Heel herkenbaar.quote:Op maandag 23 december 2013 23:09 schreef d4v1d het volgende:
Stonden hier ook 9 karren restant panklaar in de cel... Normaal zijn dat er 2-3Alles stond nokje vol.
Stonden toen we weg gingen nog maar 4, waarvaan we er een niet hebben aan geraakt, Was ook niet verwacht dat dat ging lukkenquote:
Waarschijnlijk krijgen jullie morgen ochtend nog is 999 karren met meuk.quote:Op maandag 23 december 2013 23:11 schreef d4v1d het volgende:
Stonden toen we weg gingen nog maar 4, waarvaan we er een niet hebben aan geraakt, Was ook niet verwacht dat dat ging lukken
Middag, zal wel leuk wordenquote:Op maandag 23 december 2013 23:18 schreef exelletor het volgende:
[..]
Waarschijnlijk krijgen jullie morgen ochtend nog is 999 karren met meuk.
Creme Fraiche enzo staat gewoon in de banca ingetekend, moet je dus gewoon als actie zien.quote:Op maandag 23 december 2013 23:22 schreef d4v1d het volgende:
Hadden andere ook belachelijk veel grote bekertjes créme fraische en slagroom? Niet normaal
EN natuurlijk geen feestproducten binnen gehad (witte chocolademouse, e.d.)
Bij ons stond enkel de halve bekers ingetekend, de hele bekers hebben we er ook maar in gegooid en lokaal prijsje aan gehangen.quote:Op maandag 23 december 2013 23:31 schreef exelletor het volgende:
[..]
Creme Fraiche enzo staat gewoon in de banca ingetekend, moet je dus gewoon als actie zien.En die mousses - de laatste is bij ons een week geleden verkocht volgens mij.
Lokale prijs!? Je bent gek!quote:Op maandag 23 december 2013 23:36 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Bij ons stond enkel de halve bekers ingetekend, de hele bekers hebben we er ook maar in gegooid en lokaal prijsje aan gehangen.
Dat waren de woorden van mn SMquote:Op maandag 23 december 2013 23:45 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Lokale prijs!? Je bent gek!
Gewoon bordje maken met vaste prijs raak je t ook kwijt.
Moeten klanten wel naar je winkel komen.quote:Op maandag 23 december 2013 23:45 schreef UncleSam het volgende:
Lokale prijs!? Je bent gek!
Gewoon bordje maken met vaste prijs raak je t ook kwijt.
Ik loop met smart te wachten op de eerste steekvlam die haren in de fik zetquote:Op maandag 23 december 2013 23:47 schreef Schuimpjes het volgende:
Wat een media-aandacht voor een fles Grand Marnier
http://nos.nl/video/590195-ahrecept-fles-drank-in-toetje.html
Dan heb je als vrouw met een lang pittig kapsel ineens een kort pittig kapselquote:Op maandag 23 december 2013 23:49 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik loop met smart te wachten op de eerste steekvlam die haren in de fik zet![]()
Ik moest van 21.30 tot 23.00, maar had vulling tot makkelijk 1 a 2 uurquote:Op maandag 23 december 2013 21:20 schreef einschtein het volgende:
[..]
Hoe laat beginnen? En tot hoe laat?
Die is niet helemaal bij zijn koppie goed denk ik. Vaste prijs loopt het gewoon weg niks lokaals voor nodig.....quote:Op maandag 23 december 2013 23:46 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dat waren de woorden van mn SM"Zal er wel een lokaal prijsje aan hangen"
ben er overigens 95% zeker van.quote:
Zijn de feeststollen ook niet een beetje teveel of is dat al weer recht getrokken?quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:12 schreef ikbenschipper het volgende:
De eerste afprijzingen zijn een feit.
Wentelteefjesmix
Seizoensjammetjes
Koekversierpakket
Koekjes Bakken
Bolletjes display en nog 2 hele displays (alleen die hebben wij niet)
Waarom zie ik ieder jaar weer hetzelfde in de ruimingen en zie ik ieder jaar hetzelfde niet meer binnenkomen? Als ik dat zie dan moeten degene die er het hele jaar door hun werk van maken na een paar jaar er toch ook wel achter zijn.....
Even kijken ik evalueer even vullen jullie even aan dan heb ik bij de evaluatie alles alvast
Tekort:
Alle toetjes (5 varianten) weer op
Alle Kerstkranskoekjes weer op
diverse soorten vlees
Te lage instuwing excellent vlees
Tekort frambozen, sperziebonen
Brood matig geleverd op maandag (en dinsdag?) In 2 jaar tijd de twee uiterste.
Lindemansactie (wederom)
Instuwing Zav-brood vermoedelijk te laag
Teveel
Weer de diverse chocokerstkransjes
Diverse Food-artikelen uit de display.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |