SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.www.ikwerkindesupermarkt.nl
www.supermarkt.nl
www.werkenindesupermarkt.nl
www.vakcentrum.nl
Maak een nieuw topic aan door rechts onderaan deze pagina te klikken op 'nieuw topic'. De OP is hier te vinden.
Denk na voor je iets zegt! Het kan zijn dat het concurrentie gevoelige informatie betreft.
Ja hier was het vanmiddag ook heel erg druk, zeker in het magazijn. Om 13:30 stond vers met 43 containers voor de deur en houdbaar om 13:50 met 47 containers, je kan al raden hoe het magazijn er uit zag hahaquote:Op zaterdag 21 december 2013 17:36 schreef Questionmarks het volgende:
Wij zaten om 11 uur vanochtend al op plan, morgen ook open. Vanmiddag echt druk
Ja bij ons stond de prognose voor maandag op 1650 colli HB om 8:30, 600 colli HB on 16:00 en 2600 colli HB om 20:00. Vers heb ik niet gekeken, maar t zal flink aanpoten wordequote:Op zaterdag 21 december 2013 17:41 schreef Questionmarks het volgende:
Ja wij hebben ook een dramatisch klein magazijn voor ons grote filiaal. Morgen geen vers levering, wel een hb levering. Indicatie volgende week ma en di deellevering hb, totaal 2400colli.
Hahaha, was bij ons ook, ook allemaal bejaarden / oudere mensen bij jullie?quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:15 schreef Loll het volgende:
Loopt er bij ons vandaag opeens een soort koor binnen dat kers liedjes begint te zingen
quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:34 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Natuurlijk begon jij gelijk te kwijlen door al die mooie kort pittige kapsels.
Kratjes 9,89¤ dus? Valt me tegen, had er meer van verwacht. Krijgen 10 pallets dus het mag wel flink gaan lopen. Hopelijk bij geen andere supermarkt in de aanbieding danquote:Op zaterdag 21 december 2013 17:39 schreef mujentas het volgende:
en alle overige Heineken 25% trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn er meer "gelukkigen" die initieel ook al binnen hebben?
Wij hadden vandaag 1000 colli minder vers dan wat er op excel sheet stond, ben benieuwd wat er morgen binnenkomt.quote:Op zondag 22 december 2013 00:16 schreef Questionmarks het volgende:
Rectificatie; morgen 1700 hb, 160 dv en 2700 vers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 december 2013 00:38 schreef exelletor het volgende:
[..]
Wij hadden vandaag 1000 colli minder vers dan wat er op excel sheet stond, ben benieuwd wat er morgen binnenkomt.net boven hehe!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Planning hb morgenavond mis ik nog 1 persoonquote:Op zondag 22 december 2013 00:43 schreef exelletor het volgende:
[..]
Helemaal mooi.Kun je lekker uurtjes verbruiken.
Wij gaan die lekker maandag ochtend wegwerken.quote:Op zondag 22 december 2013 00:44 schreef Questionmarks het volgende:
Planning hb morgenavond mis ik nog 1 persoon
raarquote:Op zaterdag 21 december 2013 17:41 schreef Questionmarks het volgende:
Ja wij hebben ook een dramatisch klein magazijn voor ons grote filiaal. Morgen geen vers levering, wel een hb levering. Indicatie volgende week ma en di deellevering hb, totaal 2400colli.
ja daarom vorige week al gehaaldquote:Op zaterdag 21 december 2013 17:24 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Zo duur!
Vorige week was het 23 euro voor 3 kratten = 7.66
quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:09 schreef exelletor het volgende:
Heerlijk rustig in de winkel vanmiddag.
weekrestanten op zondag is loonsom technisch gewoon DOM>SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn er meer "gelukkigen" die initieel ook al binnen hebben?Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
Beetje hoop dat met de verbouwing volgend jaar het magazijn een stukje groter wordt.quote:
eigelijk moest ik hem aanvullen dat ik het raar vind dat jullie geen vers krijgen.quote:Op zondag 22 december 2013 00:50 schreef Questionmarks het volgende:
[..]
Beetje hoop dat met de verbouwing volgend jaar het magazijn een stukje groter wordt.Zal een keer een foto sturen
Was foutje, krijgen 2700 vers binnen! Maar dat had je wss al gelezen.quote:Op zondag 22 december 2013 00:52 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
eigelijk moest ik hem aanvullen dat ik het raar vind dat jullie geen vers krijgen.
Hadden geen mensen voor.quote:Op zondag 22 december 2013 00:50 schreef ikbenschipper het volgende:
weekrestanten op zondag is loonsom technisch gewoon DOM>
Dan doe je het maandag ochtend het is vakantie dus dat moet mogelij zijn.quote:Op zondag 22 december 2013 00:52 schreef exelletor het volgende:
[..]
Hadden geen mensen voor. Nu 3x hb vullen as maandag.
Zag het toen ik verder lasquote:Op zondag 22 december 2013 00:52 schreef Questionmarks het volgende:
[..]
Was foutje, krijgen 2700 vers binnen! Maar dat had je wss al gelezen.
Piet!quote:Op zondag 22 december 2013 00:44 schreef Questionmarks het volgende:
[..]
Planning hb morgenavond mis ik nog 1 persoon
Die VI is echt niet gratis hoorquote:Op zondag 22 december 2013 00:47 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
ja daarom vorige week al gehaaldhad het op een of andere manier al verwacht,
Hoe oud ben je en wat is je salaris dan?quote:Op zondag 22 december 2013 14:11 schreef NACBreda93p het volgende:
Hee, ik heb een aantal vragen.
In de op staat een tabel die alleen over startsalaris gaat. Betekent dat dan dat het salaris omhoog zou moeten gaan als je er langer werkt? Ik werk al meer dan 5 jaar bij de AH, maar mijn salaris is niet hoger dan in die tabel.
Daarnaast vroeg ik mij af hoe ADV-uren precies werken bij een contract van minder dan 12 uur. Ik werk namelijk standaard onder mijn contract-uren, zou ik dan adv uren uitbetaald moeten krijgen?
En ben ik de enige die gek wordt van al die opeenvolgende reclames in de AH rond de kersttijd. Er was bij onze AH vrijwel helemaal geen muziek meer.
Als je in schaal A zit (bijv. als vulploegmedewerker) klopt dat want daar zitten geen tredes in.quote:Op zondag 22 december 2013 14:11 schreef NACBreda93p het volgende:
Hee, ik heb een aantal vragen.
In de op staat een tabel die alleen over startsalaris gaat. Betekent dat dan dat het salaris omhoog zou moeten gaan als je er langer werkt? Ik werk al meer dan 5 jaar bij de AH, maar mijn salaris is niet hoger dan in die tabel.
Niet als je all-in loon krijgt; dan krijg je gewoon het aantal uren dat je werkt keer je uurloon. Maar ze zijn je wel verplicht om je je contracturen in te plannen als je voldoende beschikbaar bent!quote:Daarnaast vroeg ik mij af hoe ADV-uren precies werken bij een contract van minder dan 12 uur. Ik werk namelijk standaard onder mijn contract-uren, zou ik dan adv uren uitbetaald moeten krijgen?
Wees blij, van die gerecyclede kerstliedjes word je ook niet vrolijk.quote:En ben ik de enige die gek wordt van al die opeenvolgende reclames in de AH rond de kersttijd. Er was bij onze AH vrijwel helemaal geen muziek meer.
Ik ben 20 en kwam laatst uit op 8,40 per uur inclusief alles. Als je onder de 12 uur contract hebt, heb je toch altijd een all-in uurloon?quote:Op zondag 22 december 2013 14:17 schreef mujentas het volgende:
[..]
Hoe oud ben je en wat is je salaris dan?
Heb je uberhaubt een all-in uurloon?
Als je bij WWM werkt, wel ja.quote:Op zondag 22 december 2013 14:39 schreef NACBreda93p het volgende:
[..]
Ik ben 20 en kwam laatst uit op 8,40 per uur inclusief alles. Als je onder de 12 uur contract hebt, heb je toch altijd een all-in uurloon?
Ik zie wel op mijn loonstrookje dat ADV uren worden uitbetaald, wat is dat dan? En ik weet ook dat ze je gewoon moeten inplannen. Maar toen ik daar eerder iets van zei, tegen degene die de planning maakt, kreeg ik deze opmerking: 'Ja, ik kan ook niet iedereen alle uren laten werken'. Bovendien ben ik nu de komende weken zelfs maar 3 uur ingepland met een contract van 8 uur. Maar ik dacht eerst dat ik wel iets uitbetaald kreeg van die ongewerkte uren, dus daarom vond ik het wel prima.quote:Op zondag 22 december 2013 14:18 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als je in schaal A zit (bijv. als vulploegmedewerker) klopt dat want daar zitten geen tredes in.
[..]
Niet als je all-in loon krijgt; dan krijg je gewoon het aantal uren dat je werkt keer je uurloon. Maar ze zijn je wel verplicht om je je contracturen in te plannen als je voldoende beschikbaar bent!
[..]
Wees blij, van die gerecyclede kerstliedjes word je ook niet vrolijk.
Nee maar wel 8,59. Maar ik had dan ook de persooneelsvereniging-kosten eraf gehaald.quote:Op zondag 22 december 2013 14:41 schreef mujentas het volgende:
[..]
Als je bij WWM werkt, wel ja.
Maar ik zie geen 8,40 euro in de tabel staan
De PV-kosten zitten in je uurloon??quote:Op zondag 22 december 2013 14:44 schreef NACBreda93p het volgende:
[..]
Nee maar wel 8,59. Maar ik had dan ook de persooneelsvereniging-kosten eraf gehaald.
Nee die zitten er niet bij. Maar ik zei al dat ik het had uitgerekend 'inclusief alles' gewoon voor mezelf zodat ik het duidelijk heb. Bovendien heb ik daar nog een vraag over. Gaat het om 32 uur per periode of 8 uur per week? Want de teamleiders verzetten zich ook hevig als ik een week 10 uur zou werken, ook al heb ik de week ervoor 6 uur gewerkt... Ik heb hier al heel vaak over geklaagd, want ik word er redelijk gek van.quote:Op zondag 22 december 2013 14:46 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
De PV-kosten zitten in je uurloon??
Dat het personeelsbestand te groot is om de planning rond te krijgen is trouwens niet jouw probleem. Ze moeten je gewoon 32 uur per periode inplannen, klaar.
Je hebt een contract voor 32 uur per periode en die moeten ze je inplannen. Mits mogelijk binnen beschikbaarheid kan dat dus best 10-6-10-6 zijn, daar hoeft niemand over in paniek te raken. Ik kan me wel voorstellen dat ze niet willen dat je er meer dan 12 in een week werkt (ivm toeslagen) en als jij met je uurloon van 8,40 een dienst van een 16-jarige over wil nemen snap ik ook dat ze dat niet toestaan.quote:Op zondag 22 december 2013 14:50 schreef NACBreda93p het volgende:
[..]
Nee die zitten er niet bij. Maar ik zei al dat ik het had uitgerekend 'inclusief alles' gewoon voor mezelf zodat ik het duidelijk heb. Bovendien heb ik daar nog een vraag over. Gaat het om 32 uur per periode of 8 uur per week? Want de teamleiders verzetten zich ook hevig als ik een week 10 uur zou werken, ook al heb ik de week ervoor 6 uur gewerkt... Ik heb hier al heel vaak over geklaagd, want ik word er redelijk gek van.
Maar hoe is die 8,40 opgebouwd dan?quote:Op zondag 22 december 2013 14:50 schreef NACBreda93p het volgende:
[..]
Nee die zitten er niet bij. Maar ik zei al dat ik het had uitgerekend 'inclusief alles' gewoon voor mezelf zodat ik het duidelijk heb. Bovendien heb ik daar nog een vraag over. Gaat het om 32 uur per periode of 8 uur per week? Want de teamleiders verzetten zich ook hevig als ik een week 10 uur zou werken, ook al heb ik de week ervoor 6 uur gewerkt... Ik heb hier al heel vaak over geklaagd, want ik word er redelijk gek van.
Als je niet volgens je contracturen inplannen en je bent voldoende beschikbaar dan moeten ze de niet gewerkte alsnog aanvullen tot je norm uren zodat je netjes 32 uur krijgt.quote:Op zondag 22 december 2013 14:42 schreef NACBreda93p het volgende:
[..]
Ik zie wel op mijn loonstrookje dat ADV uren worden uitbetaald, wat is dat dan? En ik weet ook dat ze je gewoon moeten inplannen. Maar toen ik daar eerder iets van zei, tegen degene die de planning maakt, kreeg ik deze opmerking: 'Ja, ik kan ook niet iedereen alle uren laten werken'. Bovendien ben ik nu de komende weken zelfs maar 3 uur ingepland met een contract van 8 uur. Maar ik dacht eerst dat ik wel iets uitbetaald kreeg van die ongewerkte uren, dus daarom vond ik het wel prima.
Dat heb ik ook al tegen mijn baad gezegd, maar hij ontkent dat. Is dat ergens te vinden in het CAO of contract en waar dan? Want ik heb er al naar gezocht. Ben namelijk wel bereid om het via de juridische weg op te eisen als ik daadwerkelijk recht heb op 32 uur per periode salaris. Als ik 3 dagen beschikbaar ben is dat toch gewoon voldoende om me 8 uur per week in te plannen?quote:Op zondag 22 december 2013 15:11 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Als je niet volgens je contracturen inplannen en je bent voldoende beschikbaar dan moeten ze de niet gewerkte alsnog aanvullen tot je norm uren zodat je netjes 32 uur krijgt.
Dat is gewoon wetgeving. Een contract werkt twee kanten op, jij moet beschikbaar zijn en je werkgever moet jou je uren laten maken.quote:Op zondag 22 december 2013 15:31 schreef NACBreda93p het volgende:
[..]
Dat heb ik ook al tegen mijn baad gezegd, maar hij ontkent dat. Is dat ergens te vinden in het CAO of contract en waar dan? Want ik heb er al naar gezocht. Ben namelijk wel bereid om het via de juridische weg op te eisen als ik daadwerkelijk recht heb op 32 uur per periode salaris. Als ik 3 dagen beschikbaar ben is dat toch gewoon voldoende om me 8 uur per week in te plannen?
Jeuzus.quote:Op zondag 22 december 2013 01:10 schreef NJ het volgende:
Vanmorgen 12.000 colli vers ontvangen. In de middag nog eens bijna 5.000.
Ik heb dat al vaker aangegeven bij mijn baas. Maar die zei dat de AH een aparte regeling heeft daarvoor zodat ongewerkte uren toch niet hoeven worden uitbetaald. Hij zei dat je dan gewoon adv ontvangt. Maar hij vond het duidelijk niet fijn dat ik ernaar vroeg en zei dat ik mijn CAO maar moest gaan nalezen. Onze AH is iig geen franchise.quote:Op zondag 22 december 2013 15:34 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat is gewoon wetgeving. Een contract werkt twee kanten op, jij moet beschikbaar zijn en je werkgever moet jou je uren laten maken.
Je kunt juridisch je recht gaan halen. Ik raad je wel aan om dan tegelijkertijd te beginnen met solliciteren.
Ben trouwens wel even benieuwd of dit WWM of franchise is.
Ik heb wel het idee dat ze van me af willen ja. Niet alleen dat ze me weinig inplannen, maar ook hoe ze met me omgaan. Bijvoorbeeld als ik 2 minuten te laat ben (dus slechts 3 minuten van te voren) word ik gelijk gebeld waar ik blijf. Als ik dan in de AH ben aangekomen gaat de baas gelijk zeuren en zeggen dat hij gaat bijhouden hoe vaak ik te laat kom en dat ik de volgende keer een waarschuwing krijg en allemaal dat soort onzin. Dat terwijl ik altijd op tijd ben. Ook geeft een teamleider mij altijd het meeste werk van iedereen omdat hij mij graag hard ziet werken, zo zegt hij.quote:Op zondag 22 december 2013 14:52 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Je hebt een contract voor 32 uur per periode en die moeten ze je inplannen. Mits mogelijk binnen beschikbaarheid kan dat dus best 10-6-10-6 zijn, daar hoeft niemand over in paniek te raken. Ik kan me wel voorstellen dat ze niet willen dat je er meer dan 12 in een week werkt (ivm toeslagen) en als jij met je uurloon van 8,40 een dienst van een 16-jarige over wil nemen snap ik ook dat ze dat niet toestaan.
Maar het neemt allemaal niet weg dat ze jou je uren moeten laten maken. Willen ze van je af?
Even een vraag tussendoor:quote:Op zondag 22 december 2013 16:54 schreef NACBreda93p het volgende:
[..]
Ik heb wel het idee dat ze van me af willen ja. Niet alleen dat ze me weinig inplannen, maar ook hoe ze met me omgaan. Bijvoorbeeld als ik 2 minuten te laat ben (dus slechts 3 minuten van te voren) word ik gelijk gebeld waar ik blijf. Als ik dan in de AH ben aangekomen gaat de baas gelijk zeuren en zeggen dat hij gaat bijhouden hoe vaak ik te laat kom en dat ik de volgende keer een waarschuwing krijg en allemaal dat soort onzin. Dat terwijl ik altijd op tijd ben. Ook geeft een teamleider mij altijd het meeste werk van iedereen omdat hij mij graag hard ziet werken, zo zegt hij.
Ik heb sowieso het idee dat de AH mij per ongeluk een vast contract heeft gegeven, ik heb dat contract namelijk nooit gezien en toen ik ernaar vroeg wist de baas het niet eens. Ze hebben het contract gewoon automatisch laten verlengen.
Volgens mij moet jij gewoon eens een goed gesprek voeren met je TL en je SM. Laat weten hoe jij je voelt en geef hen de kans zich te verklaren. Ik zie dat je in je verhaal ook wel wat aannames doet (bv. mijn contract is vast per ongeluk verlengd want ze wisten er niets vanaf). Bespreek dit gewoon, laat zien wat jij van hen verwacht en wat zij van jou kunnen verwachten.quote:Op zondag 22 december 2013 16:54 schreef NACBreda93p het volgende:
[..]
Ik heb wel het idee dat ze van me af willen ja. Niet alleen dat ze me weinig inplannen, maar ook hoe ze met me omgaan. Bijvoorbeeld als ik 2 minuten te laat ben (dus slechts 3 minuten van te voren) word ik gelijk gebeld waar ik blijf. Als ik dan in de AH ben aangekomen gaat de baas gelijk zeuren en zeggen dat hij gaat bijhouden hoe vaak ik te laat kom en dat ik de volgende keer een waarschuwing krijg en allemaal dat soort onzin. Dat terwijl ik altijd op tijd ben. Ook geeft een teamleider mij altijd het meeste werk van iedereen omdat hij mij graag hard ziet werken, zo zegt hij.
Ik heb sowieso het idee dat de AH mij per ongeluk een vast contract heeft gegeven, ik heb dat contract namelijk nooit gezien en toen ik ernaar vroeg wist de baas het niet eens. Ze hebben het contract gewoon automatisch laten verlengen.
Ja dat was ik ook van plan ja. Maar toen kwam ik erachter dat de betreffende TL en SM toevallig beide binnen een maand vertrekken. Dus nu is het meer een kwestie van wachten tot ze weg zijn en hopen dat er betere voor in de plaats komen.quote:Op zondag 22 december 2013 18:06 schreef SausDip het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij gewoon eens een goed gesprek voeren met je TL en je SM. Laat weten hoe jij je voelt en geef hen de kans zich te verklaren. Ik zie dat je in je verhaal ook wel wat aannames doet (bv. mijn contract is vast per ongeluk verlengd want ze wisten er niets vanaf). Bespreek dit gewoon, laat zien wat jij van hen verwacht en wat zij van jou kunnen verwachten.
Zeg maar dat jij die regeling niet kan vinden, vraag of hij het kan laten zien waar deze regeling staatquote:Op zondag 22 december 2013 15:49 schreef NACBreda93p het volgende:
[..]
Ik heb dat al vaker aangegeven bij mijn baas. Maar die zei dat de AH een aparte regeling heeft daarvoor zodat ongewerkte uren toch niet hoeven worden uitbetaald. Hij zei dat je dan gewoon adv ontvangt. Maar hij vond het duidelijk niet fijn dat ik ernaar vroeg en zei dat ik mijn CAO maar moest gaan nalezen. Onze AH is iig geen franchise.
Moet je een keer bij je TL aangeven. Maar jullie hebben dus ook geen containers apart staan voor houdbaar om te splitsen?quote:Op zondag 22 december 2013 19:53 schreef d4v1d het volgende:
Hier waren ze vandaag doodleuk even vergeten 4 containers in de vers vrachtwagen te zetten vanuit het DC_!
Wat ik ook niet snap is dat ze met de retouren gelijk ALLE lege rolcontainers meegeven, zou best handig zijn als er 2 of 3 rolcontainers bleven staan zodat we onze restanten ergens op konden zetten, duurde nu even voordat er een lege container was, kan je je restanten nergens kwijt
Meestal staat er nog wel, gebeurt af en toe dat er echt niks meer is. Ze hadden de restanten ook alvast gedaan en die kar stond tot de rand vol. Zal het de volgende keer wel zeggen dat het niet heel praktisch is.quote:Op zondag 22 december 2013 19:57 schreef exelletor het volgende:
[..]
Moet je een keer bij je TL aangeven. Maar jullie hebben dus ook geen containers apart staan voor houdbaar om te splitsen?
Ah, okey. Jullie hebben trouwens wel geluk met 8 splitskarren.quote:Op zondag 22 december 2013 19:59 schreef d4v1d het volgende:
Als er geen houdbaar levering wordt verwacht staan deze er niet.
Houdbaar komt meestal in de ochtend, de avond ervoor worden er dan pas 8 containers klaar gezet en de rest naar buiten en alvast ingescanned om terug gestuurd te worden
Hoezo? Er zijn 8 paden is het dan niet logish dat er 8 karren staan?quote:Op zondag 22 december 2013 20:01 schreef exelletor het volgende:
[..]
Ah, okey. Jullie hebben trouwens wel geluk met 8 splitskarren.
Bedoelde splitspaden natuurlijk. Lekker makkelijk splitsen dan.quote:Op zondag 22 december 2013 20:02 schreef d4v1d het volgende:
Hoezo? Er zijn 8 paden is het dan niet logish dat er 8 karren staan?(heb verder nog nooit zo vroeg op houdbaar gestaan, dus geen idee eigenlijk. )
Hier 6-16, 6x vers, 4x houdbaar (Waarvan eentje al maar liefst twee deelleveringen krijgt van in totaal 36 karren..) en 2x diepvries, en allemaal voor één uur.. Gaat een chaos in het magazijn en ver daarbuiten worden morgen!quote:Op zondag 22 december 2013 20:22 schreef HenkAH het volgende:
Morgen weer n dagje van 07:00 tot 16:00, in de tijd dat ik er ben krijgen we 3x vers, 2x hb en 2x diepvries. Wordt een lekker druk dagje
//morgen en dinsdag kerstlunch
Jezus. Sterkte alvast.quote:Op zondag 22 december 2013 20:53 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Hier 6-16, 6x vers, 4x houdbaar (Waarvan eentje al maar liefst twee deelleveringen krijgt van in totaal 36 karren..) en 2x diepvries, en allemaal voor één uur.. Gaat een chaos in het magazijn en ver daarbuiten worden morgen!
Vast wel!quote:Op zondag 22 december 2013 20:56 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
We slaan ons er wel weer doorheen..
Jezus... Sterktequote:Op zondag 22 december 2013 20:53 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Hier 6-16, 6x vers, 4x houdbaar (Waarvan eentje al maar liefst twee deelleveringen krijgt van in totaal 36 karren..) en 2x diepvries, en allemaal voor één uur.. Gaat een chaos in het magazijn en ver daarbuiten worden morgen!
Lijkt me dat je 1/2 koffiepauzes erbij ook mag hebben.quote:Op zondag 22 december 2013 20:49 schreef d4v1d het volgende:
14:00 - 22:15 is toch alleen een eetpauze?
Denk dat wij een OPWU hebben van 50 voor zondag.quote:Opwu totaal misgeschoten maar ja die collis moeten toch echt verwerkt worden
Die van ons is 0,0.. Wel twee wagens HB en vers moeten vullen, maar niet open geweest.quote:Op zondag 22 december 2013 20:57 schreef exelletor het volgende:
Denk dat wij een OPWU hebben van 50 voor zondag.
Wees blij, je krijgt al zo veelquote:Op zondag 22 december 2013 20:58 schreef Ferry_76 het volgende:
En de lijst met niet en beperkt leverbaar is ook weer lang zat....
Ik zag het op Plaza ja.quote:Op zondag 22 december 2013 20:58 schreef Ferry_76 het volgende:
En de lijst met niet en beperkt leverbaar is ook weer lang zat....
Nu krijg je alleen maar meer van wat je toch niet nodig hebt..quote:Op zondag 22 december 2013 21:00 schreef d4v1d het volgende:
Wees blij, je krijgt al zo veelWel jammer voor de klant though
We nemen het mee in de evaluatie!quote:Op zondag 22 december 2013 21:02 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Nu krijg je alleen maar meer van wat je toch niet nodig hebt..
Nee sorry mevrouw, de ribroast is niet meer leverbaar. Misschien interesse in een rollade, daar heb ik nog drie karren vol van staan..
quote:Op zondag 22 december 2013 21:03 schreef d4v1d het volgende:
[..]
We nemen het mee in de evaluatie![ afbeelding ]
Staat hier toch nog een kar vol van volgensmijquote:Op zondag 22 december 2013 21:04 schreef exelletor het volgende:
Yups:
Minder/gewijzigd geleverd 102712 6 Bin 65 chardonnay 15
Minder/gewijzigd geleverd 548241 6 Bin 40 merlot 21
Minder/gewijzigd geleverd 581806 6 Bin 95 sauvignon blanc 4
Hier stuurden ze er wel veel van in, maar dat liep do/vr ook aardig hard.quote:Op zondag 22 december 2013 21:05 schreef d4v1d het volgende:
Staat hier toch nog een kar vol van volgensmij
Wut?quote:Op zondag 22 december 2013 21:08 schreef exelletor het volgende:
Vers is trouwens wel een beetje drama:
Onbesteld toegevoegd 812760 1 AH Kalkoenvulling met gekar. appeltjes 5
Wat moeten we met kalkoenvulling zonder kalkoenen.
Als het DC er maar vanaf is...quote:Op zondag 22 december 2013 21:08 schreef exelletor het volgende:
Wat moeten we met kalkoenvulling zonder kalkoenen.
Maar die krijg je toch pas als je langer dan 4:30 uur aaneengesloten werkt? Ik werk in totaal 8:15, trek daar een half uur onbetaald vanaf voor eten dan krijg je 7:45. Deel je dat door twee kom je op 3:50 uur toch? Zie ik iets over het hoofd dan?quote:Op zondag 22 december 2013 20:57 schreef exelletor het volgende:
[..]
Lijkt me dat je 1/2 koffiepauzes erbij ook mag hebben.
Als je 8 paden hebt inderdaad. Wij 13 splitspaden.quote:Op zondag 22 december 2013 20:02 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hoezo? Er zijn 8 paden is het dan niet logish dat er 8 karren staan?(heb verder nog nooit zo vroeg op houdbaar gestaan, dus geen idee eigenlijk. )
Je krijgt kwartier pauze toch als je 4 uur of meer werkt? Dus als je om 5 uur gaat eten, heb je nog recht op koffiepauze toch?quote:Op zondag 22 december 2013 21:26 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Maar die krijg je toch pas als je langer dan 4:30 uur aaneengesloten werkt? Ik werk in totaal 8:15, trek daar een half uur onbetaald vanaf voor eten dan krijg je 7:45. Deel je dat door twee kom je op 3:50 uur toch? Zie ik iets over het hoofd dan?Heb wel zin in een koffiepauze natuurlijk
17 hier.quote:Op zondag 22 december 2013 21:38 schreef einschtein het volgende:
Als je 8 paden hebt inderdaad. Wij 13 splitspaden.
Moeilijke materie dit.quote:Op zondag 22 december 2013 21:39 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Je krijgt kwartier pauze toch als je 4 uur of meer werkt? Dus als je om 5 uur gaat eten, heb je nog recht op koffiepauze toch?Ik vind halfuur eetpauze trouwens wel kort zeg
Dan zou ik echt niet lekker pauze kunnen houden, maar de hele tijd op de klok kijken
1 keer een kwartier geen 2.quote:Op zondag 22 december 2013 20:57 schreef exelletor het volgende:
[..]
Lijkt me dat je 1/2 koffiepauzes erbij ook mag hebben.
Die is echt droevig deze week. Lees net een shiftrapport dat er ook nog iemand was van een andere winkel.... Waarbij de TL mij en me SM verzekerd had dat die niet zou komen. Dus geloof dat er morgen eens even gepraat gaat worden....quote:[..]
Denk dat wij een OPWU hebben van 50 voor zondag.
quote:Op zondag 22 december 2013 21:40 schreef Ferry_76 het volgende:
Lees ik nou dat er vrachtwagens vandaag voor dichte deuren hebben gestaan?![]()
Hoe kun je vergeten dat je vracht krijgt?
Überhaupt niet gekeken?quote:Op zondag 22 december 2013 21:40 schreef Ferry_76 het volgende:
vroeg ik me ook af....quote:Op zondag 22 december 2013 21:40 schreef Ferry_76 het volgende:
Faal.quote:Op zondag 22 december 2013 21:40 schreef Ferry_76 het volgende:
quote:Op zondag 22 december 2013 21:40 schreef Ferry_76 het volgende:
Die zijn dan dus ook ongeschikt voor hun werk in het vervolg....quote:Op zondag 22 december 2013 21:44 schreef Janneke141 het volgende:
[..]![]()
Dan hebben er echt een paar mensen hun werk niet goed gedaan.
Want hij had geen TomTom?quote:Op zondag 22 december 2013 21:50 schreef Ferry_76 het volgende:
Wij hebben wel een keer meegemaakt dat de chauffeur van het brood bij het verkeerde filiaal stond aan te bellen, en wij maar wachten.. Dat andere filiaal ligt dichterbij de snelweg en is vanaf de afrit zichtbaar, dus ik zeg nog tegen m'n collega:"Hij zal wel een AH bord gezien hebben, en daar naar toe gereden zijn.."
Even later gaat de telefoon, chauffeur duidelijk gemaakt dat hij verkeerd stond (Dat het andere filiaal compleet donker was binnen was hem schijnbaar nog niet opgevallen...) dus tien minuten later stond hij alsnog voor de deur. Kerel stapt uit en zegt echt letterlijk:"Ja, ik zag een AH bord vanaf de snelweg dus ik ben daar maar naar toe gereden.."
Die wordt niet verstrekt geloof ik. Bovendien zijn de routebeschrijvingen soms verouderd en wijzigingen doorgegeven vanuit de winkel worden slecht doorgegeven aan de vervoerder.quote:
Wat? non-food en Note zijn hetzelfdequote:Op zondag 22 december 2013 22:01 schreef Wupgup het volgende:
[..]
22 hier inclusief non food maar exclusief note.
Dan blijft het natuurlijk ongelooflijk stom om zomaar een bord te volgen met 4 winkels in Edequote:Op zondag 22 december 2013 22:04 schreef mujentas het volgende:
[..]
Die wordt niet verstrekt geloof ik. Bovendien zijn de routebeschrijvingen soms verouderd en wijzigingen doorgegeven vanuit de winkel worden slecht doorgegeven aan de vervoerder.
Ik denk:quote:Op zondag 22 december 2013 22:08 schreef mujentas het volgende:
[..]
Wat? non-food en Note zijn hetzelfde
Dat was gisteren niet toevallig jij die de alcoholcontrole ronde deed?quote:Op zondag 22 december 2013 23:06 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Ik denk:
Non-food: lampjes, vuilniszakken, folie, zakjes.
Note: potten, pannen, koken, kleding
Helemaal correct! En bij ons als XL is de veredelde Hema afdeling best groot en is het een apart pad (wat gevuld wordt door KPK'ersquote:Op zondag 22 december 2013 23:06 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Ik denk:
Non-food: lampjes, vuilniszakken, folie, zakjes.
Note: potten, pannen, koken, kleding
Bij ons staan de cellen ook bomvol.quote:Op maandag 23 december 2013 00:15 schreef Questionmarks het volgende:
Wat een kersthandel pfoe, morgenochtend half 8 al nieuwe vers levering terwijl onze koelcellen vol staan!! Ik ben er van 7-7 's avonds, ben benieuwd.. Worden nog een paar knallende dagen!
Iemand die dit al merkt?quote:In de laatste Ahá van 2013 is de zin over formatiemanagement in de laatste alinea weggevallen. Hieronder nogmaals het (volledige) bericht.
Beloofd is beloofd
Onze directie belooft winkelmedewerkers twee dingen. Je krijgt betaald voor elk kwartier dat je werkt en goed functionerende korte parttimers kunnen een vast contract krijgen. Je OR vindt deze beloften van groot belang.
De betalingsbelofte betekent: géén afhelpkwartiertjes. Wie ´nog even moet blijven´ krijgt dat gewoon als werktijd betaald. In de enquête van een jaar geleden bleek dat dit nog niet overal goed gaat. Daarom houden we dit jaar weer een enquête in ons medewerkerpanel. Meedoen kan door je in te schrijven hier op Plaza (OR-tegel). Of mail ons op ah.ondernemingsraad.group@ahold.com. Gaat het in jouw winkel niet altijd goed? Neem dit bericht of de Ahá dan mee naar je leidinggevende en ga in gesprek.
Vast contract is wél mogelijk
Bij goed functioneren kun je als kort parttimer een vast contract krijgen. In de december-enquête van 2012 zei 35% van de deelnemers dat deze belofte zelden tot nooit wordt waargemaakt. De ondernemingsraad vindt dat niet acceptabel en is hierover steeds indringender in gesprek met directie, RM´s en OM´s. Toppers moeten de kans krijgen om te blijven!
je SM kan altijd volhouden dat ze niet goed genoeg waren voor een OT. Kun je niets tegen doen.quote:Op maandag 23 december 2013 12:03 schreef mujentas het volgende:
Hier worden er 2 uitgetrapt omdat ze een OT zouden krijgen
Hier ook hoor, maar dat was meer omdat hij niet echt goed was en erg langzaam. Maar andere twee die wel goed en snel zijn, hebben wel een OT gekregen.quote:Op maandag 23 december 2013 12:03 schreef mujentas het volgende:
[..]
Hier worden er 2 uitgetrapt omdat ze een OT zouden krijgen
Ja, misschien dat hun toegevoegde waarde niet dusdanig groot was om een OT te rechtvaardigenquote:Op maandag 23 december 2013 12:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hier ook hoor, maar dat was meer omdat hij niet echt goed was en erg langzaam. Maar andere twee die wel goed en snel zijn, hebben wel een OT gekregen.
ik ben wel van plan dit de volgende keer even er bij te pakken als ik ooit nog een afhelpkwartiertje hebquote:
Afhelpkwartiertjequote:Op maandag 23 december 2013 12:24 schreef d4v1d het volgende:
[..]
ik ben wel van plan dit de volgende keer even er bij te pakken als ik ooit nog een afhelpkwartiertje heb
U weet wel, die tijd dat vakkenvullers enigszins doelloos met een half stukje karton door een gang lopen om de tijd vol te maken tot het volgende kwartier, maar geen zin meer hebben om daadwerkelijk iemand te helpen.quote:
Klinkt wel als een d4v1d actiequote:Op maandag 23 december 2013 12:32 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
U weet wel, die tijd dat vakkenvullers enigszins doelloos met een half stukje karton door een gang lopen om de tijd vol te maken tot het volgende kwartier, maar geen zin meer hebben om daadwerkelijk iemand te helpen.
quote:
Maar als die persoon zichzelf nog nuttig maakt dan is het niet heel raar om hem/haar te betalen natuurlijk.quote:Op maandag 23 december 2013 12:32 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
U weet wel, die tijd dat vakkenvullers enigszins doelloos met een half stukje karton door een gang lopen om de tijd vol te maken tot het volgende kwartier, maar geen zin meer hebben om daadwerkelijk iemand te helpen.
Of een half uur lunch onbetaald of twee keer koffie betaald is dan bij ons de regel.quote:Op maandag 23 december 2013 14:00 schreef exelletor het volgende:
Even een vraagje - als je 12:00 - 19:00 werkt, dan heb je toch recht op een lunchpauze en een koffiepauze toch? Maar is het dan ook echt "handig" om die lunchpauze ook te nemen?
Mooi man, die druktequote:Op maandag 23 december 2013 18:24 schreef d4v1d het volgende:
Wat een drukte. Echt niet normaal.
Ook veel vragen, je komt amper aan vullen toe
Ik raakte toch wel lichtelijk geirriteerd toen ik een klant hielp, terug liep naar mn pad en toen weer een vraag kreeg.. 7 keer achter elkaar.quote:
Wat vind jij veel? Wij hadden er vandaag 185...quote:Op maandag 23 december 2013 17:58 schreef einschtein het volgende:
Wat de neuk moeten wij met zoveel Aziatische gourmetschotels dat je ieder persoon in heel Azie één zo'n schotel kan geven.
Niet wanneer je van 15.45 tot 1615 mag gaan eten, dan is het alleen een half uur, ligt eraan hoe ze het inplannenquote:Op maandag 23 december 2013 14:00 schreef exelletor het volgende:
Even een vraagje - als je 12:00 - 19:00 werkt, dan heb je toch recht op een lunchpauze en een koffiepauze toch? Maar is het dan ook echt "handig" om die lunchpauze ook te nemen?
Gezien de bevolking in Azië, hadden ze 4,3 miljard schotels liggen.quote:Op maandag 23 december 2013 18:58 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Wat vind jij veel? Wij hadden er vandaag 185...
quote:Op maandag 23 december 2013 19:16 schreef mujentas het volgende:
[..]
Gezien de bevolking in Azië, hadden ze 4,3 miljard schotels liggen.
Jeetje.quote:Op maandag 23 december 2013 18:51 schreef HenkAH het volgende:
Rond een uurtje of tien vandaag werd ons laaddock aan gort gereden door meneer de chauffeurHet gebeurd echt nooit, maar vandaag natuurlijk wel. Precies in het tijdframe dat vers, houdbaar, brood en diepvries was meneer de monteur bezig. Duurde anderhalf uur en toen konden we 143 containers in één uur verwelkomen in het magazijn, wat een kut zooi haha
Zul je altijd zien, dat soort dingen gebeuren altijd op de slechtst mogelijke momenten..quote:Op maandag 23 december 2013 18:51 schreef HenkAH het volgende:
Rond een uurtje of tien vandaag werd ons laaddock aan gort gereden door meneer de chauffeurHet gebeurd echt nooit, maar vandaag natuurlijk wel. Precies in het tijdframe dat vers, houdbaar, brood en diepvries was meneer de monteur bezig. Duurde anderhalf uur en toen konden we 143 containers in één uur verwelkomen in het magazijn, wat een kut zooi haha
quote:Op maandag 23 december 2013 19:16 schreef mujentas het volgende:
Gezien de bevolking in Azië, hadden ze 4,3 miljard schotels liggen.
Komt u maar.quote:Op maandag 23 december 2013 19:25 schreef mujentas het volgende:
[..]
Vandaar dat wij bijna niets hebben, ze liggen allemaal in Groningen
Omdat ze met dit soort dagen iedere aap met een groot rijbewijs de steden insturen met een lange oplegger.quote:Op maandag 23 december 2013 19:29 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Zul je altijd zien, dat soort dingen gebeuren altijd op de slechtst mogelijke momenten..
Ook dat..quote:Op maandag 23 december 2013 19:35 schreef Janneke141 het volgende:
Omdat ze met dit soort dagen iedere aap met een groot rijbewijs de steden insturen met een lange oplegger.
Wij zijn Crêpes aan het maken, heeeuhhhhh. *hips*quote:Op maandag 23 december 2013 20:27 schreef OudeBok het volgende:
Hoe gaat het ermee jongons? Ik denk aan jullie.
Groetjes vanuit de hangmat.
Zie het zo: jullie bankrekening wordt lekker aangevuld na de financiele aanslag die kerst heet. Ik ben benieuwd hoe schamel op een schaal van 1 tot 10 (10 being extreem pauper) mijn volgende salaris wordt..quote:Op maandag 23 december 2013 20:41 schreef Schuimpjes het volgende:
Jaja, wrijf het er maar in dat jij in de zon zit te niksen en dat wij in de kou aan 't werk zijn.
Ik herken hetquote:Op maandag 23 december 2013 19:53 schreef Emm16 het volgende:
Pff ik ben weer eerder weggestuurd. Hey is echt super rustig hier.
Hahaha, ja ik twijfel of ik een rokje of een broek aan zal trekkenquote:Op maandag 23 december 2013 21:48 schreef mujentas het volgende:
Morgen in nette kleding. Onze kwaliteitsmanager gaat in drie-delig kostuum op zijn knietjes de bodembakken schrobben
Ik morgen ook in nette kleding, basic zwart overhemd.quote:Op maandag 23 december 2013 21:48 schreef mujentas het volgende:
Morgen in nette kleding. Onze kwaliteitsmanager gaat in drie-delig kostuum op zijn knietjes de bodembakken schrobben
Rot op.quote:Op maandag 23 december 2013 20:27 schreef OudeBok het volgende:
Hoe gaat het ermee jongons? Ik denk aan jullie.
Groetjes vanuit de hangmat.
nee allen een half uur.quote:Op maandag 23 december 2013 14:00 schreef exelletor het volgende:
ik heb er maar 3 bijbesteld want hij maakt 0 aan. Verder nog wat vlees besteld want dat was wat droevig en hadden veel klanten die dus morgen nogmaals kwamen. Een mooie omzet gedraaid vandaag vergelijkbaar met vorige jaar op zaterdag. Benieuwd of morgen hetzelfde brengt.....quote:Op maandag 23 december 2013 17:58 schreef einschtein het volgende:
Wat de neuk moeten wij met zoveel Aziatische gourmetschotels dat je ieder persoon in heel Azie één zo'n schotel kan geven.
Energy helpt je de dag door, toch?quote:Op maandag 23 december 2013 23:05 schreef d4v1d het volgende:
Zo, ein-de-lijk thuis. Ik ben behoorlijk bekaf van 8 uurtjes werken
Okey, thanks.quote:nee allen een half uur.
Ja dat gaat helpen jaquote:Op maandag 23 december 2013 23:07 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Energy helpt je de dag door, toch?
Morgen weer?quote:Op maandag 23 december 2013 23:05 schreef d4v1d het volgende:
Zo, ein-de-lijk thuis. Ik ben behoorlijk bekaf van 8 uurtjes werken
Heel herkenbaar.quote:Op maandag 23 december 2013 23:09 schreef d4v1d het volgende:
Stonden hier ook 9 karren restant panklaar in de cel... Normaal zijn dat er 2-3Alles stond nokje vol.
Stonden toen we weg gingen nog maar 4, waarvaan we er een niet hebben aan geraakt, Was ook niet verwacht dat dat ging lukkenquote:
Waarschijnlijk krijgen jullie morgen ochtend nog is 999 karren met meuk.quote:Op maandag 23 december 2013 23:11 schreef d4v1d het volgende:
Stonden toen we weg gingen nog maar 4, waarvaan we er een niet hebben aan geraakt, Was ook niet verwacht dat dat ging lukken
Middag, zal wel leuk wordenquote:Op maandag 23 december 2013 23:18 schreef exelletor het volgende:
[..]
Waarschijnlijk krijgen jullie morgen ochtend nog is 999 karren met meuk.
Creme Fraiche enzo staat gewoon in de banca ingetekend, moet je dus gewoon als actie zien.quote:Op maandag 23 december 2013 23:22 schreef d4v1d het volgende:
Hadden andere ook belachelijk veel grote bekertjes créme fraische en slagroom? Niet normaal
EN natuurlijk geen feestproducten binnen gehad (witte chocolademouse, e.d.)
Bij ons stond enkel de halve bekers ingetekend, de hele bekers hebben we er ook maar in gegooid en lokaal prijsje aan gehangen.quote:Op maandag 23 december 2013 23:31 schreef exelletor het volgende:
[..]
Creme Fraiche enzo staat gewoon in de banca ingetekend, moet je dus gewoon als actie zien.En die mousses - de laatste is bij ons een week geleden verkocht volgens mij.
Lokale prijs!? Je bent gek!quote:Op maandag 23 december 2013 23:36 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Bij ons stond enkel de halve bekers ingetekend, de hele bekers hebben we er ook maar in gegooid en lokaal prijsje aan gehangen.
Dat waren de woorden van mn SMquote:Op maandag 23 december 2013 23:45 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Lokale prijs!? Je bent gek!
Gewoon bordje maken met vaste prijs raak je t ook kwijt.
Moeten klanten wel naar je winkel komen.quote:Op maandag 23 december 2013 23:45 schreef UncleSam het volgende:
Lokale prijs!? Je bent gek!
Gewoon bordje maken met vaste prijs raak je t ook kwijt.
Ik loop met smart te wachten op de eerste steekvlam die haren in de fik zetquote:Op maandag 23 december 2013 23:47 schreef Schuimpjes het volgende:
Wat een media-aandacht voor een fles Grand Marnier
http://nos.nl/video/590195-ahrecept-fles-drank-in-toetje.html
Dan heb je als vrouw met een lang pittig kapsel ineens een kort pittig kapselquote:Op maandag 23 december 2013 23:49 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik loop met smart te wachten op de eerste steekvlam die haren in de fik zet![]()
Ik moest van 21.30 tot 23.00, maar had vulling tot makkelijk 1 a 2 uurquote:Op maandag 23 december 2013 21:20 schreef einschtein het volgende:
[..]
Hoe laat beginnen? En tot hoe laat?
Die is niet helemaal bij zijn koppie goed denk ik. Vaste prijs loopt het gewoon weg niks lokaals voor nodig.....quote:Op maandag 23 december 2013 23:46 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dat waren de woorden van mn SM"Zal er wel een lokaal prijsje aan hangen"
ben er overigens 95% zeker van.quote:
Zijn de feeststollen ook niet een beetje teveel of is dat al weer recht getrokken?quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:12 schreef ikbenschipper het volgende:
De eerste afprijzingen zijn een feit.
Wentelteefjesmix
Seizoensjammetjes
Koekversierpakket
Koekjes Bakken
Bolletjes display en nog 2 hele displays (alleen die hebben wij niet)
Waarom zie ik ieder jaar weer hetzelfde in de ruimingen en zie ik ieder jaar hetzelfde niet meer binnenkomen? Als ik dat zie dan moeten degene die er het hele jaar door hun werk van maken na een paar jaar er toch ook wel achter zijn.....
Even kijken ik evalueer even vullen jullie even aan dan heb ik bij de evaluatie alles alvast
Tekort:
Alle toetjes (5 varianten) weer op
Alle Kerstkranskoekjes weer op
diverse soorten vlees
Te lage instuwing excellent vlees
Tekort frambozen, sperziebonen
Brood matig geleverd op maandag (en dinsdag?) In 2 jaar tijd de twee uiterste.
Lindemansactie (wederom)
Instuwing Zav-brood vermoedelijk te laag
Teveel
Weer de diverse chocokerstkransjes
Diverse Food-artikelen uit de display.
Beste Ikbenschipper,quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:12 schreef ikbenschipper het volgende:
De eerste afprijzingen zijn een feit.
Wentelteefjesmix
Seizoensjammetjes
Koekversierpakket
Koekjes Bakken
Bolletjes display en nog 2 hele displays (alleen die hebben wij niet)
Waarom zie ik ieder jaar weer hetzelfde in de ruimingen en zie ik ieder jaar hetzelfde niet meer binnenkomen? Als ik dat zie dan moeten degene die er het hele jaar door hun werk van maken na een paar jaar er toch ook wel achter zijn.....
Even kijken ik evalueer even vullen jullie even aan dan heb ik bij de evaluatie alles alvast
Tekort:
Alle toetjes (5 varianten) weer op
Alle Kerstkranskoekjes weer op
diverse soorten vlees
Te lage instuwing excellent vlees
Tekort frambozen, sperziebonen
Brood matig geleverd op maandag (en dinsdag?) In 2 jaar tijd de twee uiterste.
Lindemansactie (wederom)
Instuwing Zav-brood vermoedelijk te laag
Teveel
Weer de diverse chocokerstkransjes
Diverse Food-artikelen uit de display.
te weinigquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:14 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Zijn de feeststollen ook niet een beetje teveel of is dat al weer recht getrokken?
quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:15 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Beste Ikbenschipper,
Bedankt voor je input. We nemen het mee in de evaluatie.
Graag maken we van de gelegenheid gebruik om je, fijne feestdagen en een gelukkig 2014 te wensen.
Gr gr.
Schuimpjes
BSS Verkoopklaar
En we maken volgend jaar dezelfde foutenquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:15 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Beste Ikbenschipper,
Bedankt voor je input. We nemen het mee in de evaluatie.
Graag maken we van de gelegenheid gebruik om je, fijne feestdagen en een gelukkig 2014 te wensen.
Gr gr.
Schuimpjes
BSS Verkoopklaar
Hier zijn ze ook al bijna op. ZAV heb ik overigens niks van gemerkt, zag elke keer 4-5 karren brood binnenkomen en onze kersteiland zat lekker vol.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:16 schreef ikbenschipper het volgende:
te weinig
Maar dat verschilde per winkel
Van vorig jaar kan ik me nog herinneren dat Coca Cola Regular 4-pack bij ons op was. Dit jaar hebben ze van het begin veel zitten insturen, waardoor wij dit jaar geen last van hadden, maar andere winkels mogelijk wel.quote:Even kijken ik evalueer even vullen jullie even aan dan heb ik bij de evaluatie alles alvast
Wij hadden daar heel wat(20?) losse colli bij. Staat ook mooi op een plek waar niemand de display ziet.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:22 schreef Schuimpjes het volgende:
Die Vegtersdisplay is ieder jaar een drama.
Ik heb vorig jaar 2 displays besteld die was op met oud en nieuw. Dit jaar weer besteld. De eerste display is op. De tweede nu half leeg. En wij zijn echt maar een kleine wijkwinkel.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:22 schreef Schuimpjes het volgende:
Die Vegtersdisplay is ieder jaar een drama.
Qua omzet wel beter dan die van Schuimpjes.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:26 schreef ikbenschipper het volgende:
Ik heb vorig jaar 2 displays besteld die was op met oud en nieuw. Dit jaar weer besteld. De eerste display is op. De tweede nu half leeg. En wij zijn echt maar een kleine wijkwinkel.
Haha maar dan moet je toch wel minimaal één display kunnen verkopen?quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:28 schreef exelletor het volgende:
[..]
Qua omzet wel beter dan die van Schuimpjes.
Moeten ze bij ons dan een andere plek voor verzinnen dan.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:29 schreef ikbenschipper het volgende:
Qua omzet wel beter dan die van Schuimpjes.
Haha maar dan moet je toch wel minimaal één display kunnen verkopen?
Kan iemand mij vertellen als hij dus niet morgen komt hoe ik voor 8 uur vrijdagochtend mijn promo op heb gehangen???? En waarom ze hem dan niet gewoon even met de Hb van 15:00 mee sturen.... Morgen maar even SSC aanmaken om 10 uur als hij er idd niet is.quote:Deellevering vers 23 - 12 - 2013 - 11.10
Beste collega,
Bij het beoordelen van onder andere het transport naar jouw winkel is voor het Vers aflevermoment
wk 52, Maandag, 00:00 uur
een te groot volume geconstateerd om in één keer af te leveren.
Om die reden wordt hiervoor een deellevering gemaakt.
De deellevering zal afgeleverd worden op:
Week: 52
Dag: Dinsdag
Tijdstip 00:00 uur
Aantal containers in deellevering: 1
Opmerking: het gaat hier om
communicatie containers
deze komen met uw eerst
volgende vers-levering mee
Retouren kun je wel meegeven.
Voor beide leveringen wordt één gezamelijke EAB verstuurd en deze zal met de tweede rit worden meegestuurd. Voordat de EAB binnen is wordt je aangeraden geen tellingen te verrichten.
Onze welgemeende excuses voor de eventuele overlast.
Met vriendelijke groet,
DCZ
Het is een bericht van 2 uur geleden. Dus wat ik hieruit lees kan hij dinsdag (8:30) niet mee. Dus komt hij in de volgende vers rit (vrijdag 8:30)quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:34 schreef exelletor het volgende:
Maar eerst volgende levering bij jou is toch gewoon dinsdag?
Had je er niet al 120 gehad?quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:37 schreef Schuimpjes het volgende:
Onbesteld toegevoegd 812150 12 Rijkgevulde satesaus 10Nog eens 120 bakjes Satesaus. Om 14:45 uur
Ah even handboeken gechecktquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:38 schreef exelletor het volgende:
Ben benieuwd wanneer die bij jou arriveert.Hier afwijkingen nog niet te zien, maar zij hebben wel lekker vier leveringen om uit te kiezen morgen.
Iets minder. Volgens mij donderdag 9 colli ontvangen. Dus 108 bakjes. Volgens mij heel weinig van verkocht.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:38 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Had je er niet al 120 gehad?
Hoe zouden ze die verdeling doen?
Die gaan er wel door heen hoorquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:37 schreef Schuimpjes het volgende:
Onbesteld toegevoegd 812150 12 Rijkgevulde satesaus 10Nog eens 120 bakjes Satesaus. Om 14:45 uur
Ik denk dat het n veel winkels voorlopig assortiment wordquote:
Stond ook op plaza dat je de kerstbomen die er nog waren naar de voedselbank mogen. Zullen ze blij mee zijn zo 2 dagen voor kerstquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:49 schreef Schuimpjes het volgende:
Zouden ze bij de Voedselbank blij zijn met rijkgevulde satesaus?
Samen met Feestfavoriet rijkgevulde Ragout ofzo, oma's appelmoes en duo jam.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:47 schreef ikbenschipper het volgende:
Ik denk dat het n veel winkels voorlopig assortiment word
Het bejaardehuis is er vast ook wel blij mee.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:51 schreef exelletor het volgende:
[..]
Samen met Feestfavoriet rijkgevulde Ragout ofzo, oma's appelmoes en duo jam.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:53 schreef Schuimpjes het volgende:
Kreeg 60 colli fond binnen (3 soorten)
Die heb ik zelf besteld in een display van de chocoletters. Paar keer zelfs bijbesteld en nu gaat hij morgen denk ik leeg.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:53 schreef Schuimpjes het volgende:
Wij hebben ook nog een hele actiekop vol staan met fond. Collega heeft iets te enthousiast aan de knoppen gezeten.
Kreeg 60 colli fond binnen (3 soorten)
Hier geen extra presentatie geloof ik, loopt ook niet echt storm.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:54 schreef ikbenschipper het volgende:
Die heb ik zelf besteld in een display van de chocoletters. Paar keer zelfs bijbesteld en nu gaat hij morgen denk ik leeg.
Wij plussen altijd wel lekker vandaag 70% meer dan een normale maandag. Door de extra presentaties draaien wij ook al in de weken naar kerst toe vaak lekkere omzetten omdat mensen herinnerd worden aan deze handige producten.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:55 schreef exelletor het volgende:
[..]
Hier geen extra presentatie geloof ik, loopt ook niet echt storm.
Er is een verschil tussen in eenkeer een hele zooi bestellen en geleidelijk aan bij bestellen als de verkopen goed gaan.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:54 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Die heb ik zelf besteld in een display van de chocoletters. Paar keer zelfs bijbesteld en nu gaat hij morgen denk ik leeg.
Dat klopt als een busquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:58 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen in eenkeer een hele zooi bestellen en geleidelijk aan bij bestellen als de verkopen goed gaan.
Goed bezig.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:57 schreef ikbenschipper het volgende:
Wij plussen altijd wel lekker vandaag 70% meer dan een normale maandag. Door de extra presentaties draaien wij ook al in de weken naar kerst toe vaak lekkere omzetten omdat mensen herinnerd worden aan deze handige producten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:59 schreef exelletor het volgende:
[..]
Goed bezig.
Wij hadden een kleine - maar dat is logische omdat we in week 52 wel gaan plussen op vorig jaar..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
Vragen waarom jij niet mag/kan doorstromen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:31 schreef BlueFlower het volgende:
Ik baal toch wel een klein beetje. Ik ben nu bijna twee jaar caissière A en nu zie ik dat twee collega's die later dan mij zijn begonnen doodleuk doorgestroomd zijn naar caissière B. Heeft iemand hier ervaring mee wat de gang van zaken is of moet ik even navragen bij mijn TL/(A)SM?
Er bestaat geen recht op automatische doorstroming meer naar een loonschaal B-functie. Wellicht dat je TL de andere mensen geschikter heeft bevonden voor het uitvoeren van de caissière B taken, maar voor ons is het natuurlijk gissen naar de oorzaak. Met andere woorden heb je zelf al antwoord gegeven op je vraag.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:31 schreef BlueFlower het volgende:
Ik baal toch wel een klein beetje. Ik ben nu bijna twee jaar caissière A en nu zie ik dat twee collega's die later dan mij zijn begonnen doodleuk doorgestroomd zijn naar caissière B. Heeft iemand hier ervaring mee wat de gang van zaken is of moet ik even navragen bij mijn TL/(A)SM?
Hoe werken je andere collega's? Kan ook een kwestie van mentaliteit/inzet zijn. Of van leeftijd. Of van voorgaande ervaring. Of van 'je kop staat me niet aan'. Alles. Gesprekje aanknopen is hier het enige juiste adviesquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:31 schreef BlueFlower het volgende:
Counter mogen doen en kassa's tellen zijn er 2 van.quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:42 schreef Zuivelkoe het volgende:
Ik vraag me als medewerker VK af wat het verschil tussen cass A en B is?
quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:42 schreef Zuivelkoe het volgende:
Ik vraag me als medewerker VK af wat het verschil tussen cass A en B is?
^ Dit o.a, waarvan de eerste taak de meest voorname reden is voor mij (daarnaast ben ik een sucker voor alles goed laten verlopen in drukte). In principe hoor je (bij onze franchise iig) eigenlijk ook alle klusjes te doen, zoals mandjes, retourtjes etc. omdat de cass. A medewerkers niet van hun kassa mogen opstaan (slecht beleid opgedragen door rayonmanager). Praktijk leert dat dit echt onmogelijk is, maar goed.quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:45 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Counter mogen doen en kassa's tellen zijn er 2 van.
Werktijd van 1,5u? Wat stom ook.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:00 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ik moest van 21.30 tot 23.00, maar had vulling tot makkelijk 1 a 2 uur
Verkapte Euroshopper lunchquote:Op dinsdag 24 december 2013 06:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
Gister onze kerstlunch gekregen. Nu ben ik echt niet verwend ofzo, maar het gros wat er stond was van ah basicIk dacht dat de crisis weer wat aantrok?
Er stond ook wel wat van het huismerk hoorquote:Op dinsdag 24 december 2013 07:24 schreef mujentas het volgende:
[..]
Verkapte Euroshopper lunch
Dat doe je de bezoekers van de voedselbank nog niet eens aan
Hier ookquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:35 schreef ikbenschipper het volgende:
Onbesteld toegevoegd 106611 18 Feeststolletje 2
Onbesteld toegevoegd 790372 10 Ovenstomen appelmoes 1
Onbesteld toegevoegd 801749 16 Mini pasteibakjes 6
Onbesteld toegevoegd 801810 6 Kaneelstokjes 2
Onbesteld toegevoegd 801811 6 Vanillestokjes 1
Onbesteld toegevoegd 801898 7 Ah gourmetmix naturel 1
Onbesteld toegevoegd 811730 7 AH Mix voor wentelteefjes 75g 1
Onbesteld toegevoegd 812144 12 Ragoutbakjes met sesamzaad 1
Onbesteld toegevoegd 812150 12 Rijkgevulde satesaus 2
Onbesteld toegevoegd 812151 6 Rijkgevulde gevogelte ragout 4
HUFTERS MORGEN VOOR KERST!!! 15:00 Konden ze dat niet gewoon in 1x ruimen afgelopen zaterdag.... Of hebben ze nog wat gevonden![]()
Vrijdag ochtend hier.quote:Op dinsdag 24 december 2013 08:45 schreef Halldor het volgende:
Hier ook
Het wordt vanavond na sluitingstijd pas gevuld
We nemen het mee in de evaluatie.quote:Op dinsdag 24 december 2013 13:11 schreef Schuimpjes het volgende:
Sinds de eerste onbestelde instuwing van de rijkgevulde satesaus hebben wij 3 bakjes verkocht
Flikker toch op met je evaluatiequote:Op dinsdag 24 december 2013 13:15 schreef d4v1d het volgende:
[..]
We nemen het mee in de evaluatie.
Gr gr
Ik wil van deze gelegenheid nog even gebruik maken om u een fijne kerst en een gelukkig nieuwjaar te wensen!quote:Op dinsdag 24 december 2013 13:20 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Flikker toch op met je evaluatie
Gr. Gr.
Een winkelmedewerker
Ja jij ookquote:Op dinsdag 24 december 2013 13:21 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik wil van deze gelegenheid nog even gebruik maken om u een fijne kerst en een gelukkig nieuwjaar te wensen!
Gr gr
ONZ is drie deuren verderop.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Order! Ordeeeeeeeeer!
Haha, ik dat gisteren precies dezelfde vraag. Moest toch wel even erg goed nadenken wat meneer bedoelde voordat ik in de lach schootquote:Op dinsdag 24 december 2013 17:12 schreef Schuimpjes het volgende:
Vraag van de dag: "meneer, heeft u een spuitzak?"
Indien vrouw, gewoon reageren met: "mevrouw, heeft u een squirtkut?"quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:12 schreef Schuimpjes het volgende:
Net naast de Odol, mevrouw.quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:12 schreef Schuimpjes het volgende:
quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:18 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Indien vrouw, gewoon reageren met: "mevrouw, heeft u een squirtkut?"
Kwam laatst een 15-jarige (ongeveer) jongen naar een collega die 5m verderop stond. "Hebben jullie de playboy?" Die jongen was helemaal roodquote:Op dinsdag 24 december 2013 17:12 schreef Schuimpjes het volgende:
quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:18 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Indien vrouw, gewoon reageren met: "mevrouw, heeft u een squirtkut?"
Kerst lukt.quote:Vanochtend vroeg boodschappen gedaan bij AH-XL. Alleen de meest noodzakelijke dingen nog en…..een kalkoen.
Helaas die hadden ze niet meer !!!
Ook in andere vestigingen waren ze niet meer te verkrijgen.
Vorige jaren was dit echter nooit een probleem en waren er op de laatste dag voor Kerst nog voldoende te verkrijgen.
De inkoop laat dus zeer te wensen over.
Gewenste oplossing
Of...de inkoop moet goed gedaan worden, zodat ook op de laatste dag nog voldoende kalkoenen te verkrijgen zijn, of..... er moet in de reclames bijvermeld worden dat de kalkoen besteld moet worden.
Kerst lukt...quote:4 weken geleden heb ik online boodschappen besteld voor 24 december. Heb vantevoren met AH online gebeld over het gegarandeerd geleverd wordt. Ja, was het antwoord, als U nu besteld en het kan niet geleverd worden dan krijgt U RUIM vantevoren bericht. Ik heb toen 8 kilo mosselen besteld met alle antourages die er bij horen en wat gebeurt er vanmorgen. GEEN MOSSELEN. Ik krijg eters 2e kerstdag en heb alleen de bijlagen maar geen mosselen. Ik ben er echt doodziek van. We krijgen een toegemoetkoming: de bezorgkosten. schrale troost!!!!! We hopen dat de snackbars open zijn. Wij werken n.l. alletwee TOT EN MET 1E KERSTDAG.
Gewenste oplossing
op zijn minst (als we nog mosselen kunnen krijgen) die gratis te geven.
Ruimtelijk inzicht van een zwakstromer met down.quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:42 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja die afbeelding is ook al een jaar oud ofzo
Dit is een prima omschrijving voor sommige van mijn collega'squote:Op dinsdag 24 december 2013 18:51 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ruimtelijk inzicht van een zwakstromer met down.
Jullie werken op kerstavond?quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:57 schreef Gezicht het volgende:
Word ik net gebeld. "Ja je staat in R&R." Jammer, maar ik sta niet op de planning in de kantine/plaza. Normaal gesproken zou ik alsnog gaan werken maar op Kerstavond kun je er m.i. niet meer om half zeven mee aankomen.
Belachelijk! Dan hoor je de All You Need Is Love kerstspecial te kijken!quote:
Exact de reden dat ik een foto maak van m'n rooster, incl. de dag van printen onderopquote:Op dinsdag 24 december 2013 18:57 schreef Gezicht het volgende:
Word ik net gebeld. "Ja je staat in R&R." Jammer, maar ik sta niet op de planning in de kantine/plaza. Normaal gesproken zou ik alsnog gaan werken maar op Kerstavond kun je er m.i. niet meer om half zeven mee aankomen.
Oh ja, dat is vanavond alweerquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:00 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Belachelijk! Dan hoor je de All You Need Is Love kerstspecial te kijken!
Dan werk ik toch liever als ik dat verplicht moet kijkenquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:00 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Belachelijk! Dan hoor je de All You Need Is Love kerstspecial te kijken!
quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:10 schreef mujentas het volgende:
Waarschijnlijk gaat de helft van het programma gevuld worden met een paar wijven die een neger in Tanzania hebben zitten, te zielig zijn om een eigen vliegticket te kunnen kopen en op kosten van RTL de kerst willen vieren
Hoe slechtquote:Op dinsdag 24 december 2013 06:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
Gister onze kerstlunch gekregen. Nu ben ik echt niet verwend ofzo, maar het gros wat er stond was van ah basicIk dacht dat de crisis weer wat aantrok?
Luxe!!quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:14 schreef Purdey het volgende:
[..]
Hoe slechtIk deed dit jaar de lunch en had allerlei broodjes, rosbief, yorkham, filet american, kaas en stol neergelegd. Voor de eigen draai nog wat wraps met kruidenkaas, gerookte zalm en rucola gemaakt. Melk, chocomelk en sinaasappelsap erbij. Geen klachten gehoord
Vlees was echt een gemiste kans. Komen er bijvoorbeeld 2 gourmetschotels binnen, die waren natuurlijk zo weg. Veel teleurgestelde klanten en begrijpelijk.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:35 schreef exelletor het volgende:
Dinsdag ook weer gehad.Was vooral 's middags uitgestorven in de winkel en mede hierdoor, veel actierestanten hb. Duyvis wordt maar lekker verlengd... Gourmetschotels waren al heel vroeg op(die aziatische gingen ook voor 15eur heel snel doorheen) en 's middags was er amper wat binnen gekomen. Verder was al het andere vlees ook zo goed als op, maar we hebben wel mooi een bancarella vol met varkensrollade.
Kalkoenen hadden we ook nog liggen, maar denk dat ze vrijdag mooi weggegooid kunnen worden(tht tot 27-12) Kerstkoek op, feeststollen op, slagroom op. Maar dan kunnen er opeens wel grote pakken tiramisu met de vers levering meegestuurd worden.
Samen met satesaus en rijkgevulde ragout uiteraard.
Wilden graag om 19:15 naar huis gaan, maar toen stond er dus een mooie hb wagen voor de deur te wachten.
Goed, op het dc zijn ze ook toe aan vakantie. Uiteindelijk half acht weg en vrijdag dus hb vullen + actie ombouw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |