Komt u maar.quote:Op maandag 23 december 2013 19:25 schreef mujentas het volgende:
[..]
Vandaar dat wij bijna niets hebben, ze liggen allemaal in Groningen
Omdat ze met dit soort dagen iedere aap met een groot rijbewijs de steden insturen met een lange oplegger.quote:Op maandag 23 december 2013 19:29 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Zul je altijd zien, dat soort dingen gebeuren altijd op de slechtst mogelijke momenten..
Ook dat..quote:Op maandag 23 december 2013 19:35 schreef Janneke141 het volgende:
Omdat ze met dit soort dagen iedere aap met een groot rijbewijs de steden insturen met een lange oplegger.
Wij zijn Crêpes aan het maken, heeeuhhhhh. *hips*quote:Op maandag 23 december 2013 20:27 schreef OudeBok het volgende:
Hoe gaat het ermee jongons? Ik denk aan jullie.
Groetjes vanuit de hangmat.
Zie het zo: jullie bankrekening wordt lekker aangevuld na de financiele aanslag die kerst heet. Ik ben benieuwd hoe schamel op een schaal van 1 tot 10 (10 being extreem pauper) mijn volgende salaris wordt..quote:Op maandag 23 december 2013 20:41 schreef Schuimpjes het volgende:
Jaja, wrijf het er maar in dat jij in de zon zit te niksen en dat wij in de kou aan 't werk zijn.
Ik herken hetquote:Op maandag 23 december 2013 19:53 schreef Emm16 het volgende:
Pff ik ben weer eerder weggestuurd. Hey is echt super rustig hier.
Hahaha, ja ik twijfel of ik een rokje of een broek aan zal trekkenquote:Op maandag 23 december 2013 21:48 schreef mujentas het volgende:
Morgen in nette kleding. Onze kwaliteitsmanager gaat in drie-delig kostuum op zijn knietjes de bodembakken schrobben
Ik morgen ook in nette kleding, basic zwart overhemd.quote:Op maandag 23 december 2013 21:48 schreef mujentas het volgende:
Morgen in nette kleding. Onze kwaliteitsmanager gaat in drie-delig kostuum op zijn knietjes de bodembakken schrobben
Rot op.quote:Op maandag 23 december 2013 20:27 schreef OudeBok het volgende:
Hoe gaat het ermee jongons? Ik denk aan jullie.
Groetjes vanuit de hangmat.
nee allen een half uur.quote:Op maandag 23 december 2013 14:00 schreef exelletor het volgende:
Even een vraagje - als je 12:00 - 19:00 werkt, dan heb je toch recht op een lunchpauze en een koffiepauze toch? Maar is het dan ook echt "handig" om die lunchpauze ook te nemen?
ik heb er maar 3 bijbesteld want hij maakt 0 aan. Verder nog wat vlees besteld want dat was wat droevig en hadden veel klanten die dus morgen nogmaals kwamen. Een mooie omzet gedraaid vandaag vergelijkbaar met vorige jaar op zaterdag. Benieuwd of morgen hetzelfde brengt.....quote:Op maandag 23 december 2013 17:58 schreef einschtein het volgende:
Wat de neuk moeten wij met zoveel Aziatische gourmetschotels dat je ieder persoon in heel Azie één zo'n schotel kan geven.
Energy helpt je de dag door, toch?quote:Op maandag 23 december 2013 23:05 schreef d4v1d het volgende:
Zo, ein-de-lijk thuis. Ik ben behoorlijk bekaf van 8 uurtjes werken
Okey, thanks.quote:nee allen een half uur.
Ja dat gaat helpen jaquote:Op maandag 23 december 2013 23:07 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Energy helpt je de dag door, toch?
Morgen weer?quote:Op maandag 23 december 2013 23:05 schreef d4v1d het volgende:
Zo, ein-de-lijk thuis. Ik ben behoorlijk bekaf van 8 uurtjes werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |