De platenmaatschappijen bepalen wet 3FM draait, daarom zul je zien dat Tsunami het niet word, maar een plaat die ergens in januari geld moet opleveren, als de verkoop van muziek toch om het dieptepunt staat...quote:Op zondag 22 december 2013 00:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Anthem gezeik ben ik wel klaar mee. Heb mijn share er wel over gezegd en we zullen wel zien wat 3fm beslist. Want zij beslissen en niet de luisteraar, en dat is eigenlijk minachting van de luisteraar.
Nu pas?quote:
Bedankt voor je inputquote:Op zondag 22 december 2013 00:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
De platenmaatschappijen bepalen wet 3FM draait, daarom zul je zien dat Tsunami het niet word, maar een plaat die ergens in januari geld moet opleveren, als de verkoop van muziek toch om het dieptepunt staat...
Het is minder request dan het moet zijnquote:Op zondag 22 december 2013 00:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in, Serious Request is ook te weinig interactief.
Dat begint altijd superlaat, normaal gaan ze nu het nieuws 20529387523 keer herhalen.quote:
Daar deed ik het ook voor.quote:Op zondag 22 december 2013 00:55 schreef ddx het volgende:
[..]
thnx, overgeschakeld toch ff betere audio kwaliteit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |