SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders Nederland 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien, waaronder Delta, Ziggo, UPC, Caiway, KPN en Canal Digitaal. Verder zendt het digitale kanaal 101TV ook 24/7 uit met beelden vanuit het Glazen Huis. Uiteraard is er ook de 3FM-app voor Android en iOS om onderweg niets te missen van Serious Request.
Verder zijn er gedurende de dag de verscheidene Serious Request Updates, verzorgd door Michiel Veenstra, Roosmarijn Reijmer en Annemieke Schollaardt. 's Avonds is er elke dag tussen 19.30 en 20.25u een live-uitzending op Nederland 3, waarin Sophie Hilbrand BN'ers, deskundigen en gulle gevers die 3FM Serious Request een warm hart toedragen ontvangt. Sander Lantinga en Rámon Verkoeijen trekken het land in om de meest uiteenlopende acties een hart onder de riem te steken. Tim Hofman baant zich een weg door de mensenmassa op het plein om het publiek bij de brievenbus te vragen naar hun acties. En Winfried Baijens vat de waan van de dag samen in zijn Serious Request journaal. De herhaling hiervan is ’s avonds te zien (begintijd varieert), tevens op Nederland 3.
› Koop het themanummer 'Shoes of Lightning' van Racoon op iTunes.
› Coen en Sander hebben samen met internethelden Rapper Sjors, Zanger Rinus, De Stoopjes en Johan Bos (de stem van Wikipedia) een remake gemaakt van het bekende Do They Know It's Christmas? van Band Aid. Bekijk hier de clip. Het nummer is ook te koop en uiteraard gaat de opbrengst naar Serious Request.
De andere DJ's van 3FM organiseren zelf ook allerlei acties om geld binnen te halen:
› Eric Corton: Dit jaar afgereisd naar Burundi. Bekijk hier zijn reportages terug.
› Meerdere DJ's: De Elfprovinciëntocht trekt door het land. Een DJ gaat met een ‘Rayonhoofd’ van de desbetreffende provincie langs allerlei initiatieven van luisteraars. Ook bezoeken ze enkele acties en initiatieven die reeds gestart zijn.
› (Santa)Klaas van Kruistum: Rijdt door het land met een bus waar je in kan stappen en mee kan helpen met allerlei acties.
› Coen Swijnenberg en Sander Lantinga: Benefietwedstrijd op 21 december, na NAC Breda - SC Cambuur. Het C&S-team strijdt tegen het Sterrenteam van RTL. Coen doet logischerwijs niet mee aan de wedstrijd.
› Barend van Deelen en Wijnand Speelman: De Pleeboys van 3FM.
› Bart Arens: Houdt je gedurende dag op de hoogte van alle nieuwtjes en bijzondere verhalen uit het callcenter
› Domien Verschuuren: Staat de hele dag op het plein.
› Gerard Ekdom: Heeft zijn eigen eetcafé in de Blokhuispoort. Uiteraard met muzikale medewerking, van de Tiny Little Big Band, Rigby en Jett Rebel.
› Sander Lantinga en Ramon Verkoeijen: Doen in de dagelijkse uitzending om 19.30 uur verslag van mooie acties in Nederland.
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› 360 graden-stream
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› FOK!3FM Requestlogboek - Hier kun je je requests invoeren. Als hij gedraaid wordt, krijg je een e-mail.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Is een nieuw topic na 5 minuten nog niet geopend, mag een andere gebruiker het nieuwe topic openen. De OP is te vinden op deze plek. Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BABY❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Geraldine was mij niet bekend totdat ik haar gewikid hadquote:Op zondag 22 december 2013 00:33 schreef TheVulture het volgende:
Eigenlijk is Geraldine toch alleen maar bekend geworden door dit soort dingen.. al vanaf moment 1 dat ze op tv komt wordt ze als proefkonijn voor van alles gebruikt
twitter:michielveenstra twitterde op zondag 22-12-2013 om 00:28:42Voor Paul http://t.co/o2Us7ZRm78 reageer retweet
quote:Op zondag 22 december 2013 00:35 schreef DeLuna het volgende:
I WAS MADE FOR LOVINGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BABY![]()
Ik kwam ook niet verder dan Expeditie Robinsonquote:Op zondag 22 december 2013 00:35 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Geraldine was mij niet bekend totdat ik haar gewikid had
Michielgodquote:Op zondag 22 december 2013 00:35 schreef Pino112 het volgende:
twitter:michielveenstra twitterde op zondag 22-12-2013 om 00:28:42Voor Paul http://t.co/o2Us7ZRm78 reageer retweet
quote:Op zondag 22 december 2013 00:35 schreef DeLuna het volgende:
I WAS MADE FOR LOVINGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BABY![]()
![]()
quote:Op zondag 22 december 2013 00:35 schreef Pino112 het volgende:
Hahaha serieus?quote:Op zondag 22 december 2013 00:36 schreef Mascleta het volgende:
Ow dat is wel tof. Heel veel supporters gingen er weg, dus ik dacht, jammer. Maar uiteindelijk was het wel heel tof met de mensen die bleven. Over en weer zingen en wat ludieke liederen ingezet.
Het "SANDER LAAT JE REET EENS ZIEN" ook meegekregen op 101.TV? Na een minuut zingen trok hij voor Vak G zijn broek naar beneden.
Godzijdank niet gezien.quote:Op zondag 22 december 2013 00:36 schreef Mascleta het volgende:
Ow dat is wel tof. Heel veel supporters gingen er weg, dus ik dacht, jammer. Maar uiteindelijk was het wel heel tof met de mensen die bleven. Over en weer zingen en wat ludieke liederen ingezet.
Het "SANDER LAAT JE REET EENS ZIEN" ook meegekregen op 101.TV? Na een minuut zingen trok hij voor Vak G zijn broek naar beneden.
Het leverde in ieder geval een hoop hilariteit op op de tribunes.quote:
Wellicht dezelfde BPM, maar verder weinig discoquote:Op zondag 22 december 2013 00:37 schreef Evertjan het volgende:
[..]
luister maar eens goed is gewoon een disco beat die er onder zit
Die was nog op.quote:
HAHAHAquote:Op zondag 22 december 2013 00:36 schreef Mascleta het volgende:
Haha, daar gebeurde dat inderdaad met Sander.quote:Op zondag 22 december 2013 00:39 schreef alors het volgende:
[..]
HAHAHA![]()
Ik niet iig helaas! Sfeer kwam echt heel goed over, ook de spelers die het hele stadion rond gingen om het publiek te bedanken
quote:Op zondag 22 december 2013 00:37 schreef Evertjan het volgende:
[..]
luister maar eens goed is gewoon een disco beat die er onder zit
quote:Op zondag 22 december 2013 00:37 schreef FritsFlits het volgende:
Netwerk werkt weer Iets te veel F5 voor het nieuwe topic net
En nu is het afgelopen. Ik kom er NU aangelopen met die klerestrik!quote:
Alles lag eruit. Webcamstream, Fok, remote desktop naar m'n radiopcquote:
waardeloze spullen heb je dus.......quote:Op zondag 22 december 2013 00:41 schreef FritsFlits het volgende:
Alles lag eruit. Webcamstream, Fok, remote desktop naar m'n radiopc
iMacquote:Op zondag 22 december 2013 00:41 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
waardeloze spullen heb je dus.......
En daarom moet jij speechen als ik ga trouwen en daarom moet je samen met m en rj peetooms van mijn kindjes wordenquote:Op zondag 22 december 2013 00:40 schreef heloef het volgende:
Een kind dat dit aanvraagt. Ik zou er bijna zelf kinderen van willen. Heldin.
't Is een alternatief voor KvK.quote:Op zondag 22 december 2013 00:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Skrillex is toch die vent die muziek maakt die door veel mensen niet gewaardeerd word?
Applequote:
Met z'n macbook proquote:Op zondag 22 december 2013 00:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Skrillex is toch die vent die muziek maakt die door veel mensen niet gewaardeerd word?
Hij staat zelfs op Rock Werchterquote:Op zondag 22 december 2013 00:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
quote:Op zondag 22 december 2013 00:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
We zullen je missenquote:Op zondag 22 december 2013 00:42 schreef Geo4kant het volgende:
Ik zet het af, Giel en Gerrie is mij echt teveel .. irriteer me er allemaal maar aan![]()
Truste
RTquote:
Geen idee, ik hoor geen 'muziek', alleen geluidsfragmenten en samplesquote:Op zondag 22 december 2013 00:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
R+Rquote:
quote:Op zondag 22 december 2013 00:43 schreef ChatGirl het volgende:
Ik moet bij Skrillex altijd aan deze .gif denken
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zondag 22 december 2013 00:43 schreef ChatGirl het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe ?quote:Op zondag 22 december 2013 00:44 schreef Evertjan het volgende:
ROCK AND ROLL!!!!![]()
![]()
DOE JE HAAR MET EEN GITAAR!!!!
Buzzkillquote:Op zondag 22 december 2013 00:43 schreef ChatGirl het volgende:
[ afbeelding ]
Stop een Cobra 6 in hun kond.quote:Op zondag 22 december 2013 00:44 schreef ChatGirl het volgende:
Godver, kutkoters met hun vuurwerk buiten![]()
"Dan moeten ze hem maar aanvragen"quote:Op zondag 22 december 2013 00:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
en Tsunami word voor de 38973ste keer afgebroken, dit word het Theme gewoon niet
Los van het feit dat zo'n flits maar paar meter ver komt.quote:Op zondag 22 december 2013 00:44 schreef IPA het volgende:
Mensen die flits gebruiken terwijl ze een foto van iemand achter glas willen maken snappen het niet helemaal.
Wordt er gewoon af en toe ingegooid om het plein wakker te houden.quote:Op zondag 22 december 2013 00:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
en Tsunami word voor de 38973ste keer afgebroken, dit word het Theme gewoon niet
Het is een klein fragment wat hij geknipt heeft.quote:Op zondag 22 december 2013 00:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Dat is wel vaak, 38973.quote:Op zondag 22 december 2013 00:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
quote:Op zondag 22 december 2013 00:45 schreef Qunix het volgende:
Tsunami is dus anthem, kan niet anders dan dat. Een échte anthem dit keer sinds een lange tijd dus.
quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:02 schreef forzaudinese het volgende:
Top 5 van zaterdag 21 december
1. Fatboy Slim - 'Eat, Sleep, Race, Repeat' (Calvin Harris remix)
2. DVBBS & Borgeous - 'Tsunami'
3. Pharrell Williams - 'Happy'
4. John Legend - 'All Of Me'
5. Stromae - 'Formidable'
* 2cv ziet geen enkele gitaar in dat filmpje.quote:
Het feit dat ze 'm 38973 keer instarten is verontrustenderquote:Op zondag 22 december 2013 00:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik moest even YT-en. Maar dat lijkt me wel een geschikte maatregel ja.quote:
Tsunami wordt morgen wel de meest aangevraagde plaat gok ik.quote:
Oftewel, dj's aan het pushen? Hun goed recht overigens, zij moeten er wel wakker bij blijven en het publiek vermaken.quote:
Meer dan vorig jaar dus dat valt niet tegen.quote:Op zondag 22 december 2013 00:47 schreef wolfrolf het volgende:
Oei teleurstellende tussenstand?
Of viel dat wel mee?
Kond weg + omgeving.quote:Op zondag 22 december 2013 00:46 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik moest even YT-en. Maar dat lijkt me wel een geschikte maatregel ja.
Ik vond van wel. Vroeg me net ook af of de 300.000 van de burgemeester er bij zat of niet. Zo wel dan is het helemaal lafjes geweest vandaag.quote:Op zondag 22 december 2013 00:47 schreef wolfrolf het volgende:
Oei teleurstellende tussenstand?
Of viel dat wel mee?
Op de wiki http://nl.wikipedia.org/wiki/3FM_Serious_Request staat dat ESRR anthem isquote:Op zondag 22 december 2013 00:45 schreef Qunix het volgende:
Tsunami is dus anthem, kan niet anders dan dat. Een échte anthem dit keer sinds een lange tijd dus.
trustequote:Op zondag 22 december 2013 00:48 schreef FritsFlits het volgende:
Ik ga er zo vandoor. Morgen lekker klussen Dus ik kom niet in de Top100 voor morgen
quote:Op zondag 22 december 2013 00:48 schreef FritsFlits het volgende:
Ik ga er zo vandoor. Morgen lekker klussenDus ik kom niet in de Top100 voor morgen
Meer de reactie van het publiek buitenquote:Op zondag 22 december 2013 00:47 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Oftewel, dj's aan het pushen? Hun goed recht overigens, zij moeten er wel wakker bij blijven en het publiek vermaken.
Happy heb ik gehoord, 4 en 5 niet, maar da's ook niet zo ergquote:Op zondag 22 december 2013 00:48 schreef ddx het volgende:
[..]
Gekke is dat ik merendeel daarvan amper hoor ? (/zelfs nog niet gehoord heb volgens mij?)
Wiki is open source en dus niet waar.quote:Op zondag 22 december 2013 00:48 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Op de wiki http://nl.wikipedia.org/wiki/3FM_Serious_Request staat dat ESRR anthem is
Tussenstand.quote:Op zondag 22 december 2013 00:48 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Op de wiki http://nl.wikipedia.org/wiki/3FM_Serious_Request staat dat ESRR anthem is
En daarom wil dus later bij 3FM werken.quote:
Trustequote:Op zondag 22 december 2013 00:48 schreef FritsFlits het volgende:
Ik ga er zo vandoor. Morgen lekker klussenDus ik kom niet in de Top100 voor morgen
Klopt, maar de afgelopen 5 uur heb ik de volledige versie niet langs horen komen...quote:Op zondag 22 december 2013 00:46 schreef Qunix het volgende:
[..]
Het is een klein fragment wat hij geknipt heeft.
Leuke avond gehad?!!quote:
Ik loop mee richting de uitgang. Mijn oude lijf heeft rust nodigquote:Op zondag 22 december 2013 00:48 schreef FritsFlits het volgende:
Vanmiddag ergens rond 4 uur geloof ik voor t laatst.quote:Op zondag 22 december 2013 00:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Klopt, maar de afgelopen 5 uur heb ik de volledige versie niet langs horen komen...
Trustequote:Op zondag 22 december 2013 00:50 schreef D. het volgende:
[..]
Ik loop mee richting de uitgang. Mijn oude lijf heeft rust nodig
quote:Op zondag 22 december 2013 00:50 schreef D. het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 december 2013 00:50 schreef D. het volgende:
[..]
Volgend jaar een dagje van makenquote:Op zondag 22 december 2013 00:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Fokking vet![]()
Wel kort maar morgen weer visite dus wil niet al te brak zijn.
quote:Op zondag 22 december 2013 00:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Anthem gezeik ben ik wel klaar mee. Heb mijn share er wel over gezegd en we zullen wel zien wat 3fm beslist. Want zij beslissen en niet de luisteraar, en dat is eigenlijk minachting van de luisteraar.
Fijn he Luna? Kunnen we positivisme in dit topic stoppenquote:
Godver. Over twee jaar kan ik het weer proberen.quote:Op zondag 22 december 2013 00:47 schreef Evertjan het volgende:
http://seriousrequest.3fm(...)serious-request-2013
je kan je eigen nog opgeven als vrijwilliger
quote:Op zondag 22 december 2013 00:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Fijn he Luna? Kunnen we positivisme in dit topic stoppen
In mijn hoofd hoorde ik Johan Derksen.quote:Op zondag 22 december 2013 00:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Anthem gezeik ben ik wel klaar mee. Heb mijn share er wel over gezegd en we zullen wel zien wat 3fm beslist. Want zij beslissen en niet de luisteraar, en dat is eigenlijk minachting van de luisteraar.
Doet 3fm te vaak aan helaas, minachting van de luisteraarquote:Op zondag 22 december 2013 00:52 schreef heloef het volgende:
[..]
In mijn hoofd hoorde ik Johan Derksen.
Daar heb je wel gelijk in, Serious Request is ook te weinig interactief.quote:Op zondag 22 december 2013 00:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Doet 3fm te vaak aan helaas, minachting van de luisteraar
De platenmaatschappijen bepalen wet 3FM draait, daarom zul je zien dat Tsunami het niet word, maar een plaat die ergens in januari geld moet opleveren, als de verkoop van muziek toch om het dieptepunt staat...quote:Op zondag 22 december 2013 00:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu pas?quote:
Bedankt voor je inputquote:Op zondag 22 december 2013 00:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
De platenmaatschappijen bepalen wet 3FM draait, daarom zul je zien dat Tsunami het niet word, maar een plaat die ergens in januari geld moet opleveren, als de verkoop van muziek toch om het dieptepunt staat...
Het is minder request dan het moet zijnquote:Op zondag 22 december 2013 00:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in, Serious Request is ook te weinig interactief.
Dat begint altijd superlaat, normaal gaan ze nu het nieuws 20529387523 keer herhalen.quote:
Daar deed ik het ook voor.quote:Op zondag 22 december 2013 00:55 schreef ddx het volgende:
[..]
thnx, overgeschakeld toch ff betere audio kwaliteit
dat lukt ze nooit binnen acht uurquote:Op zondag 22 december 2013 00:55 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat begint altijd superlaat, normaal gaan ze nu het nieuws 20529387523 keer herhalen.
Verbaas me er eigenlijk meer over dat ze al zo vroeg klaar zijn met normale uitzendingen op zaterdagavond ?quote:Op zondag 22 december 2013 00:55 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat begint altijd superlaat, normaal gaan ze nu het nieuws 20529387523 keer herhalen.
Of z'n broertje Michaelquote:
quote:Op zondag 22 december 2013 00:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
dat lukt ze nooit binnen acht uur
Ja ik kende hem al, bazenquote:Op zondag 22 december 2013 00:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
MANNENKOOR KARRESPOOR MIENJONGE!
DICKY WOODSTOCK FESTIVAL!
![]()
![]()
Waarom altijd die overacting..quote:Op zondag 22 december 2013 00:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
MANNENKOOR KARRESPOOR MIENJONGE!
DICKY WOODSTOCK FESTIVAL!
![]()
![]()
quote:Op zondag 22 december 2013 00:55 schreef ddx het volgende:
[..]
thnx, overgeschakeld toch ff betere audio kwaliteit
Komt door het bier.quote:Op zondag 22 december 2013 00:57 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Waarom altijd die overacting..
De kabouterdans moet anders nog komenquote:Op zondag 22 december 2013 00:56 schreef 2cv het volgende:
Lekker, muziek
Misschien ben ik een zure zeikerd, maar het gehalte muziek vind ik dit jaar knap laag.
Gehoorstoornis ?quote:
jammer ditquote:Op zondag 22 december 2013 00:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mooie plaat van Joe Jackson dit ja.
Dit is beter.quote:
Nee.quote:
quote:Op zondag 22 december 2013 00:59 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Michael had zijn broertje willen zijn, dan was hij iig blank geweest bij geboorte...
OF JE EEN GEHOORSTOORNIS HEBT ? ! ? !quote:
quote:Op zondag 22 december 2013 00:59 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Michael had zijn broertje willen zijn, dan was hij iig blank geweest bij geboorte...
Ik heb ook niets met Joe, dat helptquote:
Dan kan je dit een goede muziek vinden.quote:Op zondag 22 december 2013 00:59 schreef DeLuna het volgende:
[..]
JE HOEFT NIET ZO TE SCHREEUWEN WE ZIJN NIET DOOF
Alain Clark is er de hele week dus 3FM is niet helemaal blankquote:Op zondag 22 december 2013 01:00 schreef arachide. het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of zijn er echt amper buitenlanders? En komt dat doordat de muziek van 3fm nogal blank is of komt dat omdat buitenlanders niet aan goede doelen doen?
Interessaaaaaaaaaaaaaant.
Frieslandquote:Op zondag 22 december 2013 01:00 schreef arachide. het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of zijn er echt amper buitenlanders? En komt dat doordat de muziek van 3fm nogal blank is of komt dat omdat buitenlanders niet aan goede doelen doen?
quote:Op zondag 22 december 2013 01:00 schreef arachide. het volgende:
Slaap lekker.quote:Op zondag 22 december 2013 01:00 schreef DaMook het volgende:
Ik ga slapen, straks schaatsen, zuipen en eten met collega's
.
![]()
![]()
.
Leeuwarden anti Fries dit datquote:Op zondag 22 december 2013 01:01 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in friesland geweest
Zijn bang dat ze Nederland daarna niet meer in mogen als ze naar Friesland gaan...quote:Op zondag 22 december 2013 01:00 schreef arachide. het volgende:
Dat klopt dus niet want chiel debiel staat aan de knoppen nog steedsquote:Vrijdag en zondag:
18.00 - 22.00 uur: Giel
22.00 - 2.00 uur: Coen
2.00 - 6.00 uur: Paul (Graveyard)
"Ja wacht effe hoor, die herrie staat zo hard"quote:
Over een uur ja, helaas want Coen is echt saai.quote:
Het is zaterdagquote:Op zondag 22 december 2013 01:01 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat klopt dus niet want chiel debiel staat aan de knoppen nog steeds
Turf is ook bruin/zwart.quote:
Het is zondag.quote:
Friesland is toch buitenland?quote:Op zondag 22 december 2013 01:00 schreef arachide. het volgende:
quote:Op zondag 22 december 2013 01:03 schreef RensAjacied het volgende:
Deze versie is best mooi
Van wie is dit?
"Ik heb iets en nou doe ik iets, kijk mij eens knap zijn"quote:Op zondag 22 december 2013 01:02 schreef Stickertje het volgende:
ZIelig verhaal.. Dansen met astma en bronchitis
Ja hoorquote:Op zondag 22 december 2013 01:04 schreef arachide. het volgende:
[..]
Zit wat in. Is mijn studentenOV daar wel geldig?
Ik rook met allergie voor rook, ben ik nu ook zielig.quote:Op zondag 22 december 2013 01:02 schreef Stickertje het volgende:
ZIelig verhaal.. Dansen met astma en bronchitis
Heb je een reisproduct voor de trekschuit er op staan ?quote:Op zondag 22 december 2013 01:04 schreef arachide. het volgende:
[..]
Zit wat in. Is mijn studentenOV daar wel geldig?
Tessa Rose Jacksonquote:Op zondag 22 december 2013 01:03 schreef RensAjacied het volgende:
Deze versie is best mooi
Van wie is dit?
Met studentenOV kun je al het OV gebruikenquote:Op zondag 22 december 2013 01:04 schreef 2cv het volgende:
[..]
Heb je een reisproduct voor de trekschuit er op staan ?
Thanks!quote:Op zondag 22 december 2013 01:04 schreef iAvani het volgende:
[..]
Tessa Rose Jackson
http://giel.vara.nl/media/305335
Zit er een incheckding? Dan wel!quote:Op zondag 22 december 2013 01:04 schreef 2cv het volgende:
[..]
Heb je een reisproduct voor de trekschuit er op staan ?
Ja. Even 3FM bellen met je inspirerende verhaal zou ik zeggenquote:Op zondag 22 december 2013 01:04 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik rook met allergie voor rook, ben ik nu ook zielig.
Sorry, ik loop wat achterquote:Op zondag 22 december 2013 01:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Met studentenOV kun je al het OV gebruiken
Veerboten normaal niet.quote:Op zondag 22 december 2013 01:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Met studentenOV kun je al het OV gebruiken
Mannetje die een hoekje uit/van je kaart knipt.quote:Op zondag 22 december 2013 01:05 schreef arachide. het volgende:
[..]
Zit er een incheckding? Dan wel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |