wil me toch niet" domineren. En het zijn niet alleen gedachten: ik geloof er ook in. In 2010, op mijn 19e heb ik het lef gehad om op een meisje dat ik al een tijdje leuk vond af te stappen. Dat ging verkeerd door een achterlijke zin die ik zei "wil je even meelopen"? Iets in die geest. Vervolgens zei een vriend dat ze waarschijnlijk dacht dat ik haar mee wilse nemen om haar te verkrachten ofzo. Sindsdien heb ik het eigenlijk nooit gedurfd.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 09:34 schreef Canillas het volgende:
Begrijp je dat onzekerheid is geloven in negatieve, pijnlijke over jezelf en rondlopen met angst daar door anderen op geraakt te worden. Voorwaarde voor onzekerheid is dat jij negatief over jezelf bent.
Jij bent negatief over jezelf en betrekt ook de reacties van anderen negatief op jezelf. Ook die reacties roep je over jezelf af, je gedraagt je op een ''ik ben niet zo leuk''-manier en je krijgt vervolgens een ''ik vind jou niet leuk''-reactie en voila; je negatieve zelfbeeld is weer bevestigd, herhaal.
In het kort komt het hier op neer, en dat geldt voor alle fokkers met dit probleem; je gelooft in negatieve gedachten over jezelf en daar vanuit vind je jezelf niet de moeite waard om met jezelf aan de slag te gaan om jezelf wel okay te vinden. Maar je wil je wel geliefd voelen en probeert dmv vrouwen een omweg te nemen; als ik zorg dat zij mij leuk vinden hoef ik niet te leren hoe ik dat voor mezelf voor elkaar krijg. Hoefik geen moeite voor mezelf te doen. Dat schrikt vrouwen af want die hebben heus wel door dat jij een stuk negativiteit over jezelf (die je zelf op te lossen hebt omdat jij verantwoordelijk bent voor jouw innerlijk) bij hen probeert neer te leggen. Het kan ook nooit werken want als jij jezelf niet leuk vind sluit het niet bij je zelfbeeld aan als iemand jou wel leuk vind, zou je dat al snel saboteren.
De vraag met dit soort dingen is dan ook meer; hoe vaak je je het jezelf nog aan doen om aan negativiteit over jezelf vast te houden?
Ik vind dat hij wel in de OP magquote:
Ja, wat die persoon zegt is ook wel waar alleen is het makkelijker gezegd dan gedaan. Maar het zal wel moeten want mijn geduld raakt op: ik begin wat gefrustreerd te raken.quote:Op vrijdag 27 december 2013 09:53 schreef complicate het volgende:
Aloha (groet) Yatsie en BeyondTheGreen, ik zag net deze post/reactie in een ander topic en dacht dat jullie misschien dit willen lezen:
[..]
*2 biertjes graag*quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:11 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Ja, wat die persoon zegt is ook wel waar alleen is het makkelijker gezegd dan gedaan. Maar het zal wel moeten want mijn geduld raakt op: ik begin wat gefrustreerd te raken.
Op mijn 18e wilde ik al een vriendin/zoenen ofd. Alleen was ik toen een vriendloze autist. Nu ben ik 22 en ben er uitgegroeid, langzaam maar zeker. Ik denk dat ik sinds dit jaar pas een acceptabele kans aak op een vriendin. Ik ben nu 22 en mijn geduld is gewoon op. Tijdens het uitgaan laat ik dat niet merken door wanhopigheid ofzo, maar de teleurstelling is groot als ik thuis kom. Hierdoor wil ik vaker en vaker uit, wat resulteert in zeurende ouders (ze zijn gelovig, een blok aan mijn been).
Even wat positiefs: ik heb een oud collega gevonden, 19 jaar, ook op zoek. We gaan binnenkort weer samen uit en gaan niet weg uit de kroeg voor we iemand hebben aangesproken, haha.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |