SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.www.ikwerkindesupermarkt.nl
www.supermarkt.nl
www.werkenindesupermarkt.nl
www.vakcentrum.nl
Maak een nieuw topic aan door rechts onderaan deze pagina te klikken op 'nieuw topic'. De OP is hier te vinden.
Denk na voor je iets zegt! Het kan zijn dat het concurrentie gevoelige informatie betreft.
Ja hier was het vanmiddag ook heel erg druk, zeker in het magazijn. Om 13:30 stond vers met 43 containers voor de deur en houdbaar om 13:50 met 47 containers, je kan al raden hoe het magazijn er uit zag hahaquote:Op zaterdag 21 december 2013 17:36 schreef Questionmarks het volgende:
Wij zaten om 11 uur vanochtend al op plan, morgen ook open. Vanmiddag echt druk
Ja bij ons stond de prognose voor maandag op 1650 colli HB om 8:30, 600 colli HB on 16:00 en 2600 colli HB om 20:00. Vers heb ik niet gekeken, maar t zal flink aanpoten wordequote:Op zaterdag 21 december 2013 17:41 schreef Questionmarks het volgende:
Ja wij hebben ook een dramatisch klein magazijn voor ons grote filiaal. Morgen geen vers levering, wel een hb levering. Indicatie volgende week ma en di deellevering hb, totaal 2400colli.
Hahaha, was bij ons ook, ook allemaal bejaarden / oudere mensen bij jullie?quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:15 schreef Loll het volgende:
Loopt er bij ons vandaag opeens een soort koor binnen dat kers liedjes begint te zingen
quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:34 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Natuurlijk begon jij gelijk te kwijlen door al die mooie kort pittige kapsels.
Kratjes 9,89¤ dus? Valt me tegen, had er meer van verwacht. Krijgen 10 pallets dus het mag wel flink gaan lopen. Hopelijk bij geen andere supermarkt in de aanbieding danquote:Op zaterdag 21 december 2013 17:39 schreef mujentas het volgende:
en alle overige Heineken 25% trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn er meer "gelukkigen" die initieel ook al binnen hebben?
Wij hadden vandaag 1000 colli minder vers dan wat er op excel sheet stond, ben benieuwd wat er morgen binnenkomt.quote:Op zondag 22 december 2013 00:16 schreef Questionmarks het volgende:
Rectificatie; morgen 1700 hb, 160 dv en 2700 vers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 december 2013 00:38 schreef exelletor het volgende:
[..]
Wij hadden vandaag 1000 colli minder vers dan wat er op excel sheet stond, ben benieuwd wat er morgen binnenkomt.net boven hehe!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Planning hb morgenavond mis ik nog 1 persoonquote:Op zondag 22 december 2013 00:43 schreef exelletor het volgende:
[..]
Helemaal mooi.Kun je lekker uurtjes verbruiken.
Wij gaan die lekker maandag ochtend wegwerken.quote:Op zondag 22 december 2013 00:44 schreef Questionmarks het volgende:
Planning hb morgenavond mis ik nog 1 persoon
raarquote:Op zaterdag 21 december 2013 17:41 schreef Questionmarks het volgende:
Ja wij hebben ook een dramatisch klein magazijn voor ons grote filiaal. Morgen geen vers levering, wel een hb levering. Indicatie volgende week ma en di deellevering hb, totaal 2400colli.
ja daarom vorige week al gehaaldquote:Op zaterdag 21 december 2013 17:24 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Zo duur!
Vorige week was het 23 euro voor 3 kratten = 7.66
quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:09 schreef exelletor het volgende:
Heerlijk rustig in de winkel vanmiddag.
weekrestanten op zondag is loonsom technisch gewoon DOM>SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn er meer "gelukkigen" die initieel ook al binnen hebben?Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
Beetje hoop dat met de verbouwing volgend jaar het magazijn een stukje groter wordt.quote:
eigelijk moest ik hem aanvullen dat ik het raar vind dat jullie geen vers krijgen.quote:Op zondag 22 december 2013 00:50 schreef Questionmarks het volgende:
[..]
Beetje hoop dat met de verbouwing volgend jaar het magazijn een stukje groter wordt.Zal een keer een foto sturen
Was foutje, krijgen 2700 vers binnen! Maar dat had je wss al gelezen.quote:Op zondag 22 december 2013 00:52 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
eigelijk moest ik hem aanvullen dat ik het raar vind dat jullie geen vers krijgen.
Hadden geen mensen voor.quote:Op zondag 22 december 2013 00:50 schreef ikbenschipper het volgende:
weekrestanten op zondag is loonsom technisch gewoon DOM>
Dan doe je het maandag ochtend het is vakantie dus dat moet mogelij zijn.quote:Op zondag 22 december 2013 00:52 schreef exelletor het volgende:
[..]
Hadden geen mensen voor. Nu 3x hb vullen as maandag.
Zag het toen ik verder lasquote:Op zondag 22 december 2013 00:52 schreef Questionmarks het volgende:
[..]
Was foutje, krijgen 2700 vers binnen! Maar dat had je wss al gelezen.
Piet!quote:Op zondag 22 december 2013 00:44 schreef Questionmarks het volgende:
[..]
Planning hb morgenavond mis ik nog 1 persoon
Die VI is echt niet gratis hoorquote:Op zondag 22 december 2013 00:47 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
ja daarom vorige week al gehaaldhad het op een of andere manier al verwacht,
Hoe oud ben je en wat is je salaris dan?quote:Op zondag 22 december 2013 14:11 schreef NACBreda93p het volgende:
Hee, ik heb een aantal vragen.
In de op staat een tabel die alleen over startsalaris gaat. Betekent dat dan dat het salaris omhoog zou moeten gaan als je er langer werkt? Ik werk al meer dan 5 jaar bij de AH, maar mijn salaris is niet hoger dan in die tabel.
Daarnaast vroeg ik mij af hoe ADV-uren precies werken bij een contract van minder dan 12 uur. Ik werk namelijk standaard onder mijn contract-uren, zou ik dan adv uren uitbetaald moeten krijgen?
En ben ik de enige die gek wordt van al die opeenvolgende reclames in de AH rond de kersttijd. Er was bij onze AH vrijwel helemaal geen muziek meer.
Als je in schaal A zit (bijv. als vulploegmedewerker) klopt dat want daar zitten geen tredes in.quote:Op zondag 22 december 2013 14:11 schreef NACBreda93p het volgende:
Hee, ik heb een aantal vragen.
In de op staat een tabel die alleen over startsalaris gaat. Betekent dat dan dat het salaris omhoog zou moeten gaan als je er langer werkt? Ik werk al meer dan 5 jaar bij de AH, maar mijn salaris is niet hoger dan in die tabel.
Niet als je all-in loon krijgt; dan krijg je gewoon het aantal uren dat je werkt keer je uurloon. Maar ze zijn je wel verplicht om je je contracturen in te plannen als je voldoende beschikbaar bent!quote:Daarnaast vroeg ik mij af hoe ADV-uren precies werken bij een contract van minder dan 12 uur. Ik werk namelijk standaard onder mijn contract-uren, zou ik dan adv uren uitbetaald moeten krijgen?
Wees blij, van die gerecyclede kerstliedjes word je ook niet vrolijk.quote:En ben ik de enige die gek wordt van al die opeenvolgende reclames in de AH rond de kersttijd. Er was bij onze AH vrijwel helemaal geen muziek meer.
Ik ben 20 en kwam laatst uit op 8,40 per uur inclusief alles. Als je onder de 12 uur contract hebt, heb je toch altijd een all-in uurloon?quote:Op zondag 22 december 2013 14:17 schreef mujentas het volgende:
[..]
Hoe oud ben je en wat is je salaris dan?
Heb je uberhaubt een all-in uurloon?
Als je bij WWM werkt, wel ja.quote:Op zondag 22 december 2013 14:39 schreef NACBreda93p het volgende:
[..]
Ik ben 20 en kwam laatst uit op 8,40 per uur inclusief alles. Als je onder de 12 uur contract hebt, heb je toch altijd een all-in uurloon?
Ik zie wel op mijn loonstrookje dat ADV uren worden uitbetaald, wat is dat dan? En ik weet ook dat ze je gewoon moeten inplannen. Maar toen ik daar eerder iets van zei, tegen degene die de planning maakt, kreeg ik deze opmerking: 'Ja, ik kan ook niet iedereen alle uren laten werken'. Bovendien ben ik nu de komende weken zelfs maar 3 uur ingepland met een contract van 8 uur. Maar ik dacht eerst dat ik wel iets uitbetaald kreeg van die ongewerkte uren, dus daarom vond ik het wel prima.quote:Op zondag 22 december 2013 14:18 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als je in schaal A zit (bijv. als vulploegmedewerker) klopt dat want daar zitten geen tredes in.
[..]
Niet als je all-in loon krijgt; dan krijg je gewoon het aantal uren dat je werkt keer je uurloon. Maar ze zijn je wel verplicht om je je contracturen in te plannen als je voldoende beschikbaar bent!
[..]
Wees blij, van die gerecyclede kerstliedjes word je ook niet vrolijk.
Nee maar wel 8,59. Maar ik had dan ook de persooneelsvereniging-kosten eraf gehaald.quote:Op zondag 22 december 2013 14:41 schreef mujentas het volgende:
[..]
Als je bij WWM werkt, wel ja.
Maar ik zie geen 8,40 euro in de tabel staan
De PV-kosten zitten in je uurloon??quote:Op zondag 22 december 2013 14:44 schreef NACBreda93p het volgende:
[..]
Nee maar wel 8,59. Maar ik had dan ook de persooneelsvereniging-kosten eraf gehaald.
Nee die zitten er niet bij. Maar ik zei al dat ik het had uitgerekend 'inclusief alles' gewoon voor mezelf zodat ik het duidelijk heb. Bovendien heb ik daar nog een vraag over. Gaat het om 32 uur per periode of 8 uur per week? Want de teamleiders verzetten zich ook hevig als ik een week 10 uur zou werken, ook al heb ik de week ervoor 6 uur gewerkt... Ik heb hier al heel vaak over geklaagd, want ik word er redelijk gek van.quote:Op zondag 22 december 2013 14:46 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
De PV-kosten zitten in je uurloon??
Dat het personeelsbestand te groot is om de planning rond te krijgen is trouwens niet jouw probleem. Ze moeten je gewoon 32 uur per periode inplannen, klaar.
Je hebt een contract voor 32 uur per periode en die moeten ze je inplannen. Mits mogelijk binnen beschikbaarheid kan dat dus best 10-6-10-6 zijn, daar hoeft niemand over in paniek te raken. Ik kan me wel voorstellen dat ze niet willen dat je er meer dan 12 in een week werkt (ivm toeslagen) en als jij met je uurloon van 8,40 een dienst van een 16-jarige over wil nemen snap ik ook dat ze dat niet toestaan.quote:Op zondag 22 december 2013 14:50 schreef NACBreda93p het volgende:
[..]
Nee die zitten er niet bij. Maar ik zei al dat ik het had uitgerekend 'inclusief alles' gewoon voor mezelf zodat ik het duidelijk heb. Bovendien heb ik daar nog een vraag over. Gaat het om 32 uur per periode of 8 uur per week? Want de teamleiders verzetten zich ook hevig als ik een week 10 uur zou werken, ook al heb ik de week ervoor 6 uur gewerkt... Ik heb hier al heel vaak over geklaagd, want ik word er redelijk gek van.
Maar hoe is die 8,40 opgebouwd dan?quote:Op zondag 22 december 2013 14:50 schreef NACBreda93p het volgende:
[..]
Nee die zitten er niet bij. Maar ik zei al dat ik het had uitgerekend 'inclusief alles' gewoon voor mezelf zodat ik het duidelijk heb. Bovendien heb ik daar nog een vraag over. Gaat het om 32 uur per periode of 8 uur per week? Want de teamleiders verzetten zich ook hevig als ik een week 10 uur zou werken, ook al heb ik de week ervoor 6 uur gewerkt... Ik heb hier al heel vaak over geklaagd, want ik word er redelijk gek van.
Als je niet volgens je contracturen inplannen en je bent voldoende beschikbaar dan moeten ze de niet gewerkte alsnog aanvullen tot je norm uren zodat je netjes 32 uur krijgt.quote:Op zondag 22 december 2013 14:42 schreef NACBreda93p het volgende:
[..]
Ik zie wel op mijn loonstrookje dat ADV uren worden uitbetaald, wat is dat dan? En ik weet ook dat ze je gewoon moeten inplannen. Maar toen ik daar eerder iets van zei, tegen degene die de planning maakt, kreeg ik deze opmerking: 'Ja, ik kan ook niet iedereen alle uren laten werken'. Bovendien ben ik nu de komende weken zelfs maar 3 uur ingepland met een contract van 8 uur. Maar ik dacht eerst dat ik wel iets uitbetaald kreeg van die ongewerkte uren, dus daarom vond ik het wel prima.
Dat heb ik ook al tegen mijn baad gezegd, maar hij ontkent dat. Is dat ergens te vinden in het CAO of contract en waar dan? Want ik heb er al naar gezocht. Ben namelijk wel bereid om het via de juridische weg op te eisen als ik daadwerkelijk recht heb op 32 uur per periode salaris. Als ik 3 dagen beschikbaar ben is dat toch gewoon voldoende om me 8 uur per week in te plannen?quote:Op zondag 22 december 2013 15:11 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Als je niet volgens je contracturen inplannen en je bent voldoende beschikbaar dan moeten ze de niet gewerkte alsnog aanvullen tot je norm uren zodat je netjes 32 uur krijgt.
Dat is gewoon wetgeving. Een contract werkt twee kanten op, jij moet beschikbaar zijn en je werkgever moet jou je uren laten maken.quote:Op zondag 22 december 2013 15:31 schreef NACBreda93p het volgende:
[..]
Dat heb ik ook al tegen mijn baad gezegd, maar hij ontkent dat. Is dat ergens te vinden in het CAO of contract en waar dan? Want ik heb er al naar gezocht. Ben namelijk wel bereid om het via de juridische weg op te eisen als ik daadwerkelijk recht heb op 32 uur per periode salaris. Als ik 3 dagen beschikbaar ben is dat toch gewoon voldoende om me 8 uur per week in te plannen?
Jeuzus.quote:Op zondag 22 december 2013 01:10 schreef NJ het volgende:
Vanmorgen 12.000 colli vers ontvangen. In de middag nog eens bijna 5.000.
Ik heb dat al vaker aangegeven bij mijn baas. Maar die zei dat de AH een aparte regeling heeft daarvoor zodat ongewerkte uren toch niet hoeven worden uitbetaald. Hij zei dat je dan gewoon adv ontvangt. Maar hij vond het duidelijk niet fijn dat ik ernaar vroeg en zei dat ik mijn CAO maar moest gaan nalezen. Onze AH is iig geen franchise.quote:Op zondag 22 december 2013 15:34 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat is gewoon wetgeving. Een contract werkt twee kanten op, jij moet beschikbaar zijn en je werkgever moet jou je uren laten maken.
Je kunt juridisch je recht gaan halen. Ik raad je wel aan om dan tegelijkertijd te beginnen met solliciteren.
Ben trouwens wel even benieuwd of dit WWM of franchise is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |