Vrijdag ochtend hier.quote:Op dinsdag 24 december 2013 08:45 schreef Halldor het volgende:
Hier ook
Het wordt vanavond na sluitingstijd pas gevuld
We nemen het mee in de evaluatie.quote:Op dinsdag 24 december 2013 13:11 schreef Schuimpjes het volgende:
Sinds de eerste onbestelde instuwing van de rijkgevulde satesaus hebben wij 3 bakjes verkocht
Flikker toch op met je evaluatiequote:Op dinsdag 24 december 2013 13:15 schreef d4v1d het volgende:
[..]
We nemen het mee in de evaluatie.
Gr gr
Ik wil van deze gelegenheid nog even gebruik maken om u een fijne kerst en een gelukkig nieuwjaar te wensen!quote:Op dinsdag 24 december 2013 13:20 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Flikker toch op met je evaluatie
Gr. Gr.
Een winkelmedewerker
Ja jij ookquote:Op dinsdag 24 december 2013 13:21 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik wil van deze gelegenheid nog even gebruik maken om u een fijne kerst en een gelukkig nieuwjaar te wensen!
Gr gr
ONZ is drie deuren verderop.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Order! Ordeeeeeeeeer!
Haha, ik dat gisteren precies dezelfde vraag. Moest toch wel even erg goed nadenken wat meneer bedoelde voordat ik in de lach schootquote:Op dinsdag 24 december 2013 17:12 schreef Schuimpjes het volgende:
Vraag van de dag: "meneer, heeft u een spuitzak?"
Indien vrouw, gewoon reageren met: "mevrouw, heeft u een squirtkut?"quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:12 schreef Schuimpjes het volgende:
Net naast de Odol, mevrouw.quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:12 schreef Schuimpjes het volgende:
quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:18 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Indien vrouw, gewoon reageren met: "mevrouw, heeft u een squirtkut?"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |