Dat is wel vaak, 38973.quote:Op zondag 22 december 2013 00:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
en Tsunami word voor de 38973ste keer afgebroken, dit word het Theme gewoon niet
quote:Op zondag 22 december 2013 00:45 schreef Qunix het volgende:
Tsunami is dus anthem, kan niet anders dan dat. Een échte anthem dit keer sinds een lange tijd dus.
quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:02 schreef forzaudinese het volgende:
Top 5 van zaterdag 21 december
1. Fatboy Slim - 'Eat, Sleep, Race, Repeat' (Calvin Harris remix)
2. DVBBS & Borgeous - 'Tsunami'
3. Pharrell Williams - 'Happy'
4. John Legend - 'All Of Me'
5. Stromae - 'Formidable'
* 2cv ziet geen enkele gitaar in dat filmpje.quote:
Het feit dat ze 'm 38973 keer instarten is verontrustenderquote:Op zondag 22 december 2013 00:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
en Tsunami word voor de 38973ste keer afgebroken, dit word het Theme gewoon niet
Ik moest even YT-en. Maar dat lijkt me wel een geschikte maatregel ja.quote:
Tsunami wordt morgen wel de meest aangevraagde plaat gok ik.quote:
Oftewel, dj's aan het pushen? Hun goed recht overigens, zij moeten er wel wakker bij blijven en het publiek vermaken.quote:
Meer dan vorig jaar dus dat valt niet tegen.quote:Op zondag 22 december 2013 00:47 schreef wolfrolf het volgende:
Oei teleurstellende tussenstand?
Of viel dat wel mee?
Kond weg + omgeving.quote:Op zondag 22 december 2013 00:46 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik moest even YT-en. Maar dat lijkt me wel een geschikte maatregel ja.
Ik vond van wel. Vroeg me net ook af of de 300.000 van de burgemeester er bij zat of niet. Zo wel dan is het helemaal lafjes geweest vandaag.quote:Op zondag 22 december 2013 00:47 schreef wolfrolf het volgende:
Oei teleurstellende tussenstand?
Of viel dat wel mee?
Op de wiki http://nl.wikipedia.org/wiki/3FM_Serious_Request staat dat ESRR anthem isquote:Op zondag 22 december 2013 00:45 schreef Qunix het volgende:
Tsunami is dus anthem, kan niet anders dan dat. Een échte anthem dit keer sinds een lange tijd dus.
trustequote:Op zondag 22 december 2013 00:48 schreef FritsFlits het volgende:
Ik ga er zo vandoor. Morgen lekker klussen Dus ik kom niet in de Top100 voor morgen
quote:Op zondag 22 december 2013 00:48 schreef FritsFlits het volgende:
Ik ga er zo vandoor. Morgen lekker klussenDus ik kom niet in de Top100 voor morgen
Meer de reactie van het publiek buitenquote:Op zondag 22 december 2013 00:47 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Oftewel, dj's aan het pushen? Hun goed recht overigens, zij moeten er wel wakker bij blijven en het publiek vermaken.
Happy heb ik gehoord, 4 en 5 niet, maar da's ook niet zo ergquote:Op zondag 22 december 2013 00:48 schreef ddx het volgende:
[..]
Gekke is dat ik merendeel daarvan amper hoor ? (/zelfs nog niet gehoord heb volgens mij?)
Wiki is open source en dus niet waar.quote:Op zondag 22 december 2013 00:48 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Op de wiki http://nl.wikipedia.org/wiki/3FM_Serious_Request staat dat ESRR anthem is
Tussenstand.quote:Op zondag 22 december 2013 00:48 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Op de wiki http://nl.wikipedia.org/wiki/3FM_Serious_Request staat dat ESRR anthem is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |