Kwam laatst een 15-jarige (ongeveer) jongen naar een collega die 5m verderop stond. "Hebben jullie de playboy?" Die jongen was helemaal roodquote:Op dinsdag 24 december 2013 17:12 schreef Schuimpjes het volgende:
Vraag van de dag: "meneer, heeft u een spuitzak?"
quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:18 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Indien vrouw, gewoon reageren met: "mevrouw, heeft u een squirtkut?"
Kerst lukt.quote:Vanochtend vroeg boodschappen gedaan bij AH-XL. Alleen de meest noodzakelijke dingen nog en…..een kalkoen.
Helaas die hadden ze niet meer !!!
Ook in andere vestigingen waren ze niet meer te verkrijgen.
Vorige jaren was dit echter nooit een probleem en waren er op de laatste dag voor Kerst nog voldoende te verkrijgen.
De inkoop laat dus zeer te wensen over.
Gewenste oplossing
Of...de inkoop moet goed gedaan worden, zodat ook op de laatste dag nog voldoende kalkoenen te verkrijgen zijn, of..... er moet in de reclames bijvermeld worden dat de kalkoen besteld moet worden.
Kerst lukt...quote:4 weken geleden heb ik online boodschappen besteld voor 24 december. Heb vantevoren met AH online gebeld over het gegarandeerd geleverd wordt. Ja, was het antwoord, als U nu besteld en het kan niet geleverd worden dan krijgt U RUIM vantevoren bericht. Ik heb toen 8 kilo mosselen besteld met alle antourages die er bij horen en wat gebeurt er vanmorgen. GEEN MOSSELEN. Ik krijg eters 2e kerstdag en heb alleen de bijlagen maar geen mosselen. Ik ben er echt doodziek van. We krijgen een toegemoetkoming: de bezorgkosten. schrale troost!!!!! We hopen dat de snackbars open zijn. Wij werken n.l. alletwee TOT EN MET 1E KERSTDAG.
Gewenste oplossing
op zijn minst (als we nog mosselen kunnen krijgen) die gratis te geven.
Ruimtelijk inzicht van een zwakstromer met down.quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:42 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja die afbeelding is ook al een jaar oud ofzo
Dit is een prima omschrijving voor sommige van mijn collega'squote:Op dinsdag 24 december 2013 18:51 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ruimtelijk inzicht van een zwakstromer met down.
Jullie werken op kerstavond?quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:57 schreef Gezicht het volgende:
Word ik net gebeld. "Ja je staat in R&R." Jammer, maar ik sta niet op de planning in de kantine/plaza. Normaal gesproken zou ik alsnog gaan werken maar op Kerstavond kun je er m.i. niet meer om half zeven mee aankomen.
Belachelijk! Dan hoor je de All You Need Is Love kerstspecial te kijken!quote:
Exact de reden dat ik een foto maak van m'n rooster, incl. de dag van printen onderopquote:Op dinsdag 24 december 2013 18:57 schreef Gezicht het volgende:
Word ik net gebeld. "Ja je staat in R&R." Jammer, maar ik sta niet op de planning in de kantine/plaza. Normaal gesproken zou ik alsnog gaan werken maar op Kerstavond kun je er m.i. niet meer om half zeven mee aankomen.
Oh ja, dat is vanavond alweerquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:00 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Belachelijk! Dan hoor je de All You Need Is Love kerstspecial te kijken!
Dan werk ik toch liever als ik dat verplicht moet kijkenquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:00 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Belachelijk! Dan hoor je de All You Need Is Love kerstspecial te kijken!
quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:10 schreef mujentas het volgende:
Waarschijnlijk gaat de helft van het programma gevuld worden met een paar wijven die een neger in Tanzania hebben zitten, te zielig zijn om een eigen vliegticket te kunnen kopen en op kosten van RTL de kerst willen vieren
Hoe slechtquote:Op dinsdag 24 december 2013 06:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
Gister onze kerstlunch gekregen. Nu ben ik echt niet verwend ofzo, maar het gros wat er stond was van ah basicIk dacht dat de crisis weer wat aantrok?
Luxe!!quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:14 schreef Purdey het volgende:
[..]
Hoe slechtIk deed dit jaar de lunch en had allerlei broodjes, rosbief, yorkham, filet american, kaas en stol neergelegd. Voor de eigen draai nog wat wraps met kruidenkaas, gerookte zalm en rucola gemaakt. Melk, chocomelk en sinaasappelsap erbij. Geen klachten gehoord
Vlees was echt een gemiste kans. Komen er bijvoorbeeld 2 gourmetschotels binnen, die waren natuurlijk zo weg. Veel teleurgestelde klanten en begrijpelijk.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:35 schreef exelletor het volgende:
Dinsdag ook weer gehad.Was vooral 's middags uitgestorven in de winkel en mede hierdoor, veel actierestanten hb. Duyvis wordt maar lekker verlengd... Gourmetschotels waren al heel vroeg op(die aziatische gingen ook voor 15eur heel snel doorheen) en 's middags was er amper wat binnen gekomen. Verder was al het andere vlees ook zo goed als op, maar we hebben wel mooi een bancarella vol met varkensrollade.
Kalkoenen hadden we ook nog liggen, maar denk dat ze vrijdag mooi weggegooid kunnen worden(tht tot 27-12) Kerstkoek op, feeststollen op, slagroom op. Maar dan kunnen er opeens wel grote pakken tiramisu met de vers levering meegestuurd worden.
Samen met satesaus en rijkgevulde ragout uiteraard.
Wilden graag om 19:15 naar huis gaan, maar toen stond er dus een mooie hb wagen voor de deur te wachten.
Goed, op het dc zijn ze ook toe aan vakantie. Uiteindelijk half acht weg en vrijdag dus hb vullen + actie ombouw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |