Beste Ikbenschipper,quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:12 schreef ikbenschipper het volgende:
De eerste afprijzingen zijn een feit.
Wentelteefjesmix
Seizoensjammetjes
Koekversierpakket
Koekjes Bakken
Bolletjes display en nog 2 hele displays (alleen die hebben wij niet)
Waarom zie ik ieder jaar weer hetzelfde in de ruimingen en zie ik ieder jaar hetzelfde niet meer binnenkomen? Als ik dat zie dan moeten degene die er het hele jaar door hun werk van maken na een paar jaar er toch ook wel achter zijn.....
Even kijken ik evalueer even vullen jullie even aan dan heb ik bij de evaluatie alles alvast
Tekort:
Alle toetjes (5 varianten) weer op
Alle Kerstkranskoekjes weer op
diverse soorten vlees
Te lage instuwing excellent vlees
Tekort frambozen, sperziebonen
Brood matig geleverd op maandag (en dinsdag?) In 2 jaar tijd de twee uiterste.
Lindemansactie (wederom)
Instuwing Zav-brood vermoedelijk te laag
Teveel
Weer de diverse chocokerstkransjes
Diverse Food-artikelen uit de display.
te weinigquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:14 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Zijn de feeststollen ook niet een beetje teveel of is dat al weer recht getrokken?
quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:15 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Beste Ikbenschipper,
Bedankt voor je input. We nemen het mee in de evaluatie.
Graag maken we van de gelegenheid gebruik om je, fijne feestdagen en een gelukkig 2014 te wensen.
Gr gr.
Schuimpjes
BSS Verkoopklaar
En we maken volgend jaar dezelfde foutenquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:15 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Beste Ikbenschipper,
Bedankt voor je input. We nemen het mee in de evaluatie.
Graag maken we van de gelegenheid gebruik om je, fijne feestdagen en een gelukkig 2014 te wensen.
Gr gr.
Schuimpjes
BSS Verkoopklaar
Hier zijn ze ook al bijna op. ZAV heb ik overigens niks van gemerkt, zag elke keer 4-5 karren brood binnenkomen en onze kersteiland zat lekker vol.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:16 schreef ikbenschipper het volgende:
te weinig
Maar dat verschilde per winkel
Van vorig jaar kan ik me nog herinneren dat Coca Cola Regular 4-pack bij ons op was. Dit jaar hebben ze van het begin veel zitten insturen, waardoor wij dit jaar geen last van hadden, maar andere winkels mogelijk wel.quote:Even kijken ik evalueer even vullen jullie even aan dan heb ik bij de evaluatie alles alvast
Wij hadden daar heel wat(20?) losse colli bij. Staat ook mooi op een plek waar niemand de display ziet.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:22 schreef Schuimpjes het volgende:
Die Vegtersdisplay is ieder jaar een drama.
Ik heb vorig jaar 2 displays besteld die was op met oud en nieuw. Dit jaar weer besteld. De eerste display is op. De tweede nu half leeg. En wij zijn echt maar een kleine wijkwinkel.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:22 schreef Schuimpjes het volgende:
Die Vegtersdisplay is ieder jaar een drama.
Qua omzet wel beter dan die van Schuimpjes.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:26 schreef ikbenschipper het volgende:
Ik heb vorig jaar 2 displays besteld die was op met oud en nieuw. Dit jaar weer besteld. De eerste display is op. De tweede nu half leeg. En wij zijn echt maar een kleine wijkwinkel.
Haha maar dan moet je toch wel minimaal één display kunnen verkopen?quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:28 schreef exelletor het volgende:
[..]
Qua omzet wel beter dan die van Schuimpjes.
Moeten ze bij ons dan een andere plek voor verzinnen dan.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:29 schreef ikbenschipper het volgende:
Qua omzet wel beter dan die van Schuimpjes.
Haha maar dan moet je toch wel minimaal één display kunnen verkopen?
Kan iemand mij vertellen als hij dus niet morgen komt hoe ik voor 8 uur vrijdagochtend mijn promo op heb gehangen???? En waarom ze hem dan niet gewoon even met de Hb van 15:00 mee sturen.... Morgen maar even SSC aanmaken om 10 uur als hij er idd niet is.quote:Deellevering vers 23 - 12 - 2013 - 11.10
Beste collega,
Bij het beoordelen van onder andere het transport naar jouw winkel is voor het Vers aflevermoment
wk 52, Maandag, 00:00 uur
een te groot volume geconstateerd om in één keer af te leveren.
Om die reden wordt hiervoor een deellevering gemaakt.
De deellevering zal afgeleverd worden op:
Week: 52
Dag: Dinsdag
Tijdstip 00:00 uur
Aantal containers in deellevering: 1
Opmerking: het gaat hier om
communicatie containers
deze komen met uw eerst
volgende vers-levering mee
Retouren kun je wel meegeven.
Voor beide leveringen wordt één gezamelijke EAB verstuurd en deze zal met de tweede rit worden meegestuurd. Voordat de EAB binnen is wordt je aangeraden geen tellingen te verrichten.
Onze welgemeende excuses voor de eventuele overlast.
Met vriendelijke groet,
DCZ
Het is een bericht van 2 uur geleden. Dus wat ik hieruit lees kan hij dinsdag (8:30) niet mee. Dus komt hij in de volgende vers rit (vrijdag 8:30)quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:34 schreef exelletor het volgende:
Maar eerst volgende levering bij jou is toch gewoon dinsdag?
Had je er niet al 120 gehad?quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:37 schreef Schuimpjes het volgende:
Onbesteld toegevoegd 812150 12 Rijkgevulde satesaus 10Nog eens 120 bakjes Satesaus. Om 14:45 uur
Ah even handboeken gechecktquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:38 schreef exelletor het volgende:
Ben benieuwd wanneer die bij jou arriveert.Hier afwijkingen nog niet te zien, maar zij hebben wel lekker vier leveringen om uit te kiezen morgen.
Iets minder. Volgens mij donderdag 9 colli ontvangen. Dus 108 bakjes. Volgens mij heel weinig van verkocht.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:38 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Had je er niet al 120 gehad?
Hoe zouden ze die verdeling doen?
Die gaan er wel door heen hoorquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:37 schreef Schuimpjes het volgende:
Onbesteld toegevoegd 812150 12 Rijkgevulde satesaus 10Nog eens 120 bakjes Satesaus. Om 14:45 uur
Ik denk dat het n veel winkels voorlopig assortiment wordquote:
Stond ook op plaza dat je de kerstbomen die er nog waren naar de voedselbank mogen. Zullen ze blij mee zijn zo 2 dagen voor kerstquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:49 schreef Schuimpjes het volgende:
Zouden ze bij de Voedselbank blij zijn met rijkgevulde satesaus?
Samen met Feestfavoriet rijkgevulde Ragout ofzo, oma's appelmoes en duo jam.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:47 schreef ikbenschipper het volgende:
Ik denk dat het n veel winkels voorlopig assortiment word
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |