't Is een alternatief voor KvK.quote:Op zondag 22 december 2013 00:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Skrillex is toch die vent die muziek maakt die door veel mensen niet gewaardeerd word?
Applequote:
Met z'n macbook proquote:Op zondag 22 december 2013 00:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Skrillex is toch die vent die muziek maakt die door veel mensen niet gewaardeerd word?
Hij staat zelfs op Rock Werchterquote:Op zondag 22 december 2013 00:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
quote:Op zondag 22 december 2013 00:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
We zullen je missenquote:Op zondag 22 december 2013 00:42 schreef Geo4kant het volgende:
Ik zet het af, Giel en Gerrie is mij echt teveel .. irriteer me er allemaal maar aan![]()
Truste
RTquote:
Geen idee, ik hoor geen 'muziek', alleen geluidsfragmenten en samplesquote:Op zondag 22 december 2013 00:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
R+Rquote:
quote:Op zondag 22 december 2013 00:43 schreef ChatGirl het volgende:
Ik moet bij Skrillex altijd aan deze .gif denken
[ afbeelding ]
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |