Haha, daar gebeurde dat inderdaad met Sander.quote:Op zondag 22 december 2013 00:39 schreef alors het volgende:
[..]
HAHAHA![]()
Ik niet iig helaas! Sfeer kwam echt heel goed over, ook de spelers die het hele stadion rond gingen om het publiek te bedanken
quote:Op zondag 22 december 2013 00:37 schreef Evertjan het volgende:
[..]
luister maar eens goed is gewoon een disco beat die er onder zit
quote:Op zondag 22 december 2013 00:37 schreef FritsFlits het volgende:
Netwerk werkt weer Iets te veel F5 voor het nieuwe topic net
En nu is het afgelopen. Ik kom er NU aangelopen met die klerestrik!quote:
Alles lag eruit. Webcamstream, Fok, remote desktop naar m'n radiopcquote:
waardeloze spullen heb je dus.......quote:Op zondag 22 december 2013 00:41 schreef FritsFlits het volgende:
Alles lag eruit. Webcamstream, Fok, remote desktop naar m'n radiopc
iMacquote:Op zondag 22 december 2013 00:41 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
waardeloze spullen heb je dus.......
En daarom moet jij speechen als ik ga trouwen en daarom moet je samen met m en rj peetooms van mijn kindjes wordenquote:Op zondag 22 december 2013 00:40 schreef heloef het volgende:
Een kind dat dit aanvraagt. Ik zou er bijna zelf kinderen van willen. Heldin.
't Is een alternatief voor KvK.quote:Op zondag 22 december 2013 00:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Skrillex is toch die vent die muziek maakt die door veel mensen niet gewaardeerd word?
Applequote:
Met z'n macbook proquote:Op zondag 22 december 2013 00:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Skrillex is toch die vent die muziek maakt die door veel mensen niet gewaardeerd word?
Hij staat zelfs op Rock Werchterquote:Op zondag 22 december 2013 00:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
quote:Op zondag 22 december 2013 00:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
We zullen je missenquote:Op zondag 22 december 2013 00:42 schreef Geo4kant het volgende:
Ik zet het af, Giel en Gerrie is mij echt teveel .. irriteer me er allemaal maar aan![]()
Truste
RTquote:
Geen idee, ik hoor geen 'muziek', alleen geluidsfragmenten en samplesquote:Op zondag 22 december 2013 00:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
R+Rquote:
quote:Op zondag 22 december 2013 00:43 schreef ChatGirl het volgende:
Ik moet bij Skrillex altijd aan deze .gif denken
[ afbeelding ]
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |