En daarom wil dus later bij 3FM werken.quote:
Trustequote:Op zondag 22 december 2013 00:48 schreef FritsFlits het volgende:
Ik ga er zo vandoor. Morgen lekker klussenDus ik kom niet in de Top100 voor morgen
Klopt, maar de afgelopen 5 uur heb ik de volledige versie niet langs horen komen...quote:Op zondag 22 december 2013 00:46 schreef Qunix het volgende:
[..]
Het is een klein fragment wat hij geknipt heeft.
Leuke avond gehad?!!quote:
Ik loop mee richting de uitgang. Mijn oude lijf heeft rust nodigquote:Op zondag 22 december 2013 00:48 schreef FritsFlits het volgende:
Ik ga er zo vandoor. Morgen lekker klussenDus ik kom niet in de Top100 voor morgen
Vanmiddag ergens rond 4 uur geloof ik voor t laatst.quote:Op zondag 22 december 2013 00:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Klopt, maar de afgelopen 5 uur heb ik de volledige versie niet langs horen komen...
Trustequote:Op zondag 22 december 2013 00:50 schreef D. het volgende:
[..]
Ik loop mee richting de uitgang. Mijn oude lijf heeft rust nodig
quote:Op zondag 22 december 2013 00:50 schreef D. het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 december 2013 00:50 schreef D. het volgende:
[..]
Volgend jaar een dagje van makenquote:Op zondag 22 december 2013 00:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Fokking vet![]()
Wel kort maar morgen weer visite dus wil niet al te brak zijn.
quote:Op zondag 22 december 2013 00:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Anthem gezeik ben ik wel klaar mee. Heb mijn share er wel over gezegd en we zullen wel zien wat 3fm beslist. Want zij beslissen en niet de luisteraar, en dat is eigenlijk minachting van de luisteraar.
Fijn he Luna? Kunnen we positivisme in dit topic stoppenquote:
Godver. Over twee jaar kan ik het weer proberen.quote:Op zondag 22 december 2013 00:47 schreef Evertjan het volgende:
http://seriousrequest.3fm(...)serious-request-2013
je kan je eigen nog opgeven als vrijwilliger
quote:Op zondag 22 december 2013 00:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Fijn he Luna? Kunnen we positivisme in dit topic stoppen
In mijn hoofd hoorde ik Johan Derksen.quote:Op zondag 22 december 2013 00:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Anthem gezeik ben ik wel klaar mee. Heb mijn share er wel over gezegd en we zullen wel zien wat 3fm beslist. Want zij beslissen en niet de luisteraar, en dat is eigenlijk minachting van de luisteraar.
Doet 3fm te vaak aan helaas, minachting van de luisteraarquote:Op zondag 22 december 2013 00:52 schreef heloef het volgende:
[..]
In mijn hoofd hoorde ik Johan Derksen.
Daar heb je wel gelijk in, Serious Request is ook te weinig interactief.quote:Op zondag 22 december 2013 00:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Doet 3fm te vaak aan helaas, minachting van de luisteraar
De platenmaatschappijen bepalen wet 3FM draait, daarom zul je zien dat Tsunami het niet word, maar een plaat die ergens in januari geld moet opleveren, als de verkoop van muziek toch om het dieptepunt staat...quote:Op zondag 22 december 2013 00:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu pas?quote:
Bedankt voor je inputquote:Op zondag 22 december 2013 00:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
De platenmaatschappijen bepalen wet 3FM draait, daarom zul je zien dat Tsunami het niet word, maar een plaat die ergens in januari geld moet opleveren, als de verkoop van muziek toch om het dieptepunt staat...
Het is minder request dan het moet zijnquote:Op zondag 22 december 2013 00:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in, Serious Request is ook te weinig interactief.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |