quote:Op zondag 22 december 2013 00:59 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Michael had zijn broertje willen zijn, dan was hij iig blank geweest bij geboorte...
OF JE EEN GEHOORSTOORNIS HEBT ? ! ? !quote:
quote:Op zondag 22 december 2013 00:59 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Michael had zijn broertje willen zijn, dan was hij iig blank geweest bij geboorte...
Ik heb ook niets met Joe, dat helptquote:
Dan kan je dit een goede muziek vinden.quote:Op zondag 22 december 2013 00:59 schreef DeLuna het volgende:
[..]
JE HOEFT NIET ZO TE SCHREEUWEN WE ZIJN NIET DOOF
Alain Clark is er de hele week dus 3FM is niet helemaal blankquote:Op zondag 22 december 2013 01:00 schreef arachide. het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of zijn er echt amper buitenlanders? En komt dat doordat de muziek van 3fm nogal blank is of komt dat omdat buitenlanders niet aan goede doelen doen?
Interessaaaaaaaaaaaaaant.
Frieslandquote:Op zondag 22 december 2013 01:00 schreef arachide. het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of zijn er echt amper buitenlanders? En komt dat doordat de muziek van 3fm nogal blank is of komt dat omdat buitenlanders niet aan goede doelen doen?
quote:Op zondag 22 december 2013 01:00 schreef arachide. het volgende:
Slaap lekker.quote:Op zondag 22 december 2013 01:00 schreef DaMook het volgende:
Ik ga slapen, straks schaatsen, zuipen en eten met collega's
.
![]()
![]()
.
Leeuwarden anti Fries dit datquote:Op zondag 22 december 2013 01:01 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in friesland geweest
Zijn bang dat ze Nederland daarna niet meer in mogen als ze naar Friesland gaan...quote:Op zondag 22 december 2013 01:00 schreef arachide. het volgende:
Dat klopt dus niet want chiel debiel staat aan de knoppen nog steedsquote:Vrijdag en zondag:
18.00 - 22.00 uur: Giel
22.00 - 2.00 uur: Coen
2.00 - 6.00 uur: Paul (Graveyard)
"Ja wacht effe hoor, die herrie staat zo hard"quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |