Alain Clark is er de hele week dus 3FM is niet helemaal blankquote:Op zondag 22 december 2013 01:00 schreef arachide. het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of zijn er echt amper buitenlanders? En komt dat doordat de muziek van 3fm nogal blank is of komt dat omdat buitenlanders niet aan goede doelen doen?
Interessaaaaaaaaaaaaaant.
Frieslandquote:Op zondag 22 december 2013 01:00 schreef arachide. het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of zijn er echt amper buitenlanders? En komt dat doordat de muziek van 3fm nogal blank is of komt dat omdat buitenlanders niet aan goede doelen doen?
quote:Op zondag 22 december 2013 01:00 schreef arachide. het volgende:
Slaap lekker.quote:Op zondag 22 december 2013 01:00 schreef DaMook het volgende:
Ik ga slapen, straks schaatsen, zuipen en eten met collega's
.
![]()
![]()
.
Leeuwarden anti Fries dit datquote:Op zondag 22 december 2013 01:01 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in friesland geweest
Zijn bang dat ze Nederland daarna niet meer in mogen als ze naar Friesland gaan...quote:Op zondag 22 december 2013 01:00 schreef arachide. het volgende:
Dat klopt dus niet want chiel debiel staat aan de knoppen nog steedsquote:Vrijdag en zondag:
18.00 - 22.00 uur: Giel
22.00 - 2.00 uur: Coen
2.00 - 6.00 uur: Paul (Graveyard)
"Ja wacht effe hoor, die herrie staat zo hard"quote:
Over een uur ja, helaas want Coen is echt saai.quote:
Het is zaterdagquote:Op zondag 22 december 2013 01:01 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat klopt dus niet want chiel debiel staat aan de knoppen nog steeds
Turf is ook bruin/zwart.quote:
Het is zondag.quote:
Friesland is toch buitenland?quote:Op zondag 22 december 2013 01:00 schreef arachide. het volgende:
quote:Op zondag 22 december 2013 01:03 schreef RensAjacied het volgende:
Deze versie is best mooi
Van wie is dit?
"Ik heb iets en nou doe ik iets, kijk mij eens knap zijn"quote:Op zondag 22 december 2013 01:02 schreef Stickertje het volgende:
ZIelig verhaal.. Dansen met astma en bronchitis
Ja hoorquote:Op zondag 22 december 2013 01:04 schreef arachide. het volgende:
[..]
Zit wat in. Is mijn studentenOV daar wel geldig?
Ik rook met allergie voor rook, ben ik nu ook zielig.quote:Op zondag 22 december 2013 01:02 schreef Stickertje het volgende:
ZIelig verhaal.. Dansen met astma en bronchitis
Heb je een reisproduct voor de trekschuit er op staan ?quote:Op zondag 22 december 2013 01:04 schreef arachide. het volgende:
[..]
Zit wat in. Is mijn studentenOV daar wel geldig?
Tessa Rose Jacksonquote:Op zondag 22 december 2013 01:03 schreef RensAjacied het volgende:
Deze versie is best mooi
Van wie is dit?
Met studentenOV kun je al het OV gebruikenquote:Op zondag 22 december 2013 01:04 schreef 2cv het volgende:
[..]
Heb je een reisproduct voor de trekschuit er op staan ?
Thanks!quote:Op zondag 22 december 2013 01:04 schreef iAvani het volgende:
[..]
Tessa Rose Jackson
http://giel.vara.nl/media/305335
Zit er een incheckding? Dan wel!quote:Op zondag 22 december 2013 01:04 schreef 2cv het volgende:
[..]
Heb je een reisproduct voor de trekschuit er op staan ?
Ja. Even 3FM bellen met je inspirerende verhaal zou ik zeggenquote:Op zondag 22 december 2013 01:04 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik rook met allergie voor rook, ben ik nu ook zielig.
Sorry, ik loop wat achterquote:Op zondag 22 december 2013 01:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Met studentenOV kun je al het OV gebruiken
Veerboten normaal niet.quote:Op zondag 22 december 2013 01:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Met studentenOV kun je al het OV gebruiken
Mannetje die een hoekje uit/van je kaart knipt.quote:Op zondag 22 december 2013 01:05 schreef arachide. het volgende:
[..]
Zit er een incheckding? Dan wel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |