Darwin Awardquote:Op zondag 22 december 2013 00:30 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ook aan het in elkaar zetten van een Ikea salontafeltje.
quote:
Ja, was te zien op 101tv.quote:Op zondag 22 december 2013 00:31 schreef Mascleta het volgende:
Is die voetbalwedstrijd vanavond eigenlijk uitgezonden? Of hoe zat dat? Wat de camera's van Fox waren allemaal nog voorzien van cameramannen tijdens die wedstrijd?
Ja, is uitgezonden.quote:Op zondag 22 december 2013 00:31 schreef Mascleta het volgende:
Is die voetbalwedstrijd vanavond eigenlijk uitgezonden? Of hoe zat dat? Wat de camera's van Fox waren allemaal nog voorzien van cameramannen tijdens die wedstrijd?
Was live op 101TV. Was erg leuk, ook dat het publiek zo enthousiast wasquote:Op zondag 22 december 2013 00:31 schreef Mascleta het volgende:
Live op 101TVquote:Op zondag 22 december 2013 00:31 schreef Mascleta het volgende:
Ik vond 4,5 jaar ook best lang al. Enige dat ik langer doe is zwemmen.quote:Op zondag 22 december 2013 00:31 schreef D. het volgende:
[..]
Best lang eigenlijk
Maar heb nog niets anders gevonden
Is uitgezonden op het kanaal waar Serious Request ook wordt uigezonden, 101.quote:Op zondag 22 december 2013 00:31 schreef Mascleta het volgende:
Uitgezonden op 101.tv, zag er leuk uit, supporters die er waren, waren enthousiast.quote:Op zondag 22 december 2013 00:31 schreef Mascleta het volgende:
Gewoon 3FM spreekkoren en alles.quote:Op zondag 22 december 2013 00:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Uitgezonden op 101.tv, zag er leuk uit, supporters die er waren, waren enthousiast.![]()
Is heel slecht voor je inderdaad.quote:Op zondag 22 december 2013 00:32 schreef houdjemond het volgende:
( even tussendoor, blijkbaar kan je astma, klaplong, en zware luchtweg klachten krijgen van die kaneel-geintjes )
Da's best langquote:Op zondag 22 december 2013 00:32 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik vond 4,5 jaar ook best lang al. Enige dat ik langer doe is zwemmen.
quote:Op zondag 22 december 2013 00:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Live op 101TV
Uitslag 3FM - RTL
Luna
Bij het oversteken van een straat loop je kans op overlijden als gevolg van een aanrijding. Is toch allemaal maar relatief.quote:Op zondag 22 december 2013 00:32 schreef houdjemond het volgende:
( even tussendoor, blijkbaar kan je astma, klaplong, en zware luchtweg klachten krijgen van die kaneel-geintjes )
Nee, ik zit voornamelijk in de autoquote:Op zondag 22 december 2013 00:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
maar jij hebt ws een computer ter beschikking tijdens je werk...
quote:Op zondag 22 december 2013 00:33 schreef D. het volgende:
[..]
Da's best lang
Na een half uurtje zwemmen ben ik al uitgeput
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |