Het bejaardehuis is er vast ook wel blij mee.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:51 schreef exelletor het volgende:
[..]
Samen met Feestfavoriet rijkgevulde Ragout ofzo, oma's appelmoes en duo jam.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:53 schreef Schuimpjes het volgende:
Kreeg 60 colli fond binnen (3 soorten)
Die heb ik zelf besteld in een display van de chocoletters. Paar keer zelfs bijbesteld en nu gaat hij morgen denk ik leeg.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:53 schreef Schuimpjes het volgende:
Wij hebben ook nog een hele actiekop vol staan met fond. Collega heeft iets te enthousiast aan de knoppen gezeten.
Kreeg 60 colli fond binnen (3 soorten)
Hier geen extra presentatie geloof ik, loopt ook niet echt storm.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:54 schreef ikbenschipper het volgende:
Die heb ik zelf besteld in een display van de chocoletters. Paar keer zelfs bijbesteld en nu gaat hij morgen denk ik leeg.
Wij plussen altijd wel lekker vandaag 70% meer dan een normale maandag. Door de extra presentaties draaien wij ook al in de weken naar kerst toe vaak lekkere omzetten omdat mensen herinnerd worden aan deze handige producten.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:55 schreef exelletor het volgende:
[..]
Hier geen extra presentatie geloof ik, loopt ook niet echt storm.
Er is een verschil tussen in eenkeer een hele zooi bestellen en geleidelijk aan bij bestellen als de verkopen goed gaan.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:54 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Die heb ik zelf besteld in een display van de chocoletters. Paar keer zelfs bijbesteld en nu gaat hij morgen denk ik leeg.
Dat klopt als een busquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:58 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen in eenkeer een hele zooi bestellen en geleidelijk aan bij bestellen als de verkopen goed gaan.
Goed bezig.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:57 schreef ikbenschipper het volgende:
Wij plussen altijd wel lekker vandaag 70% meer dan een normale maandag. Door de extra presentaties draaien wij ook al in de weken naar kerst toe vaak lekkere omzetten omdat mensen herinnerd worden aan deze handige producten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:59 schreef exelletor het volgende:
[..]
Goed bezig.
Wij hadden een kleine - maar dat is logische omdat we in week 52 wel gaan plussen op vorig jaar..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
Vragen waarom jij niet mag/kan doorstromen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:31 schreef BlueFlower het volgende:
Ik baal toch wel een klein beetje. Ik ben nu bijna twee jaar caissière A en nu zie ik dat twee collega's die later dan mij zijn begonnen doodleuk doorgestroomd zijn naar caissière B. Heeft iemand hier ervaring mee wat de gang van zaken is of moet ik even navragen bij mijn TL/(A)SM?
Er bestaat geen recht op automatische doorstroming meer naar een loonschaal B-functie. Wellicht dat je TL de andere mensen geschikter heeft bevonden voor het uitvoeren van de caissière B taken, maar voor ons is het natuurlijk gissen naar de oorzaak. Met andere woorden heb je zelf al antwoord gegeven op je vraag.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:31 schreef BlueFlower het volgende:
Ik baal toch wel een klein beetje. Ik ben nu bijna twee jaar caissière A en nu zie ik dat twee collega's die later dan mij zijn begonnen doodleuk doorgestroomd zijn naar caissière B. Heeft iemand hier ervaring mee wat de gang van zaken is of moet ik even navragen bij mijn TL/(A)SM?
Hoe werken je andere collega's? Kan ook een kwestie van mentaliteit/inzet zijn. Of van leeftijd. Of van voorgaande ervaring. Of van 'je kop staat me niet aan'. Alles. Gesprekje aanknopen is hier het enige juiste adviesquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:31 schreef BlueFlower het volgende:
Counter mogen doen en kassa's tellen zijn er 2 van.quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:42 schreef Zuivelkoe het volgende:
Ik vraag me als medewerker VK af wat het verschil tussen cass A en B is?
quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:42 schreef Zuivelkoe het volgende:
Ik vraag me als medewerker VK af wat het verschil tussen cass A en B is?
^ Dit o.a, waarvan de eerste taak de meest voorname reden is voor mij (daarnaast ben ik een sucker voor alles goed laten verlopen in drukte). In principe hoor je (bij onze franchise iig) eigenlijk ook alle klusjes te doen, zoals mandjes, retourtjes etc. omdat de cass. A medewerkers niet van hun kassa mogen opstaan (slecht beleid opgedragen door rayonmanager). Praktijk leert dat dit echt onmogelijk is, maar goed.quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:45 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Counter mogen doen en kassa's tellen zijn er 2 van.
Werktijd van 1,5u? Wat stom ook.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:00 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ik moest van 21.30 tot 23.00, maar had vulling tot makkelijk 1 a 2 uur
Verkapte Euroshopper lunchquote:Op dinsdag 24 december 2013 06:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
Gister onze kerstlunch gekregen. Nu ben ik echt niet verwend ofzo, maar het gros wat er stond was van ah basicIk dacht dat de crisis weer wat aantrok?
Er stond ook wel wat van het huismerk hoorquote:Op dinsdag 24 december 2013 07:24 schreef mujentas het volgende:
[..]
Verkapte Euroshopper lunch
Dat doe je de bezoekers van de voedselbank nog niet eens aan
Hier ookquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:35 schreef ikbenschipper het volgende:
Onbesteld toegevoegd 106611 18 Feeststolletje 2
Onbesteld toegevoegd 790372 10 Ovenstomen appelmoes 1
Onbesteld toegevoegd 801749 16 Mini pasteibakjes 6
Onbesteld toegevoegd 801810 6 Kaneelstokjes 2
Onbesteld toegevoegd 801811 6 Vanillestokjes 1
Onbesteld toegevoegd 801898 7 Ah gourmetmix naturel 1
Onbesteld toegevoegd 811730 7 AH Mix voor wentelteefjes 75g 1
Onbesteld toegevoegd 812144 12 Ragoutbakjes met sesamzaad 1
Onbesteld toegevoegd 812150 12 Rijkgevulde satesaus 2
Onbesteld toegevoegd 812151 6 Rijkgevulde gevogelte ragout 4
HUFTERS MORGEN VOOR KERST!!! 15:00 Konden ze dat niet gewoon in 1x ruimen afgelopen zaterdag.... Of hebben ze nog wat gevonden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |